Ha vágatsz rá plexi lapot és két oldalt felül szárnyas csavarral ráfogatod a fára akkor nem porosodnak és bármikor le tudod szedni a plexit hogy hozzájuk férj. Sok ilyet láttam. És akkor nem kell rájuk a műanyag borító. Bocs, hogy beleszólok. Én emiatt vettem két vitrint a hétvégén.
Nem rossz, de az 1500-ös tényleg sokkal szebb. Viszont levehető a rendszáma, úgyhogy majd csinálok belőle olyan Volán taxit, mint a Dögkeselyűben van:)
Az 5 ajtós Nivára szerintem szinte semmi esély, az orosz sorozatban sem adták ki.
Ami az Uazt illeti, olyan hátsó lámpára gondolsz, mint a baoldali változatnak van? A jobboldali változat ugyan műanyagból van, de annak a lámpáit egyáltalán nem emelték ki festéssel.
Én is így vagyok vele, mind megveszem, mert igy teljes a sorozat, de vannak számomra kuriózumok amiből kettőt veszek. Az 1200-ből is ugy gomdoltam, de még csak egy van. Talán egy Főtaxi átalakítás dobban rajta:)))
Akkor prizma.Bocsi már nem nagyon emlékszem rá jo rég volt.Igen mostmár rémlik hogy ennek a háromszögletes burásnak külön volt még a simának középen volt elhelyezve egy pici kocka prizma.Kösz a helyrebillentést:):)
Nem az én is ugy vagyok vele hogy a GAZ is és a Pobeda is szép a maga nemében csak számomra az volt az a kettő amelyiknél gondolkoztam beszerezzem e.De mivel a kezdetektől gyüjtöm igy beiktatom mert mindegyiket be akarom szerválni még ha esetleg nem is tetszik.
mz:
Ha már előrukkolnak ilyen járgányokkal kihozhatnák a NIVA-nak az 5ajtos változatát is:):)
Na igen az UAZ-nál ezt máris kifogásolom hogy miért a kereklámpás változattal hozza ki miért nem a szokványos népszerűbb csik lámpával és miért festett mint szintén a GAZ-nál.Annál is egyedül ez nem tetszett.
Nem béna, miért lenne. Csak arra próbáltam ráhatni, hogy egy ilyen sikeres modell volt a valóságban, lehetett volna jobban odafigyelni. Na meg most néztem, hogy hol a legendás 1200-es műszerfal? Mert ezeröcsiét rakták bele:(((((