Kösz. Kettő sötétszürke, balos-jobbos, vagy ugyanaz? De bele is kellene próbálni a rendelkezésre álló likba... Kóla akkor is jár, ha nem passzol :) Érden?
A fékerőt a felület adja meg tehát az ugyanaz. Viszont az nem mindegy, hogy mennyit tudsz fékezni, ha leáll a motor. azt határozza meg a térfogat. A vastagabbal szerintem hármat. A vékonyabbal valószínűleg csak egyet vagy max kettőt.
A 155 ben az a vastagabb van. A Tipo/ Temprákban, Dedrákban/ Deltákban a vékonyabb. De még a turbós deltában is. Nem is értem miért,mert a fék is 257, v 284 es. Fiatokban,Lanciákban van sima tárcsa elől és dob hátul. Akkor is. Főfékhengernél lehet variálás :O
Nyugodtan próbáld be a feleakkorát. A főfékhengert a dobra rögzíted, az a fontos, hogy ahhoz a felülethez képest hol áll a tolórúd. Az hogy ez 10 centivel odébb van a kasztnihoz képest vagy sem az nem számít. Maga a rúd kiálllása kismértékben állítható (talán ribe bit kell hozzá) a megfelelő hézag beállításához. Egy dolog okozhat problémát, az, hogy a fékcsövek az ABS kockától esetleg nem érnek el az új vákumdob esetén a főfékhengerig.
Ok, hogy nem nehéz levenni a főfékhengert és az ABS-t, de én nem szeretnék légteleníteni, így azért már bonyolultabb.
Mindegy, kisakkoztam, viszont problémába ütköztem, nem ugyanolyan a két szervódob. Átmérő ugyanaz, a tüske ami a főfékhengert nyomja, ugyanaz, a pedál felöli méretek is egyeznek, viszont maga a szervódob nem ugyanolyan vastag, az új vagy feleakkora vagy kétharmada.
Főfékhengert egyszerű levenni, az ABS modult is könnyű. A dob viszont belülről van 4 csavarral felfogatva egy takarólap alatt amit műanyag fedőlap takar és talán vágni is kell hogy le tudd szedni (a 155 hivatalos leírása szerint ).
Köszi, holnap nekiesek, nem létezik, hogy ennyire szívás lenne. Ez lesz az első nem esős bap mostanában.
Mert hogy ok, fékszervó, ahhoz levenni az ABS-t, elvileg a főfékhengert is, és... Mondjuk mivel szervódobot is cserélnem kell, így vallszeg azért nem lesz gond.
Általában a tartályból egy gumicső vezet le hozzá, úgy hogy az bejön a lábtérbe a tűzfalon valahol, a hátulján a fémcső csatlakozása meg a motortér felől közelíthető meg.