Konkrét értéket nem tudok neked mondani, én azt néztem meg, hogy az Astra gyári eredeti akkujára 70Ah/400A volt írva, a jelenlegi 63Ah/600A. Fizikailag befér a helyére, kb. ennyi.
Ez így ebben a formában megbízhatóan indít hidegben is (persze hozzáteszem, hogy a motor jó kondíciónak örvend 300e km után is, tehát nem kell sokat nyektetni).
Kanyarokban a surlódó hangot csak akkor adja ha sebességbe van. ahogy lenyomom a kuplungot abban a pillanatban megszűnik. így se lehet a bajd megállapítani?
Sziasztok! Eladóvá vált a kis Feliciánk, és mielőtt meghirdetném arra gondoltam, hogy először itt tenném közé, hátra valakit érdekel. Amit tudni kell róla: 2001-es 1,3 Mpi, műszaki 2017.02.18.-ig érvényes, vonóhorgos, műanyag sárvédő betétek vannak benne, frissen olaj cserélve, adok hozzá 1 db generátort, 1 db önindítót, 2 db külső tükröt, 2 db hátsó lámpát, 1 db vágatlan kalaptartót, 1 db fojtószelepet. Az ára 365.000 Ft. 304681884
Ha ez a válasz segít: nekem Astra G dízelem van, és a 70Ah helyett 60Ah van benne (indítóáram viszont lényegesen magasabb mint a régi akksinál!). Jól működő töltés esetén nincs baj, az indítóáram legyen meg.
Régi vagy gyenge minőségű fagyálló, vagy fagyálló nélküli üzemeltetés.
Leengedni, átmosni, friss-jóval feltölteni.
Mivel az 1.6 AEE-nél sincs semmi extra a szelepfedélen, szerintem nem bonyi cserélni (bár még sosem csináltam 1.6-ost, de biztos, hogy nem agysebészet).
Az, hogy ez baj-e, attól függ mennyi az az időköz.
Ha napi/heti, az jelezhet problémát, ha félévente rá kell tölteni egy fél litert, az nem jelent semmit.
Mindenképp fel kell melegíteni üzemi hőfokra, és folyamatosan utántölteni a tartályba. Ha jól sejtem, a Felicia termosztáton már nincs furat, tehát nem lehet rosszul berakni, így maximum annyit tudsz tenni, hogy figyeled a szintet.
Sziasztok. Nekem egy 98as 1.9D felim van, aksit akarok cserélni,most 70Ah van benne.elég bele a 60Ah? A másik kérdés: éles kanyarokban vagy teljes kormányzásnál súrlódó hang hallatszik az első kerekek felől.
Termosztát cserénél(1.6-os motor) érdemes ellenőrizni a termosztát fedelet is, mert nekem a belseje el volt törve, és nem értettem, hogy miért ment szét 2 termosztátom is teljesen. Most a Bárdinál vettem egyet fedéllel együtt 4500Ft-ért és teljesen jól szuperál.
Szelepfedéltömítést mennyire bonyolult cserélni?(szintén 1.6-os)
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni termosztát ügyben. Olvastam itt mindenki valami lengyel típusúra esküszik, most felhívtam egy boltot, és neki csak gyári van, aminél csak kicserélem a termosztátot, és azt mondta ez már jó, mert 88-ra felviszi. Nekem most 70 fölé nem megy , ezért szeretném cserélni. Valóban jó szerintetek akkor ez a gyári, amit mondtak nekem? Köszi a segítséget előre is! Üdv. Gavrosz
Egy kis segitséget szeretnék kérni.1.3-as Feliciámba nincs fütés.A termosztátot kicseréltem de igy sem lett jobb.Annyit vettem még észre rajta hogy menet közbe a hőfok visszajelző folyamatosan hol 70 hol pedig 100 fokon ingadozik.
Szia, köszönöm a segítséget, voltam különben csavar boltban is, és nem volt nekik, de nagy nehezen egy magánembernél találtam bontott alkatrészből 1 db-ot. Különben nem szakadt bele, csupán ahogy tisztítottam a rendszert, és többször ki be csavartam, az átmosás miatt, elkopott kicsit. De most majd belerakom és többet ki nem veszem! :D De majd elmegyek most már egy másik csavarbotba is és megnézem, mert idegesít a dolog. :) Üdv. Gavrosz
A vezetékeket kimérted? Lehet, hogy a testvezeték (barna színű) szakadt vagy kontakt hibás. A csomagtér világítás kapcsolót az ötödik ajtókárpit alatt a zárszerkezeten találod meg.
Szia! A normál M8-as csavar menetemelkedése 1,25mm vagyis bemész egy csavar, barkács boltba és veszel 5Ft-ér egy M8x12mm-es (azt hiszem ez a legrövidebb) csavart és mielőtt beletekered a menetet a ki kell javítani! Gondolom ezért kell új csavar mert a régi vagy beletörött vagy csak kitekeréskor mert !hosszú volt! elb@szta a menetet. Ha nem javítod ki vagyis bele kell hajtani egy menetfúrót akkor az új csavar is kapásból tönkre teszi. Mivel nem a menet tömít annak, hogy mennyire lötyög nincs jelentősége. De arra figyelj, hogy ne legyen hosszabb a csavar mint a furatban a menet mert ott rohad a csavar vége és a kilógó menet ami a következő kitekeréskor hozza ki a menetet és akkor fújhatod az egészet.
Sziasztok, olyan problémával állok szemben már 2 napja, hogy nem kapok sehol egy kis csavart, ami a hűtőfolyadék leeresztő csavarja. Ma is voltam már pár helyen, elvileg egy 8-as csavar aminek 1.25-ös a menet emelkedése, és kb. olyan 12 hosszú. Nem tudjátok hol lehet beszerezni Budapesten? Bontókat is hívtam már és ott se kaptam még egyelőre...
hello.ha siman jaratod az udvaron 10-15 percet,es neha gazolgatod akkor is leall ? Immod rendben van ?szedd ki a pumpat ,nezd meg nincs e tele kosszal a szuroje.
Nem működik a szakaszos ablaktörlő. Lehet a relé hibája? Ha igen akkor melyik a reléje mert arról pontos leírást nem igazán találni! (A biztosítékok mind jók a hibásakat már cseréltem.) Előre is köszönöm a válaszokat!