Nekem, és sok más újszegedinek viszont pont, hogy rossz lenne, ha az 5-ös járna a Víztoronyig, ugyanis én kintebb lakom, és a 72-es tuti ritkábban járna az Erdélyi tér felé.
A Csongin a Kecskeméti u és a Rózsa utcai megálló szakaszán de A diófa felőli oldalon a diófa megálló után a Makkoserdősor közti szakaszon egy kandeláber körűl van ásva.
Ajánlom figyelmedbe az alábbiakat, minden változtatás így kezdődik:
" Tájékoztatjuk a Tisztelt utazóközönséget, hogy Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlésének, valamint Városüzemeltetési és fejlesztési Bizottságának Határozatai alapján....... "
Tehát: A Tisza Volán egy döntés végrehajtója. Nem Ő dönti el milyen jármű közlekedik egy adott vonalon illetve járaton, nekik előírják. Mint köztudott nem egyforma egy normál padlószintű szóló, csuklós, alacsony padlós szóló, csuklós üzemeltetési költsége. Megrendelő előírja a jármű azon járaton a fajtáját és természetesen azt fizeti.
amúgy az újszegediek egy részének gondját megoldaná a meghosszabbított útvonalon az Újszegedi víztoronyig közlekedő (1)5-ös troli. Hétvégén minden járat mehetne addig, hétköznap pedig a csúcsidőn kívül mind, csúcsban pedig minden második. értelem szerűen csúcsba lenne egy betétjárat ami csak GYk-ig menne. Igaz ehhez az akksis üzemű troli 5-6 darabját ide kellene helyezni.
Sajnos attól tartok ez csak az én vágyálmom, na meg esetleg pár újszegedié...
Ahogy pletyiket innen-onnan hallottam több esély más vonal, más irányú hosszabbítására, bár azzal kapcsolatban szkeptikus vagyok. Oké, régen az jól működött, de azóta lett egy felújított villamosvonal, új modern ap-s vilikkel.
Vas. DU szokott ez gond lenni, amikor jönnek vissza a koleszokba. És itt szólók mennek, Tápéra meg 79esbe pedig tekeregnek a csuklósok, alig kihasználva..
ez egy jó kérdés. tegnap pont végigsétáltam a csongin, de most kivételesen nem felfelé néztem menet közben így én sem tudom. a vértónál (kiserdőnél) lévő két csövezéses váltó környékén tudnám elképzelni, hátha azok is előbb utóbb megújulnának.
Valószínűleg valami gubanc volt a rendszerrel. Ma troliznom kellett (és ha már ott voltam, csináltam videót is az új rendszerről), először tökéletesen működött, aztán amikor visszafele utaztam, hallottam egyrészt az URH-ból, hogy valakinél nem volt jó, és mondták is, hogy türelem, ez egy átmeneti állapot most; másrészt pl amin utaztam visszafele, ott a kütyü 3-4 megállóra is ugyanazt az időpontot írta indulási-és érkezési időpontnak, aztán észhez tért, és jól mutatta, de végig +4-5 perc késést regisztrált már, holott pontosak voltunk.
A villamoson az aktuális (nem a következő) megálló bemondását már GPS vezérli, vagy Ismeretlen Imre? Volt egy hosszabb utam és egyszer sem sikerült eltalálni a megfelelő időpillanatot :)
Sziasztok! Én is új szegeden az Erdélyi tér közelében lakom. Szinte mindennap többször is használom a 72 járatot. Hétvégente mindig csak szoló busz jön, kivéve 8:30- kor induló járatot (erdélyi térről), mert az csuklós Merci szokott lenni. Régebben mikkor a 2 közlekedett hétvégente (tudom hogy régebben volt, meg hoszabb volt a vonala), de 20 percenként csuklós jármű közlekedett. Most 30 percenként szoló. Erről a témáról egy régebbi cikk: http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/ritkan_jarnak_a_buszok_ujszegeden/2293905/
Túl sok az utas? Akkor csökkenteni kell az utasok számát, és akkor majd felférnek a buszra...
Vajon mi gátolta meg az újságírót, hogy rákérdezzen az önkormányzatnál is? Mi a terv, mik a lehetőségek a probléma megoldására, akár a szolgáltató, akár az önkormányzat részéről? Semmi. Van egy gond, és marad is így, mert nincs megoldás, ennyi. Az utasszám pedig csökkenőben.
Sziasztok! 100-as Pesa vezetőfülke ajtajával mi történt? Elég szépen össze van törve.
Más: Ma a Csillag térre utasokkal önjáróban érkezett a 452. Épp a megállóban állt, mikor elcsíptem az előttem sétáló idős házaspár beszélgetését. Az idős úr a feleségének: "Na ennyit érnek ezek az új trolik, ez is máris el van romolva, le van rakva az áramszedője is, látszik hogy ez a mai technika már nem életképes, mindent túlbonyolítanak." Talán végig sem tudta mondani, ajtó bezárult, a 452 pedig távozott a Víztorony tér felé. Emberünk nagyon nem tudott szóhoz jutni, csak egy "mik vannak manapság" mondattal reagált az egészre :D
"A Tisza Volán 2007 óta Szeged helyi autóbusz-közlekedését közszolgáltatási szerződés alapján végzi. A menetrendet és más feltételeket, például a csuklós buszok beállítását az önkormányzat határozza meg mint megrendelő és finanszírozó. A társaság ez alapján köteles közlekedni"
Sziasztok! A jármű kapacitását kik döntik el? Mert, hétvégente a 72-en csak szóló buszok közlekednek, és akkora tömeg van, hogy alig lehet rá ráférni. Valahol lehet panaszt tenni? :-(