Keresés

Részletes keresés

gw Creative Commons License 2005.07.25 0 0 344

vagy ha nem akar kék borítót egy értelmetlen képpel borítóként a vécépapír minőségü oldalakra saját maga is kinyomtathatja :)

http://www.zsr.sk/generate_page.php?page_id=134

 

Előzmény: HáBé (343)
HáBé Creative Commons License 2005.07.25 0 0 343
... de ha bejössz hozzám a Déli pu. szesza ügyeletére szerdán 6 és 16:30 között, beviszem, és végigböngészheted :-)
Előzmény: HáBé (342)
HáBé Creative Commons License 2005.07.25 0 0 342

Hiánycikk :-(

Szinte teljesen reménytelen. Tavaly január közepén, nem sokkal a menetrendváltás után nagy nehezen Kassán tudtam venni. De reggel még ott nem volt, estére vittek egy pici szállítmányt.

Előzmény: fman (339)
fman Creative Commons License 2005.07.25 0 0 341
És ha lehet és ha valamelyikötők nagy rá érne akkor elküdene nekem egy kicsit részeletesebb itinert következők alapján:

1., Besztercebányág autó érk 7-8 h között ahogy a vonat megkívánja.

2., Onann vonattal az általatok javasolt szebb útvonalon Liptoszentmiklósig

3., Majd ha lehet más úton és az nap még vissza Besztercebányáig lehetőség szerint 20 h ig .

4., Majd haza .........


Köszönettel a fáradozásokért .....................

Ui: ha esetleg át kellene szállni valahol akkor kérném hogy azt is jellezzétek.
gw Creative Commons License 2005.07.25 0 0 340
Egyik helyen sem tudsz. Csak Bratislava hl. és Petrzalka, Nitra, Žilina, Trenčín, Liptovský Mikuláš, Vrútky, Košice, Prešov, Humenné, Poprad, Zvolen, Banská Bystrica és Brezno állomásokon lehet kapni ha ügyes az ember...
Előzmény: fman (339)
fman Creative Commons License 2005.07.25 0 0 339
Párkány vasútállomáson tudok e venni Szlovák menetrendet?

Vagy esetleg Budapesten árulnak é valahol ?

Üdv
gw Creative Commons License 2005.07.25 0 0 338

Akkor a tisztánlátás kedvéért (most nem írok hülye karaktereket, mert átmásztam egy másik géphez).

 

1. Turcianske Teplice (Ruttka felől nézve az első), ahol megállnak a sebesvonatok, valaha "Stubnyafürdő" névre hallgatott,

2. a következő (már az elágazás után a 171-es vonalon Körmöcbánya felé) Horna Stubna zastavka (Felsőstubnya megálló)

3. a harmadik Horna Stubna állomás, a nagy elágazó állomás Privigye (Prievidza) felé

Előzmény: seTTebello (337)
seTTebello Creative Commons License 2005.07.25 0 0 337
Stubnyafürdő megálló. Itt kell átszállni és itt megáll a gyorsvonat is.
Előzmény: gw (334)
seTTebello Creative Commons License 2005.07.25 0 0 336
Felsőstubnya?
Előzmény: gw (334)
seTTebello Creative Commons License 2005.07.25 0 0 335
Igazad van, benéztem. Felsőstubnya nem az 1. -ső megálló, ahol csak a személyvonatok állnak meg?
Előzmény: gw (334)
gw Creative Commons License 2005.07.25 0 0 334

azt egykor Stubnyafürdőnek hívták.

van még ezenkívül:

Horná Štubňa zastávka- Felsőstubnya megálló

Horná Štubňa obec - Felsőstubnya "település"

Előzmény: seTTebello (332)
seTTebello Creative Commons License 2005.07.25 0 0 333
Ezt most megnézem. Vagy külön neve van az állomásnak és a megállónak?
Előzmény: gw (331)
seTTebello Creative Commons License 2005.07.25 0 0 332
Megtaláltam a jegyet: TURCIANSKE TEPLICE
Előzmény: Redbaron30 (328)
gw Creative Commons License 2005.07.25 0 0 331
Horná Štubňa
Előzmény: Redbaron30 (328)
seTTebello Creative Commons License 2005.07.25 0 0 330
>>Körmöcbánya környékén végig a hegyoldalban megy a vonal,

Azért kérdezem, mert szeretnék olyan képeket csinálni, hogy a hegyoldalban van a vonat és alatt a völgyben Körmöcbánya.
Előzmény: gw (327)
seTTebello Creative Commons License 2005.07.25 0 0 329
Valami Lesna és előtte még valami, amire nem emlékszem. Az 1. - ső elágazás Liptószentmiklóstól délre. Nem nehéz megtalálni a térképen.
Előzmény: Redbaron30 (328)
Redbaron30 Creative Commons License 2005.07.25 0 0 328
Hali !

felsőtubnya szlovák neve ?

mi a térképen szeretném azonosítani,
mert engem is érdeklen egy kis vonatozás arra felé.......

Üdv
Előzmény: seTTebello (325)
gw Creative Commons License 2005.07.25 0 0 327
Ez így elég hosszú szakasz, végig természetesen nincs földút. Körmöcbánya környékén végig a hegyoldalban megy a vonal, alkalmanként meg lehet közelíteni a vasutat, de még csak hosszabb szakaszokon se tudsz közvetlen mellette kerekezni.
Előzmény: seTTebello (326)
seTTebello Creative Commons License 2005.07.25 0 0 326
Zólyom - Körmöcbánya - Ruttka vonal mellett mennyire lehet biciklivel menni? Én még csak vonattal voltam arra, de örülnék, ha Körmöcbánya környékén valami földút lenne a vasút közelében. Van ilyen?
seTTebello Creative Commons License 2005.07.25 0 0 325
>>Melyik vonalat érdemes még megnézni? Van valami kedvencetek??

Besztercebánya - Felsőstubnya - Liptószentmiklós.
Előzmény: tweety83 (321)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.21 0 0 324
Rozsnyó és Dobsina között rendszeres a teherforgalom, de biztos a személyforgalomra gondoltál... Egyébként ott hatalmas a szintkülönbség, nagyon költséges lenne ott vasutat építeni, a közút (65-ös főút?) pedig nagyon jó minőségű. Gondold el, hogy a körmöcbányai vonal már Hronská Dúbrava után elkezd emelkedni, hogy Felsőstubnyánál gond nélkül elérje az annyival magasabban lévő völgyet.
Előzmény: tweety83 (323)
tweety83 Creative Commons License 2005.07.21 0 0 323
Köszi..Nem tom hogy olvassák-e ezt is meg azt is, aztán hátha itt több infót megtudok. 
Hmmm és ezeken a Stadlereken van lehízhatós ablak? Vagy ezen is ilyen modern egybeépített dolog van? :((

Miértnem hozzák át Zólyom - Losonc - Salgótarján - Hatvan -  Bp vonalon?

Amúgy Rozsnyó - Dobsina között tényleg nem jár semmi? Pedig azért az forgalmas vonal lenne. (be kellett volna csatlakoztatni a 173-asba aztán valahogy továbbvinni Poprádba, mert elég gáz hogy Poprádról Losoncra végig kell utazni a fél országot holott kocsival kb 130 km)
Előzmény: gw (322)
gw Creative Commons License 2005.07.21 0 0 322

De bekapcsolják, mert különben megfulladnának az emberek...

 

Azok kékszínű Stadlerek, bevetési területük:

1. Zólyom-Besztercebánya-Ruttka-Zsolna-Csaca-Skalite

2. Zólyom-Körmöcbánya-Ruttka

3. Zólyom-Losonc-Fülek

illetve nagy ritkán: Zólyom-Besztercebánya-Breznóbánya

 

ugyan már több topikot elborítunk vele, de parancsolj :)

Cervena Skala - Dobsinska - Hnilec - Nálepkovo:

Telgárt Penzión

Tisovec - Michalova 

Pohronska Polhora 

Banska Bystrica - Turc. Teplice

Banska Bystrica->Turcianske Teplice

Előzmény: tweety83 (321)
tweety83 Creative Commons License 2005.07.21 0 0 321

Vagy csak spórolnak vele és nem kapcslolják be (lásd 86-os busz).
Amúgy a régin nem volt klíma szóval elvileg pozitivum az hogz ezen van..de nekem akkor sem tetszenek ezek a modern tátrai villamosok.

Tényleg, hol jár az a kékszínű Desiróhoz hasonlító modern motorvonat szlovákiában???

Ezeken a vonalokon milyen kocsik járnak:

Cervena Skala - Dobsinska - Hnilec - Nálepkovo


Tisovec - Michalova  (itt van az a szép völgyhíd???)


Banska Bystrica - Turc. Teplice (itt meg állítólag Szlovákia legtöbb alagúttal tarkított vonala van.)

Melyik vonalat érdemes még megnézni? Van valami kedvencetek??

Előzmény: gw (320)
gw Creative Commons License 2005.07.20 0 0 320
úgy, hogy errefele melegebbek a nyarak, mint a svájci hegyekben, és egy melegebb nyári napon bizony annyit ér mint halottnak a csók, hogy van klíma...
Előzmény: tweety83 (318)
tweety83 Creative Commons License 2005.07.20 0 0 319
Aki még nem ismerné:

Térkép + menetrend itt:  http://www.zsr.sk/generate_page.php?page_id=113
Vasúttörténet: http://rail.sk/index.htm
tweety83 Creative Commons License 2005.07.20 0 0 318

hogy érted hogy a klímát nem ide tervezték??

Miért nem lehet olyan modern vonatokat csinálni ami nem ez a lehúzhatatlan bazi ablak van hanem olyan mint mondjuk az MD vonatokon, hogy legalább mellig le lehessen húzni és ki lehessen látni. Így semmi varázsa nincs az egésznek, mert a madárfütty helyett  hallod a vonatzúgást, a szép panorámakilátás helyett meg sötétített ablakon teljesen elromlik a hangulatod mire felérsz... Éljen a régi fogas :))

Amúgy ez a sikló is igen ötletes megoldás...még nem is láttam ilyet.

Előzmény: gw (317)
gw Creative Commons License 2005.07.19 0 0 317

talán azért nem a régiekkel kezdtek, mert hasonló gondok kezdtek akadni velük mint az MD-kkel (már nem csak az ablakon láttak ki az utasok, stb...). üzemeltetési szempontból se kellemes pátyolgatni 40 éves jármüveket, kell még ok?

a Stadleren is ki lehet nézni az ablakon, sőt, az ablak 2x akkor, kihajolni nem lehet (ez nekem is hiányzik) mondjuk az tény, hogy a klímáját nem egészen ide tervezték.

a pálya max. 60-as, így hiába bírná a 425.9-es 80-at, azt a tesztek óta nem futották meg, viszont sokkal jobban gyorsul, ami az adott pályán sokat számít.az utolsó két megállapítás is helyes: csendesebb is, és kevesebbet is fogyaszt.

 

Előzmény: tweety83 (315)
gw Creative Commons License 2005.07.19 0 0 316

infot találsz ékes szlovák nyelven a www.chz.sk oldalon találsz, de szerintem nem olyan nehéz megérteni. 15 éven felüliek "dospeli" azaz felnőtt jegyet kell váltsanak.

menetrend pedig: http://www.chz.sk/poriadok.pdf

 

A Dobsinai jégbarlangra gondoltál, vagy Domicára, mert nem mindegy! Honnan mennél hova?

Előzmény: tweety83 (312)
tweety83 Creative Commons License 2005.07.19 0 0 315
Nem tetszik ez az új Tátrai villamos..miért nem a régit újították fel? Az sokkal hangulatosabb, ki lehet nézni az ablakon ezen meg leülsz aztán semmi természetközeliség...Van még olyan régifajta szerelvény is, vagy azokat végleg megszüntették?  Mennyivel jobb ez az új? Gyorsabb, csendesebb? kevesebbett fogyaszt?
Előzmény: aeomega (310)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!