Köszi, holnap nekiesek, nem létezik, hogy ennyire szívás lenne. Ez lesz az első nem esős bap mostanában.
Mert hogy ok, fékszervó, ahhoz levenni az ABS-t, elvileg a főfékhengert is, és... Mondjuk mivel szervódobot is cserélnem kell, így vallszeg azért nem lesz gond.
Általában a tartályból egy gumicső vezet le hozzá, úgy hogy az bejön a lábtérbe a tűzfalon valahol, a hátulján a fémcső csatlakozása meg a motortér felől közelíthető meg.
Valaki 146-ban, 155-ben vagy bármi hasonszőrű állatban cserélt már kuplung főhengert?
Csak az nem világos, honnét fogok hozzáférni a hollanderhez, ami a munkahenger felé menő csövön van. Felülről tuti nem férek oda, manual mutat valamit mintha alulról lenne, de nem egészen világos. Ja meg ilyeneket ír, hogy szedjem le a kormányoszlopot, na ne már...
Olyan hátsó biztonsági övet tudsz, aminél a dob rögzítőcsavarja függőlegesen áll, és így tehető fel a dob a kalaptartó alá? (Nyilván a vállpontnál van a dob, nem a külső derékpontnál.)
A veterános topikban már kaptam néhány tippet, de nem valami áramvonalas összegekért :D
Az a cső csak a légzsákos modellekben van, a tiédben ezért nem rémlik.
Légzsákhoz van köze (ebben ugye még mechanikus), rajta is volt valami szöveg, hogy ne bizgeráljam. Pontosan már nem emlékszem, nekem is a kékben nem volt, a feketében már igen. És valahogy kijött mellette a fütőradiátor, mert én is cseréltem. Vagy az a kékben volt? Passz, de nem úgy rémlik.
Az autóban most nem tudom megnézni, mert épp holnap megy a lakatoshoz szóval semmi sincs benne, de nekem ott egyetlen cső rémlik, de ezt mondtam is telefonban.
Mindenesetre most megnézem a doksikban mit látok. Mert ezen a képen csak egy fekete csíkdarabot. :P