A Gerincút kapcsán nincs olyan érzésetek, hogy egy újabb autópumpa épül elővárosok és a Belváros közé? Az szerintem érthető, hogy a teherautókat nem akarják Halásztelken és Lakihegyen át vezetni. De 2x2 sáv a városhatáron átvezetve indokolt ehhez?
Ez a döntés szvsz. jól bizonyítja a HÉV-hosszabbítás indokoltságát.
Csak hogy-hogy van pénz 2x2 sáv közútra, miközben HÉV-hosszabbításra nincs?
Bécsbe sem hiszem, hogy a Ringen belül szabadon lehetne kóricálniuk a túristabuszoknak! Nem tudom ott hogyan van, de valamilyen szabály csak van a dologra! Igaz, ott belül nincs rendes felszíni tömegközlekedés, csak két metróvonal, meg 3 összevissza kanyargó, ráhordó jellegű autóbuszvonal.
A hivatkozott szakaszon hány sáv van? Úgy kb. hámúsz 3-4. Van a legközelebbi kereszteződésig 130 méter. Ez 7 busznyi hossz, de csak 50 métert használhatnának a tábla szerint. Ha lenne ellenőrzés (volt valaha is?), hogy miért-meddig áll ott, megoldódna a probléma. Innét 1 sávba lehet befordulni jobbra, ami a legkisebb forgalmú időszakban is áll. Deák-Astoria távon van 2 sáv. Nem lehet, hogy onnét torlódik vissza a sor?
Ne legyen már elfogadható 2011-ben egy használható M0 mellett, hogy mindenki a Váci-Bajcsyn közlekedik É-D viszonylatban.
Egyébként sok turistacsoportot látok gyalogosan közlekedni. Fura, hogy vannak, akiket egészen az ajtóig kell vinni. Fogadni merek, ha busszal be lehetne menni a Bazilikába, oda is azzal mennének be. Az meg le van ...va, hogy a város beáll tőlük! :S És persze ezeket a szabálytalan buszokat nem lehet megbüntetni, mert hát turisták.
Elnézően mosolygok a téma felvetőjének elszántságán is, de te meg szeretsz viccelni, komoly arccal. :-) Tudom, a német turisták is azért járnak a Földközi-tengeri szigetekre, mert ott társadalmi megvetés nélkül hányhatnak az utcán a kiadós ivászat után; ha nem tehetnék, nem is menne oda egy szál sem.
Egyébként vajon honnan jönnek ezek a külföldi rendszámú buszok? Vagyis utasokkal indulnak ki tudja, milyen messziről, vagy elrepülnek, és itt várja őket?
Nagyon jó! Érdekes, hogy más országokban simán megoldják. Biztos oda se sokan mennek azóta. És ne mondjátok, hogy ők megtehetik, mi meg nem, mert ez nem igaz. Komolyan mondom, egy vicc, hogy egyes utjainkon két sávot elfoglalnak az ilyen buszok, a normális közlekedőknek meg marad mellettük egy sáv.
csepelen meg a 148-as áll A szent Imre térnél a kanyarodó sávban vészvillogóval állandóan, az időkiegyenlítés miatt. Az is vicc, miért nincs egy öböl neki? Meg mikor egymás után jön Erzsébetről a 148/151-es akkor keresztbe áll a hátsó busz mert nem fér be a Szent Imre előtti kanyarnál.
103-as megállója továbbra is túl elől van a lágymányosi alatt, alsórakpartról pont telibekapod a busz elejét, miért nem lehet hátrább tenni egy 3-4 méterrel?
Végülis a 2-es villamos sínje a Lágymányosi kereszteződésénél igencsak inog, nem kéne valamit kezdeni vele?
Ma autóval arra jártam. ott parkolt vagy 4-5 busz, majdnem mind rendesen, kivéve az első, amit már belódott az orrával a külső sávba, melettük márik két busz állt vészvillogóval. Tényleg ennyire nehéz lenne a turistáknak metróval megközelíteni a Bazilikát és más nevezetességeket?
Rendben, van alapjuk. De az ilyen közlemény után mit várnak? Töredelmes bocsánatkérést, majd baráti összeölelkezést? Az előző polgármestert és sleppjét pompásan lehetett szidni, ebből következőleg ezzel a társasággal is lehet modortalanul beszélni?
Ráadásul brutálisan ritkították a járatokat, ez tavaly novembertől már érezhető volt, és nemcsak a nyári szünet miatt érződik így.
Emlékeim szerint anno a paraméterkönyv ellen is hatalmas kommunikációs offenziát indítottak, nem beszélve arról, hogy csendben vannak akkor is, mikor füstölögnek a metrókocsik.
A VEKE valószínűleg azon akadt ki, hogy a BKK a kétoldalas közlemény egy eldugott félmondatában odavetett köszikét se mondott azért, hogy tető alá hozták az ügyletet. Ha minden úgy történt, ahogy le van írva, akkor szerintem jogosan.
Így van. És jó esetben nem leszólnak, hogy akkor ezt kellene csinálni, mert nekünk ez az ötletünk támadt, hanem megkérdezni, hogy felmerült-e már, ha igen akkor miért nem lett meg? Valami mégsem olyan jó benne, vagy pénz nem volt sá eddig. Ha még nem volt akkor mit szóltok hozzá? Megoldható? Akkor hajrá.
Már ne is haragudj, de mit várnál el? V.D. leszól a VEKÉ-nek, hogy fiúk, itt van egy ötlet, szóljatok már rám egy közleményben, hogy oldja meg a főváros/BKV/BKK? Így gondolod? Most, ha van egy ötlet, nem kell a civilekre várni, meg lehet(ne) valósítani "házon belül" is. Ez nem egymással szemben állás, hanem a jól értelmezett feladatmegosztás.
Nem kell ezt túl komplikálni. Alapvetően vetélkednek, de most egy kicsit hajbakaptak és megy a sárdobálás, igyaz (ilyet is ki gondolta volna, hogy én írok le) csak az egyik irányból van mocskolódás érzésem szerint jogtalanul, mert V.D.-t még nem láttam, hogy bármivel is visszavágott volna. És minden elismerésem, ha nem is fog!
Értelmezd már azt a mondatot légyszíves. Szerény olvasatomban azt írta, hogy régen civilként hanyagul átléptek olyan dolgok felett amibe most munkakörbe kerülve szembesültek, hogy nem úgy van az. Ennyi :)