Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kazi30 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 3813
A márkaképviseletnél gondolom, horror áron. Miért nem jó a vatera?
Előzmény: babarucu (3811)
Labanc 74 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 3812

Köszönöm!

 

Csak használtban gondolkodom.

Előzmény: kazi30 (3807)
babarucu Creative Commons License 2010.06.20 0 0 3811
vízszivattyút hol tudnék beszerezni, a vaterán kívül, van valami szakbolt?
Előzmény: kazi30 (3809)
babarucu Creative Commons License 2010.06.20 0 0 3810

A gyári elektromos rajzon sincs szivattyú bekötés rajzolva, ugyanúgy mint a webasto bekötési rajzán se.Mind a két rajzon jelölve van a sziv motor de az, hogy hogyan van bekötve az nincs.

Érdekes rajzok, a ventillátor kapcsolási, meg külső hőmérséklet érz, üzemanyagelzáró baleset esetén, 600m hatótáv a távirányítónak, 30 percel időzítő ami 60-ra növelhető.Kiegészítőnek 60A akksi állófűtésnek 80A akksi +++ de sziv bekötés az nincs

Azt gondoltam egyformák a kályhák, csak a hatos csatiba kinek mi van bekötve, úgy műxik a + cucc.

Előzmény: kazi30 (3809)
kazi30 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 3809
Azt írtad, hogy ez kiegészítő fűtés, nem állófűtés. Lehet, hogy ezért nem is ad ki ott fesz-t. A szivattyút külön relével is el lehet indítani akár a programóráról is. Szerintem a szivattyú fordulatát nem szabályozza.
Előzmény: babarucu (3808)
babarucu Creative Commons License 2010.06.20 0 0 3808

Köszi, közbe már lepróbáltam.

A következő kérdés, van az a duplakékdugós csati ami vak.

Rajzokon ez az X5-ös szivattyú vezeték csatlakozója, próbálgattam de nincs rajta szufla.

Ha még + megtáplálom az 1-es lábat ami elvben a proramóra praracs lenne akkor sincs az X5-ös áram.

A gyári állófűtéses nem rásegítős változat szövege szerint kapcsolás után a kályha azonnal indítaná a szivattyút a szellőztetéssel + a szivattyú fordulatát is szabályozza a kályha.

Előzmény: kazi30 (3806)
kazi30 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 3807
Új vagy használt? Az új kb 300-ba kerül, a használt max a felébe.
Előzmény: Labanc 74 (3805)
kazi30 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 3806
A külső hőm érzékelő egy pozitívot ad a kályhának, a diagot meg nem kell bekötni.
Előzmény: babarucu (3804)
Labanc 74 Creative Commons License 2010.06.17 0 0 3805

Sziasztok!

 

Mennyibe kerülhet egy állófűtés /vétel+beszerelés+stb/ egy 2006-os C-s corsába?

Köszi.

babarucu Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3804

Sziasztok!

 

Egy multiplából kibányásztam a webasto fűtésrásegítést, és ki szeretném próbálni mielőtt beszerelném az enyémbe.

Az lenne a kérdésem mit hova kellene kötnöm.+ és - az megvan rajz alapján, viszont van egy külső hőmérsékletérzékelő és egy diag kanóc. Az üzemanyagszivattyút lepróbáltam az itt talált infó szerint az jó.

köszi!

 

 

kazi30 Creative Commons License 2010.06.05 0 0 3803

Hát én inkább ide írnám.

 http://www.vw-bus-t4.de/index.php?sid=4

Itt találsz kapcs rajzot és leírást.

Előzmény: tcplast (3802)
tcplast Creative Commons License 2010.06.04 0 0 3802
Udv, kérem segítsenek. Kaptam egy EBERSPRACHER D 1 L tipusu állofutest amit be kellene kotnom a saját automba. Ki tud adni bekotest vagy HOL? KINéL Tudom megnézni bekotott állapotban. Infot kérek a : tcplast@zoznam.sk emailcímre vagy esetleg a 00421907696911 telefonra- SMS -t is lehet kuldeni. KOSZONOM
323i Creative Commons License 2010.05.31 0 0 3801
Most mar nem latom az elado autok kozott, amugy egy VW T4-es volt.
Előzmény: Vojnó (3800)
Vojnó Creative Commons License 2010.05.28 0 0 3800
Ha pl. egy bmw-t néztél, ott a régebbi típusoknál volt külön akku az állófűtéshez, de ha jól sejtem az e46 már nem ilyen. (e46 323i)
Viszont vigyél egy bikakábelt és kérd meg honnan hiányzik az plusz akku, kösd össze az üzemi akkuval a pozitívokat és mennie kell.
Ha nem tudja megmutatni bukott. ;o)
Előzmény: 323i (3799)
323i Creative Commons License 2010.05.28 0 0 3799
Tehat akkor csak rizsazott az elado...
Előzmény: kazi30 (3798)
kazi30 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 3798
Az állófűtés az autó akkumulátoráról működik.
Előzmény: 323i (3797)
323i Creative Commons License 2010.05.27 0 0 3797
Hello! Neztem egy autot, es allitolag az allofutese azert nem megy, mert nincsen hozza akksi. Ez igaz lehet, ill. ki lehet az vhogyan egy tartalek akksival probalni a mukodeset?
Előzmény: arpi500 (3796)
arpi500 Creative Commons License 2010.05.23 0 0 3796
sziasztok segitség kéne van 1 eberspacher d5wz kályhám.Mercedes vitoban volt érdekelne hogy ezt eltudom e indítani más autóban is vagy ezt a merci vezérli?köszönöm a segitséget.
GalloG Creative Commons License 2010.05.19 0 0 3795
Ja, mi 2001-2006 között keresgéltünk csak, gondoltam bontós kocsiból van a cikkszám. :-) Az a gond, hogy a 7E0 típuskódra nem lehet rákeresni direktbe, azt se írja ki, az milyen és mikori modell.
Előzmény: cirki (3794)
cirki Creative Commons License 2010.05.19 0 0 3794
Szia
Koszi kozben en is utannaneztem es 2010-tol gyartott T5-ben van ilyen pumpa szoval bontoban biztos nem talalok hozza csatit :(.

Hamarosan beszerelem a keringetoszivattyut a vizkorbe es akkor letesztelem hogy meddig bir mukodni a kalytha ha nem mukodik az AC a tankban.

Nem is mondtam meg hogy a kocsiban levo kalyham egy kontakthiba miatt nem mukodott :):):):). A permanens (+) ki volt rohadva a csatibol. Beinditottam es ugy megy mint az uj. Semmi fust gyonyoru hang es gyors meleg :)

En meg vettem egy masik kalyhat mindenestol mert azt hittem hogy a kocsiban levo szet van rohadva.... szoval most van egy popec D3WZ kalyham vadi uj uzemanyagszivattyuval es keringetovel... (majd telire jol eladom :) )
Előzmény: GalloG (3793)
GalloG Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3793
Utána néztem a VW cikkszámnak, de nem jó, nincs olyan. A legtöbb VW kályha mellé 4B0 963 303 számú üzemanyagpumpa van (Audi A8, VW Sharan, T4 ugyanez), 7E0-val kezdődő pumpát nem találtunk. Egyébként ha VW, akkor szabvány Bosch csatinak kellene rajta lennie. Fotód van róla?

Ha nem szívja fel az olajat az álló üza. pumpán át, akkor átteszed a visszafolyó ágba az elosztót, és majd ott felszívja a belógatott visszafolyó csövön át. Szerintem.
Vagy a kályhával együtt a tankban lévő pumpát is aktiválod...
Előzmény: cirki (3792)
cirki Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3792
Szia
A Xantiban a nyomoagtol van kicsatolva gyarilag egy T idommal es egy nyomascsokkento van beiktatva a kalyha szivattyuja ele hogy ne kapja meg a nagy nyomast. Kisse aggodok hogy ha nem jar a szivattyu a tankban akkor fol fogja e szivni a kis kalyhaszivattyu a gazolajat...
Előzmény: GalloG (3791)
GalloG Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3791
Köszi a gyors választ! Pont láttam egy ilyen megoldást egy ugyanilyen kocsiban, régebbi, DBW-46 kályha mellé, és abban működött rendesen. Viszont a beszerelési leírás annyira kihangsúlyozza, hogy ide meg oda, hogy nem voltam biztos benne, ez a legjobb megoldás.

De így oda fogom én is tenni a T idomot. Szűrt üzemanyagot kap, nem kell sokat csövezni, könnyű hozzáférni.
Előzmény: kazi30 (3790)
kazi30 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 3790
Megnéztem a leírást, azt írja, hogy akkor kell a visszatérő ágba tenni a T-idomot, ha a tankban van a szivattyú. Gondolom, azért, amit te is mondasz, hogy nem mehet nyomással az üzemanyag a kályha pumpájára(de ez nálad úgyse érvényes). Ha a visszafolyó ágba kötöd, akkor tuti, hogy nem az adgolón szívja keresztül, mert közvetlen a tankból sokkal könnyebb. Nem tudom, hogy van neked megoldva a visszafolyó, de sztem nincs ott szűrő, és akkor a tankból föl tud szívni vmi koszt. Úgyhogy sztem a motortérbe, a szívó ágba, az üzemanyag szűrő és az adagoló közé a legjobb tenni a T-idomot.
Előzmény: GalloG (3789)
GalloG Creative Commons License 2010.05.17 0 0 3789
Na, megállapítottam hogyan fogom a kályhát beszerelni (az itt elhangzottak és a leírása alapján), már csak az a kérdés, hogy honnan vegyem az üzemanyagot.

Az előző kocsimban hátra, a tankból kijövő szívó oldali csőbe tettem a T elosztót és mellé a pumpát, úgy jól működött (DBW46-os volt a masina). A ThermoTop leírása szerint vagy a visszatérő ágba kellene kötnöm, vagy külön felvevőegységet tenni neki a tankba. Utóbbit biztos nem faragok. Viszont az autó egy régimódi dízel, nincs nyomás a szívóágban sem (adagoló szív, üzemanyagpumpa nincs), visszafolyóban sem.

Szóval hová kössem be? Motortérben is elég T idommal, vagy mindenképp a tanktól nem messze legyen? Szívó vagy visszafolyó ágba legyen? A visszafolyó ágba kötve a tankból fog jönni az anyag, ha a kályha szívja, vagy az adagolótól húzza el?
cirki Creative Commons License 2010.05.16 0 0 3788
Sziasztok!
Valaki tudja hogy mibe szerelték a 7E0 963 303 VW cikkszámú üzemanyagpumpát ? Sehol se találok hozzá csatit. Vékony hosszúkó ovális csati. (Eberszám: 22 4545 01)
t.lantos Creative Commons License 2010.05.12 0 0 3787

Sziasztok,

 

Lenne egy vadiuj DEFA elektromos allofuteskeszletem A teljesseg igenye nelkul

A-B-C-E-G-S classe,  Sprinter, Vito, meg egy rakas egyeb (190, 200, 300, stb.) dizelmotoros valtozatokhoz.

Teljes listat ld itt : http://www.defa.com/doc/200/265.pdf

 

Telen egy aldas, de tavasszal es osszel is hasznos.

Egy mechanikus idokapcsolo oraval kiegeszitve roppant kenyelmes. A fogyasztasa 600W, kulso homerseklettol fuggoen 2-3 orat erdemes uzemeltetni (3-nal tobbet folosleges).

Nekem -10 alatt is felmelegitette a hutovizem annyia, hogy 200m-en belul megmozdult a vizhofok mutatoja, 2km-en belul pedig uzemmeleg volt. Illetve a meleg motor miatt a futes is hamar beindul. Ileltve a fogyasztason is nagyon meglatszik, jelentosen csokken tole.

A beszereles roppant egyszeru (akar hazilag is kivitelezheto), mivel a fagydugo menetes, igy a hutoviz leeresztese utan csak ki kell csavarni, a futoegyseget a helyere csavarni, a kabelt kivezetni a lokharito egy tetszoelges pontjara, hutovizet feltolteni, es kesz.

 

Itthoni ara tobb, mint 50000 ft. En mindossze 30000 ft-ot kerek erte.

(csak a "meruloforralo" resz is elviheto kulon 15000-ert)

 

A csomag tartalma : futoelem, kotorteri kabel csatlakozoval, felfogatokeszlet a csatlakozohoz, zold halozati kabel, doboz, beszerelesi utmutato (ezek a defa honlapjarol is letolthetok)

 

A futoelem nem 100% ugy nez ki, mint a kepen lathato, ez a 200-as (vagyis menetes) szeia altalanos fotoja. De ha valaki igenyli, lefotozhatom a szoban forgo darabot.

 

Egyetlen keszlet van, igy a leggyorsabb viheti (lesz meg iden is tel jeligere :)

 

 

kazi30 Creative Commons License 2010.04.22 0 0 3786
Ez nem minden esetben elég, mert akkor bármelyik oldalára el lehetne fektetni a kályhát, mindkét esetben vízszintes az ü.a. cső. Sztem inkább a kályha belsejében az üzemanyag bekötés és az izzító stift helyzete határozza meg a a beépítést. Valószínű azt az állást kerülik, amikor az üzemanyagnak föllfelé kéne "kúsznia" az izzítóstiften, mielőtt begyullad, mert ilyenkor nehézkes lenne a begyújtás.
Előzmény: GalloG (3785)
GalloG Creative Commons License 2010.04.21 0 0 3785
Köszi!

Tehát ha jól értem, az a lényeg, hogy az üzemanyag vagy vízszintesen, vagy fentről lefelé bármilyen szögben haladjon minden esetben.
Előzmény: kazi30 (3784)
kazi30 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 3784

Alaphelyzet az, hogy a "talpán áll", tehát kip lent, vezérlő fönt. Ebből a helyzetből hanyatt lehet dönteni 90 fokkal úgy, hogy az ü.a. cső fölfelé nézzen. A köztes állások is jók. Alaphelyzetből az egyik oldalára is el lehet dönteni (ez is 90 fok persze), ekkor felülről, ha ránézel, látod az ü.a. csövet. Itt is jók a köztes állások is.

Előzmény: GalloG (3783)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!