Draganovic
2016.04.14
0 0
14979
Sziasztok
A Lexia 3 diagbox Peugeot és Citroen magyar 7.76 kínai klón egyenlően jó Peugeothoz is vagy inkább ez a citroené?
Mind a kettőre irják,én PUG -hoz szeretném használni.
Köszi a hozzáértést :)
novothauto
2016.04.14
0 0
14977
Pedig ez talán még a napnál is világosabb. Lambda 1-nél legjobb az emisszió,
0,85-nél a teljesítmény. Hogyne emelne fordulatot, ha ebbe az irányba dúsítasz...
de nem túlságosan.
Előzmény: cam aro (14972)
novothauto
2016.04.14
0 0
14976
Bosch szakműhelyeknek tartják, de igen komoly nyereményekkel.
A Fődíj egy DCU (alias Panasonic), ami vagy másfél milla.
Előzmény: cam aro (14971)
cam aro
2016.04.14
0 0
14974
profi univerzális""
...vannak ugye a hajfestekek.
szokerol barnara, barnarol szokere..
azt valahogy megis.. hat nem az igazi az eredmeny. .
(fesum sincs 20+ eve, , szvsz csak megfigyeles .. )
szvsz ismet.. / mit akarsz ? /
a profi, az nem univerzalis.
maskent.
nincs profi univerzalis.
de van profi, es van univerzalis.
(nem lira volt, hanem szatira :P)
...de abba hagyom,.. mert szedulsz mar.. :)
=============
Előzmény: laleeeee (14964)
cam aro
2016.04.14
0 0
14973
annyit tudok hozzaszolni, ..
ha meglesz a hiba oka.. na onnantol mar egyetelmu mi okozza. :)
...addig meg..
nem tom lambda loop zart-e mar ilyenkor.. de esetleg adhat infot a keverek osszetetelrol.
..azt lehet ez vakvagany.. nadehat igy epul a puzzle. :)
==================
Előzmény: Rrobi (14968)
cam aro
2016.04.14
0 0
14972
lambda1-nel ha besprickolok, az mind docogest okoz.
nem fog felporogni a tul dus keverektol, de inkabb belefullad.
persze lehet nem jol sprickolok, vagy nem jol latok/hallok.
nem baj ez, ugyse szamit semmit. :)
======================
Előzmény: novothauto (14966)
Rrobi
2016.04.13
0 0
14968
Amikor hidegen hullámzik, akkor az alapjárati bypass-t nyitogatja. Ezt lehet nem írtam.
Tehát rányit, fordulat felmegy, sokalja, visszavesz, leesik. Lomhának tűnik a szabályzási kör.
De amikor hülyül, a fordulat mindig a kívánt felett látszik. Pl. 1200 a kívánt, élőadatban meg 1400-1600-on játszik. Mondjuk élőadat nem a leggyorsabb. Lehet mikor leesik, akkor valójában már 1200 alatt van?!
Előzmény: cam aro (14958)
novothauto
2016.04.13
0 0
14966
Csak az elméletet próbáltam alátámasztani gyakorlattal, hogy hirtelen dúsulás
járhat-e alapjárat emelkedéssel. A konkrét esetben persze korántsem biztos, hogy
erről van szó.
A szivárgásvizsgálatnak is ez a lényege. Jár egy motor alapjáraton lambda 1 körül.
Befújsz, minden más érték változatlan eg pillanatig, csak a keveréket dúsítod és
felpörög (kisebb-nagyobb mértékben) a motor.
Erre akartam kilyukadni, hogy akár ilyen is okozhat hibát.
Előzmény: cam aro (14958)
cam aro
2016.04.13
0 1
14963
mondok neked egy ujdonsagot.
a kutyu, meg a szoftver,.
..az valojaban csak kulacs, meg kobalta.
na most lehet mindkettod fasza jo keramiabol..
de ha nem tudod merre van a forras... es ha nem tudod merre mennek a szarvasok..
akkor mindkettot baszhatod, csak egy osember maradsz ..
..egy ehes, szomjas osember :))
szvsz roviden.
a profik a tudasukat hasznaljak.
a tobbi device.. ..az csak eszkoz a bizonyitashoz, es NEM A bizonyitek.
----------
..nem fogod erteni...
=========================
Előzmény: laleeeee (14961)
cam aro
2016.04.13
0 0
14962
nem igy ertettem, de valszinu rosszul fogalmaztam.
"ez ala menni (zarni ) mar nem tud. ." >> ez ala menni (zarni ) mar fizikalisan nem tud.
..mert mar fizikalisan bezart 9%-nal..
rovid pelda, ami lehet nem helytallo.
a legtobb beavatkozo meres tartomanya (csak peldakent ) 0-100 kozt van.
ezen belul a fizikai beavatkozas min/max erteke az 10-90 kozt van.
a ket szelso ertek 10-10 egysege viszont a diagnosztikai mod.
tehat ha kicsuszik a beavatkozo a 10-90 ertekbol,. ecu még tud also (0-10) , es felso (90-100) kuszob elterest felismerni.
ez esetben -elmeletem szerint - az emlitett 9% kivezerles diagnosztikailag nem teljes zaras, de fizikailag már igen.
vagyis csokkentene az alapjaratot az ecu.. csak mar nincs mivel.
azt, hogy erre miert nincs hibakod tarolva.. az egy masik tortenet. (amit nem is tudok )
(raadasul a 9% nem is eletszagu. 30-40%. az mar az lenne. )
tevedes joga SK.
most - nem - a csigasra reagalok,
(csak altalanos fotel bolcseszet :)
bocs.. mar parnak kozt.. :)
====================
Előzmény: 409 (14960)
409
2016.04.13
0 0
14960
"ez ala menni (zarni ) mar nem tud. ."
Pedig tudnia kellene teljesen zárni, anélkül nem tud pozíciónálni.
Előzmény: cam aro (14959)
cam aro
2016.04.12
0 0
14959
asszem a delphi is %-ban adja meg a csigas steppermotor poziciot.
gozom nincs mi az osszefugges %, es lepes szam kozt. .de igazabol nem is erdekel.
a valtozas. .na az igen.
itt meg a 9% mar valoszinu a legalso limit.
ez ala menni (zarni ) mar nem tud.. igy meg gyanusabb a fals.
==========================
Előzmény: 409 (14957)
cam aro
2016.04.12
0 0
14958
a kerdezett csigasra reagaltam, mert az volt a kerdes.
az ilyet nem tud szerintem. (esetleg fokozottan a bypass alapjarati miatt ..)
a peldad is csak ugy tudhat fordulatot emelni, - fix fojtonal - , ha szegeny kevereken haldoklik, amit stabilizal/emel a dusitassal.
...es ellenkezo, csokkent ha szegenyit...
fix fojtoszelep allasnal.. - en szerintem- ez maskent nem lehetseges.
na de ez esetben nem azert van ford. emelkedes mert dus lesz a keverek. , hanem azert mert dusit az extra szegenyhez kepest.
+elogyujtas, etc, esetleg vvt.
szvsz nem a dus keverek okoz ford. novekedest,..
..hanem a szegenyhez kepest dusabb.
0.8 lambda az idealis power output. (nem emisszio lambda = 1 )
tehat valoszinu nem veletlen dusit el eddig fix fojtonal.
mindegyno.. csigasokal baj van. :)
(mindel.
nem sorolom, cirka 8 motorcsere/felujitas elott allok. (nissan, nissan, bmw,bmw,bmw, audi.smart, valamire nem emlekszem )
egyik tocsi sem oregebb 6 evnel. ja de , a smart. az 8. :)
..ugyhogy lehet nem kene bantanom egy kis alapjarat problemas csigast, ami tizen evet szaladt eddig a hibaig. :))
faszom, ez mar nem a buszke autoipar.
60ekm- et futott kozepkategorias autok ,.. majd mind vezerles/tervezes miatt tonkrebasszVal. :(
==============
Előzmény: novothauto (14956)
409
2016.04.12
0 0
14957
"Viszont a szelep kivezérlése már nem változott a korábbi 9 %-on van, "
Léptetőmotornak %-os kivezérlés??
"Fals szívás hangot nem hallok. "
Az igen durva tömítetlenség amit meghallasz. Fojtószelepház nagy O-gyűrűje???
Előzmény: Rrobi (14951)
novothauto
2016.04.12
0 0
14956
Lehuzol egy e-gas fojtoszelep steckert. Vészüzem fix fojtp állással.
Gázt adsz, ford.szám növekszik. Befecs nyitàst növel, dúsít lambda
0.8-0.85 ig.
Csak példa.
Előzmény: cam aro (14955)
cam aro
2016.04.12
0 0
14955
Ne feledjük, hogy a dús keverék is emelhet alapjáratot.""
..ha van hozza levego is. :)
...egyeb esetben inkabb stabilizal/csokkent.
-szerintem -
Előzmény: novothauto (14953)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!