Egyszerű okos szerkezet, kényelmesen kezelhető, és jól szerelhető kivitel. Motorvezérlő közelébe nem építhető... Elégé interferál Szereltem már párat belőle de valahogy manapság elfelejtkeztem róla...
Olvasd el a 23145-ös hozzaszolast, benne van a valasz, reszletesen
Vmi cuccot beszerelnek, nekem adnak egy kis kártyát, ami komunikál a kütyüvel, hatótávolsága kb 3-4 méter. Ha távolabb van leáll a gép
Annyival egészíteném ki tisztelt Stevie fórumtárs hozzászólását, hogy a jelenlét érzékelő kártyás rendszerek általában, egyszerű, aktív!!! ugrókódos (automata )távirányítók :-(( 10-20.sec időnként jelet bocsátanak az autó felé, és a jármű mozgásképes. Ha a jel megszűnik, az autó megáll / nem indítható.
Hátrányuk hogy aktívan sugároznak, ha kell ha nem, és ez miatt a kódjuk sokkal kényelmesebben leolvasható mint nyomógombos társaiknak.
Én nem használnám VW csoportban:-(
De ha gondolod, proxymity rendszert és mortérzárat ajánhatok bele.
Mondjuk hogy feltételezhető, az információ értéke nulla. Lehet hogy igen, meg az is hogy dehogy. Biztonságtechnikai kérdésekben nem szerencsés feltételezésekbe bocsátkozni. Elég sok pórul járt ügyféllel találkozom, aki úgy gondolta hogy szerencséje lesz, aztán kéztördelve várja a biztosító kárfelmérőjét.
A váltózárak közzül melyik márkát ajánljátok F Astrához? Ha jól tudom ezt nem lehet kiakasztani, az a módszer a VW-eknél megy pl. Az F Astra nem bovdenes úgy tudom ill. nem rakható sebességbe.
Köszi, elolvastam. A kérdés csak az, hol kezdjem a dolgokat. Azt hiszem, kellene egy műhely, ahol konkrét megoldást meg lehetne beszélni. Ilyet tudsz/tudtok javasolni? (hozzáteszem, nem olvastam át a topicot, tudom, súlyos hiba...) Egyébként milyen nagyságrendű összegért lehet érdemi védelemhez jutni. Amit én említettem, az, ha jól tudom kb. 85 ezer lenne.
Új VW Jettához milyen védelmet ajánlanátok? Bp.-n és Buda környéki településeken használnám leginkább. Ajánlottak egy jeladó kártyával kombinált szerkentyűt, ami, ha nem kap jelet a kártyától, leáll. Ez jó ötlet? Verziók: egyáltalán nem, önmagában is jó, kombinálva valami mással jó stb....
Hát már van benne egy nem gyári indításgátló, ha az annak számít (két fém részt meg kell érinteni egyszerre). Amit nézegettem az a Ceasar ct-215u autóriasztó + rablásgátló + indistásgátló. Valamilyen hasonló riasztóra gondoltam.
Csak ez lenne benne vagy egy védelmi rendszer kiegészítéseként gondoltad?
Ha csak ez akkor egy komolyabb kell, ha viszont beéred egy egyszerűbbel akkor még belefér a komoly riasztó árába egy motortér-zár pl. Én ez utóbbira szavaznék...
írtátok,h a finanszírozott autókkal sok szívás van... péell ez is... http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/031126b/ amúgy nekem is el akart adni egy fazon finanszírozott G astra kombiját aranyáron,mondván,h bukni nem akar vele...kevesebbért vettem H astrát 8 légzsákkal,stb...
"Állítólag ez most egy elég jó cucc a piacon." - hát, nemtom...ez nekem kicsit nyomulós duma. Szerintem az a korrekt hogy leírja a pontos típust, esetleg ad róla prosit-webcímet hogy meg tudd nézni a részleteket, át tudd gondolni a dolgot.
(riasztónál sok olyan funkció van ami nem mindegy van-e vagy nincs hozzá)
Ez a "mindenki ezt szerelteti" duma inkább elriasztana engem mintsem arra sarkallna hogy én is berakassam - pont az a jó a védelembe ha nem minden autóban pont ilyen van, szerintem...
Szóval javaslom derítsd ki milyen típus, keress rá a neten és nézz rá mennyiért szerelik máshol ill. annyi pénzből milyen mást tudsz berakatni. És akkor eldöntöd hogy mi legyen. De ilyen palifogó dumának ne dőlj be...
Nekem volt egyszer egy autómban olyan, hogy indítás előtt "csak" meg kellett nyomni egy rejtett gombot. Soha többet nem lesz semmi ilyesmim. Én ezt olyan macerának tartom, neadjIsten még kifejezetten veszélyes is lehet, ha pl egy húzósabb elindulásnál lefullad az autó, aztán jönnek is, meg újra is kéne indítani, de ugye először "buzerálni" kell valamit, hogy induljon.
Az persze egy másik dolog, hogy ha van egy olyan kapcsoló, vagy más megoldás, amivel biztosan tiltani/engedélyezni lehet az indítást, de ugye ez akkor jó szerintem, ha független a gyújtás levételétől. Mármint úgy értem, hogy ha be van kapcsolva, akkor akárhányszor ki-be kapcsolhatom a gyújtást, mindig megmarad az engedélyezés.
Proximitynél ez a 3-4 méter nekem elég vad dolog, céges beléptetőknél ahhoz már komplett kapu kell, ha 1 méterről szeretnénk olvastatni. Autóban nem tudom merre kellene tenni, de farmerzsebben tuti jó helye van, ülésben meg az olvasó, ott nekem mindig van kártyám, meg a táskában is vagy 6 darab, oszt céges olvasók meg csak csiporognak a sok elutasított cucc miatt.
Vmi cuccot beszerelnek, nekem adnak egy kis kártyát, ami komunikál a kütyüvel, hatótávolsága kb 3-4 méter. Ha távolabb van leáll a gép
Ez egy sima proximity-kartyas, rablasgatlo funkcioval ellatott immobilizer, nem hiszem, hogy nagyon "uj cucc" lenne, legalabbis a megoldas maga ezereves.
A proximity kartya hatranya, hogy mindig magaddal kell hordani, de nem am a slusszkulcs mellett (ahol tuttira nem felejtened el magaddal vinni), hanem valahol a ruhad zsebeben, hogy ha tenyleg kiszallitanak az autobol, akkor a kartya eltavolodjon a jarmutol. Szerintem ez nem kenyelmes megoldas, en tutti mindig elfelejtenem magammal vinni :-)
En a sajat automba azt a megoldast valasztottam, hogy egy transzpondert kell az autoban egy rejtett ponthoz odaerinteni, es par masodpercig ott tartani. Az elejen meg kell tanulni a pontos pozicionalast, de utana nagyon biztonsagos es kenyelmes megoldas. Hatranya, hogy kifigyelheto, ha valaki nagyon rakeszul az autodra.
Az elektronikai vedelemnel egyebkent nem maga a hardver a lenyeg, sokkal-sokkal inkabb a beszereles: hogyan rejtik, esetleg alcazzak a keszuleket, hogyan es milyen kabeleket vezetnek, es azt hol. Illetve, hogy maga az immobilizer milyen egysegeket blokkol.
A 12 voltot blokkolo szerkezetek kevesebbet ernek, mert tapot adni az uzemanyagszivattyunak, a gyujtasnak, esetleg az oninditonak nem nehez feladat, amiota feltalaltak a krokodilcsipeszt. Ellenben a motorvezerlo elektronikaval kommunikalo, valtozo jelet szolgaltato jeladok elhallgattatasa az utcan nem igazan oldhato fel.
Arra fel kell keszulni, hogy egy valoban utokepes rendszer beepitesenel nem a hardver maga a draga, hanem a munkadij, mert a jo munkahoz bizony alaposan szet kell szedni az autot.
Tegnap voltam egy profi riasztós cégnél. Ajánlottak egy új cuccot (típusát nevét nem tudom), amit mostanság az összes audis merdzsós bömös maffiózó rakat a kocsiba!
Vmi cuccot beszerelnek, nekem adnak egy kis kártyát, ami komunikál a kütyüvel, hatótávolsága kb 3-4 méter. Ha távolabb van leáll a gép, be kell rakni forgalmiba valahova, ha elhagyom vagy gáz van, van hozzá vmi kód (ilyen lekaparós sorsjegyen adják) amit a gyújtáskapcsolon kell vhogy bevinni és akkor kikapcsol. Állítólag ez most egy elég jó cucc a piacon.
Riasztógurukhoz (is) lenne egy pár kérdésem, de olyan ciki, hogy csak akkor blamálnám vele magam, ha valakinek már volt szerencséje Selca riasztókhoz. :-)) (Sajna pontos típust nem tudok mondani.)