Keresés

Részletes keresés

BPI-964 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19897
Esetleg pótlás 31-esről?
Előzmény: .BPO-346. (19895)
BPI-779 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19896
Azt ne tőlem kérdezd :D

De megvan az elveszett 24VP: 18-40.
Előzmény: .BPO-346. (19895)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19895
Ha már 68- as: Tegnap délután 12:20- kor a 19-67 bejött utasokkal telerakva 68- ként a Határ útra, lepakolt, majd tovaszállt üresen... mi volt ez?:O
Előzmény: BPI-779 (19894)
BPI-779 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19894
3VP: 07-70, FKU-943
23-23E: 17-72, 17-91, 18-42, 18-50
24VP: 00-03, 00-20, 00-24, 08-03, 08-11, 11-30, 18-00, 18-06, 18-16, 18-19, 18-24, 18-41, 19-76 + még 1, aki valahol elveszett :)
54-55: IIG-954
68: 08-73 + legalább 1 szóló
85:
18-10, 18-23, FLR-721
103: FLR-704
136E: 19-57, FLR-715
148: 05-40, 11-33
178: 10-32 (klíma = dísz), 12-00
202E: 19-42
, FJX-203
.BPO-346. Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19893
Bocs, félrepötyögtem;)
Előzmény: ksly435 (19892)
ksly435 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19892
Nem 917?
Előzmény: .BPO-346. (19890)
lapaj74 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19891
85E : 00-17 , 00-01 , 00-04 , 00-23 , 17-87 , 18-29 , 08-07 . A 00-23 a 85E röl szerelt át 9 re.
.BPO-346. Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19890
... ja, meg persze FKU-927, de ez alap:P
Előzmény: .BPO-346. (19889)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19889
218: 08-47; 08-79; 11-88
lapaj74 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19888
85 : r-721 , 732 , 735 , 738 , 19-12 , 18-10 , 18-18 , 18-23 , 18-34
lapaj74 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19887
85 : r-721 , 732 , 735 , 738 , 19-12 , 18-10 , 18-18 , 18-23 , 18-34
11-88 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19886
5: 15-14, KTK-393

20E:
F1: ?
F2: ?
F3: ?
F4: ?
F21: KVW-969
F22: KVW-970
F23: KVW-967
F24: JOX-715
F25: JOX-714
F26: LCR-151
F27: ?
F31: 11-91 (MBen infója)
F32: 11-92

96/296:
F6B: 00-51

175:
F1: ?
F2: 00-62 (412-es helyett)

196/196A:
F6: amikor legutoljára láttam, már nem 18-20 volt, hanem 19-94.
F9: 19-73

224:
F1: JUX-016

225: 06-39, 06-43, JLA-160
Előzmény: 11-88 (19859)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19885
24V: 00-03; 18-24

29:
F3: 07-66
F2: 07-65

30/30A:
F1: 04-46
F2B: 04-84
F3B: 08-45
F4: 04-47
F5: 04-62
F6B: 08-22
F7: 08-23
F8: 04-78
F9B: 04-65
F10: 04-70
F11B: 04-77
F12: 04-64
F21: 00-25
F22: 08-60
F23: 08-58
F24: 17-63
F25: 08-37
F31B: 08-51
F34B: 08-56

65:
F1: 13-61
F2: 07-23

122:
F1: 08-51
F3: 17-92
F4: 08-56
F24B: 17-63
F25B: 08-37

126/126A:
F1: 03-41
F2: JUX-015
F3: 03-46
F4: 03-68

143/186: 03-64; 03-81; 12-21; JGD-731

165:
F1: 06-61
F2: 07-65

178/178A: 10-32; 10-55
206: 08-40; 08-50; 08-72; 11-89; 11-91; 11-95

T: 17-71, reggel, 7:10- kor a Szegedi útnál Káposztás felé...
JLA-158 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19884
Mivel a Keleti a végállomás, ezért ott már csak azok vannak akik oda mennek, vagy még csak azok akik ott szállnak fel. Ahogy megy a villamospótló az Orczy tér felé, általában úgy nő fokozatosan az utasszám.
Előzmény: GABORBP (19882)
daveszka Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19883
:O
Tegnap 10:30 körül mentem BPO-003-al és volt vagy 20 álló utas és nem volt ülőhely.
Pedig nem maradt ki semmi.
Előzmény: GABORBP (19882)
GABORBP Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19882
A megfigyelés helye a Keleti volt. Általálban az ülőhelyek fele szabad volt, egyedül a 19-76-on voltak kicsit többen. 11-30 volt a 0 utassal ellátott.
Előzmény: daveszka (19881)
daveszka Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19881
Pedig a 24V csúcson kívül is elég kihasznált főleg Orczy-Kelti között illetve Vágóhíd Nagyvárad között.
Előzmény: GABORBP (19874)
BPI-964 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19880
Szerintem most szombaton se nagyon lesz. Amúgy meg örüljünk, hogy jött valami busz.
Előzmény: GABORBP (19879)
GABORBP Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19879
Most szombaton biztos lesz. Utána szombaton nem biztos (mert 24v és 4-6v is van), utána szombaton lesz. Ha másképp nem megy, akkor ott a vasárnap, akkor a keresztúri vonalak úgyis szólók.
Előzmény: BPI-964 (19878)
BPI-964 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19878
Szerinted lesz szombaton csuklós az elkövetkezőkben?
Előzmény: GABORBP (19877)
GABORBP Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19877
Mondjuk szombaton.
Előzmény: BPI-964 (19876)
BPI-964 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19876
"T: 19-90 (úgy látszik mégis csak van szabad csuklós...)"

Szerinted, hogy vizsgázzanak csuklósra?
Előzmény: GABORBP (19874)
BPI-964 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19875
1. Reggel ezt még nem lehetett tudni.
2. A 209 is be szokott dögleni (utoljára 2 napja 244-esen). Úgyhogy az se jobb.:(

Látom Örs tartaléknak megint a "legkihasználtabb" vonal jutott.:S
Előzmény: GABORBP (19874)
GABORBP Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19874
Hidd el, hogy jobban jártunk volna 209-cel. Ugynais:
44: 04-69 (10:53-ra), 06-01 (11:53-ra)
92: 19-43
3-62v: 19-69 (?), 17-99
32: 16-33 (el lehet képzelni, hogy villamospótlás mellett mennyire volt sz*rrá tömve)
24v: 19-76, 00-20, 11-30, 08-03, 18-40 (többnyire nem túl magas kihasználtsággal, konkrétan volt tök üres is)
100: 06-57
T: 19-90 (úgy látszik mégis csak van szabad csuklós...)
Ennél több érdekességet egységnyi idő alatt azt hiszem nem tudok produkálni:)
Előzmény: BPI-964 (19868)
JLA-158 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19873

9: 00-23, 05-69, 17-82, 17-99, FKU-940

117: 00-59, 01-37, 03-18

162/162A: 00-43, 01-02, 01-08, 01-61, 10-06, 16-67

185/217: 02-40, 12-85, 16-14

1190 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19872
34 : 0853,1194,U925,927
134 : 0634,0637,JUX-018
1433 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19871
Köszi. Elég nehéz lesz követni 13-01-et, pár nap alatt volt 25, 30A, 124, 89 Tp, 909. Visszajöhetne Kelenföldre...
Előzmény: daveszka (19830)
FKU-911 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19870
19-41V: 08-54, 17-15, 18-48,     06-03
1433 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19869

13: 00-66

33: 05-51, 11-44, 11-54, 11-57, 11-64, 18-22, FJX-211, 218, 219, 230, 233

33E: 04-60, 19-74

58: 02-19, 02-29, 12-13

113: 01-65

113A: 12-20 (tegnap is 12-20 volt)

233E: 04-71, 04-73, 11-86

250A: 12-86, 12-94

251: 13-89 (már tegnap délután is 13-89 volt)

Savoya tartalék: 12-65

BPI-964 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 19868
Mert 196-oson annyi Volvo van...
Előzmény: GABORBP (19867)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!