Keresek Audi 100 C4-hez vezetőoldali ajtókárpitba ablakemelő kapcsolókat,plusz ugyanide ablakemelő mechanikát. A motor benne van csak a mechanika hiányzik. Esetleg baloldali fényszórómosó egységet,plusz ha valakinél akad,első ködlámpát egy párat.Külső diszcsik is érdekelne kompletten körbe.Plusz tetökárpiton levő müanyag dekni is kellene,ami az első beltérvilágitást és a sibeda kapcsoloját tartja. A kocsi 93-as 2.8 V6 Quattro
El is felejtettem, sajnaos az audis fórumon nem válaszolt senki. Pesten illetve környékén tudtok valami korrekt szakit, aki ilyen öregebb verdától sem ilyed meg?
Audi 100 2.0 E 89' injektorba torlótárcsa illetve a felette lévő kupola formájú szívócsövet keresek, illetve kérdezném, hogy esetleg jó lehet a 2.3 E is hozzá?
Hát, ha kevésből akarod, akkor: petex 5500+áfától 13300+áfa... Ez (az enyém) egy kicsit azért audibb :) minőség, de a "Comet" anyag majdnem hasonló, talán. Na, az a 13,3+fa (a gyári kb 3X ennyi :). Az óccsób is szőnyeg, csak nem mindegy a tartása, bolyhosodása, szegése, tartóssága (legalább is nekem). Oké, hogy keveset és "kímélve" volt használva, de a 12 év alatt sem párolgott el ez a gyári audi. Sajnos a touranba 7500-17600, a gyári meg kb duplája. 11 elég kevés? Grat a kotródhoz, kék? Sok-sok éve egyszer, valami teszkó parkolóban mellém állt egy nogaroblau TDI Avant. :) A kevés ET-s gyári 255/40 elég mókásan terpesztett a lapító Plus-on a 195/65-ös tádéé mellett. Ő meg ritkábban tankolt :)
Sziasztok! Segítsetek, egy barátomnak szüksége van 2000. évj A6 2,5 TDI QUATTRO-hoz tiptronic váltó karter-re. (180 LE) Ha valaki tud segíteni ne tartsa magában! tel :06 20 497 85 55, sürgős! A probléma hogy egy kő alulról megütötte és megrepedt, ha javítani tudja valaki az is megfelne. Köszönöm szépen!
Öcsém bont egy 100-as Audit 2.3e NF-es '89-es,V8 komplett félbőr belső faberakással,hosszú műszerfal,200-as első front stb,stb... Elérhetősége,és néhány kép
Gratulálok, jó választás, ha tényleg azt akarod. :) Nem mondanám, hogy típushiba, a sumákoláshoz meg már úgymond' nem elég kurrens a gép. Ettől még élnek a földön sumákok szép számmal, de azt gyanítom, hogy vagy kontármunka, vagy az előző-előtti-előtti sumák keze van a dologban. Állj az egyik oldallal a mocsárba (jégre, sárba, lógjon le az árokba, stb) és induljon el valaki, te meg nézzed kívülről. Ha a tapadó kerék is megy, akkor összezárt, bingó. Igaz, hogy lekapcsol, de talán 25 a 30, ha jól emlékszem. üdv M.
Nézz körül a mobile.de-n is szerintem, mert, ha korait keresel, arra már nem akkora a bünti és kicsit tisztább a helyzet odaát. Ha itthon akarod mindenképpen, esetleg keresd Joey-t az audiklubrul, vagy indexes audi fórumokról... talán árul is egyet, bár nem emlékszem, hogy kotró-e.
Sziasztok! Igen szeretnék magamnak egy Audi 80 quattro-t. Tetszik a formája, a tulajdonságai, még van benne autószerű. Az elmúlt napokban az ország két végén megnéztem kettőt is. Mindkettőnél a kilométeróra (illetve a kilométerszámláló) állt. Ez típushiba, vagy valami sumák van a dologban? A másik: hogyan tudom megállapítani, hogy a difizár zár-e, ha bekapcsolom. Merthogy az egyiknél a visszajelző lámpa nem égett (mondta az eladó), a másiknál meg semmi érezhető nem volt a gurulásban. Igaz, hogy 30 felett a difizár szétkapcsol? Köszi Üdv T.M.
Eladó egy szinte új, eredeti gyári Audi S6Plus szőnyeggarnitúra. - 4A1 863 718D (CXH TSB) - Typ C4-be (100/S4/A6/S6) 1991-1997-ig - esetleg Typ44-be (C3-100/200/~V8) 1988-1994-ig - cca. 70e km-t futott 1997 tavasza és 2004 ösze között, - megkímélt, nagyon szép állapotban, - szakadások, mocsok, lyukak nélkül, - nem dohányzó autóból - 4 éven át egy zacskóban bújkált :)
itt megnézheted:
+ AUDI A6/S6(C4)-hoz TEXTAR fékkopás visszajelzõ
A 200-asból pedig ennyi maradt, az apróságokat szétosztottam már
- Audi 200 20V 3B hengerfej - Audi 200 20V 3B Wastegate mindkettő működőképesen (valós!) 220e Km-rel, gyári nyomáson