Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Sziasztok. Eladó lesz a pannonia motoros , egytengelyes kistrakim utánfutoval , potkerékkel és egy tartalék motorral alkazrésznek . Ha valakit érdekel irjon és megbeszéljük. Lehet KP vagy cserebere is. Részletek képeket küldöm e mailba vgy telefonon beszélünk.x
Sziasztok. Eladó lesz a pannonia motoros , egytengelyes kistrakim utánfutoval , potkerékkel és egy tartalék motorral alkazrésznek . Ha valakit érdekel irjon és megbeszéljük. Lehet KP vagy cserebere is. Részletek képeket küldöm e mailba vgy telefonon beszélünk.x
Üdvmindenki! Lenne egy kérdésem közel jövőben szeretnék vásárolni egy 1 tengelyes pannónia motoros traktort ami zsuk váltós Az lenne a kérdésem, hogy megvalósítható-e ha én a panónia motros leveszem és rárakok egy ízszintes főtengelyű hona motort és akkor az jhajtaná meg a zsukk váltót???
üdv Mindenkinek!Van egy eladó vagy elcserélhető Fűnyírós traktorom!Amit tudni lehet rólla:8Le-ös önindítós Briggs motor van benne,4sebességes váltó 3előrre és 1hátra és egy-1késes vágóasztal van alatta ami 65cm-visz!Irányár:50ezer Ft!Cserébe bármit meghallgatok!
Sziasztok! Rég írtam ide, de mindennap olvasom a fórumot! Végre elkezdtem a trakim felújítását. Íme néhány kép erről és a difizáramról, hogy hogy is van megoldva házilag! Ügyes munka!
nekem meg most előkerült egy ősrégi vesszőkosár, volt benne 2 db zil kúpkerék horonyramarva, egy tengelyn szabadon tudnak futni, közötte allul egy zil napkerék, kívülről fogom hajtani egy lánccal belül meg tudom kapcsolni az irányt, így sikerült megoldanom, de ez egy brutális gép lesz 35-ös tengelyei vannak mindkét oldalra 30cm kinyúlik szerintem az támasztani fog rendesen kell hozzá szerválnom egy tárcsacsapágyat, vagy egy csapágyházat, meg kell csinálnom a kapcsolókörmöt és már mehet is rá a motor csak kell hozzá 3 hét legalább
Ez is egy jó tanács köszi szépen! ilyen irányváltóhoz ami kéne nekem az csak egy kinyomópáca egy váltótengely, és egy első fokozat fogaskerék, a többi van de ha 6 ér tudok zuk váltót amihez nem kell hozzányúlni, akkor nem csinálom meg
a ki és bemenő lánckerék azthiszem 12es volt,hogy a lánc ne érjen egymáshoz.Nem szakad meg a kapcsolat mert a golyok beesnek a váltótengelybe mikor a váltópálcát elmozdítod.A lánckerék a tengelyre hegesztve van a másik pedig egy leesztergált fogaskerékre van hegesztve hogy lehessen kapcsolni.Még ami hiányzik az egy csavar amivel a kapcsolópálca végpontját tudod beállítani hogy ne tudd túlhúzni.Ha van felesleges alkatrészed érdemes megcsinálni mert kicsi,ds lehet jobba jársz egy zuk váltóval az kb 7-8e ből kijön.
igen köszönöm akkor összegezzük: 2 db s51 váltó lánckeréktengely, egy ház, 3db kislánckerék, és az egyik lánckeréktengelyben van kinyomópálca, és vált üreset, és kapcsol a fogaskerékre. igaz?