Szia az nem fog segíteni , húzd le a csatlakozóját utána próbáld ki van e változás még akár jobban is mehet ,nagy valószínűséggel légmennyiségmérő baja van .
Sziasztok!Érdekelne hogy valaki C5 I-es benzinesen cserélt-e már valaki első fékbetétet és hogy hogyan tudta a fékmunkahengert visszanyomni? előre is köszönöm!
Ha látsz a lámpa alatt a lökhárítóban egy kiálló kis kockát, akkor van benne és a világítással kell működnie. Ha csak egy síma lökhárítót látsz, ne is keress mosót.
Érdeklődnék, hogy tudja e valaki milyen elven működik a fényszorómosó(c5 I HDI), mert néztem de nem működik, lehet hogy csak akkor működik ha megy az autó , ez csak találgatás, vagy lehet hogy csak előkészítés van benne?
C5 I.-hez (2,2 HDI volt Nálad!) ablakmosó tartályra lenne szükségem. Megrepedt, ereszt.
Van készleten? Mennyibe kerülne?(Nem tudom, hogy érdemes-e használtat venni + messze is vagy. Úgy látom a repedés típushiba, tehát egy használtnál jóval előbb előjöhet újra...)
Esetleg: Hol érdemes beszerezni?(Országos hálózat forgalmaz-e ilyet?)
Indításkor, leálláskor csúnyán ránt az autó (1,6 Hdi 2006) motorja és esetenként induláskor nyiszogó hangot ad, valamint alapjáraton is hallható valamiféle nyiszogó hang. Olyan, mint amikor a hosszbordás szíj jelzi, hogy újat szeretne. Lehet-e a kettős tömegű lendkerék a hiba okozója -csere? Ha igen, tud-e valaki és Milyen Áron?
Olvasgattam olyat is, hogy létezik -lényegesen olcsóbban- "egytömegű", amivel lehet helyettesíteni. Mit tudtok erről?
Egyébként kellemes napot mindenkinek. Itt szemerkél az eső, íami nem is baj, mert kb. 3 hete nem volt egy normális, csak kis csapkodások néha.
Szia!Igen sajnos le mert ez egy múanyag panelon van rajta és ez a kárpit mögött van és csak ezzel együtt cserélhető.Egyébként a Vaterán láttam 7000-ért.
Ez annyiban jó hír, hogy a zár biztosan nem adta meg magát, csupán egy kósza beázásod volt. A rossz hír viszont az, hogy valószínűleg nem ez volt az utolsó...
Szia! Először is köszönöm a választ,másodszor meg az érdekelne hogy ehhez az autóhoz(benzines)való szervószivattyút nem tudsz véletlenül?Előre is köszi!
Csak megemlítem,hogy este 10 óra körül megpróbáltam mégegyszer bezárni az autót és hát érdekes volt...Simán lezárt de nem villantak az irányjelzők.Illetve világított a fedélzeti computer kijelzője economy mod-ot mutatva.Beindítottam járattam egy kicsit majd leállítottam és minden rendben volt.Bezárt rendesen jelzett az irányjelző is.Remélem,hogy nem ismétlődik meg a dolog...
Indításkor, leálláskor csúnyán ránt az autó (1,6 Hdi 2006) motorja és esetenként induláskor nyiszogó hangot ad, valamint alapjáraton is hallható valamiféle nyiszogó hang. Olyan, mint amikor a hosszbordás szíj jelzi, hogy újat szeretne. Lehet-e a kettős tömegű lendkerék a hiba okozója -csere? Ha igen, tud-e valaki és Milyen Áron?
Olvasgattam olyat is, hogy létezik -lényegesen olcsóbban- "egytömegű", amivel lehet helyettesíteni. Mit tudtok erről?
Egyébként kellemes napot mindenkinek. Itt szemerkél az eső, íami nem is baj, mert kb. 3 hete nem volt egy normális, csak kis csapkodások néha.
Nem annyira ismerem a citromokat még, de ha minden igaz, ugyanolyan zár van bennük, mint a peugeotokban. Márpedig azok a zárak csak nagyon ritkán romlanak el, és még ennél is ritkábban áznak be. Inkább az ajtó átvezető kötegénél keresném a hibát.