Keresés

Részletes keresés

Marik Öcsi Creative Commons License 2013.10.01 0 0 8683

Szia, szerintem a felső kettőhöz lehet bekötni egy másik munkahengert mert 2 kart látok. DE a középső csavar az szerintem az. Ovatosan csavard ki és ha van rugó akkor az. Csavard be jobban és kontrázd le és úgy próbáld ki.

Előzmény: Joe X86 (8680)
Pannóniatraktor Creative Commons License 2013.10.01 0 0 8682

2 kerekű

Előzmény: T25 (8670)
Nagy10 Creative Commons License 2013.10.01 0 0 8681

Helló!

 

Olyan kérdéssel fordulnék hozzád,hogy nem-e nehéz a gépedet kormányozni??Mert a tiéd is szarvkormányos igaz?

 

Csak azért kérdezem mert lassan nekem is alakul az egytengelyes 1.6 Dízel kistraktor, és az enyém is lesz legaláb ennyi súlyú mint a tied,vagy még inkább több.

Előzmény: Marik Öcsi (8678)
Joe X86 Creative Commons License 2013.10.01 0 0 8680

 

Köszönöm a rengeteg választ ! Marik Öcsi nekem ilyen a tömb van ott 3 nagyvak dugó nem tudom erre gondolsz-e .

 

 

kavicsos64 itt a munkahengeről egy kép remélem tud segíteni. Ha nem csinálok képet más szögből..

 

Előzmény: Marik Öcsi (8671)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.10.01 0 0 8679

Helló! Nekem már volt többféle trakim és tapasztalati úton rájöttem, hogy egy 15 LE-s traktorhoz szántásban, úgy 800-1000 cm3 motor és 800-1000 kg súly az optimális, és ha megnézzük az 50-60-as években készült kis egyhengeres trakikat, ezt a szisztémát követik és a tartosságuk is ehhez mérhető, szinte elpusztithatatlanok, pl kis steyer.

Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8678

Nekem az alapgép M6-os, az 440kg. hozzáépítettm a hátsó részt az kb 2q, aksi, hidraulika 50kg, én  90kg meg a két TZK keréksúly. A búzatarlón a forgón kapart meg 25 cm mélyen ahol a nagy gépek forogtak. Bekapcsoltam a difizárat és 1/4 gázzal továbbment úgy hogy nem emeltem meg az ekét. Fogott akkorát hogy csak lestem.

Előzmény: Pannóniatraktor (8668)
jános 55 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8677

Az uazban, gazban egyáltalán nincs difizár, sem elöl sem hátul.Erre rosszul emlékszel. A többi megállapításod helytálló. E járgányok első kerékagy porvédőjét ha lecsavartad, akkor egy négyszög kulccsal be tudtad csavarni az első kerék hajtását biztosító agyrészt.Ha kicsavartad, emlékeim szerint 7 fordulatot, akkor az első kerekek szabadun futottak. Így kevesebbet fogyasztott és némileg csendesebb volt az autó országúton. Csak megjegyzem: nem tudom, hogy egyesek miért rgaszkodnak a difizárhoz. Kellő súlyelosztás, keréksúly, megfelelő eke beállítás, a hárompontos felfüggesztés megfelelő kialakítása és szinte ennyi. Egyébként e témáról már régebben volt szó akkor böven kitárgyaltuk. 

Előzmény: Marik Öcsi (8674)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8676

Az a lényeg hogy a traktornak legyen tömege ami nyomja a földhöz a gumikat. Jó 500 kg az már az egyes ekét viszi. keréksúlyok stb. Én a kétleveles nehézfogasra még rádobtam az automata mosógép 2sulyát és csumára le ment a földbe, 2db van vagy 80kg

Persze difizár aranyat ér.

Előzmény: Pannóniatraktor (8668)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8675

Szerintem meg sem mozdítaná, kicsi ahoz. Rövidhidas LIAZba beraktuk a hsszúhidas szupportot és kín volt kivárni míg felgyorsult pedig voltak csikók. Ezt megraknád valamivel csak folytaná le a mocit. DE!! Csak szerintem.

Előzmény: Pannóniatraktor (8653)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8674

Valamikor az MHSZ-nél UAZzal tanultam vezetni, úgy emlékszem a terepváltót bekapcsova van 2 tengelyen hajtás átlosan és a difizár csak az első tengelyre volt. Egy biztos a ZUK-on nincs difizár, dolgoztam vele. A terepes ifán van difizár, levegő szelep működteti. Az országúti hosszuplatóson nincs, az országúti rövidplatóson van, a nyergesen van difizár.

Előzmény: T25 (8663)
Lki1 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8673

Én az általános mezőgazdasági topicban szoktam leskelődni. Érdekel engem is a téma, és a T25-ös őszi szántása is!

Előzmény: Marik Öcsi (8672)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8672

Van itt a fórumon  paprika, paradicsom meg meg a franc tudja mi topik. néz be oda ott már a profik fórumoznak a témárol. El lehet lesni az ismereteket

Előzmény: BWels (8650)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8671

Nekem 1t bulgár targonca hidraulikám van a gépen, a vezérlő tömb alján van egy nagy vak csavar benne rugó. Ha beljeb csavarom fel megy 1t-ig ha teljesen kicsavarom engem nem emel meg. Beállítottam féltávra lekontráztam és o.k. Ezt nevezik nyomás szabályzó szelepnek. Nem tudom a tied milyen rendszerű, én azt a nyakasszelepes dolgot nem ismerem, az más rendszer. Az enyém 2 körös, úgy csináltam bele úszó fokoztott mert lefele is nyomott és a földmunkákhoz kell az úszó. Ha a tieden is van ilyen csavar akkor azon lehet állítani a nyomást. Rugóerő legyőzése az elv.

Előzmény: Joe X86 (8646)
T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8670

kettő vagy négy kerekű a géped?

Előzmény: Pannóniatraktor (8668)
T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8669

igen minnél nehezebb annál jobb a tapadás. nekem a mostani gépemben zuk híd van és a kerekekben tz4k keréksúlyok. és nagyon meglepő az eredmény! eddig én is csak kapírgáltam de mióta le súlyoztam!!!!!!!!!! le a kalappal.

Előzmény: Pannóniatraktor (8668)
Pannóniatraktor Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8668

Lényeg a lényeg, mindegy, hogy milyen haíd a gép nehezebb lessz és nem fog annyira kaparni nem ? :D

T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8667

azt nem tudom de szerintem az sem.

Előzmény: Pannóniatraktor (8666)
Pannóniatraktor Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8666

ja meg egyik haveromnak van egy gaz69 hídja az difis lehet??

Előzmény: Pannóniatraktor (8665)
Pannóniatraktor Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8665

Én ugye úgy akarom összehozni, hogy a motrot keresztbe meg a trabi báltót is ugyanúgy meghajtaná lácal a féltengely helyére meg fogaskereket és úgy láncal meghajtani a hidat lényeg a lényeg ha lenne benne híd csak nehezebb lenne és nem kaparna el annyira :D

Előzmény: T25 (8664)
T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8664

én olyan hídról nem tudok ami magától össze zár. csak ami már elektromosan működik mint a  nyugati traktorokban hogy aut. és amikor a beállított 15% kerékcsúszást átlépi akkor össze zárja. ezekben az uri terepjárókban lehet hogy van ilyen rendszer de nem tudom.  ugyanis akkor ha kanyarodik is össze zárna mert végül is ugyan az a folyamat mint amikor elkapar az egyik oldal. de ha nem így van nyugodtan javítsatok ki.

 

Előzmény: Pannóniatraktor (8661)
T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8663

én is úgy tudtam hogy az uazok ban difi van mert egyik ismerősömnek olyan uazza volt hogy a tengely végén volt egy furat oda bele dugott egy kocka vasat elfordította és már össze is zárt. de itt a fórumozók azt mondják nem eredeti a híd. mert az uazokban sincs difizár.

Előzmény: Pannóniatraktor (8661)
T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8662

igaz itt van egy öreg bácsi akinek pancsis trakija van maga csinálta. és lada hid van benne hátul szerintem trabant váltóval és egy szöghajtással van össze hozva. és ő úgy oldotta meg a difit hogy a két oldali kereket külön tudja fékezni. és amikor megkapar valamelyik kerék akkor azt lefékezi és így a másik indul el.nekem nem tetszik ez a megoldás de ő esküszik rá és tényleg olyan sártengereken keresztül evickél.

Előzmény: Pannóniatraktor (8659)
Pannóniatraktor Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8661

De a zuk hídban van meg az uazban ugye??
mert itt nállunk most van egy uaz a méh telepen és ha van benne akkor azt a hidat akarom megvenni ám ám nem olyan ha megkapar magától összezár??
vagy külön lehet kapcsolgatni??

T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8660

nem. nincs benne difizár.  de szerintem az még az ifa hídba se mindegyikbe van. mert szerintem csak a terepes ifákban volt -van difi kapcsoló.

Előzmény: Pannóniatraktor (8659)
Pannóniatraktor Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8659

és a lada híd kb hány kg??
meg ugye az lenne a lényeg ha lazább talajon megyek és megkapar akkor a difi összezárjon a lada híd az olyan??

T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8658

el lehet hogy elbírja csak szerintem teljesen felesleges abba azt bele építeni. szerintem ahoz elég egy lada híd is.  a pancsi bllok azért csak pancsi. ha kell van egy lada hidam . valami értelmes dologba elcserélhetjük.

Előzmény: Pannóniatraktor (8653)
T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8657

üdv! igazad van és okos is az ötlet. de én már beszereztem egy deltasix szűrőt ami 350 bar nyomásig bírja. és azt akarom a tartály elé a visszafolyó ágba bekötni.

Előzmény: kavicsos64 (8655)
ati791122 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8656

sziasztok

kaptam ma az egyik öregtöl egy pancsi blokot meg ezt-azt gondoltam csinálok belöle egy egytengelyest szántani. a kérdésem az lenne hogy milyen átételt szoktak a lehajtáshoz hogy ne szaladjon az ember. lenne a pancsi kis és nagy lánckerék és onnan még milyen átétel legyen az 1:3 arány az jó? olyan lánckerekem lenne.

kavicsos64 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8655

Helló! A szivattyú ráfolyás oldalára, sima motor olaj szürő sok gondtól megment és nincs nyomás rajta és egyszerübb a kivitelezése.

Előzmény: T25 (8651)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8654

Helló! Sajnos nem látom a képen a munka hengert igy nehéz mondani bármit is.

Előzmény: Joe X86 (8646)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!