Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kazi30 Creative Commons License 2010.03.20 0 0 3754
A dízel és a benzines között csak a vezérlés ill a lángcső a különbség.
Előzmény: cirki (3753)
cirki Creative Commons License 2010.03.20 0 0 3753
Szia
Hát ez reménykeltö csak akkor mi a külömbség a dizzel és a benzines közt ?

A robbantot ábrákból nekem ugy tünt hogy a befuvo egyben van a dizzelnél mert az melegebb kell legyen hogy folyosabb maradjon az üzemanyag.

Bár neked lenne igazad. Lefotozom belinkelem, hátha másnak is ilyen van...
Előzmény: kazi30 (3752)
kazi30 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 3752

Sztem nincs különbség. Az a kérdés, hogy a lángcső milyen. Mert az viszont eltér a dízelben és a benzinesben. Azt hiszem a régebbi kályhák voltak ilyenek. Az én kályhámban sincs egyben a lángcsővel a befúvó, de egyforma a benzines ill a dízel változatban.

cirki Creative Commons License 2010.03.18 0 0 3751
Mar csak annyi kerdesem maradt hogy a benzines befuvot at lehet alakitani gazolajosra ?
Ez pillanatnyilag olyan amin szajjal is at lehet fujni.
Előzmény: cirki (3750)
cirki Creative Commons License 2010.03.18 0 0 3750
Jobban nezegetve a dolgokat ugy nez ki hogy nagyon osszelegoztak ezt nekem :(:(:(
D3WZ elektronika B4/5WZ kalyhaval osszeepitve :(
Abbol gondolom hogy az uzemanyag befuvo kulon kiveheto a gyertya kivevese utan es nincs egyben a langcsovel :(
Előzmény: cirki (3749)
cirki Creative Commons License 2010.03.18 0 0 3749
Szia
Koszi a valaszt!
Az a helyzet hogy vettem az e-bay-rol egy D3WZ kalyhat VW T4 esrol volt elvileg lebontva. 25 2121 05 az Eberspacher kodja. Szetszedtem hogy ellenorizzem le hogy minden rendben van e es csodalkozva lattam hogy nem hasonlit a felepitese a D3WZ kalyhakra hanem inkabb a D5WZ-re hasonlit.
Ami nekem nem tiszta az az hogy letezik masfele belseju D3WZ vagy amit en vettem az egy osszelegozott kalyha ? (D3WZ elektronika 14 polusu belso csatival egy D5WZ kalyhara szerelve)
Meretileg megegyezik a D3WZ-vel.
Előzmény: kazi30 (3748)
kazi30 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 3748
Ja, most látom, hogy a nagyobb kályhára akarod a kisebb elektronikát feltenni. A túlmelegedés akkor nem játszik. De a ventilátorok különböznek, uh nemtudni, hogy működik-e majd rendesen.
Előzmény: kazi30 (3747)
kazi30 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 3747

Elméletileg meg lehet próbálni. A kapcs rajz szerint csak az ü.a. pumpa bekötése különbözik. Azt át kell kötni. Más kérdés, hogy hogyan működik majd. Pl a befúvó ventilátornak a d5w-és elektronika nagyobb feszt ad és állítólag az ü.a. pumpa is másmilyen kellene hozzá. A d5w-és hőcserélője is nagyobb, lehet, túlmelegedne, de ez kiderül, ha ráteszed.

Itt vannak a leírások:

http://www.espar.com/tech_manuals/Hydronic%204-5/Hydronic%20D5Z/Hydronic%20D5WZ%2025_2216%20TD%2006%202003%20JE.pdf

http://www.espar.com/tech_manuals/Older%20Coolant%20Heaters/D3WZ/D3WZ.pdf

Előzmény: cirki (3746)
cirki Creative Commons License 2010.03.18 0 0 3746
Heelp!
Elkepzelheto hogy egy D5WZ kalyhat feltenni egy D3WZ elektronikara ???
Es ha igen az fogja vezerleni ? A csatlakozok megegyeznek.

Megcsak tavasz van es maris halott ez a forum... :(
Előzmény: cirki (3741)
Beachball Creative Commons License 2010.03.14 0 0 3745
A Vag-commal kellett csinálni egy gyári alapbeállítást (aminek egyben az első indításnak kellett volna lennie) és így járatta a program kb. fél órát és ezalatt kiírt mindenféle infót, hogy éppen mit tesztel és hogy milyen kapacitáson megy a kályha. 2-3 Perc után megszünt a füstölés és csak a meleg maradt hátra :). Most minden tökéletesen működik rajta, így aztán nagy az öröm. Jövőre jó lesz!!! Köszönöm az infókat és az önzetlen segítséget. Sziasztok, üdv:Balázs
Beachball Creative Commons License 2010.03.14 0 0 3744
Oké megpróbálom, aztán délután írok, hogy mire jutottam!
I WANT CASH Creative Commons License 2010.03.13 0 0 3743

Többször is próbáltad?

Ha a másik pumpa jól feltöltötte és van benne el nem égett anyag jócskán az lehet hogy még gondot okoz. ( pl. mint  aikor egy motor jól megszívja magát, de itt a bennlévő plussz  anyag nem tud elégni mert a kályhában a lángőr nem jelzi a rendes égést a vezérlésnek, megszünteti az izzitást stb) .  

Huzd le az üza vezetéket, - és úgy próbáld elindítani.Ha igy elindul akkor van benne "maradék" és adddig megy amíg ki nem ég belőle az anyag.  

Lehet nem túl tudományos az elméletem de hátha....    

Előzmény: Beachball (3742)
Beachball Creative Commons License 2010.03.13 0 0 3742

Sziasztok, megint én!

Megvettem a belinkelt pumpát, beszereltem, de a helyzet ugyan az. (csak még egy harmincasom bánta)

Füstől és egy két perc után leáll. Kezdem feladni. Tök új a pumpa is meg az állófűtés is. Mi a baja? Tud valaki segíteni??

Köszi előre is!!

Előzmény: I WANT CASH (3736)
cirki Creative Commons License 2010.03.12 0 0 3741
Sziasztok
Szetszedve se hasonlit a D3Wz-re mert az izzogyertya es az uzemanyagadagolo inkabb a D5wz-re hasonlit. Pont olyan mint itt: http://www.t4-wiki.de/wiki/Zuheizer a kepeken de a kozolt bekotesi rajz nem felel meg mert masok a szinek.

Lenne meg egy kerdesem, hogy ez a tipusu kalyha tesztelheto e a vag-com-al es ha igen akkor melyik labon ?

A kalyha 2001 gyartasu Eberspächer cod: 25 2121 05 00 00
Előzmény: cirki (3740)
cirki Creative Commons License 2010.03.11 0 0 3740
Sziasztok!
Vettem egy D3WZ kalyhat ami VW T4 ben volt 25 2121 05 koddal. Az a gondom hogy ez ugy nez ki bekotesileg mint a D5WZ :(
Szetszedtem es belul is 14 polusu csati van a 10 helyett.

Az lenne a kerdesem hogy bekothetem ugy mint a D5WZ vagy ez valami speci bekotest igenyel ? A szinek megernyeznek a D5WZ-vel 1:1 ben kivul belul.

Koszonom elore is.
Előzmény: cirki (3714)
Beachball Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3739

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a felvilágosítást.

Ezek szerint, ha sikerűl ilyen pumpát szereznem, akkor teljesen jól fog működni. Ez megnyugtató!

Köszi mindent!!

m-tom4 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3738

Sziasztok,

 

Állófűtéshez van használt, de kifogástalanul működő Bosch keringető szivattyúm eladó.

Részleteket vagy fényképet e-mailben tudok küldeni.

 

üdv, 

grandegabo Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3737
De milyen Webastohoz való gyári pumpát vettél? Ha thermo top C-hez valót vettél, akkor 100% hogy nem jó. A TTV üzemanyagpumpa szállítási mennyísége kb. fele a TT C-ének!
Előzmény: Beachball (3735)
I WANT CASH Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3736
Más hozzá a pumpa, a C nek kb. a felét szállítja. Új ára 150 euró körül van, de az ebay-n 70 ért kapható pl itt: http://cgi.ebay.de/Webasto-Thermo-Top-V-DOSIERPUMPE-+-HALTER,-Standheizung_W0QQitemZ220559322575QQcmdZViewItemQQimsxZ20100221?IMSfp=TL100221125002r4439
Előzmény: Beachball (3735)
Beachball Creative Commons License 2010.02.23 0 0 3735
Én a webastohoz való gyári pumpát vettem meg. Azt tudom, hogy a Thermo Top V az a gyárilag beépített állófűtés, de azt nem gondoltam, hogy más pumpa tartozik hozzá!! Ez tuti??
Előzmény: grandegabo (3734)
grandegabo Creative Commons License 2010.02.23 0 0 3734
Mert valószínűleg nem Thermo Top V-hez való üzemanyagpumpád van..
Előzmény: Beachball (3733)
Beachball Creative Commons License 2010.02.23 0 0 3733

Sziasztok!

Én egy teljesen új Thermo Top V-t szereltem be az autómba és nagyjából minden tökéletesen működik, leszámítva a következőt!

A kályha elindúl, de 1,5-2 perces iszonyatos füstölés után leáll!

A hibatárolója üres, tehát magában az állófűtésben elvileg nincs hiba.

Miért füstől??

Valaki tud nekem segíteni??

I WANT CASH Creative Commons License 2010.02.21 0 0 3732

Üdv. minden fórumozónak!

Látom sokan megfordulnak itt, akik hozzáértői az állófűtés témának. Tud esetleg valaki Thermo top C diesel kályhához izzító stiftet külön? A szervizek szerint csak égőkosárral együtt lehet venni kb 40 pénzért. A kosár nálam jó, csak a stift halt be. Akár használt is jöhetne.

Köszönöm.  

balu.maci104 Creative Commons License 2010.02.20 0 0 3731
Szia!
Igen meg van,de még kérek egy kis időt,mert egy laptopra szeretnék minden progit felrakni,és most van a számítógépes emberkénél aki rendezni nekem ezt a dolgot...!
Üdv: balu
Előzmény: Törölt nick (3730)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.19 0 0 3730
szia Balu!
örömmel olvasom hogy meglett a diag cuccod. elvinnénk valamikor az autót hozzád. vw T4 thermotop c. csak szellőztet egyet, azt is csak ha
kedve van hozzá, aztán semmi.
Előzmény: balu.maci104 (3722)
qcy123 Creative Commons License 2010.02.16 0 0 3729
Bocs Lacit írtam,maci helyett !
Előzmény: balu.maci104 (3727)
qcy123 Creative Commons License 2010.02.16 0 0 3728
Ok Laci !
Jelezni fogom,de nem hiszem, hogy hamarabb megoldódik.

Üdv.:qcy

Előzmény: balu.maci104 (3727)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.02.16 0 0 3727
Szia!
Ok,jelentkezem ha tudok valamit,de kb. két hét mire jön az autó mert kint dolgoznak vele N.o.-ban..!
De ha Neked előbb megoldódik akkor én is megköszönném ha szólnál,hogy mi volt a probléma tárgya!?
Üdv: balu
Előzmény: qcy123 (3726)
qcy123 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3726
Szia !

Nálam is hasonló a probléma,a ventilátor elindul,de a kályha nem.
És hidegben viszont elindul.
Ha tudsz valami okosságot,oszd már meg velem.

Köszi előre !
Üdv.:qcy


balu.maci104 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3725

Szia!

A képernyőjén a menü Aux.Hietung alatt nem tudod beállítani?

Ha úgy nem indul el akkor BMW-service és állófűtés programot fel kell rá telepíteni....

De én úgy tudom,hogy azokon már gyárilag fent van!?

Most sz.....pok egy ugyan ilyen X5-tel,elindul azonnali indításra,vagy a beprogramozásra (klima panel is kigyulad,befuvó ventilátor elíndul)és kb 3-5sec után leáll,kiszelőztet és megáll...

Szerintem klíma vezérlő,vagy a kályhán az állófűtés progi ment el....,vagy felejtette el!?

Kisegítő-fűtésnél (hideg motor) viszont elíndul és fel is fűt rendesen!

Előzmény: qcy123 (3724)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!