Nem vagyok ismerős a környéken, de ott lakó ismerősöm felhomályosított, hogy a régi Békásmegyer-Pünkösdfürdő állomás innen egy kicsit délre volt. A kép ettől függetlenül jó. :-)
Nos adott egy tény. Előbb-utóbb a MIXA szerelvényt visszaszállítják Csepelre. Namármost. Ha közben utazni is lehetne rajta, kinek kellene fűtés ? Világítás minek nappalra ? Ha csupa fanatikus fotós lenne a szerelvényen, minek akarnának vészféket huzigálni ? De ha mégis valaki rosszul lenne, hát mobilon lehetne kommunikálni az elöl lévő masinisztákkal :) Az ajtók azonban jó kérdés ... ... ...
Apropó! Itt biztosan van aki tudja, a szállításokat nem lehet meghirdetni különmenetes utazásként ? Teszem azt a BKV csinál 1e pénzért UV túrákat ... hát lehetne egy HÉV MIXA túra mondjuk Szentendréről majd vissza Csepelre.
Amúgy pár ötlet, amivel élhetne a szentendrei vonal:
Fotóvonatként félreállás a Margit hídnál, Kaszásdűlőnél, Aquincum előtt az Óbuda vasútállomás felé az ívben, Békásmegyer-Pünkösdfürdő utca.
Aztán tavaly a MÁV rendezett egy M61+noszikocsik illetve Ezüst Nyíl vonatokkal párhuzamos meneteket. Állati klassz volt ! Hétvégén a 20 perces követésekbe még ez is beleférne, hogy (most a hasamra ütök) például Pomáz és Békásmegyer között egy forgalmi szerelvénnyel együtt közlekedne az ellentétes vágányon. (A két állomás csak példa !!!)
Apropó! Itt biztosan van aki tudja, a szállításokat nem lehet meghirdetni különmenetes utazásként ? Teszem azt a BKV csinál 1e pénzért UV túrákat ... hát lehetne egy HÉV MIXA túra mondjuk Szentendréről majd vissza Csepelre. Tutti, hogy akár 2-3e pénzt is megérne sok rajongónak, nem ? Elvileg lehetne ilyet vagy valamilyen szabálynak ellentmond ?