Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.12 0 0 9307

Ja, az egy nagyon elmebeteg megoldás:D

Előzmény: GPont73 (9306)
GPont73 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 9306

Eszem megáll, beleintegrálták a váltókart a hűtőbe! :-)))

De a csomagtartóval se szórakoztak sokáig...

Előzmény: Törölt nick (9305)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.12 0 0 9305

Azt a leborult szivarvégit!!!:)

 

http://cgi.ebay.de/IFA-AWZ-P70-DDR-Scheunenfund-Originalzustand-Trabant-/140476330375?pt=Automobile&hash=item20b50ab187

 

A favázas Trabant-ős, ráadásul milyen állapotban!!!!

Quattroman Creative Commons License 2010.11.12 0 0 9304

"a virágágyásba hiába tette volna le."

 

miért is?

 

ja, mert a hajnalkák nem tartják meg:-)    értem:-O

 

nem csak szilárd talajon lehet letalpalni. mostantól NEFELEJCS is van ott:-)))

Előzmény: GPont73 (9302)
csipy31 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 9303

Inkább agya nem volt a barmának. Hogy lehet behúzott talppal egyáltalán elkezdeni a munkát. Szoktam én is daruzgatni, de eszembe nem jutna oldalt fordítani a darut ha nincs kinn koppig a talp./mondjuk alapból le kéne tiltson/ Ha nem lehet kihúzni a hely miatt akkor meg úgy kell beállni hogy elférjen, vagy kell másik daru ami ki tud talpalni. "Daruzni csak lehetőség- nem kötelező és nem az egyetlen megoldás" ahogy az oktató annó a mol-nál ecsetelte.

Mondjuk ha a barma másik két talpat nem tolja ki teljesen, de az emelés irányában lévőknek kinn kellett volna lenni teljesen, és akkor nem borítja fel.

Előzmény: FAV 20 (9298)
GPont73 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 9302

Ahogy néztem a képeket, ennek nagyon egyszerű oka volt: nem fértek el.

Elég keskeny az a rész ahova beállt, és a szobor miatt féloldalasan kellett betolatni, hogy a gém elférjen. Így viszont azon az oldalon nem tudott letalpalni - a virágágyásba hiába tette volna le. Szerencse, hogy nem a festménnyel együtt borult meg (nameg, hogy nem lett baja senkinek). 

Előzmény: Quattroman (9301)
Quattroman Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9301

igen az volt.

de miért kell spórolni a letámasztással?

http://galeria.index.hu/bulvar/2010/11/10/felborult_egy_tuzoltodaru_a_budai_varban/?current_image_num=6&image_size=l

 azon az oldalon nem voltak kitolva a támlábak csak leeresztve:(

Előzmény: Dave87 (9300)
Dave87 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9300

Szerintem egy régi Mondeo volt.

Előzmény: lassújel (9299)
lassújel Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9299

Milyen típusú autót lapított ki? Nem teljesen láttam

Előzmény: vadász1 (9289)
FAV 20 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9298

Ha letalpal rendesen, és figyeli a vészjelzést, mert ad a daru, akkor nem borul fel.  Bizonyos gémállásban súly nélkül is felborul! Letilt, de vészhang figyelmeztet, és műszer mutatja, hogy ne told ki a gémet jobban. Nem volt gyakorlata csak vizsgája a darukezelőnek.

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9297

Így jobban mutat:44t, 260kW

Előzmény: vadász1 (9289)
myko Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9296

Csak annyit,h érkezett két daru és azok állították talpra,meg egy tréleren fogják elvinni ,de az majd a mai este folyamán fog érte menni vmikor.

Előzmény: vadász1 (9294)
Surci126 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9295
vadász1 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9294

Mit mondtak?

Előzmény: myko (9293)
myko Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9293

M1 Híradó -megválaszolódott a kérdésem :)

Előzmény: myko (9290)
Surci126 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9292

Én ismertem ennek vagy a másiknak (ha van) a parancsnokát.Ő vezette mindig.De már 2éve nem dolgozik tűzoltó ként.

Ez elég nagy baj hogy felborult.Nem tudom honnan lesz pénz megcsinálni.

Előzmény: myko (9290)
vadász1 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9291

Nem tudom, én csak katasztrófa-fényképész voltam. (mint más sok turista...)

Nyílván ezen morfondíroztak. Viszonylag nagy rendőri biztosítás volt, egy tűzoltóautó.Talán valami csőrlőssel is fel lehetne billenteni...

De még jó, hogy nem a másik oldalra dőlt, mert akkor lett volna búsoló csikós... :-(

 

Előzmény: myko (9290)
myko Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9290

Az szép...még egy kisebb vagyont érő lámpát is kidöntött, talán a FAUN-nak nem lett baja. Az egyik ilyen példánynak ismerem a sofőrjét ,azt mondta megy ez 100at is csak értő kezek kellenek ,mert 80 felett kígyózik az egész

Mi állítja fel? Még nagyobb daru,de az hogy fér oda fel? meg hogy jut fel?

Előzmény: vadász1 (9289)
vadász1 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9289

Off:

 

Láttatok már daruskocsit alulról?:

 

Előzmény: vadász1 (9269)
p20-feri-tb Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9288

p20-feri-tb Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9287

vadász1 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9286

Az 1970-es. S jól emlékeztem, Csikós Autója (CsA) '82-es volt.

Előzmény: Dave87 (9280)
Dave87 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9285

Én nagy bogaras vagyok, tök mindegy milyen, nekem bármelyik fajta kellene, de ha azt hallom, hogy bogár, akkor nekem ez jelenti a bogarat:

 

 

Ami legkevésbé tetszik, az ez lenne, ezen már semmi króm sincs, persze elfogadnám és ez is bogár, de talán a legkevésbé ez jön be, persze jó benne, hogy "nagyon" modern, erős a motorja és újabb autó hatását kelti, mégis egy bogár:

 

 

Sparban is van szép, például ez:

 

 

Szinte minden évjáraton belül volt spar, a fekete lökösös, kevés krómos is, ami lehet nem a legszebb, de bogarasként nekem az is bejön, ha gyári, akkor mindenképpen. Épp ezek lesznek később értékesebbek, mert nem gyártottak olyan sokat ezekből.

 

Sokan az 1302-es és 1303-as bogarat nem szeretik, én azokat is szeretem. De a 60-as évekbeli bogár a legszebb és az a legtökéletesebb...nem csak azért, mert nekem is az van :D

Előzmény: PAS-001 (9279)
Dave87 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9284

Nem...felújított, de volt egy pár érdekes részlete. De ha újszerűvé van varázsolva, akkor sem ér 1 milliót, hiába költöttek rá 2-t. Ez az évjárat 600-at érhet ha hibátlan. Túl gyakori darab.

Előzmény: PAS-001 (9282)
AUTOPETI Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9283

Még a nyáron láttam először ezt a Rapidot, azóta tulajt cserélt majd kissé megszépült, így most itt áll az udvaron:)

Az idős hölgy mostantól valódi hobbiautó.

PAS-001 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9282

Lehet,hogy még érintetlen???

Előzmény: Dave87 (9280)
PAS-001 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9281

Schwarz helyesen...

Egy ch kimaradt a kapkodásban

Előzmény: PAS-001 (9279)
Dave87 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9280

Igen, a fehér...Jól sejtettem, ez az, hogy pontosan mennyi volt már nem emlékszem, de millió felett volt az biztos.

Előzmény: vadász1 (9277)
PAS-001 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9279

Az reális volna.

A bogarak nekem amúgy pont a króm kiegészítől miatt tetszenek.

 

A Sparkäfer meg a Gelb-Swarze Renner ezért nem jön be annyira mint egy sima 71-es 1300-as.

Előzmény: Dave87 (9273)
PAS-001 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9278

Persze én is márciustól októberig gondoltam a napi használatot.

Nem csili -vili veterán de nem is egy leszakadt sz.r tehát arra épp tökéletes volna.

 

A sárgára én is 71-72-es évjáratot tippeltem.

 

Előzmény: Dave87 (9275)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!