Keresés

Részletes keresés

53zsiga Creative Commons License 2010.10.10 0 0 9530
Az ár relatív, veszel egy szutykot 20- 25ért, generálozod a motort az is 25 rugó, kis cicoma, kis encsem bencsem, munkával eltöltött idő. Akkor már nem is sok a 60 Ft.
Előzmény: ideal 64 (9520)
flathead Creative Commons License 2010.10.10 0 0 9529
Srácok! Valaki, aki bringás dolgokban jártas: egy mezei 3 sebességes agyváltó (ilyen max. 10.000 Ft-os) kb. mekkora nyomatékot bír ki?
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.10.10 0 0 9528
Ez mi? :o
Ma beraktam a 6 felömlős hüvelyt a membrános hengertestbe,de az utolsó illesztésnél letört az egyik kiálló alsó hüvelyrész :(
Rozsdás volt nagyon sajna.
Előzmény: TyerCorp01 (9526)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.10.10 0 0 9527
Tudok róla, de 79 előtti Mustangot nem láttam még magyar táblával.
A dögcédula utángyártott, én azt vallom.
Előzmény: Kristóf 210 (9523)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.10.10 0 0 9526
http://hellracers.wbs.cz/dsc02179_2.jpg
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.10.10 0 0 9525
Ilyen olajat teszek majd a mustangba :D


http://www.harmonet.hu/orulet/55245-hello-kitty-motorolaj.html&harmo=900374
kelsza Creative Commons License 2010.10.10 0 0 9524
Uram! Hogy áll a DT? :)
Előzmény: Kristóf 210 (9523)
Kristóf 210 Creative Commons License 2010.10.10 0 0 9523
Létezett a 23 A-ból is magyar piacra fojtott! Nincs ezzel semmi gond! a sárvédő viszont tényleg nem lehetett matt fekete.
Előzmény: TyerCorp01 (9521)
ideal 64 Creative Commons License 2010.10.10 0 0 9522

Énis ezen csodálkoztam.

Elvileg ezen 6500/4-nek kellene lenni.

Előzmény: TyerCorp01 (9521)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.10.10 0 0 9521
Szép darab!
'75-ös, első ide behozott szériás, de valami szar van a palacsintában. :))
A dögcédula nem az övé.
Magyar nyelvű, picit más betűtípusú, és 2/4500-as... :)
Ezen kívül a sárvédő színe nem passzol, amúgy hibátlan. Tolnám! :)))
Előzmény: ideal 64 (9520)
ideal 64 Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9520

http://www.kepesmotor.hu/jawa-segedmotor/p468533

 

Ha ilyet találnék 30-ért le is csapnék rá.

Szépnek tűnik.

kelsza Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9519
Mintha valami Csehszlovák plakátot látnék! Remek!
Előzmény: 109cb402 (9512)
kelsza Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9518
Tudom! Én csak azt a lomot használom fel amit a környezetemben találok. Esetleg más lomjait :) Nekem nem kell egy versenyló. Csak egy kis szolid tuning a mindennapi használathoz.
Előzmény: 53zsiga (9513)
kelsza Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9517
Még sajna nem volt 210-es hengerem, de nagypapámnál az udvaron hever beállva egy zöld 210-es :( Megpróbálom elkérni, hátha. ÉS mit tud egy 210-es henger ha mindenféle reszelés nélkül egy javítófúrással rárakom?
Előzmény: Joejoe1974 (9511)
53zsiga Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9516
Tyer fasza gyerek, ügyes srác!
Előzmény: 109cb402 (9515)
109cb402 Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9515

Az üléshuzatot "TyerCorp01"-nak köszönhetem!

visszanézed hozzászólásaimat sok képet találsz a felújításról!

Előzmény: 53zsiga (9514)
53zsiga Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9514
Ügyes vagy ! Jó a moci , és olcsón megusztad.
Előzmény: 109cb402 (9512)
53zsiga Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9513
Fiúk ovatosan a tuninggal!
Egy disznóból soha nem lesz versenyló, max egy gyors disznó.
109cb402 Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9512
Én az enyémet 15-e-ft-ért vettem és kb 25-e ft-ot költöttem rá.
Előzmény: Joejoe1974 (9504)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9511
Annyit én is leírhatok hogy a 210-es alapméretes furata 39mm,a lökete meg 41 mm.Mivel a henger 4 felömlős,így gyorsabb a gázcsere is.a teljesítménye 2,4 lóerő amit a gyári 12mm-es karbival és a nevetséges méretű könyökcsővel tud.Ezt a teljesítményt kis reszeléssel fel lehet húzni 3.5 lóerőre.ha mustangra teszed a hengert akkor az alapméretes hengerrel 55 köbcenti lesz az ürtartalom.Mivel a hengerpersely átmérője nagyobb,így 1-2 mm-rel növelni kell a blokk befogadó méretét.Aztán ha nagyobb dugót teszel bele akkor elérheted a 60 köbcentit is.A nagyobb karbival 5-6 lóerő is kijöhet.Nem tudom láttál-e már 210-es hengert.a két felömlő között van két hosszanti ablak ami a segédfelömlő.Én egy mustang perselybe ilyet is martam,ma martam hozzá a alu hengertestben a csatornákat.De a beömlő fölé került két plusz felömlő is.Nem tudom hogy szól majd.Az igazi nagy terv pedig nem más részemről mint egy 210-es henger addig fúrva amíg lehet,membránnal,és csepel főtengellyel :D
Ez pont 75 köbcenti lenne,és legalább 8-10 lóerő.Más kérdés hogy a kuplung hogy bírja majd :D
Előzmény: kelsza (9508)
109cb402 Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9510

Szerintem szebben is fel lehetett volna újítani.az enyémen is vannak hibák de ezen.??!!bakker.

szerintem szét se szedték ugy fujták le.szörnyü.simson pufogó?meg az ára?

(én az utolsó csavart is megpoliroztam.)

Előzmény: Joejoe1974 (9504)
kelsza Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9509
Azoknak, akik regisztrálva vannak simson.hu-ra: Galéria
kelsza Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9508
Köszi!
Garázsharcos! Érdekelne az átalakításod minden rejtelme! Gyári kipufogókönyök, karbicsonk maradhat? Most vettem egy Simson karbihoz való csonkot, remélem nem potyára. Ezeknek a hengereknek mi az alapméretük?
Előzmény: Joejoe1974 (9507)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.10.09 0 0 9507
Garázsharcos az illetékes ez ügyben.De úgy tudom hogy nem kell átrakni a tőcsavarokat,csak a blokkot kell felbővíteni úgy mint simsonnál a 70-es hengerhez.
Előzmény: kelsza (9506)
kelsza Creative Commons License 2010.10.08 0 0 9506
Köszi, jegyeztem! Én még a Babetta 210 hengerén gondolkozom erősen. De ahhoz ha jól tudom arrébb kell rakni a hengertőcsavarokat :(
Előzmény: Joejoe1974 (9501)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.10.08 0 0 9505
Átfestett... :)
Előzmény: Joejoe1974 (9504)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.10.08 0 0 9504
szép!

http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad/jawa_motorok/ritkasag_jawa_ideal_1965_nagyonszep_allamotban_183077024.html
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.10.08 0 0 9503
Nem írsz hülyeséget.Ha erősebb a blokk akkor nagyobb első lánckerék kell.És akkor nő a végsebesség,mert bírja erővel.A 11 fogas lánckerék az itthoni 2 lóerős gépeken létezik csak.Kint 12-13 fogas van csak.Nagyobb meg nem fér el a blokköntvény miatt.
Előzmény: ideal 64 (9502)
ideal 64 Creative Commons License 2010.10.08 0 0 9502

Már hogy lenne gyengébb?

Ha előre nagyobb fogaskereket tesz akkor csak simán gyengébb lesz,de mivel erősebb lesz a blokk ezért ki tudja azt is forgatni.

Így a végsebessége is nő amit szeretne.És elvileg tovább is pörög.

De ha nagy hülyeséget mondok javítsatok.

Joejoe1974 Creative Commons License 2010.10.08 0 0 9501
Egyszerű tuning az ha a hengerpersely tetejéből leesztergáltatsz kicsit,és a hengertalpat annyival megemeled.Kaptam Garázsharcostól egy perselyt meg egy háromgyűrűs dugattyút.Ez valszeg még a régi erős mustangé lehet vagy az ideálé.Egy normál mustang hengerperselyhez képest a kipufogóablak teteje 1 mm-el feljebb van.A szívónyílás alsó széle pedig 1mm-el lejjebb van.
Előzmény: kelsza (9497)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!