Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

addle-brained Creative Commons License 2010.10.04 0 0 24130
:-(

Ez meg a Lurdy -tól jött:

"Köszönjük az érdeklődést, de már nem forgalmazza a Kia, mert nem volt rá igény így nem gyártatják . Egyébként 110000ft-ba került szerelve.Minden jót kíván .................
"
aamen Creative Commons License 2010.10.04 0 0 24129
"Pappas Auto Magyarország Kft. "

ilyen amikor egy cegnel huszfajta autoval foglalkoznak, osszekeverik oket meg fontossagi sorrend van nyeresegtartalom alapjan aztan van amire kevesebb figyelmet forditanak....
Előzmény: addle-brained (24128)
addle-brained Creative Commons License 2010.10.04 0 0 24128
Bocs, hogy még mindig ezzel untatlak Benneteket, de ma reggel ezt a választ kaptam a PAPPAS -tól. (Annó tőlük vettem az autót)

"Tisztelt Uram,

A Kia Cee'd típusokba nem szerelhető utólagos tempomat. tehát nincs egy át/beépítő szett, amit utólag lehetne beépíteni. Ez igaz a régebbi és az új szériára is.
Ezt az extrát csak az autóval együtt, gyári beszereléssel lehet(ett) rendelni.


Üdvözlettel / Mit freundlichen Grüßen / Best regards

............................



Pappas Auto Magyarország Kft.
1117 Budapest , Hunyadi János út 6. , Hungary
<T>: +36-1-463-7533 <F>: +36-1-463 "
Előzmény: GregHozta (24127)
GregHozta Creative Commons License 2010.10.03 0 0 24127
Kb azonos, de lehetnek kisebb különbségek.
Előzmény: addle-brained (24126)
addle-brained Creative Commons License 2010.10.03 0 0 24126
Nagyon köszönöm, több kérdésem nincs :-)
Ill. csak annyi, hogy lehetséges, hogy a gyári tempomatot más - más árakon vállalják a szervizek, vagyis érdemes bekérni ajánlatokat, vagy úgyis mindenhol ugyanannyi?

kösz.
GregHozta Creative Commons License 2010.09.29 0 0 24125
- Természetesen automatikusan gyorsít, hogy tartsa a sebességet, lejtőn pedig fékez a motorfékkel.

- Ahogy lentebb írtam, a SET- gombbal rögzíted a kívánt sebességet. (amikor annyival mész megnyomod, és már leléphetsz a gázról)
Előzmény: addle-brained (24123)
dinyus Creative Commons License 2010.09.29 0 0 24124
- képes tartani
- egy gomb benyomásával
Előzmény: addle-brained (24123)
addle-brained Creative Commons License 2010.09.29 0 0 24123
Köszönöm ezekre az infókra gondoltam.
.. és mi van akkor, ha:

- van egy nagy emelkedő, vagy lejtő. Képes tartani a sebességet?
- Mivel kell rögzíteni a sebességet?

kösz,
ad,
Előzmény: GregHozta (24120)
GregHozta Creative Commons License 2010.09.28 0 0 24122
Akkor tavaly óta emeltek egy ezrest. ;)
Bocsi.
Előzmény: aamen (24121)
aamen Creative Commons License 2010.09.28 0 0 24121
"a KIA Lurdyban 10ezer forint az első szett"

11ezer volt egy oraja.
Előzmény: GregHozta (24112)
GregHozta Creative Commons License 2010.09.27 0 0 24120
...ja, pár funkciót kifelejtettem. :)

- Ha törölted a rögzített sebességet ( O ), majd megnyomod a " + " gombot, automatikusan az utoljára rögzített sebességre áll vissza.
- Kuplung kinyomásakor, vagy fékezés esetén oldja a rögzített sebességet.
- Rögzített sebesség esetén való gyorsítás után (gázelvételkor), automatikusan visszaáll a rögzített sebességre.
- Csak 40km/h felett működik a tempomat.
Előzmény: GregHozta (24119)
GregHozta Creative Commons License 2010.09.27 0 0 24119
A dízel változatban már elektromos gázpedál van. Szerintem kb. hasonló az ára, csak -talán- könnyebb a beüzemelése.

A gyári kapcsolós tempomat nem sokban különbözik a karostól.
- Először is megváltozik a hangerőállítás oldala. A jobb oldalról átköltözik a bal oldalra. Megszűnik a némítás (MUTE) kapcsoló.
- A jobb oldalra (ahol most a hangerőállítás, MODE, és MUTE gomb van) kerülnek a tempomat kezeleőszervei (KI/BE kapcsoló (ON/OFF), rögzített sebesség törlése ( O ), az aktuális sebesség rögzítőgombja (SET - ) és a gyorsításra lassításra használható gombok (+/-))
Előzmény: addle-brained (24118)
addle-brained Creative Commons License 2010.09.27 0 0 24118
- Köszönöm a választ.. csak kíváncsiságból a dízeles megvalósítás, ha jól értem akkor az nem bowdenes? Vagyis akkor az olcsóbb is lenne a tempomat beszerelés?

- Még egy kérdés: Nekem sosem volt tempomatom, de a NET-en olvastam, hogy igen sokféle működésű van, ez a gyári cucc mit fog tudni?

kösz.
ad,
Előzmény: GregHozta (24115)
GregHozta Creative Commons License 2010.09.26 0 0 24117
Akkor marad az eBay-es ajánlat. 10lapát esetén már csak 5400ra jön ki egy szett. ;)
Előzmény: Varshi (24116)
Varshi Creative Commons License 2010.09.26 0 0 24116
> Mivel megegyezik a FIAT Bravo lapátjával, érdemes ottani szervizekben is rákérdezni az árra.

Ne reménykedj. :( A 10e-s gyári ár nem is olyan rossz ajánlat.
Előzmény: GregHozta (24112)
GregHozta Creative Commons License 2010.09.26 0 0 24115
Lehet bele rakatni gyári kapcsolós tempomatot is. (a rádió kormánygombjai módosulnak) A kapcsoló ~30ezer forint + 80-100 ezer a tempomat. Mivel az 1.4es motor bowdenes, ezért olyan tempomatot kell nézni. A KIA szervizekben tutira megcsinálják.
Előzmény: addle-brained (24114)
addle-brained Creative Commons License 2010.09.26 0 0 24114
tempomat beszerelésről kérdeztem, bocsánat.
:-)
Előzmény: addle-brained (24113)
addle-brained Creative Commons License 2010.09.26 0 0 24113
Sziasztok!

Kerestem, de nem találtam a fórumon.
Milyen lehetőségek vannak 1.4ex ecs+ esetén?

kösz,
ad,
GregHozta Creative Commons License 2010.09.26 0 0 24112
Hello.

A gyári lapát egyébként Bosch (A187S). Ebay-ről is lehet vásárolni, de a magas szállítási költség miatt úgy olcsóbb, ha többen összeálltok. (1db esetén ~9ezer Ft)

http://cgi.ebay.de/BOSCH-Scheibenwischer-Aerotwin-A187S-Kia-Ceed-2006-/140355509474?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item20add71ce2

...egyébként a KIA Lurdyban 10ezer forint az első szett.
Mivel megegyezik a FIAT Bravo lapátjával, érdemes ottani szervizekben is rákérdezni az árra.
Előzmény: Atlatic 500 Sprint (24111)
Atlatic 500 Sprint Creative Commons License 2010.09.25 0 0 24111

Sziasztok!

 

Kellene egy kis segítség Ceedünk januárban 4 éves lesz, jön az első műszaki is sajnos.

 

Szóval a kocsiban már 74 ezer km van és az ablaktörlök már igen csak kezdenek gyengélkedni. Próbálkoztam mindenféle praktikákkal, de hát egyszer minden elkopik.

Szóval taknyol, csíkoz, nem töröl rendesen, hiába úsztatom meg ablakmosóban rendesen, engem meg baromira zavar, ha nem látok ki a szélvédőn, főleg most, hogy jön a szar idő.

 

Szóval kérdeztem a Kia Óbudánál, hogy első pár ablaktörlő + a hátsó mennyi lenne, de heroin ár!!!!

Az gyári első pár majdnem 13.000 Ft a hátsó  meg majd 4 ezer önmagában.

 

Van valami javaslatotok, ami méretben jó, nem kerül ilyen sokba és esetleg tartós is?

Mert, ha pár ezer forinttal olcsóbban csak olyat kapok, ami egy fél év múlva megy a kukába, akkor inkáb a gyári. Nem szeretném, ha olcsó húsnak híg lenne a leve, főleg azt nem, hogy ha meg drágább lenne a leves mint a hús hosszútávon.

 

 

A ségítségeteket köszönöm!

jezol Creative Commons License 2010.08.23 0 0 24110
Szia

Én is a Lurdyt ajánlanám, sőt tovább megyek, ha lenne kedved csatlakozni egy jó csapathoz, és értékes infokkal gazdagodni a KIA autómárkával kapcsolatban, téged is szívesen látunk a ceedclub.hu klubboldalon. Ne zavarjon az oldal neve, a KIA márka összeköt minket!! :))))))

Üdv jezol
Előzmény: Cerato68 (24108)
aamen Creative Commons License 2010.08.22 0 0 24109
"érdemes szakszervízbe vinni nézzék át és majd ők leműszakiztatják, vagy "

be kell vinni a kia lurdy-ba, szakszerviz fuggetlenszerviz arakon.
Előzmény: Cerato68 (24108)
Cerato68 Creative Commons License 2010.08.22 0 0 24108
Sziasztok. Tapasztalatokak gyűjtögetek. Adott egy 4 éves Cerato. Pár apróságot be kell állítani a hamarasan elkövetkezendő műszaki vizsga előtt. / pl.: Kézifék, / Az a kérdésem, hogy szerintetek érdemes szakszervízbe vinni nézzék át és majd ők leműszakiztatják, vagy egy pár éve ismert szerelőhöz, akihez korábban már egy másik kocsimat vittem. Ez utóbbitól korábbról maradt / egy kis tüske / . Nem szakmailag, hanem hozzáállásilag. Viszont tudom, hogy ez utóbbi nem kéri el a fél életemet. Szakszervizzel még nem volt tapasztalatom. Esetleg volt már valakinek személyes tapasztalata a / Norautó / vizsga előkészítéséről??

Köszi a tapasztalatokat.
GregHozta Creative Commons License 2010.08.13 0 0 24107
Ez az index úgy hülye, ahogy van. Potom fél napos késéssel meg is jelent a hozzászólás.
Előzmény: GregHozta (24105)
GregHozta Creative Commons License 2010.08.13 0 0 24106
Új, magazin rovatot indítunk a ceedclub.hu weboldalon, ahol a KIA Motors Hungary által félévente kiadott KIA Magazinokat olvashatjátok.
Az idei két szám már elérhető.

http://ceedclub.hu
GregHozta Creative Commons License 2010.08.13 0 0 24105
Új, magazin rovatot indítottunk a ceedclub.hu weboldalon, ahol a KIA Motors Hungary által negyed évente kiadott KIA Magazinokat olvashatjátok. Az első két szám már elérhető a weboldalunkon.

http://ceedclub.hu
bm613 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 24104
Lapozgattam kicsit a topicot, végül a pozitív beírások és a viszonylag kis távolság miatt a Lurdyba vittem. Sokra nem mentem vele, a gép azt tudta kiolvasni, hogy nincs hibakód a rendszerben. Azt mondták, vigyem akkor, amikor jelez a lámpa... De legalább nem kértek érte semmit. Azt megerősítették, hogy ha csak néha jelez és rángat, akkor kontakthiba lehet, nem pedig "igazi" motorhiba.
Előzmény: bm613 (24101)
aamen Creative Commons License 2010.08.10 0 0 24103
"Szeretnék valami olyan telót alá tenni,ami kicsit megemeli a kocsit,főleg az elejét,"

telom nincs, de ha sikerrel jartal ne felejtsd el a lampakat atallitani mert kulonben a szembejovok megmicsodalnak...
Előzmény: 6341 024-5 (24102)
6341 024-5 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 24102
Hali.Van egy 2008-as 1.6CRDi-s Ceedünk.Szeretnék valami olyan telót alá tenni,ami kicsit megemeli a kocsit,főleg az elejét,mert Debrecenben nem lehet vele parkolni.Gondolom máshol is ilyen a helyzet.?Minden kocsinak elfér az orra,ez meg felakad.Tud valaki segíteni?Azon kívül hogy ne parkoljunk olyan helyen.Előre is köszi az infót.
bm613 Creative Commons License 2010.08.08 0 0 24101
Üdv!

Ugyan nem Cee'd, de KIA: egy 1997-es évjáratú 1.8-as Sephiám van. Mostanában néha jelez a Check Engine lámpa, és néha (de nem feltétlenül akkor, amikor a lámpa világít) megugrik az autó, illetve egyszer le is állt.
A szerelő (nem szakszerviz) azt mondja, hogy szerinte szenzorhiba (én is bízom ebben... kisebb baj, mint egy motorhiba). Ugye jól sejtem, hogy ha tényleg a motornak lenne baja, akkor nem csak sok km-enként villanna a lámpa, és ugrana az autó?
A fő kérdés pedig: Bp-en (esetleg Buda környékén) hova vigyem? Ugyanis a szerelő azt mondta, hogy nem szabványos a csatlakozó, így ő a sima készülékével nem tudja kiolvasni a hibát, KIA-szerviz kellene. Mivel az autó öreg, és nem régóta van nálunk, még nem próbálkoztunk szakszervizzel, ezért nem tudom, melyikhez érdemes menni.

Előre is köszönöm a tanácsokat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!