Használják sokan. Én ahogy járom a várost sok "rollerman"-t látok. Komoly emberek öltönyben, suhancok hátizsákkal. Ez a két véglet. Szerintem a praktikusság a döntő érv. Amúgy szerintem divatos rollerezni :)
Sziasztok! Segítsetek légyszi! Elektromos rolleren gondolkodom. Pár buszmegálló és némi gyaloglás miatt nem szeretnék bérletet venni. Fontos a hordozhatóság, mert vonatozok is. Szerintetek mennyire néznék ki bután egy ilyen rolleren a 185cm magasságommal és a 100kg testalkatommal? :) Még csak messziről sem láttam ezt a szerkezetet.
2. Ezen a linken lévő rollert kosárba teszed. Fontos, hogy ne változtass rajta semmit, ez a raktár fog működni csak!
3. Az ár alatt a terméklapon van egy ilyen sor: Coupon: $379.99 $379.99 $379.99. Itt kattints rá az egyik kuponra (nekem mindháromra rá kellett, csak az egyiket fogadta végül el).
5. Rákattintasz a kuponkódra, az automatikusan vágólapra kerül.
6. A kosárba belépsz, tovább lépsz a "Proceed to Check out" narancssárga gombra kattintva. ERRE kattints, ne a paypal checkoutra!
7. Átlép egy másik oldalra, ott a roller felett ellenőrizd a postázási címet, a roller alatt találsz egy ilyen sort: Use Coupon , alatta pedig egy ablakot amibe írhatsz.
8. Beilleszted a kupont amit előzőleg másoltál (control+V vagy jobb klikk és beillesztés)
9. Rányomsz az "Apply" narancssárga gombra, a kedvezményt jóváírja,a végösszeg lassú de adómentes postával átvált 379,99$-ra.
10. "Place your Order" narancssárga gombra nyomsz az oldal alján.
11. Paypallal fizetsz, az már menni fog. Postacímet ekkor is ellenőrizd le, mielőtt a fizetésre kattintanál!
Jelenleg ez a legolcsóbb forrás amit találtam erre a rollerre, aki szeretné így megvásárolhatja kedve szerint amíg tart az akció, nekem 06.29-et ír, nyilván bármikor visszavonhatják, állítólag olcsóbban nem lesz mostanában.
Most még egész jó a dollár, de rohamosan növekszik az értéke, szóval aki venne szerintem ne hezitáljon, mert lesz ez még újra 300Ft ha ilyen ütemben drágul.
Benzinmotoros Roller Robogó Óriás méretű egyedi építésű saválló vázból. 52cm 5.2LE.A motor vadonatúj még bejáratós tuningon esett át így 6.2LE.!! (100kg-val 59-60 Km/H.! Pocket bike kerekek rajt első 4"-os a hátsó 4.5"-os (Nem akadály neki a rossz út viszony:).! Elöl hátul tárcsafék.Kitámasztó.Fényvisszaverő elől hátul.2T olaj és minőségi 95-ös benzin kell bele.! Egy élmény vele száguldani.! ;_).Abba biztos vagyok,hogy még egy ilyen fajta rollerral nem találkozol össze.!: ))Igazi szörnyeteg.:P
Köszi a választ,azóta már működik egy vezetékes órával!
Nem a kerékfordulattal volt a bibi,- a reed relé bírta a kiképzést- ,hanem a motor keltette mágneses,vagy frekvenciás impulzusok zavarták az óra wifi jelét.
Abban a pillanatban mérte a sebességet,ha már elengedtem a gázkart,ha ráhúztam megint bezavarta és visszaállt nullára...
Egy óra tönkrement így,becseréltettem egy vezetékes típusra azóta már jó.
Ha a gyári szabályzóval nem sikerül megcsinálni a gépet akkor is megoldom mert megjött ebay-ról egy 60A-os irányváltós pwm szabályzó potméterrel.Legfeljebb beépítem azt és kész a madár.
Majd megpróbálok képeket csinálni de most egyenlőre rommá szedtem és nekiálltam leganézni mert szétcsapattam a havat meg a sarat az udvarban :)))
Hello.Még mindig direkt áramú a gépem.Egyszerűen nincs időm rá.Viszont ma vettem észre hogy már nem megy annyira végsebességre mint ahogy kéne,pedig teljesen fel van töltve.
Ha ilyen hamar lehervadnak az akkuk akkor átépítem benzinesre,mert fél évente 30 ezerért akkut venni azért nem egy jó dolog.
Szia. Bocs, hogy most írok, németből rendeltem az Ebay-en, hogy ne legyen egyéb költség rá. Viszont lehet elfogyott, mert nem találom. Az akkuján észre sem lehet venni, hogy romlott volna, pedig 700 km van benne már.
A gázkar kapjon 5V-t és GND-t (0V) ( ezek tipikusan piros és fekete szálak.), majd a gázkar állásától függően 0V és kb 4V közötti értéket kell mérni a jelvezetéken.
A motor melletti egy kapcsoló, gondolom a gyújtáskapcsoló, a kis kör alakú az a töltő csatlakozó aljzata lehet, de nem hiszem, hogy be volna kötve a motor áramkörébe, az csak optikai "egybeesés" szerintem. Valószínűleg a roller testpontjára csatlakozó, műanyagvédett csúszósaru lehet. A gázkar vagy hüvelykujjas adagoló felismerhető biztosan, a mellette lévő pedig tippem szerint a feszültségmérő. ( vagy akku telítettségjelző). A gyújtáskapcsolót zárd rövidre, avagy a piros vezetékére kösd rá az akkupluszt, az akkumérő meg, ha nincs akkor se baj, attól még kellene mennie. Gázkart ellenőrizted?
Az ignition switch a gyújtás kapcsoló. Elvileg, amíg nem ad a vezérlő felé tápot (a legtöbb vezérlőn a bejövő pozitívra kötve meg is van az "állandó gyújtás"), addig nem működik. Az indicator pedig az akku feszültség szintjét kéne mutassa. Semmi doksit nem küldtek a cuccok mellé?
Na ,én nem értek hozzá!Bár magam építettem át egy rollert,de ott minden adott volt.
Nincs tanulókábel a vezérlődön,az valami olyan szál ami egy vezeték amin van egy csati és kijön a vezérlőből és visszafordul oda ,vagy két kábel amin ellentétes csati van.Ha találsz ilyent akkor azt kell összekötni és indulás után oldani.De most egy vihart kavarok és három nap után fellendül a topik