Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Marklar T ie Creative Commons License 2019.05.08 0 0 217127

Én is "vasas" vagyok. :D

 

Előzmény: Saughassy (217125)
Inner Circle Creative Commons License 2019.05.08 0 0 217126

Olyan hátsó biztonsági övet tudsz, aminél a dob rögzítőcsavarja függőlegesen áll, és így tehető fel a dob a kalaptartó alá? (Nyilván a vállpontnál van a dob, nem a külső derékpontnál.)

A veterános topikban már kaptam néhány tippet, de nem valami áramvonalas összegekért :D

 

Előzmény: Marklar T ie (217121)
Saughassy Creative Commons License 2019.05.08 0 0 217125

Az nalam is, van 14-es 4 lyuku. Nem kell?:) Mielott a vasasnak adom.

Előzmény: Marklar T ie (217122)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.08 0 0 217124

Előtt.

Előzmény: Kormit155 (217123)
Kormit155 Creative Commons License 2019.05.08 0 0 217123

Ciao Alfisti!

 

A fűtéscsap rudazata a fűtési gumicsövek között, vagy azok előtt haladva csatlakozik a meghajtó motorhoz?

Szétugrott az enyémen, és mindkettő változatban van ráció.

Köszönöm.

Marklar T ie Creative Commons License 2019.05.06 0 0 217122

Valami lemez felnit is kiakartál dobni :D

Előzmény: Kormit155 (217120)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.05.06 0 0 217121

Ülések elfogadhatóak. Ajtókárpitok műanyag része jó. A szövet van leesve.

Előzmény: Adm (217116)
Kormit155 Creative Commons License 2019.05.06 0 0 217120

Köszönöm mindenkinek!

Megoldódott.

Adm Creative Commons License 2019.05.02 0 0 217119

Mondjuk kezd eszembe jutni pár dolog, majd összegyűjtöm a gondolataim és írok.

Előzmény: Marklar T ie (217115)
Adm Creative Commons License 2019.05.02 0 0 217118

Közben kezd rémleni, hogy a hangszigetelés mögött van felcsavarozva a kasztnihoz.

Előzmény: Paco155 (217117)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.02 0 0 217117

Lehetséges.  Nekem Körmi azt mondta átmegy a tűzfalon és ezért arra koncentráltam, olyanmeg csak egy cső van, ami a kuplunghoz viszi a fékfolyadékot.

Előzmény: Adm (217113)
Adm Creative Commons License 2019.05.02 0 0 217116

Úgy rémlik, a belseje nincs valami parádés állapotban, nem?

Előzmény: Marklar T ie (217115)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.05.02 0 0 217115

Mikor viszed a 146 os cuccokat? :D

Előzmény: Adm (217113)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.05.02 0 0 217114

Nem megy át a tűzfalon. ;) Alul felül 1-1 csavar. Légzsákosokban van ilyen.

Előzmény: Kormit155 (217110)
Adm Creative Commons License 2019.05.02 0 0 217113

Az a cső csak a légzsákos modellekben van, a tiédben ezért nem rémlik.

Légzsákhoz van köze (ebben ugye még mechanikus), rajta is volt valami szöveg, hogy ne bizgeráljam. Pontosan már nem emlékszem, nekem is a kékben nem volt, a feketében már igen. És valahogy kijött mellette a fütőradiátor, mert én is cseréltem. Vagy az a kékben volt? Passz, de nem úgy rémlik.

Előzmény: Paco155 (217111)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 217112

Jól emlékeztem:

Előzmény: Paco155 (217111)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 217111

Az autóban most nem tudom megnézni, mert épp holnap megy a lakatoshoz szóval semmi sincs benne, de nekem ott egyetlen cső rémlik, de ezt mondtam is telefonban.

Mindenesetre most megnézem a doksikban mit látok. Mert ezen a képen csak egy fekete csíkdarabot. :P

Előzmény: Kormit155 (217110)
Kormit155 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 217110

Paco

 

A jelölt csőről van szó.

Mi ez, és hogy lehet kibontani?

Egyik vége átmegy a tűzfalon, a felső vége pedig a kormányoszlophoz rögzül.

Teljesen útban van a fűtőradiátor kiszedésénél.

Köszönöm.

látható

puchos Creative Commons License 2019.04.26 0 0 217109

Ok.köszi jó ötlet.

Előzmény: Marklar T ie (217108)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.04.24 0 0 217108

S arra is figyelj, hogy a donor se legyen csapágyas. Meg ne csak úgy berakják. Érdemes átmosni az olaj rendszert.Olaj szivattyút is átnézni. S akár új hajtókar csapágyakkal össze rakni.

 

Előzmény: puchos (217105)
puchos Creative Commons License 2019.04.24 0 0 217107

Ok.köszi az infókat!

Előzmény: downer (217106)
downer Creative Commons License 2019.04.23 0 0 217106

Akkor azt elqrták forgalomba helyezéskor, mert a 147 már Euro3-as motorokkal jött ki csak, ezért 6-osnak kéne lenni a besorolásnak. 

Ami a legegyértelműbb dolog, hogy a katalizátor ne az autó hasa alatt legyen, hanem közvetlenül a leömlő alatt egy dupla. Az Euro2-esen ott csak egy Y van.

Előzmény: puchos (217105)
puchos Creative Commons License 2019.04.23 0 0 217105

Ok.Köszi a választ.De az enyémnek a környezetvédelmi besorolása :04 erre gondolsz?Az autó 2001 évjárat.Akkor mit figyeljek a donor keresésnél?

Előzmény: downer (217104)
downer Creative Commons License 2019.04.23 0 0 217104

AR 32310 a motorkód, ez volt 156-ban is persze. De kíméld meg magad a nehézségektől és Euro3-as donorból vegyél, mert a 156 volt Euro2-esben is ezzel a kóddal. És ott vannak eltérések a blokk körül.

Előzmény: puchos (217103)
puchos Creative Commons License 2019.04.23 0 0 217103

Üdv mindenkinek.Kis segítséget szeretnék kérni,azügyben ,hogy a 147 2.0 ts motor és a 156 2.0 ts motor között van e külömdség?Csapágyas lett a 147 esem.A szerelő azt javasolta ,h vegyek bele egy komplett motort.De csak 156 ost találtam.Biztosra akarok menni!Eserleg van valakinek tapasztalata?Be lehet tenni?Minden infó érdekel.Előre is kőszi.

Paco155 Creative Commons License 2019.04.11 0 0 217102

Én ha bozonytalan vagyok akkor a forráshoz térek vissza.

 

Jelen esetben ez azt jelenti, hogy megnéztem a Koni katalógusban. :P  A katalógus mind a Sport (sárga) mind az STR.T (narancssárga)  készletnél a hátsó csillapítót ugyanannak hozza de elsőt pl. nem is hoz a 2.0-hoz csak a V6-ra:

 

 

 

 

http://www.koni.com/nl-NL/Cars/Products/Catalog/

Kikeresed az autód és "all"-t választasz a motornál......

Előzmény: AtomAnti81 (217101)
AtomAnti81 Creative Commons License 2019.04.11 0 0 217101

Sziasztok.

Ismét/ még mindig a lengéscsillapító ügyben szeretnék segítséget kérni. Nagyon hajszolom, hogy egy normálisabb márka kerüljön bele és egy véletlen folytán bele akadtam egy szett "2első 2 hátsó" koni sport lengéscsillapítóba amiben 50.000km van... nagyon jutányos áron...! Egy dolog van, 3.0 24-ben volt és az enyém 2.0TS... Egyik oldalon nem tesz különbséget 3.0 vagy 2.0TS között és ugyan azt a lengéscsillapítót ajánlja míg a másik weboldalon már külön árulja a 2.0TS meg a 3.0 v6-ot... Tudna valaki segíteni, hogy jó e az enyémbe? Az én autóm 1995-ös AR16201, amiben voltak a gátlók az pedig 3.0v6 24v és 2000/12havi.



Nagyon köszönöm a segítséget!!!


Krisztián :) 

Paco155 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 217100

Kb ezt vártam, örülök hogy sikerült.

Előzmény: Russell Coutts (217099)
Russell Coutts Creative Commons License 2019.04.10 0 0 217099

Kis visszajelzés.

Siker....

Kitöröltem a hibajeleket, és utána elindult a regen.

kb 3× lefutott egymás után, de utána helyre állt a kipuffban a nyomás is, és a hibajel sem tért vissza többet --> jó eséllyel kiégette annyira, hogy megint működőképes. De összességében kellett menni vele majd 300 km-t szünet nélkül. Utána már nem indult többet újra a regen.

Előzmény: Paco155 (217079)
venuto Creative Commons License 2019.04.09 -1 0 217098

https://nepitelet.hu/autok/alfa_romeo/164_1987/szerelmunk_az_alfank_muzeumba_kerult/

 

  Után  vettünk  egy  negyedmillió-kilóméteres (  hengeratmoszférák : 14 , 13  , 13.5  , 14 atm ) Alfa  Romeo  166 Twin  sparkot . Már  2x  beragadt  az  5.  sebességfokozat . A  Szamosiéknál  a  60-éves  Kiss  László  szerelő aszondi , típushiba , nem a kupplungolaj  levegős , várni  kell , mig a sebességváltó  kihül , azután  ki  lehet  az  5.-ből  a  sebváltót  szedni . Igaza is  lett . Ti  tapasztaltatok  már  ilyet ? 

 

venuto 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!