Másik: Könyöktámasz van vkinek? Milyet és hol érdemes venni? Hogyan kell rögzíteni? Milyen a teteje műbőr vagy szövet? Kényelmes? Van értelme? Jól mutat?
Suzuki Swiftet vennék. Szélvédőkön szokott jelölés lenni, ami alapján ellenőrizhető az eredetisége. Van ahol a rendszámot tüntetik fel a szélvédőn, máshol az alvázszámot, esetleg gyártási évet. Swiften mit kell keresnem a szélvédőn és hol?2007-es autót néznék meg...
Tegnap megpördültem a Tesco körforgalomba a nedves úton :D Elég volt berántani a kézit, úgy megindult, hogy nem lehetett megfogni. Azért néha hiányzik az ESP. Debrecenbe is mentem régebben, szintés nedves út volt Corához igyekeztem, ahová ilyen enyhe jobbos kanyar visz, ami erősen lejt. Nos gondolom nem sok súly volt a hátuljába, elkedzett megcsúszni finoman a hátulja, de csak pont annyira, hogy csak annyit kelljen ellentkormányozni, hogy egyenesben álljon a kormány, tehát szinte csak kúszott a hátulja, muszáj voltam megtartani kis gázzal, mert ha ráfékezek, mégjobban elindult volna, szerencsém is volt, emrt egy márkatárs jött szemből, és elég mérgesen nézett át, gondolom azt hitte jaszkarizni akarok, mert szinte a felezővonalig csúszott ki az autó. Na itt sokat segített volna az ESP. Kár, hogy nem adták alapáron a régi swiftekbe.
Nekem is nyekergett, van egy spray-m, azzal befújtam kb 1 éve, azóta csöndben van.
Ha erre jársz, megoldjuk. Amúgy én az előre-hátra mozgató mechanika sínját fojtottam bele a löttybe, de korábban kapott már a magasság-állító meg az ülés alja is.
Esetleg próbáld behatárolni, hogy alul a szerkezet, vagy fent az ülés adja? Volt olyan nyekergés, vagy recsegés, ami attól volt, hogy a szivacs csúszkált a vázon. Ott a szivacs alá ragasztót raktak a vasra, hogy a szivacs hozzátapadjon, és ne csúszkáljon. Ez általban a háttámlára volt jellemező.
Vagy a magassággállító mechanika csapja kezdett recsegni, az a kar, amin emelkedik az ülőlap. Ezt elől, alatta látni, kézzel is lehet érezni, hogy amit fogsz, azzal a mozgással szinkronban van a recsegés. De azt nem tudom, hogyan lehet megszüntetni.
Mindkét dolog nagyjából igaz. Mivel a kormány lényegében ugyanaz volt, mint az SX4-é, amiben volt tempomatos, így ez az oka. Amit tudtak, egységesítettek. Ugyanaz a kilincs volt minden modellen, gyújtáskapcsoló, stb.
Először a Swift jelent meg, az még kétoldalas kormánnyal. Azután az SX4 is ilyen kétoldali kormánnyal jött. Később az SX4-be került empomat, és a kormányok ennek megfelőlen módosultak mindkét modellen.
Itt a sima, meg a tempomatos SX4 kormány. Utóbbi, amíg ott voltam, csak a nagy dieselekben volt elérhető.
Az enyém is,tök idegesítő!Igaz 257.000 km van benne:(((Engem is érdekel a megoldás,én nem tudtam rájönni.Ráadásul az ülés a limitált piros betétes:((((
2006 májusi swiftem van és a gyári 15"-os alufelnimről elhagytam egy porvédő kupakot. Van valakinek esetleg feleslegbe egy. Eddig 2-3 netes alkatrészboltba érdeklődtem, de nem tudtak segíteni. Előre is Köszönöm!
Én Vargáékkal csináltattam anno a régi swiftre. 15e környékén megoldják, ha tudod nélkülözni pár napra a kormányt. Profi igényes munkát kapsz ennyiért, pl. szalonok is tőlük rendelik meg az új autók átadása előtt a bőrözést, ha a vevőnek ez a kívánsága. (http://www.varrga.hu/)
Viszont nekem ez nem onnan van. Ez konkrétan egy pár ezret futott SX4 gyári bőrkormány (kis vastagítás is van benne ahol fogod).
Kellett vennem pótkeret, mert hiányzott a kocsiból. Találtam is egy srácnál, akinek a termékei között ott volt ez is. 15e Ft-ért vettem meg, és megmaradt a gyári (kopásmentes) kormányom is.
Megszoktam a bőrkormányt, így most újra helyreállt a lelki békém. :)
Amúgy ha rallis szemmel nézem a swift kormányát, akkor azt kell mondanom, hogy mind méretben, mind vastagságban/fogásban nagyon jól el van találva.
Én újítottam egy bőrkormányt, amin egyik oldalon voltak a kapcsolók. Először úgy szereltem össze, hogy a kapcsolókat át raktam, tehát két oldalt voltak, de be kellett látnom, hogy ez csak esztétikailag néz ki jól. Gyakorlatba sokkal jobb ha bal oldalon van minden kapcsoló, mert nekem így esik kézre.
Mindent tud ugyanúgy. A korábbi modellekben (2005-2006) még kétoldalt voltak a rádióvezérlő gombok. Aztán utána vagy költségtakarékosság, vagy egyesek szerint a majdan rendelhető tempomat miatt áthelyezték az egyik oldalra, az összes funkció megmaradt.
Közben eszembe jutott még egy dolog. A Nero-val írtam és is egyszer egy audio CD-t és nem használtam külön konvertert, hanem a neroba építettet használtam. Ő írás közben először átforgatja MP3-ból WAV-ba majd megírja, elméletben.
(Gondolom a régi gépem miatt) az lett az eredménye, hogy a számok elején az első 20 másodpercben akadozik a hang (ekkor konvertált a nero) utána szépen kitisztul. Azt hiszem ezt hívják "cache memóriának" illetve jelen esetben annak hiányának...