Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Varshi Creative Commons License 2010.02.04 0 0 3702
> Szerviz címe??

webasto.hu :)
Előzmény: balu.maci104 (3675)
jancsiii Creative Commons License 2010.02.04 0 0 3701
Heat History?
Előzmény: Törölt nick (3700)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.04 0 0 3700
megint ugyanaz a hiba, csak most 56-os (Flame cutout in low mode) hibakóddal. és megint ott a "HH". segitséég! mi a franc az a "HH"???
meiner Creative Commons License 2010.02.03 0 0 3699
Igen, levettem a kályháról a betápot, és néztem, hogy melyik biztosíték kihúzásával szűnik meg a fesz. És ez a 9 sz. bizt. (15A)
Gondolom a tiltást a betáp lehúzásával is fel lehetne oldani, de igyekeztem szakszerűen a leírtak szerint eljárni.
Remélem a tied is megjavul!
Ezer köszönet.
Előzmény: I WANT CASH (3698)
I WANT CASH Creative Commons License 2010.02.03 0 0 3698

Örülök,hogy sikerült, sajna a sajátommal nem vagyok ilyen szerencsés.:((

 

Egyébként úgy érted,hogy az eljárás ugyanaz, csak a 9.es helyen? Ez érdekes...

Előzmény: meiner (3697)
meiner Creative Commons License 2010.02.03 0 0 3697
Tisztelt URAM/URAIM!

Hálásan köszönöm a segítséget! Megy a kályha. :-))
A leírtak szerint jártam el, annyi különbséggel hogy nem a 8., hanem a 9. biztit kell kivenni, és nem 20A, hanem csak 15A.
A kézikönyv is a 8. biztosítékot írja a kályhára, de a valóság kicsit más.

Még egyszer köszönöm!!!
Előzmény: I WANT CASH (3695)
meiner Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3696
Rendben, holnap letesztelem.
Köszönöm.
Előzmény: I WANT CASH (3695)
I WANT CASH Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3695
Bocs de lassan irtam, és megelőztél. A szivattyút hagyd a helyén, a kályháról ha lehúzod az üzemanyag vezetéket és ha 12V impulzusokat adsz  a hatos csatlakozó 6. lábára ( hallani is a kattogást ) akkor nemsokára a cső végén megjelenik a gázolaj. Innetől kezdve az üzemanyagellátás rendben lesz ha megindul a szivattyú. 
Előzmény: meiner (3693)
I WANT CASH Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3694

Valami olyasmi van a szövegben, hogy három sikertelen indítás után reteszel,  és akkor ha a hibát elhárítottad akkor ez a módszer feloldja a tiltást. Holnap kiderül hogy erre az esetre alkalmas-e. Minden esetre ha a tápvezeték leürült, akkor az indítási kisérlet előtt szivattyúzd el az üzemanyagot a kályháig.   

 

Amúgy a kérdésedre válaszolva: Ez a sok elektronikus biz-basz az autókban már minden f..ságra képes :))

Előzmény: meiner (3692)
meiner Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3693
És ha még mindig levegős a rendszer?
Egyébként le lehet/kell légteleníteni?
Előzmény: meiner (3692)
meiner Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3692
Köszönöm, holnap kipróbálom!

Egyébként létezhet, hogy üzemanyag kifogyás miatt letiltson?
Előzmény: I WANT CASH (3691)
I WANT CASH Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3691

Na a lényeg kimaradt: 

 

1. Ensure timer or switch is in the off position. Turn timer or switch to the on position. Remove fuse F2 (20 Amp),  refer to wiring diagram on page 5 for identification. Reinsert after 5 seconds.

2. Cycle timer or switch off and then back on once more. Remove fuse F2 once again and reinsert after 5 seconds. Heater should attempt to start in 10 seconds after inserting fuse. Coolant temperature must be below the lower threshold before heater will attempt to start.

Előzmény: meiner (3688)
I WANT CASH Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3690

Ha  az általad irt okból letiltott akkor esetlegesen a követkető reset akciót próbáld ki.

 

Troubleshooting Steps

After 3 consecutive unsuccessful startup attempts, the heater will lock itself out from any further start attempts. The heater may also enter the lockout mode after experiencing an overheat condition. Before troubleshooting the heater, ensure heater is not in the “Lockout” mode by performing the following reset procedure:

Az F2 biztosíték a 75 ösben a motortéri biztosítéktábla 8 as helyén van.

 

Előzmény: meiner (3688)
meiner Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3689
A 3-as lábra érkező külső hőmérséklet szenzornak is 12V kellene adnia?
Mert az most nem ad 12v-ot. A 3-as lábra is adtam 12V-ot, de úgy sem indult.
Régebben az 1-es lábról el lehetett indítani.
Előzmény: meiner (3688)
meiner Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3688
No, a szivattyú jó!
Szépen löki az olajat.

De akkor mi lehet a hiba?
Direktben sem tudtam elindítani.
A kályhán az 1,3,4,6, láb van bekötve.
Az órától megkapja az 1-es láb a 12V-ot.

Néhány napja kifogyott az üa a kocsiból. Valószínűleg ezért kattogott hangosan.
Lehet, hogy fellevegősödött a rendszere? Vagy ez miatt letiltott a kályha?
Ötlet?
Előzmény: meiner (3684)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3687
nem felcserélni kell, csak adni neki meg elvenni
Előzmény: meiner (3684)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3686
ez nem webasto balu. Eberspächer D5W S. easystart r+ távval
Előzmény: balu.maci104 (3677)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3685
Azt hiszem van ilyenem új,de meg kell néznem biztosra!
Olyan 15-18eFt körül van ha jól emlékszem..!?
Előzmény: meiner (3679)
meiner Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3684
Köszi kipróbálom,
a pólusok felcserélésével befolyásolom a pumpa működését?
Előzmény: cirki (3683)
cirki Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3683
Impulzusgeneratorral :) vagy a sufnimodszer ha gyorsan inpulzusszeruen adod ra az aramot akar egy nyomogomb segitsegevel.
A szivooldalat csovon keresztul tedd be egy edeny uzemanyagba hogy lasd ha elkezd szivni. Ugyelj a szikrakra mert konyen begyulladhat ha benzines a rendszer.
Egyszerubb ha szakihoz viszed.
Előzmény: meiner (3682)
meiner Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3682
akkor lehet, hogy jó?
Hogyan tudok erről meggyőződni?
Előzmény: cirki (3681)
cirki Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3681
Szia
Impulzusban van vezerelve.Folyamatos tapnal behuzva marad.
Előzmény: meiner (3680)
meiner Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3680
A kályha, bekapcsolásakor küld neki 12v-ot, de a pumpa nem reagál.
Leszerelés után próbáltam elindítani, de csak minden kontaktnál moccant egy minimálisat. Folyamatos táp alatt nem csinál semmit.
Előzmény: meiner (3679)
meiner Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3679
Ez egy rover 75-ön van.
A gyártó: Thomas Magnette száma:89372A 12V
webasto Termo top z/c kályhához
Előzmény: balu.maci104 (3676)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3678
Szia!
Megjött a gép,de kérek még egy pár napot mire belejövők...!
Előzmény: I WANT CASH (3666)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3677
Szia! Hülye Hiba.....!
Nem tudom,a Webastoban nem vagyok még annyira otthon,úgy tudom az 1-10-ig írja ki a hibákat...!?
Megérkezett a Webasto hibaolvasóm,kb.egy hét és beletanulok...!
(telepítés,kábelgyártás a próbapadhoz,program megismerése/használata stb...)
Előzmény: Törölt nick (3672)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3676
Milyen szivattyú van benne? Esetleg egy fotót feltudsz róla rakni?
Előzmény: meiner (3673)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3675
Szerviz címe??
Előzmény: Varshi (3674)
Varshi Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3674
Volt ma egy kis riadalom. Reggel a fűtés nem indult (bár a távirányító szerint igen), illetve a kocsiban OFF-ot, majd megint ON-t nyomva beindult, csak rövidesen kikapcsolt. A belső szellőztetést meg egyáltalán nem indította be.
(az mondjuk továbbra is elszomorít kicsit, hogy a méregdrága csúcstávirányító nem tud róla, hogy nem megy a kályha (ergo nincs kommunikáció a vészleállításokról, csak hogy sikerült-e elkezdeni a beindítást az ON gombra), ezzel már a múltkor is átvert)

1 órára rá pont egy szerelőnél jártam más ügyben, mondom nézzünk rá VAG-COM-mal, hátha rá van kötve a Rencerre. Nem, viszont tele volt írva a kocsi hibatárolója. (Volt nemrég akksi-lemerülésem jó párszor.) Nosza törlés.
Megyek haza, újra próba. Ekkor a szellőzést (a kocsi digit klímáját) már beindította, de a füst az dőlt. A motortérből is, nem csak lentről.

Na itt az idő szakemberhez fordulni: telefon elő, Webasto márkaszerviz...
- Hát sajnos durva a naptárunk, szóval vagy a jövő hét, vagy MOST.

Go. Szépen alánéztünk, és egy jókora jégdugó nézett vissza ránk. Hőlégfúvó, csavarhúzó, jég ki, ima Kelet felé, aztán bekapcs. A füst dől megint mint állat, nézek nyugtalanul a szakemberekre (közben pánikszerűen nyitjuk a garázst, mert irtózatos a büdös&füst), de azok csak kedves, elnéző mosollyal nézik a füstgenerátort, mint fáradt szülő a csintalan gyereket.... majd lassan kiégett a rendszer, kijött belőle minden kaki, és elkezdett üzemszerűen működni.

Köszönet a gyors és gáláns segítségért a Webasto márkaszerviznek, már másodjára! Csak ajánlani tudom őket.
meiner Creative Commons License 2010.02.01 0 0 3673
Köszi a választ!

Vízszivattyú meghibásodásakor elindult a kályha, csak néhány perc után leállt.
Most viszont meg sem nyekken.

Na mindenesetre leszedem a pumpát, megnézem indul-e direktben.
Esetleges beszerzési forrást tudsz ajánlani?
Előzmény: balu.maci104 (3671)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!