Nekem is sipolt, és cicergett. Én komplett cseréltem a hosszbordás szíjat és a görgőket is. Mert a feszítő görgő már nagyon oda volt. Azután csend lett.
nekem is van egy futó COM2000 javítási projekt... kettőből csinálok egyet! ez valószínűleg nem fog kelleni, mármint a légzsák átvezető! ha kell, megegyezhetünk.. COM2000-et nem valószínű hogy találsz szétszedve, pláne jót! amit berhelek, az vadonat új:):)
egyelőre még nem rugaszkodtam neki időhiány miatt, de ha kellene majd akkor jelezz!
Szia igen ki kell szedni a műszerfalat és a fűtésboxot ez a II. c5 nél csak igy javitható.
A jövő héten meg tudom csinálni neked nem kell mindent azért észnélkül kicserélni egy vagyonért, de egy nap nem biztos ,hogy elég rá tehát az autót itt kell nálam hagynod ,ha érdekel az adatlapomon megtalálod a számomat.
Valószínűleg eltört a fűtésdobban a csappantyú. Típushiba.
Műanyag és nem elég merev, eltörik.
Sajnos ki kell szedni hozzá a komplett műszerfalat, klímagázt leengedni, hűtőfolyadékot leengedni, fűtésboxot kiszerelni. Fűtésbox két félből van, ketté lehet szedni és csak akkor lehet kicserélni a terelőlapot.
Aki már csinált ilyet, annak másfél nap alatt meg van kb..
C5 1.6 HDI 2007-es....fűtés gondom van,az az nics .2 zónás..elöször elszált a bal oldal,jobb oldal még fűtött.Most már az sem.Ventillátor megy...a befujt levegőt bárhova tudom irányítani.Hőfokot beállítom..hideg levegő.Voltam szervízben,megnézték a fűtő motorokat,jók.Malyd közölték,ott kellene hagynom 3-4 napra,le kell bontani az egész műszerfalat.Akkor fogják látni mi is a gond valójában.Ez volt az első agyvérzés...több hiba lehetőséget felsoroltak,de a legrosszabb ha ha ház van oda.Mondták az árát...második agyvérzés.Van ennek más módja,hogy a hibát megtalálják?Vagy tényleg bontani kell?Vagy mit lehet még ki szűrni bontás nélkül,estleg diagnosztikával?A szervíz horror összegeket emlegetett,nem akarom elhinni egyből szét kell bontani belülről!!!
Ez az elektonika nem a középen lévő panel ez jobb oldalon alul a fűtésboxban van , évente min 2X tessék pollenszűrőt cserélni vagy 15e km -ént akkor sokkal ritkábban megy tönkre ez a vezérlő.
Szia ez egy elég gyakori hiba , tönkre ment a ventilátor vezérlő elektronika , ha érdekel tudok adni híbátlan bontottat 10eft vagy újat 26eft , nem tartom valószinűnek ,hogy fújkálással megoldódna a probléma ,ha érdekel ki is cserélem neked az adatlapomon megtalálod a számomat.
Sziasztok!Régen jártam erre...nem volt nagyon miért.:))
Most viszont a segítségeteket szeretném kérni.
A probléma a következő:2002 2.0 hdi kombi,digit klímás,és nem indul a befúvó ventillátor.
Biztosítékok rendben.A jelenség a következő:a motor beindítása után a kijelzőre nézve látszólag minden rendben,autó módot kapcsolva hallani amint bekapcsol a klíma,a + - gombbal látszólag szabályozódik a fordulat,de nem megy a venti.Néhány másodperc múlva hallani hogy leáll a klíma,és "kifehéredik" teljesen a ventifordulatot jelző ikon a + - gomb alatt.Ekkor már hiába nyomkodom,nem változik semmi.Valami ötlet valakinek?Esetleg 1 eldugott relé,szar csatlakozó,amit kapásból meg tud valaki mondani.Persze ventihiba is lehet-tényleg hol is van benne?