Gondolom a 213/243 az 213/214 akart lenni, illetve én nem tudok 250/250A átszerelésről, mivel az egyik VT-s, a másik BKV-s vonal, így a HSJ csak 250-es lehetett.
260/Localok vannak és elvileg azoknak kellene lenniük 204-esen is, de tegnap is jutott azért egy 415-ös. :) Amúgy átszerelős vonalak, szinte mindegyik szám átszerel 104/104A/204 között.
Nem tudom, de 858 lerobbanása miatt baromi nagy volt a dugó a Megyeri-Váci kereszt és annak környékén Zsilptől a Stadinig és a vácin legalább a Tungsramig, araszolunk a busszal aztán nézem FKU-911 > 204. Mondom mi van? XD
Én biztos, hogy nem írtam :D Még a 20E-n is utaztam vele délután XD Nem tudom mi a véleményetek a kocsiról, de szerintem bármelyik 280-as kenterbe veri :S Lassú, nagyon zörög és vmi szörnyű a hangja :S
122: F1: O8-51 F3: O8-58/I1-92 (858 reggel lerobbant, du. 192 vitte a számot további infó Kápi topic) F4: O8-56/I8-36 (sztem ez a cinkotás 196-ról szerel át) F24: O8-60 F25: O8-50
11: BPO-749 22: BPO-360 koraesti pótlás 39: BPO-357, -358, JGD-731 már két napja 149: semmi izgalom, csak a szokásos kocsik 155-156: BPI-057, majd késő délutántól a 190-esről a BPI-370 helyettesítette. BPO-753. A többi a szokásos
Olyan buszt meg még nem láttam 182/184/282E/284E-n, ahol az alapból szereltek volna át expresszbe :) Vannak normális de.-ös és du.-os számok, illetve beugrók is. (Csak elvileg az expressz de/du számok valamivel rövidebbek, mivel ugye rövidebb az üzemidejük is.)
Ccccccc. Van átszerelés köztük, hidd el :))) Voltam már kint olyan délutánon, hogy 1 kör ide, 1 kör oda, 1 kör ide... (Igaz, asszem az még nem kiiktatásban volt.)
Az elmúlt időben említett szerelgetések közül asszem egyedül a 161-161A nem igaz (bár közös kocsikiadásuk van), de nem biztos. Az összes többi szerelget, ez biztos. :)
200E-n szóló ezüst? :o És én nem voltam ott? :D JNG meg.. akartam is írni, hogy este hogy? Mikor 7 körül láttam garázsba bevonulni :)
Amúgy legalább olyanok járnák a tartalékos számokat, akik tudják kezelni a fok-gyemet. Meg olyan kocsival, aminek jó minden kijelzője (legfőképp az első, és a másik kettő közül legalább az egyik).
A Szentlőrincinek én magyaráztam el az E betűt, így ki tudta írni a (műkődő oldalsó és hátsó kijelzőkre... elöl nem jó, nem is olyan fontos... Kilián....) pótlása alatt hogy 200E :o)
Ezenkívűl este még 02-47 @ 99, JNG-714 @ 166 (BPI-664-be történő belecsúszás miatt)
üdv! 34/106:FKU-925,FKU-928 118:BPO-509,BPO-720(fura hanggal) 204:BPO-754 218:BPO-858,BPI-188,BPI-758(nagyon szép hangja van ajánlom mindenkinek igaz a gyorsulása kicsit lomha:S:S:S:S)
162/A-ból nincs átszerelés a másik négyre, ez egy szóló vonal. A másik kettő-kettő közt biztos van (161<->161A + 201E<->202E). Bár a 201E-n azt is eltudom képzelni, hogy csak beugrós számok. 4-őjük közt viszont nem tudom.
Ma: 4-6VP:BPO-025,416,419,423,424,425,427(a belső FGY-be beragadt a Margitsziget),431,433,434,438,441,448,449,451,453,454,456,458,460,463,465,472,476,482,802,845,847,849,850,859,865,872,875,BPI-179,181,183
32:FKU-923 39:BPO-358,JGD-731! 65:BPO-723,757(14:00 körül indult a garból) 91/291:BPO-715,730,735,736,BPI-503 104/204:BPO-364 105:KXM-022,BPI-505(13:35 körül indult a garból),BPI-508(13:40-körül indult a garból) 118:BPO-720 121:BPO-040 134:BPO-644 137:BPO-369,370,372 149:BPO-751 155/156:BPI-031,357,BPO-505,737,739 160/260:BPO-832,880 165:BPO-313! 173:FJX-191,198,201,212,220,FKU-934!,944,BPI-928,931,951!,BPO-564 173E:BPI-182,729,730,736,742,781,845,995,BPO-417,462,464,468,478,484 190:BPO-783 191:BPO-796,891
206:BPI-191(a 4. ajtaja lifegett menet közben a Margit hídon...ahogy kanyarodott úgy nyílt-csukódott),BPO-842,851 218:BPO-858,BPI-188 237:BPO-892 256:BPO-758 Újpest kp-i tart:KHZ-884 U:BPO-666 12:43-kor a kp-ban Szent István tér fele. S:BPO-792 13:10-kor a Szentlélek téren(892 van helyette) T:BPO-693 13:28-kor az 1V végállomásánál Vörösvári út fele. G:BPO-645 14:09-kor a Margit híd budai hídfőjénél Batyi fele. M:DUH-598 15:30-kor a Széna téren Moszkva tér fele. DUH-599 16:10-kor a vk-ban(IV.ker)
01-47 6:44-kor a garázs felé vette az irányt az Örsről. 19-61 kiérkezett az Örsre, majd a következő körét már nem teljesítette, majd 8:19-kor már szóló ment helyette.
Csodálkoztam is, amikor láttam az oldalán a számot, hogy ő 01-70, elég gyorsan feltámasztották.
02-23 mellett lehet, hogy 12-13 is ott van, de őt nem láttam. Ha jobban megfigyeled a listát, észre fogod venni, hogy 11-66-ot is beírtam, mivel ő ma 233E.
Nem tudod véletlenül, hogy a 251-es új, Városház téri végállomása hová is kerül pontosan? A vilivezetőkkel együtt lesz a tartózkodójuk? Mert a Törley téri hosszú évtizedek után megszűnik, mint végállomás.
982 nem meglepő, valamikor 10 körül végzett 68-ason. Úgy látszik, hogy akkor a 68-as végző, illetve a két 85-ös végző megy 103-asra nagy általánosságban (szóval lehet kivétel) :)))
173E:04-73(du. és lerobbanva a Kosztolányin 14:30 után pár perccel),17-22,17-23,17-25,17-55
Más:-Melyik busznak van még régi táblatartója?Én a 01-18,17-58-on láttam olyat,meg még pár hete a 19-95-ön,de őt ma már új táblatartósként láttam a 7E-n.
-Melyik az a bolygós 280-as ami ma Délpesten pihent és a pofiján csak egy sugár reklám volt?(Tudtommal csak a 19-65-nek volt sugár reklámja egy másik reklámmal együtt,de ma az ő pofiját reklámmentesnek láttam)
19-64 11 körül garázsba távozott. 92: 19-43 24v: 00-19, 18-05, 18-43, 17-78 (?). 18-43 igen alkalmas helyet talált műszakizásra: a Kerepesi út közepét...
Szvsz az adta, ahol volt még guruló busz :) Így lett ez a kavalkád. De 756-ot remélem lekapja valaki, és el is küldi a képet :))) Mert ma sem hiszem, hogy az Örs felé járnék...
Hát semmi nem tart vissza:D Én holnap délelőtt örsön leszek kicsit fényképezem a troli pótlást. Aztán elkavarodok valahogy Etele térre. Jaj most jut eszembe mit fotóztam még 82-es pótlón! Kép nemsokára társtopicban. :D
Én tudom :) beszéltem a sofőrrel. Amúgy troli sofőr de még délelőtt rászóltak, hogy ne a 80-asra menjen hanem be a garázsba buszért és irány 82-est pótolni.
32???? ez szép:D:D akkor most elment Kirándulni az Örs.re:D csoda mikor elviszik máshova:D lejjebb nem láttam kiírva:D de akkor megnézzem a társ topicba:D Nem is vagy kiállhatatlan:))))
32-es volt 911. De asszem be is van írva ide, csak egy picit lejjebb. De ha nincs, akkor társtopikban van kép :))) És 1000%, hogy egyke vagyok :))) Ne akarj tesónak, kiállhatatlan egy alak vagyok :DDD
Ma mi volt a szilágyi utcai tartalék? Mert 07-68-at láttam pótolni 104-esen, 07-85-öt SZ65 kijelzéssel délután Újpest-központban, meg egy 07-6x-es kocsit késő délután az Árpád üzletháznál utasok nélkül.
Akkor jól tudom hogy 2 volt:D Ám nem is vagy egyke:D:D:D akkor pótfater dolgozott ma 701el 103-on:D:D 702 gazdija meg 141/A-n van de halvány fogalmam sincs h min. 911 a garba pihent gondolom:D hát na kell ennyi pihenés:)
701 az 103-ason volt. 702 meg asszem 272, de ez nem biztos. 86-oson meg sok-sok-sok FKU-s Volvo volt. 911 nem volt, valamint 160-ason is volt 2 az említett tartományból. Meg ha jól rémlik, akkor 109-esen is volt egy 916 alatti. De mivel nincsenek meg a jegyzetek, így biztosra nem merem állítani a 109-es részét a dolognak. És legjobb tudomásom szerint, így lassan 21 éves fejjel, egyke vagyok :PPP
KöKi környékén se jártam ma :D A nap 95%-át Budán töltöttem. Volt 212, 86, 34/106, 29, 5, 256, (teljes Moszkva tér, amik épp benn álltak,) 139, 153, 103. Úgy az 5-ös környékén fagyott le a kicsike. Utána kedvem se volt irogatni...
Hát igen!:) Meg a figyelmetlenség:) Ám mailod ment! De az is lehet sőt tuti, hogy 11-43 egésznap 33-as volt. De ha jól láttam akkor átszerelt.:D Ezt most nehéz eldönteni.
A múlt héten asszem a 923-ason volt nem? Ja am tegnap azért sebesség különbségek is voltak a "sofőrök" között :D Miután elmentetek vártam a következő kocsit, 20-kor még semmi, majd 22-23 fele jön a 993 :D Mikor meg ment vissza felé elmentem vele a Bőrfestőig... hát ez vmi hálál kemény 30-cal végig a Külső Szilágyin pedig a formával jót dumáltam - nem is tudtam hogy már kirúgták a Kocsist... - Aztán jött a 841 az meg kinyomta a megengedett 60-at rendesen, a sofőr megint ismerős volt párszor már találkoztam vele is :D Mondom neki (3-an horkoltak a buszon :D) - Azok jól bealudtak, már vmelyik ha jól hallom horkol is. - Majd a kabátosok lezavarják őket a városba, engem nem zavarnak. - aztán mondja tovább - Furcsállom, hogy nincs itt az öreg Dezső bá (-> nem tom mennyire ismeritek egy idősebb úr 60-70 körül és állandóan 914-esezik és elég görbe a háta). Aztán magyarázta nekem tovább, hogy folyton az Óceánnál szokott felszállni meg buszozik össze-vissza. Amúgy az úr jött a következő kocsival (789) :D:D
Nem tudom, hogy mivolt, de kitömtek minket, mint a szart. Ferenc körútnál szállt le egy kisebb embersereg, de még akkor is voltak. Orkok pedig nem jöttek hozzánk :s
Nem tudom, hogy ez az A bevezetése előtt milyen volt arrafelé, de pl a belvárosban mindig "nyomornegyed" volt rajtuk:S Ami a legjobb, hogyha megnézitek a 2 menetrendet, akkor a 914-914A összevetve 7, azaz 7 percenként közlekedik, sűrűbben mint egy nappali járat:S
Elárulom, hogy tömve volt. Határ úttól alig tudtunk elindulni :s Szörnyű kihasználtsága volt :s Még yó, hogy a legjobb busszal voltunk, így bírta strapát :)
Nem könyörögtem én. Megkérdeztem, hogy garázsba megy-e, és hogy a megfelelő megállóban letenne-e. Mondta, hogy igen. Ennyi. (Ugyanakkor mást útközben nem vett fel a feliratnak köszönhetően.)
Nem vagy valami határozott... Én felszállok a buszra, nem könyörgök nekik hogy lécci meg hasonlók... viszel azt kész... :) Én bérletet veszek, Ő fizetést kap. Azon a 10 mp-es leszálláson nem múlik semmi, az asszony sem dobja ki, a vacsora sem hül ki. :)
A 923- as csonka átszerelő az a 122/F1, amit délután váltanak, majd lesz belőle F31 a 30- on egy körre, utána ugyan így F31 a 923- on 1 körre vagy mennyire:)
Amúgy az szinte biztos, hogy 30-asról jön, sok választás nincsen, hogy hova szerel át, esetleg 907-es, hétvégén 909-es, bár én inkább 956-ost tartom valószínűbbnek, azon már láttam 08-23-at. (ha jól rémlik)
Ahha, köszi. Azt véletlenül nem tudod, hogy melyik éjjelire mehet az a trolis 280-as (ált. 08-23), ami 23.20 és 23.40 között szokott a Lehel térnél beszáguldani? (Mindig tábla nélkül, csak tegnapelőtt láttam táblával, amit nem tudtam leolvasni.) VP óta cinkotás, 17-48 szokott lenni.
az utastér valóban szép, és mint ilyen, emeli a színvonalat (már ha 2009-ben beszélhetünk még ilyesmiről egy 200-as ikarus esetében). ennek pedig semmi köze ahhoz, hogy műszakilag milyen a kocsi.
Utolsó 148: 05-82 És az utolsó 159-et is tudnám, ha megnéztem volna a rendszámát, de el voltam foglalva a köszöngetéssel, hogy elhozott "garázsmenetbe" (Vultron frissítve felirattal álcázva). :)))
Szerintem ez nem osztozkodás kérdése! 08-72 topiktárs már nagyon régóta van itt, becsesen írja a 160/260-asokat mindig. Most jössz te (igen látom, hogy nem érdekel, hogy mindennap bekerül, neked is be kell írnod)... szerintem hagyjuk az egészet.
Hááát, gyrosra jót nem hiszem, hogy hallani fogsz. :))) Én valahol azt hallottam, hogy másik 50 buszt nem tudsz új kiválasztani az állományból, hogy azok állapota rosszabb legyen, mint ezé az 50-é.
Úgy vagyok egy picit vele, hogy ha bármilyen felújított járművet látok, akkor bennem feltámad egy kicsit színvonal emelkedés érzése. Ezért csodálkozom akkor, ha egy gyrosz vagy egy ezüst vagy más akármilyen felújított kocsira azt mondják, hogy "rossz" vagy akármi mást. Végül is a jv-knek és az utasoknak is különböznek az igényei.
szia 08-72 te merre laksz akár jöhet emailben is csak kiváncsiságból kérdezem mert én itt lakok nem messze az Óbudai gartól jól látom a kiállásokat+a garmeneteket de nem akarom szét Offolni a topikot mert nem erről szól hogy ki hol lakik hanem a BKV buszairól szól
és azért osztozkodhatnánk a 160/260-on mert én is látom
Egyes GVM-eket és egyes Gyrosokat nagyon meg tudják huzatni. Én ezeket ismerem jobban.
De hogy ne csak az Ikarust istenitsük, egyik este a 173-as se 50-el repesztett, (de a thökölin se....). Kib****tt jól gyorsul a Volvo. Kipiszkálták volna belőle a tiltást?
Költői: Melyik garmenet megy 50-el?...Én az óbudai garázshoz közel lakom, reggel kiállásokat jól látom, este bemenetet. Se reggel, se este nem 50-el mennek. Egyéni bajuk, mindenki úgy választja meg sebességét, ahogy bírja tartani a gépet.
Egyetlen egy szerencséje volt, hogy az azonosítóját/rendszámát nem bírtam leolvasni. Különben úgy repült volna a levél a BKV-nak, mint a pinty, akárki is vezette a buszt (még ha amúgy jó vezető is, akkor is). Meg éjfél után talán nem kéne száguldozni az amúgy is kiváló minőségű, és rettentően kanyargós Szent István úton. (Merthogy nem is 50-nel ment, az is 100%.)
Volt már rá példa, hogy az utolsó 148-as elfelejtett megállni. És jól látható, kivilágított helyen álltam, tehát még arra se lehet fogni, hogy nem láthatott. Imádtam érte, volt egy 1,5 órás sétám haza...
Jaja. Legalább 3 kategória van: aki sose áll meg, aki mindig - lelkiismeretesen - megáll, és aki kedve szerint áll meg. Elsőt nagyon nem szeretem, pláne mikor meghirdetett garmenetként felejt el megállni (főleg, ha ő az utolsó, akkor még utána is üvöltök...); utolsóba tartozót meg még nem láttam. Ha valaki megáll, akkor az mindig megáll.
Műszaki hibával nem hoz a végállomáshoz utasokat sem :) Meg előtte nem repeszt el kifelé, a hurok felé 70-nel a végállomás mellett. Volt vagy 5 perc, hogy visszaérjen, és azért a 233E-nek az a hurka nem 500 méter...
Eszes és genyó, igen, meg még sok mindent tudnék mondani. De azért van ellenpélda is. Múltkor vártam 198-asra DP garázsnál, és pont akkor állt ki egy Volvo 200E-re, megkérdezte, hova akarok menni, mondtam neki, hogy 200E-hez igyekeznék, aztán azzal meg Ferihegy 1-hez (akkor még nem tudtam, hogy mire áll ki, tök üres kijelzővel jött). Mondta, hogy akkor tökéletes az időzítésem, úgy fél óra múlva ott is leszek, ha gyorsan felszállok :D Kiértünk KöKire úgy 12-14 perc alatt, beállt treffre, utasokat felszedte, és repesztettünk is :))) És télleg fél órán belül ott voltam :) (Bár akkor is megköszöntem neki, garázsnál is, meg mikor leszálltam is; most így utólag is köszönöm, hogy felvett :))
Ebben az esetben, mikor egyértelmű a szándékod, hogy fel akarsz szállni, és ő elfordítja a fejét, akkor rendszám felír, és ír a BKV-nak. Erre jön majd, hogy genyóság, meg hogy állandóan a Jvz.-k vannak baszogatva, de a szabályokat továbbra se az utasok alkotják. Én a múltkor Camponánál megkérdeztem az egyik 233E sofőrjét, hogy garázsba megy-e, erre mondja, hogy igen. Mondom, akkor én meg felszállnék, és a Hengermalomnál meg majd le. Erre a következő válasz jött: -"Hát azt nem lehet, nem szállíthatok utast." -Megkérdeztem, hogy idézzem-e a mittomén milyen utasítás XY. pontját? -Erre Ő: "Mire gondol?" -Hogy garázsmenetben az utasszállítás az utolsó érintett megállóhelyig kötelező. -"Nézze meg a kijelzőt? Mi van kiírva?" És itt el is köszönt... (A hangnemmel amúgy abszolút nem volt semmi gond.) És valóban nem garázsmenet volt kiírva... (Megfejtés: Utasokat nem szállít)
Hát, van olyan is, ahol van, aki megáll, és van, aki nem. Vagyishát, Csepel ilyen volt régen. Most azért a legtöbb Jvz. megáll. De vannak olyanok is, akik a Szent Imréről sunyiba jönnek el, hátul a Táncsicson meg a Duna utcán, nehogy utast kelljen hozni...
az én meglátásom szerint vannak "bejáratott" környékek, útvonalak, ahol szinte mindenki megállogat, másutt meg tényleg szinte semmi. valamiért így alakult.