Másik kérdésem, hogy lehetséges-e két kompresszor (25l meg egy 50l, légszállításukat még nem tudom) közösítése? Be lehetne kötni a két kompreszort mondjuk egy nyomásmérős víz/olajleválasztóba?
Ez csak egy ideiglenes smink volt. ki kell lakatolni a sárvédőíveket, hátfal alsó részét, és az ajtók alját. Ez csak egy gyors üvegszál+kitt+szórógitt+festés volt hogy ne rozsdásan, lyukasan nézegessék a kocsit :-)
De mivel a cégvezetést otthagytam, épp ráérek ezzel játszogatni így nyáron :-) És amit közben tanul az ember az tök jó.
Olyan árat mondtak a normális minőségű fényezésre hogy inkább megtanulok lakatolni, fújni.
Amúgy ezek az 1.4-es dűznis ERBA HVLP-k nem rosszak azért a 10-esért. a múltkor a maseratit 2 nap alatt az udvaron csaptam össze a WTCC-n való kiállítás előtt valami kompresszorhoz ingyen adott alsótartályos pisztollyal. Annál csak jobb lehet a majdani eredmény.
MA beszéltem 3karosszériással is, bele is fáradtam! 1. veteránosok, Murányi és Társa, itt Hidegkúton, ő szépen elmondta mit hogy, de ott homokolással indulna a dolog, aztán Washprimer, epoxi... 1-1,5misi...:D Másik meg 3-400 ezer, de ott a csáó washprimerről nem is hallott, lemeztalálkozásokat alvázvédővel tömítené le, stb...
Szerintem az lesz, veszek egy maszkot, felcsiszolom a lemezeket és itthon elkenegetek... Akkor már sokkal előrébb lesz a dolog...
Mondhatni majdnem full kezdőként. Igaz, vagy 6-8 éve fújtam egyedül komplett autót is, de az még más vlág volt.
a mai festékektől fosok :)
na meg az akkori trabant-lada festék igények nem voltak túl magasak. :)
namost itt az öregedő seatunk ajtaját kéne átfesteni, mert asszony benyomta. kiegyengetés megvolt. megsziszoltam a sérülést, és kapott gittet. ezt már át is csiszoltam.
namost innen hogyan tovább?
van kedve valakinek segíteni?
milyen folyamat, milyen anyagok?
elnézést, hogy nem konkrét kérdéssel jövök.
Segít valaki?
esetleg valaki nyíregyháza közeli lelekes tag? vagy lelkes kezdő, némi tapasztalattal? nincs véletlenül?
Van itt valaki, aki elvállalna egy '88-as, szerintem annyira nem vészes, kombi Dacia lakatolását? Budai az autó, lehetőleg Budapest környékén szeretném lakatoltatni, esetleg én is segédkezni/dolgozni rajta... (Több kéz több rozsdát csiszol alapon.) A lakatolás a nyár folyamán lenne aktuális.
Pontosabban nem is az ,hogy nehezebb eltüntetni hanem inkább félő ,hogy elkopik a festék mire kiszedjük belőle a szemetet,koszt.Ha viszont lakkozzuk akkor a lakk kopik és nem a festék ezért kisebb az esély ,hogy szembenéz velünk az alapozó :-)
Az autólakk talán nagyobb kopásállóságú és karcok ellen is jobb,de kinek a pap kinek a paplan :-)Amúgy ami van selyemfényben az van magasfényben is....Én egyébkét magasfény alá gépi 600-as papírt használok.
Miben tud többet egy bútor felületen az autóipari lakk, mint a bútoripari? Árban gondolom nem jobb, minőségben konkrétan mit tud többet? Jobban polírozható, fényesebb, kevésbé folyik meg stb?
Természetesen a selyemfényű festéket is becsiszolom a magasfényű lakk alá. Mint az alapozót, 320-assal, aztán ha szükséges, még finomabbal, de ez elég szokott lenni.