Tizeneves galvanos feknyergeken meg teljesen jol lathato a galvan. En 13 evesen vettem az autot, akkor mar rozsdabarna volt a feknyereg, mikozben a kasztni teljesen makulatlan. Ebbol en azt olvasom ki, hogy nem volt galvanizalva gyarilag.
Na, viccet félretéve, akkor valóban nem ezüst, viszont ilyen halvány sárgásat hol sikerült "kevertetned"? :)
Más.
A korábbi témák margójára:
- ü.a. cső. Szar a szaglásom, az allergia miatt most még szarabb, de nem tudtam nem észrevenni, hogy baszottul benzinszag van hazafelé a kocsiban.
A bűnös. Gates. 3 éve cseréltem. Igen, az ott konkrétan folyik. Miután megmozgattam. Előtte "csak" csöpögött.
Ideiglenes megoldásnak visszavágtam, ráhúztam, jó. De, még mindig büdös. Most a másik vége folyik, mert megmozgattam. Príma áru. Délután autósbolt, aztán csere, jövő héten meg veszek gyárit a szalonban, remélem van tekercsben és vágnak belőle.
- volt szó a garanciáról is. Így néz ki a szintén kb. 3 éve cserélt, márkaszervizben vett gyári szívókönyök...
Egy év után is így nézett ki, jeleztem a Leieréknél. Azt mondták vigyem oda a kocsit, megnézik nem szerelési hiba okozza-e a problémát (öööö.....), ha nem és anyaghiba, akkor gariban csere, de a munkadíjat ki kell fizetnem. Aha.
Nem az E30-cal járok 70km-re dolgozni, hanem társakkal, dízellel, pályán. Oda benzinezni pénz. Ha csak fél órát számol fel, már többe van az egész buli, mint a könyök volt. Anno 8-ért adták. Fent hagytam, falschot nem szív. Még. Az eredetit meg anno vmi hülye késztetés kapcsán elraktam, sokkal merevebb, mit ez, de egy repedés nincs rajta. Következőnek az megy vissza. És bízom benne, hogy a benzincső jó lesz gyáriban...
erdekes, mert a ket elterjedt galvan szin kozul egyik sem, de mindketto:
ezeket a kepeket en csinaltam, azert ilyen szarok. ez egy erintetlen alju 20i sedan, szamold le a fekport es a rasult viaszt, amit ra szoktak volt lottyenteni mindenhova az aljukra a gyarban.
en is igy kertem a galvant, meglatjuk milyen lesz.
Tudja valaki a féknyergek eredeti színét? Ezüst vagy sárgás galván volt rajtuk? Túrtam a meglévő katalógusokat, de nem találok olyan fotót, ahol látható lenne. Az utángyártott mind ezüst, de egy haver állítja, hogy ő bontott el olyan kocsit anno, amin még látható volt a szín és az sárgás volt.
Diffiszilentet keresek. A kisebbik problema, hogy a Bardisoknal nincs keszleten, a nagyobbik a tipusa. Jol remlik, hogy az E36/Z3 M volt a tomor ami jo nekunk?
Tegnap mentem hazafelé és valami fémes, enyhén /talán/ csörgő hangot hallottam. Nem tudom megállapítani honnan jön. Üresben, gázadáskor nem csinálja. Egy biztos: hajtás alatt csinálja, néha-néha, egyszer-egyszer, olykor-olykor. Ketten mentünk, kiszálltunk, nézegettük, mozgattuk, nem tudjuk. Kérésre sem tudom prezentálni a jelenséget mert nem mindig csinálja. A hátsó kerékcsapágyak cseréjének gondolata már körvonalazódik de az okozhat ilyen hangot? Na, ilyenkor mit tegyek?
Urak, valaki nem akar allithato hatso futomuvet epiteni? Van egy hidam, ami teljesen jo formaju, csak ki van tagulva az egyik lengokar bekotesi pontnal a csavar lyuk. Allithatonal azt ugyis fel kell furni, szoval idealis alap.
Valószínű azért érzem azt hogy nagyot lép még ezzel a diffivel is, mert ez előtt nem vezettem sorhatost. Igazából egy darabig meghagyom ezt, aztán ha nem vagyok vele teljesen megelégedve akkor cserélem egy rövidre. Bár gondolom nem olcsók a rövid sperr diffik.. Vagy nincs túl nagy árkülönbség a hosszabb és rövidebb sperr árak között?
Az urban legend nem értem, hogy jön ide, az ETK-ról meg még sose hallottam, az valami olyan, mint az ESP...? :-P
@ Petrolhead a legoban tök igazad van, de letekerni egy difit tényleg nem a világ, az általad említett példánál is látható, hogy fél+ pici marad a három kör után, vagy majd háromnegyed.
@ nemes.alex14az eredeti kérdésedre visszatérve: k@rva hosszú difi van a kocsid alatt, cseréld rövidebbre és totál oda leszel, hogy milyen jól is tud menni a kis hat henger.
Teljesítményre kb. ott vagy vele, mint én az M42-vel, én elsírnám magam, ha 120-ig kellene forgatni a kettest... :D A 4.10-ről 4.27-re váltás azonnal érezhető volt a kocsiban, pedig a végáttételt csak ca. 5%-kal rövidítette. Ha neked a ca. 90 helyett ott fogy el a kettes, akkor ott nem egy lépcsővel hosszabbra lett cserélve a difi...
Tegnapi hungaroringes pályázásom során mentem először hűtött difi hátlappal. Tavaly azonos körülmények közt 20perces menet végére 140-150fokos volt az olaj. Ez most 110-116 fok volt maximum. Utcán 90fok.
valoban volt, megha rohadt ritka is, az e30.de-n talalhato tablazatban pl mar szerepel.
en a legelejen direkt nem akartam online talalgatni, a tiltasokhoz tartozo sebessegekkel, amit a kollega megadott, es a tablazattal pontosan kiszamolhato. az auto alatt forgatos modszerrel nem konnyu a meres, pl valasztani egy 3,64 es 3,73 kozul. meg a "mivel jott ki a gyarbol" vonalon sem erdemes sokat rugozni, mert ugye minnyajan tudjuk, hogy a regi bmwk = felnott lego. 25-30 ev tavlataban igen sok minden ki- illetve belekrulhetett az autoba :) kevesen vagyunk elso tulajok...
ui: nem csak nezegetem, sokat hsznalom is az ETK-t, ezert jol tudom, hogy az sem szentiras ;) legutobbi szemelyes pelda: M42 lanchaz, blokk csavarok kivalogatasa galvanizalas utan... nyert a tolomero :D
Volt ilyen e30ban, sportváltós 323i alatt. Mindenkinek javaslom etk nézegetését, mindenféle bizonytalan netes oldalak és urban legendek terjesztése helyett. Persze mindenki azt csinál, amit akar :)
alulrol=90kmh gps szerint. az oran ilyenkor 95-6-ot lathatsz a gyari 'csalas' miatt, gumit tudom, hogy te gyari meretet hasznalsz. ez a 3,73-al is csak 100kmh gps szerint, szvl tovabbra is azt mondom, hogy ez egy viszonylag hosszu difi az E30 attetel kinalatban, megha nem is egy ETA :)