Némi segítséget szeretnék kérni valami hozzáértő kollégától.
Van egy 1980-as Golf I 1.5 automata készülékem. Szeretnék rá farigcsálni egy dupla dellorto-t ha egyáltalán erre rá lehet tenni egyéb komplikációk nélkül. Gondolok itt váltó beállításra....stb.
Először is hol kitől lehet beszerezni ilyen karbikat, mi kell hozzá, hogy rá lehessen szerelni a motorra, ha valami egyedi gyártású dolog kell rá akkor hol lehet azokat megcsináltatni, beszerezni.....stb.
Nem vagyok teljesen láma úgyhogy a beállítást én szeretném elvégezni (remélem sikerül).
Szia mindenki! Érdeklődnék hogy tud-e valaki v-6os ford (weber) vagy subaru karbi érdekelne. 2400es mocira akarom felrakni. A fordé van az egyik haverom autóján, csak azt mondja hogy nagy lejtőn elmegy neki az alapjárat és leáll a verdája. Ha erre tudnátok megoldást azt is megköszönném.
Elolvastam az összes hozzászólást nem akartam adni az ostobát,és úgy belekérdezgetni.A lényeg hogy egy G2-vel rendelkezek,1.6os a motor,72 lovas.Most van egy lehetőségem,van egy pár dellorto karburátor eladó 20 000ért,elötte egy 16 szelepes 1.8as motoron volt.Szerintetek érdemes megvenni,fogalmam nincs hogy mennyit volt használva és milyen állapotúak.A karbik fekvők.Előfordulhat hogy nem is jó a motoromhoz mert ezelött egy 1,8ason volt az enyém megy 1.6os?légyszíves írjatok minál elöbb mert nem tudom hogy megéri-e ennyiért és nem akarom hogy elvigyék előle.sztetek mennyit érhetnek?Nekem nem sport célokra kellenének hanem utcai használatra hogy 1-2 macskajancsit és ficsurt meg tudjak alázni :)) És azért azt sem szeretném hogy a nagyobb terheléstől tönkremenjen a motor.Ez előfordulhatna?
Tényleg nem lehet a dellortokra rátenni direktszűrőket?Elnézést de teljessen láma vagyok a tuning karbikhoz :(
Üdvw és köszönöm a segítséget!