Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Surci126 Creative Commons License 2011.05.19 0 0 7350

Emberek!!

 

Tud valaki itt fényezőt??Nagyon fontos lenne!!!! Egy 3kerekű Piaggio Aperól lenne szó!

 

 

Köszönöm előre is!

 

 

niváskarcsi Creative Commons License 2011.05.18 0 0 7349

Hali.Készíts egy nyomástartó edényt,leszedhető tetővel.Abba tegyél faszenet,egyik oldalán be a levegő,a másik oldalán ki.Vizet, olajat ,port,mindent leszúr,ha elkoszolódik csak ki kell a faszenet cserélni.A profik is, ezt használják.Első használatkor kicsit porol azután már nem.Előtte üresen járasd egy kicsit.Négy öt kiló faszén legalább legyen benne.A kijövő oldalra a tartályon belülre tegyél fém szúnyoghálót,nehogy televágja a csövet, apró darabokkal.

Előzmény: stoki (7343)
Dózerbike Creative Commons License 2011.05.17 0 0 7348

Az tényleg nem normális dolog. Szerintem a kenéssel lesz valami gond. Próbálj másik olajat.

Előzmény: krizsan (7347)
krizsan Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7347

Előtte csak simán üzemmeleg volt, most meg egy pár perc után gőzölögnek a hengerek. Meg egy picit mintha küszködne is, mikor eléri kb 6bar nyomást.

Dózerbike Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7346

Próbáld meg egy direkt kompresszorokhoz készített olajjal. Elvileg amit beletettél, az is jó, de lehet hogy mégsem. Mihez képest melegedik jobban?

Előzmény: krizsan (7345)
krizsan Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7345

Sziasztok!

 

Van egy kéthengeres Güde gyártmányú kompresszorom. Az előző gazdája túlöntötte olajjal és nagyon nyomta kifele mindenütt,szétszedtem kitakarítottam, lecseréltem az olajat. Hagyományos 10W 40-est raktam bele. Sajnos nagyon melegednek a hengerek, és lassabban is töltődik fel a tartály. Szerintetek olaj probléma lehet? Vagy valami más?

Dózerbike Creative Commons License 2011.05.14 0 0 7344

Kb 2-3 m2 után szakadt be a tépőzár alatt, a széle meg foszlott.

 

Egy fényező szaküzletben ezután vettem egy hullámos durva szivacsot, ha jól emlékszem App márka. De nem volt szerencsés a hullámos, mivel sikerült vele kikoptatni az éleket. Szerencsére egy másik boltban vettem egy sima durva szivacsot is, azzal nem volt ilyen gond.

 

Sárga és zöld 3 M pasztákat használtam, tisztításhoz meg sima Lidlben vásárolt ablaktisztítót, meg mikroszálas kendőt.

  A paszta nagyon jól működött, amig jó volt a szivacs. Legközelebb majd többet veszek egy ekkora munkához. Amúgy elég jó lett a végeredmény, a megrendelőnek is tetszett.

 

  Sajnos nem volt időm várni egy hetet a lakk felhordása után pár nappal, volt amit másnap már políroztam. Meg alapozóból is használhattam volna jobbat.

 

Na igen, ha lerepül a szivacs, akkor a felületnek annyi. Ez szerencsére nem következett be.

Ha lesz több ilyen munkám, akkor be kell majd szereznem egy valódi polírozógépet. Most egy Rotex van, ezzel lehet polírozni, de nem kimondottan polírgép.

 

Csak amiket nézegettem, azok nagy gépek, én meg egy kicsit szeretnék, de alig van belőle választék, csak nagyok vannak.

 

Kösz mindenkinek a tanácsokat!

Előzmény: Rio The Best (7339)
stoki Creative Commons License 2011.05.12 0 0 7343

Sziasztok !


Egy kis segítséget szeretnék tőletek kérni. Elkezdtem egy kis rendszert építeni. Van egy jó minőségű kisebb (de nem mikró) kompresszorom. A szórópisztolyhoz való levegőhöz keresek szűrési megoldást. A megoldást is megtaláltam, csak az értékekkel nem vagyok tisztába. Ha jól tudom a sűrített levegőből ki kell szűrni a vizet és az olajat, viszont nem tudom milyen olajszűrőt vegyek. Van 5 mikronos és 0.01 mikronos szűrésű. Szerintetek elég a 5 mikronos olajszűrés (kevésbé tömődik el) vagy mindenképpen 0.01 mikronos (sűrűn kell szűrőt cserélni) kell elfogadható fényezéshez.Igen sötét vagyok a témában (bele-bele olvasgattam a fórumba), de  valahol el kell kezdenem az ismeret szerzést és eléggé az elején tartok ennek. Nem ferrari fényezés minőségre vágyom, de az olajcseppektől hemzsegő fényezést elkerülném.

 

A segítséget előre is köszönöm.

Surci126 Creative Commons License 2011.05.12 0 0 7342

Ha már polírozás akkor csak Farécla.

Rio The Best Creative Commons License 2011.05.12 0 0 7341

Hali!

Én is erre gondoltam,a szakszerű tisztántartással meghosszabítható a felhasználhatóság időtartama!

Üdv!

 

Előzmény: mykeman72 (7340)
mykeman72 Creative Commons License 2011.05.11 0 0 7340

Sajna semmi nem a régi minőségű. Egyébként meghosszabbíthatod az élettartamot,ha minden használat után langyos vízben kimosod és a géppel kipörgetetd belőle a vizet.Használatkor ezután lágyabb lesz a szivacs és kevésbé hajlamos a töredezésre és szétesésre. Ez a zöld szivacs egyébiránt a 3M zöldkupakos  durva pasztájához készült.

Előzmény: Dózerbike (7338)
Rio The Best Creative Commons License 2011.05.11 0 0 7339

Hello!

A "Kemény "polírkorongok,addig nyújtanak kiváló minőséget,mint állt.minden...amíg újszerű,de engem úgy tanítottak,hogy kb 1-2 cm-nél kukába!Hiába használsz jó polírgépet,ha a szivacs kopott,visszaszívódásokat ,"szemecsék helyét",nem fogod tudni semmivel se eltüntetni,de ha mégis,az hamar vissza fog mattulni!Tehát javító fényezésnél használva,ha becsülettel kitisztítod a korongot,az azért elég sokáig tartósan használható!!!Teljes Polírnál se jó a kopott szivacs,mert a karcok nehezen fognak eltünni,és sokkal nagyobb időveszteség!!!A "hullámszivacs" az jóval tartósabb,de logikus is,hiszen finomabb,fényesítő polirt visszel fel vele a felületre!Még egy fontos dolog!Azért kell a vékony(zöld) szivacsot eldobni,mert véletlenül munkavégzés közben szakad szét(azért kopik jobban,mert dúrva polírt viszel fel vele...)akkor a polirgép tárcsája " igen csúnya dolgokat tud végezni",mondjuk egy javitott elemen!!!(Fújhatod újra"jobbesetben"-:))de lehet még Füllerezhetsz,flekkelhetsz újra!!!Jó munkát!...és óvatosan!

Üdv!

Előzmény: Dózerbike (7338)
Dózerbike Creative Commons License 2011.05.11 0 0 7338

3 M zöld polírszivacs meddig használható? Konkrétan, nekem egy idő után már nem plírozott. Én azt hittem, hogy amig szét nem szakad, addig használható.

Pár m2- t használtam, miután kukázni kellett.

Egy másikról, nem 3 M, meg a hő hatására elengedett a tépőzár ragasztása a szivacshoz.

 

PT 34-42 Creative Commons License 2011.05.10 0 0 7337

Köszi, mindenkinek!

Előzmény: diessel (7336)
diessel Creative Commons License 2011.05.09 0 0 7336

ha csak ködölgetni belejavitani akarsz  akkor eredményre vezetöbb,

ha ügyes a szaki akkor nem fogod észre venni hogy 1 vagy 2 k-s

 

Előzmény: PT 34-42 (7335)
PT 34-42 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 7335

Köszönöm a tanácsaitokat!

Gondoljátok Ukrajnában 1978-ban 2k-sal fényeztek? Szeretném a gyári fényt megtartani, mert csak a lökhárítók alatt, oldalt meg az ajtók alsó vonaláig kéne javítani, átfújni. Ezt a példányt nagyon szombaton csinálták, rettentő hanyag a kasztni gyári fényezés előtti kidolgozása (is). Nem akarom, hogy szebben nézzen ki, mint új korában, ez így valóságos. 

Induljunk ki abból, hogy a gyári fény 1k-s. Akkor szerintetek szabad, érdemes 2k-sal javítani?

 

mykeman72 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 7334

Már bocsánat ,de egy OT-s vizsgára készülő jármű esetében a gyárias állapot visszaállítása a cél. Ez nincs másként a fényezés esetében sem. Akkoriban még nem volt ismeretes a vizes technológia ami ugyebár a mai kor követelményét/környezetvédelem ,stb,stb/ hivatott képviselni. Arról nem is beszélve,hogy lakkozni is kell a javítást,ezért megintcsak nem teljesül a korhű állapot visszaállításának feltétele. Szerintem a legjobb és legköltsékímélőbb megoldásnak a 2K Hs akril fényezés  tűnik.Mivelhogy a gyárban is feltehetőleg 2K-s anyagot használtak. Ebben az esetben nincs jelentősége a részleges,vagy teljes fényezésnek.

Előzmény: Rio The Best (7333)
Rio The Best Creative Commons License 2011.05.09 0 0 7333

Szia!Az én véleményem az(és nem akarok más pénztárcájában "kotorászni",DE!!!

Miért nem "dobatsz rá" egy teljes külső fényezést 2K-s vizesből??!!Egy zapi,és egy fehér szín nem lehet olyan drága,és így sokkal szebb,és könnyebben javítható később!!!(ha kell...)

Standox,IMPA ,ICI...én az IMPÁT javaslom,Jó minőség,és olcsóbb,mint az előző Márkák!!!

Sok Sikert!

Üdv!(Egy Fényező!!)

Előzmény: PT 34-42 (7332)
PT 34-42 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 7332

Szia,

 

ez egy fehér Zapi, 1k-s. Eddig egy fényező ismerőssel beszéltem, az ő véleményét írtam meg. Lehet ebben a szakmai kérdésben (jó-e a 2k-s javítgatás az 1k-s-on) ekkora vélemény eltérés?

Köszi!

Előzmény: Rio The Best (7331)
Rio The Best Creative Commons License 2011.05.09 0 0 7331

Hello!

Szerintem az az első,hogy meg kellene tudni,MOST milyen festék van az autón!

Teljes,vagy rész javítófényezéshez,mindenképpen 2K-s vizes bázist javasalok!!!

(Igazából nem értem a Fényezőt,mi a baja...)Pont ez a jó,hogy bármikor polírozhatod,bármilyen okból:beszívódás,mattulás ,"szemetes",megfolyás stb...!

Gondolol Zsiguliról van szó...biztos Akril!?(Nem metál...)

Szóval 2k-s vízessel javító (rész)fényezés,és egy teljes gépi polír,az autóra(3M!!!)

Olyan lesz mint az új...ha ügyes a Fényező kollega!!!

Üdv!

Előzmény: PT 34-42 (7329)
diessel Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7330

kérdezösködj körbe más fényezö/knél..

Előzmény: PT 34-42 (7329)
PT 34-42 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7329

Sziasztok!

Fényezéssel kapcsolatban kérném a segítségeteket. Az orosz gyártmányú autóm áll OT felkészítés alatt. A fényezése gyári és jó, de itt-ott azért javítani kellene. A fényező szerint 1k-sal nem érdemes (nem szárad meg, nem lehet a színt kikeverni), 2k-sal meg nem lehet tartósan jóra összepolírozni őket, azaz idővel nagyon is látszani fog az új fényezés határa. Telibe nem szeretném fújatni, Ti mit javasoltok? 

keyol Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7328

Igazából  bútorokat fújok gyakran magasfényű Pu festékkel és arra kellene.Azért gondoltam 1,4-es dűzniméretre mert talán jobb a porlasztása mint az 1,5 vagy az 1,6-nak.

Előzmény: mykeman72 (7326)
mykeman72 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7327

Egyébként ez a pisztoly teljes koppintása a SATA 3000 B-s szériának.

mykeman72 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 7326

Mivel,hogy HVLP pisztoly és 1.4-es düznivel szerelt ezért elsősorban metál bázis festékek szórásához ideális. Ha lakkozni is szeretnél akkor javasolnám az RP-s változatot és minimum 1.3-as düzni méretű pisztolyt. A profi szakemberek mindkét művelethez(bázis-lakk szórás) külön pisztolyt használnak.

Előzmény: keyol (7325)
keyol Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7325

Azt hiszem akkor nem veszek olyat mert nekem nem barkácsra kell...És ez esetleg profi lehet?http://elektronika.vatera.hu/ipari_gep_berendezes/szerszam_szerszamgep/betta_st3000d_felsotartalyos_festekszoro_pisztol_1456086392.html

mykeman72 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7324

Egyetértek az előttem szólóval,ugyanis kisebb otthoni és- nem ipari- használatra teljesen megfelelő,de komolyabb fényezési munkákat nem célszerű végezni vele.

Előzmény: keyol (7322)
Dózerbike Creative Commons License 2011.05.07 0 0 7323

Ha jó, akkor megéri. De szerintem ez egy erősen barkács cucc.

Előzmény: keyol (7322)
keyol Creative Commons License 2011.05.01 0 0 7322
Előzmény: keyol (7321)
keyol Creative Commons License 2011.05.01 0 0 7321

Sziasztok.Ez szerintetek megéri az árát?Ez elfogadható minőségű lehet?Köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!