Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Saughassy Creative Commons License 2019.05.23 0 0 217163

Koszi a fuvart, remelem hazaig nem eresztett le a kerek. :)

Előzmény: Marklar T ie (217161)
Inner Circle Creative Commons License 2019.05.22 0 0 217162

Az ugyanaz, lényeg hogy ne vajszínű vagy valami hasonló modern elhajlás legyen :D Holnap de.?

Előzmény: Marklar T ie (217161)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.05.22 0 0 217161

A 155ben feketék vannak. :O Érden. ;)

Előzmény: Inner Circle (217159)
bnorci71 Creative Commons License 2019.05.19 0 0 217160

Üdv mindenkinek!

 

Alfa 147 1.9Jtd 2001 kuplungozni kellene :(

A kérdés a váltó, hogy jön ki, illetve a kuplungja hidraulikus vagy bowdenes?

 

Inner Circle Creative Commons License 2019.05.19 0 0 217159

Kösz. Kettő sötétszürke, balos-jobbos, vagy ugyanaz? De bele is kellene próbálni a rendelkezésre álló likba... Kóla akkor is jár, ha nem passzol :) Érden?

Előzmény: Marklar T ie (217128)
Adm Creative Commons License 2019.05.14 0 0 217158

Köszi, akkor majd egyszer valamikor.

Előzmény: Paco155 (217157)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.13 0 0 217157

Ilyen kilences elem tutira van nálam a dobozban.

Előzmény: Adm (217154)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.13 0 0 217156

A fékerőt a felület adja meg tehát az ugyanaz.  Viszont az nem mindegy, hogy mennyit tudsz fékezni, ha leáll a motor. azt határozza meg a térfogat. A vastagabbal szerintem hármat. A vékonyabbal valószínűleg csak egyet vagy max kettőt.

Előzmény: Marklar T ie (217155)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.05.13 0 0 217155

A 155 ben az a vastagabb van. A Tipo/ Temprákban, Dedrákban/ Deltákban a vékonyabb. De még a turbós deltában is. Nem is értem miért,mert a fék is 257, v 284 es. Fiatokban,Lanciákban van sima tárcsa elől és dob hátul. Akkor is. Főfékhengernél lehet variálás :O

Előzmény: Adm (217141)
Adm Creative Commons License 2019.05.13 0 0 217154

Ja, mert hogy most néztem, nem a visszahúzó rugó repült el, hanem az ellendarabja, amibe belecsúszik.

9-es cucc.

 

Előzmény: Adm (217153)
Adm Creative Commons License 2019.05.13 0 0 217153

Megoldottam, csináltam új bizgentyűt. De azért jó lenne ha meglenne a régi, ne kócicáljon csak úgy.

Próbáltam vinyó mágnessel, elemlámpa, semmi, de kinézetre nem is biztos hogy mágnesezhető, inkább valami ötvözetnek nézett ki.

Előzmény: Paco155 (217152)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.13 0 0 217152

Rugó nélkül úgysem tudod használni.  Mágnes fogja? Ha kell, kaphatsz egy hegesztőmágnest és azzal végigsöprögeted.

Előzmény: Adm (217151)
Adm Creative Commons License 2019.05.12 0 0 217151

Még mindig nincs meg... nem vagyok boldog, hogy egy eltűnt fémbizbasz van a biztosítéktábla környékén...

Előzmény: Adm (217150)
Adm Creative Commons License 2019.05.12 0 0 217150

Nyehehe :P

Szerintem elvitte a cica.

Előzmény: Paco155 (217149)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.12 0 0 217149

A kocsiban kerested már? :D

Előzmény: Adm (217148)
Adm Creative Commons License 2019.05.11 0 0 217148

Beraktam, szó szerint beesett a helyére a vékonyabb dob :)

A fékcsövek is engedtek annyit, elértek.

 

Azt, hogy milyen, még nem tudom, mert a kuplung munkahenger összepisilte magát...

A kuplungpedálnál a visszahuzó rugó meg elrepült, és nem találom az egész utcában...

 

 

Előzmény: Paco155 (217143)
Adm Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217147

Tudom, az első hozzászólásban írtam, hogy mindkét oldal tök ugyanolyan.

Előzmény: Paco155 (217146)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217146

Nem a fékpedál oldali!

 

A főfékhenger oldali rúdról beszélek ami belemegy a főfékhengerbe.  Annál kell kb egy mm körüli hézagnak lennie mielőtt hozzáér a dugattyúhoz.

Előzmény: Adm (217145)
Adm Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217145

Ugyanakkora a rúd kiállása. Online eper éppen nem megy, de a Bosch kat ugyanazt írja 1.4-től 2.0-ig.

Próba, cseresznye. Remélem, annyit engednek a fékcsövek is.

Előzmény: Paco155 (217143)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217144

Nem tudok válaszolni, nekem bowdenes. De okozhat problémát ha feszül a rudazat, vagy nem jó szögben áll a faudi fej.

Előzmény: Adm (217142)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217143

Nyugodtan próbáld be a feleakkorát. A főfékhengert a dobra rögzíted, az a fontos, hogy ahhoz a felülethez képest hol áll a tolórúd. Az hogy ez 10 centivel odébb van a kasztnihoz képest vagy sem az nem számít. Maga a rúd kiálllása kismértékben állítható (talán ribe bit kell hozzá) a megfelelő hézag beállításához. Egy dolog okozhat problémát, az, hogy a fékcsövek az ABS kockától esetleg nem érnek el az új vákumdob esetén a főfékhengerig.

Előzmény: Adm (217141)
Adm Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217142

Még egy kérdés, nekem rudazatos a váltóm.

A három rúd közül, ami megy a váltóhoz, kettő nem egyenes, hanem van benne némi hajlat.

Nekem ez így gyanús, nem egyenesnek kellene lennie? A kapcsolási érzet sem az igazi...

Adm Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217141

Ok, hogy nem nehéz levenni a főfékhengert és az ABS-t, de én nem szeretnék légteleníteni, így azért már bonyolultabb.

Mindegy, kisakkoztam, viszont problémába ütköztem, nem ugyanolyan a két szervódob. Átmérő ugyanaz, a tüske ami a főfékhengert nyomja, ugyanaz, a pedál felöli méretek is egyeznek, viszont maga  a szervódob nem ugyanolyan vastag, az új vagy feleakkora vagy kétharmada.

Nem tudom, mi legyen...

 

Előzmény: Paco155 (217140)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217140

Főfékhengert egyszerű levenni, az ABS modult is könnyű.  A dob viszont belülről van 4 csavarral felfogatva egy takarólap alatt amit műanyag fedőlap takar és talán vágni is kell hogy le tudd szedni (a 155 hivatalos leírása szerint ). 

Szal nem eccerű

Előzmény: Adm (217138)
Adm Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217139

Köszi, ez azért ránézésre is látszik :D

Előzmény: downer (217136)
Adm Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217138

Köszi, holnap nekiesek, nem létezik, hogy ennyire szívás lenne. Ez lesz az első nem esős bap mostanában.


Mert hogy ok, fékszervó, ahhoz levenni az ABS-t, elvileg a főfékhengert is, és... 
Mondjuk mivel szervódobot is cserélnem kell, így vallszeg azért nem lesz gond.

Előzmény: Paco155 (217137)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217137

Hétvégén megnézem neked de gyanús, hogy le kell venni a fékszervó dobját.

Előzmény: Adm (217131)
downer Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217136

Általában a tartályból egy gumicső vezet le hozzá, úgy hogy az bejön a lábtérbe a tűzfalon valahol, a hátulján a fémcső csatlakozása meg a motortér felől közelíthető meg.

Előzmény: Adm (217131)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217135

Már pár éve nincs saját alfám. Persze nap, mint nap találkozom velük. ;)

Viszont az öcsém 45 évesen "megtért" nem tudom meddig tart, de nem tudtam finoman lebeszélni egy 156 Q4 ről.... ;)

 

Marklar T ie Creative Commons License 2019.05.10 0 0 217134

Nekem cseréltek már. Kappában is. Alsó felsőt is.

Még a VVT Dedrában magamnak cseréltem. "macskazabáló" enyhe káromkodás volt :D

Előzmény: Adm (217131)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!