Koszonom az infot! Kiprobalom habar mar osszeraktam.Kompletten kicsereltem hazastol az egesszet mert nekem a haz volt kicsit szet nyilva es ott nyomta ki a vizet.Allandoan toltogetni kellett utana foleg telen. Az lehet attol,hogy a futest hasznalom telen? Csak a termosztatot ki lehet valahogy venni a hazbol? Probaltam a regibol kivenni de nem sikerult es nem akartam nagyon eroszakosan mert ugy nez ki,hogy az meg jo es beraknam az uj hazba.6400-ert vettem egy komplett lengyelt a Racing Shop Kft. skoda szakuzletben a Tatai uton.Orultem,hogy jo aron kaptam.Nem gondoltam,hogy mennyi gond lehet a vadi uj termosztatokkal csak most utolag kezdtem olvasgatni rola.Meg 1x koszi a segitseget! Kellemes hetveget!
Ja még egy kérdés, a csomagtér teleszkópok is cserélve lettek, ami most nyitáskor leugrott... És megnéztem ha az a fém köré be van pattintva rendesen akkor is kézzel le tudom húzni a gömbről, ez ennyire tartja csak?!...
Sziasztok olvastam ki mit ír normális értéknek, hogy mikor kapcsoljon a ventilátor. Én most cseréltem a termosztátot (gyári adat szerint 88-nál nyit), illetve a kapcsoló gombát (88-79 fok amit írt) Még nem mentem vele nagyon sokat, de ahogy észleltem a középső csíknál vagy ha épp kicsit fölé megy akkor már kapcsol is a venti, tehát így gondolom elég sűrűn kapcsol be, ez így jól fog működni?
Szia! Nem kell légteleníteni, de mielőtt berakod azért érdemes megnézni a nyitási hőmérsékletet.
Ezt én úgy csinálom, hogy berakom egy pohár vízbe és elkezdem forralni a vizet. Akkor jó a nyitás ha akkor nyit ki amikor elkezd a víz buborékosodni az kb 85c°-nál kezdődik. De ha van hőmérő az még jobb! Viszont sajna az sem mindegy milyen gyorsan zárt azt viszont csak saccolni lehet. Általában elég a nyitó hőmérséklet meghatározása. Arra is kell figyelni, hogy rendesen zárjon mert ha átenged akkor olyan mintha nem is lenne. Csak annak a kis "vészhelyzeti furatnak kéne benne lenni" körkörösen viszont rendesen zárni. A motornak az üzemi hőfoka "elméletben" 88c°. Legalább is az én termosztátomra az volt írva. A hőfokjelző pedig mindig beáll vízszintesre. Annó' vagy 3 éve vettem olasz termosztátot és azóta semmi gondom vele.
!40 ezerbe fájt a megoldás, ami a munkadija, volt a skoda patika szerelőinek, meg egy uj ac ára!
Ezt nem is sajnálom, mert korrekt, gyors munkát végeztek!
Ami a fájó a dologba! Mielött odavittem az autót, elötte én megpróbáltam javitani, vettem is az ecseri uti metrómegálló közelébe egy skoda doktor nevű helyen egy uj ac pumpát! Beépítettük, de nem működött, mert az autó állandóan leállt, utánna vittem ki kistarcsára a skoda patikába az autót, ahol ujra kicserélték az ac-t, kitörölték a hibakódot, meg feltárták a hibát...
Ami szerint rossz volt az uj ac! Mindegy a lényeg: a skoda doktornál viszont az eladó hölgy, akit csak a jóérzésem miatt nevezek igy, nemhogy visszavette volna az általuk adott ac-t, hanem még megkérdőjelezte, hogy valóban rossz-e az általuk forgalmazott termék, és ahoz kötött cserét, vagy bárminemű reklamációt, hogy menjek vissza kistarcsára szakvéleményért, hogy valóban nem jó az ac pumpájuk!Ettől a szarrágástol eldurrant kissé az agyam, mert bármelyik autósboltba ha szar terméket kapok, kicserélik, nem pedigmég plusz költségeket vernek rám! Szóval soha többet skoda doktort! A hölgyemény, meg elmehet a jó édes ....
Ahogy tudom ki fogok velük tolni, mert ekkora szarházi gecimocskos kommunista nem lehet már senki..... meg nem értem a dolgot, hogy neki ennyit ér a boltja, meg a saját becsülete?
Sziasztok! Felicia 1.3-as 2001-es kombim van.Most csereltem termosztatot es azota agonizal a motor.Le akar fulladni allandoan .70-75 fok fole nem megy a mutato pedig a viz melegebb benne es van,hogy visszaesik a mutato teljesen.Kell ezt esetleg legtelenioteni? A futes mukodik rendesen.Varom a segitsegeteket!Elore is koszonom! Udv. Istvan
közben megnéztem a bárdinál találtam az itt van 3 percre tőlem csak legyen raktáron,remélem gyorsan rá tudom tenni nincs kedvem sokat feküdni a hidegben a kocsi alatt!
Szia! Nem kell hozzá nagyon fénykép! A karon van egy "lik" és azon átmegy a bovden bele a másik "lik"-ba ami a külsőbe van! Kb fél éve cseréltem egy sima bicigli hátsó fék bovdent vettem ~150Ft volt! hiába próbáltam alkudni:-) Meg egy sorkapocs darabja amivel a visszahajlított részét rögzítettem. Az egész művelet ~20 perc egy sör mellett! Arra azért figyelj ha a bovden nélkül csukod le akkor.............szívhatsz az autó alatt mire felnyitod miután a motorvédő lemezt leveszed:-)))
leszakadt a hátsó dob tartó gumi mikor elindultam,gondolom elöregedett.
kérdésem hogy mennyire veszélyes így használni kb 5 km kéne menni vele ill.álló helyzetben meddig lehet így ha holnap nem kapok új tartót ,a középsö tartó nehogy leszakadjon hétfő délutánig még lesz idöm venni másikat.
Igen. A kárpitot kb. 10db műanyag patent fogja de a leszedésnél vigyáz mert szeretnek eltörni és kiszakadnia faros lemezből ami a kárpit anyag van felrögzítve.
Sziasztok Valaki meg tudná mondani vagy le tudná rajzolni / fényképezni, hogy a motorháztető nyitó bowden hogyan csatlakozik a karba? Sehogy nem jövök rá :D
Elég valószínű. Nekem még annyi volt, ha egy helyben álltam, hagytam, hogy felmelegedjen a motor, és utána elindultam vele, kb. 1 km alatt lehűlt a motor teljesen. Lehet kartonpapírral szórakozni, de nem nagy tétel egy termosztát, talán kicserélni sem akkora ördöngősség.