Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Birdiee Creative Commons License 2011.06.15 0 0 4581

Jó a memoriád! :)

Egyébként szétszedtem már amennyire tudtam,digit klíma ki,rádió ki,az egész körülötte lévő keretet is kivettem,de nem találtam a motort.Vagy azt láttam csak nem tudtam,hogy az az... :)Mindegy nem piszkálom,ha lesz zsé megyek hozzád mert ez így nem maradhat.

Előzmény: betg (4578)
N_Joco Creative Commons License 2011.06.15 0 0 4580

Kedves Fogash!

 

Ha ideges vagy, akkor se a fórumozókon vezesd le léci. Képzeld én is szét szedtem a fékemet annak idelyén és utána össze is raktam, pedig fogalmam sem volt, mi vár benne (hozzáteszem, ha nem nyúlsz hozzá, az I. szériánál akkor is megesik, hogy berohad az első). Mint ahogy én sem, feltételezem mihalusz kolléga sem megy addig a kocsival, amíg 100%-os nem lesz a fékrendszer. Egyáltalán nem kell ezzel egyből szerelőhöz rohanni. Főleg nem leszólni a másikat (a szerelő sem úgy kezdi, hogy tudja a szakmát. gyakorol).

 

További kellemes napot. 

 

Üdv.: N_Joco

Előzmény: Fogash (4575)
betg Creative Commons License 2011.06.14 0 0 4579

No azért nincs ekkora dráma, le lehet légteleniteni  valószinű rossz irányba tekerték azért jött szét, sok szerelő sem tudja , hogy a bal és jobb oldalt nem ugyan abba az irányba kell tekerni.

Előzmény: Fogash (4575)
betg Creative Commons License 2011.06.14 0 0 4578

Szia hát ha jól emlékszem rád nem egy vékony testü srác vagy, nem hiszem hogy hozzá fogsz férni , ki kell venni a rádiót a klima panelt hogy hozzáférj és igy is elég szenvedés

Előzmény: Birdiee (4577)
Birdiee Creative Commons License 2011.06.14 0 0 4577

Sajnos már össze-vissza tekergettem de meg sem moccan..Egyébként a másik oldalpn teszteltem,és venti nélkül is állítja a terelőt.Vagy nem azért mondtad,hogy kicsire vegyem,hogy ne legyen nyomás alatt? :)

Mindenképp szét kell szedni ezt már..Biztos,hogy teljesen megette a fogaskereket.Piszok sz.r ilyen meleg időben így vezetni.Hiába zártam el az összes nyílást,lent valahogy mégis mintha jönne.Na meg fent is..Azt hiszem kénytelen leszek gyűjtögetni erre a dologra,mert nagyon kell.A fék most az első...A legfontosabb ahogy lentebb írta egy kolléga! :)

Előzmény: betg (4573)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 4576

Azért nem biztos, hogy ennyire sötéten kell látni a dolgokat. Természetesen nem ismerem a féket szétszedő úriember műszaki hozzáértését, de egy légtelenítés és egy speciális alkatrész összerakása között van egy kis külömbség. Arról nem is beszélve, hogy sok szerelő sem tudna vele mit kezdeni. ;)

Én sem vittem még egyetlen autómat sem szerelőhöz, bár nekem azért van egy csipetnyi rálátásom a dolgokra. Szóval szerintem relax. :D

Előzmény: Fogash (4575)
Fogash Creative Commons License 2011.06.14 0 0 4575

Úgy basszus, hogy SZERELŐHÖZ viszed az autódat. Az agyam eldobom, a féken az életed, meg a családod élete, meg az én családom élete (ha épp velem jössz szembe) múlik, és te meg ilyen fogalmatlanul nekiállsz szétszedni? B+ ez nem fűtés, nem könyöklő, hogy otthon kókányold!!! ABS-es a kocsid? És kilégteleníteni hogyan fogod azt a féket, hamár a féket szétugrasztottad?!

 

tudom, hogy nem divat ez a stílus a fórumon, de nagyon nagy butaságot csináltál, hogy a tudásodat ennyire meghaladó feladatba kezdtél. Hívj egy hozzáértőt (NEM a szomszéd haverját!), hogy rakja össze. 

 

A fórumtársaknak meg gratula, hogy észre se vették/szó nélkül hagyták, mekkorka bukta felé vágtat a kolléga... :(

Előzmény: mihalusz (4551)
xmbela Creative Commons License 2011.06.14 0 0 4574

Az a csúnya beszéd ott van a fűtésboxban, mert mikor benyúltam, akkor is előjött. ;-)

Előzmény: betg (4572)
betg Creative Commons License 2011.06.13 0 0 4573

Vedd le a ventilátort a legkissebb fokozatra és úgy próbáld a maximum és a minimum között állítgatni így talán sikerülni fog, ha sikerül hagyd a baloldalt fixen 16c és akkkor nem fog állítgatni már rajta ,de ha nagyon szét van darálva akkor már sanyi neki.

Előzmény: Birdiee (4568)
betg Creative Commons License 2011.06.13 0 0 4572

Sziasztok no azért a műszerfalat nem kell kiszedni én kb 1,5óra alatt meg szoktam csinálni, de elég csúnyán beszélek közben meg némi bőr is lejön a kezemről.

Előzmény: Tibcsi37 (4569)
po405 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 4571

Szia!

Holnap délután elviszem egy diagra, akkor talán majd többet tudok..

 

Előzmény: kal. (4570)
kal. Creative Commons License 2011.06.13 0 0 4570

Szia!

Hiba u.a volt az enyémen is, nekem is turbót akartak cserélni Szekszárdon/az agyatlanok/. A problémát a légtömegmérő hibálya okozta, csere után minden O.K lett.

Előzmény: po405 (4545)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 4569

Ne erőlködj feleslegesen, mert tényleg lehetetlen hozzáférni a műszerfal kibontása nélkül. Ráadásul pont a motor mögött van egy merevítő, amitől ki sem fér, még ha ki is tudnád varázsolni a csavarjait. Ezt sajnos kénytelen lesz szerelőre bízni, mert a műszerfal sem esik ki magától. Márkaszervíz 3,3 órás normaidőt ír a motor cseréjére.

Előzmény: Birdiee (4568)
Birdiee Creative Commons License 2011.06.13 0 0 4568

Igen nekem is volt ilyen,de most hiába szórakoztam vele nem akar hidegre állni..Kicsit nagyon kicsit langyosabbra áll de az még csak langyos..Ebben a melegben az forró.. :)Még a motort sem találtam meg az a helyzet..Biztos kiszedném ha tudnám pontosan hol van..

Előzmény: Tibcsi37 (4567)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 4567

Én is hasonló cipőben járok, nekem is fűt bal oldalon. Viszont akkora szerencsém, hogy kicsit hűvösebb időben addíg állítgattam a maximum hőfok és a minimum között, hogy egyszer véletlenűl átváltott és kikapcsolta a fűtést. Na ekkor lehúztam a motorról a csatlakozót, így már nem tudja visszakapcsolni a fűtést. Ha a klíma nem tilt le, akkor egy darabig így marad, majd ha lesz időm, megszerelem rendesen.

Előzmény: Birdiee (4564)
forumnick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 4566

Sziasztok,

 

2006-os sima C5-ön hogyan lehet kicerélni az izzókat a tolatólámpában és a helyzetjelzőben (a csomagtartón lévő lámpák)? Felnyitottam a csomagtartót, kipattintottam a kis ablakot, feltéptem a "hungarocell fólia" borítást, stekkert lehúztam, kis műanyag szányas anyát kiterketem. A közepe elengedte már a lámpát, de a csomagtartó peremén még fogja valami. Érzem (nem látom, éppen beférnek az újjaim) valami gumi borítás van fennt a sarokban két pöcökkel, azokat ha mozgatom, mint a felső sarok elengedne, de a lelógó csücsöknél még lehet valami patent. Nem merem mozgatni, nem szeretném a lápát is cserélni.

 

 

Köszönöm.

csaszy10 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 4565

Sziasztok!

 

Keresek C5 I.-hez vezető üléshez könyöklőt, lehet sérült kárpitos is, csak a racsnija legyen jó.

Birdiee Creative Commons License 2011.06.12 0 0 4564

Betg!

A klíma dologhozz kérnék én is segítséget.Tudom már unod,de légyszíves segíts.. :)

Nekem is még mindig meleget fúj a vezetőoldaon de sajnos azóta sem állok úgy anyagilag,hogy ennyi pénzt áldozzak rá.Viszont amíg nincs más lehetőségem szeretném hideg állásra állítani mert ebben a melegben nagyon kellemetlen vezetni.A képeket én is megkerestem,viszont annyi kérdésem lenne,hogy ha beülök a vezetőoldalra akkor nagyjából hol helyezkedik el ez a motor?A digit kijelzőnél vagy oldalt mivel van egy szintben stb.Légyszíves ha segítenél nagyon megköszönném!

bordóc5 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 4563

Tisztelt Márkatársak

 

a típushibák C5 kérlek írjatok ide mi legyen a polcon hibák elháritására

 

-Hátsó lengőkarcsapágy felújitó készlet

-Olajnivó pálca(megeszi az olaj)

 

-kilóméteróra(meghal a szervo motor)

 

-könyöklő (racsnis szerkezet halála)

 

-ajtókilincs (letörik)

 

-ablakmosó szívattyú(valtószelep beragad)

 

-Ablakmosó érzékelő (leoxidosodik)

 

-hátsó féknyereg (berohad kb 2cm elfordul bele a felnibe )

 

Libocsátás hiba (2. szonda halála)

 

Klíma ( egyik oldalon meleget másik oldalon hideget fúj)

 

üdv bordó

csaszy10 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 4562

Köszönöm szépen a választ, akkor csak az új, vagy a te általad kifejlesztett megoldás van.

Előzmény: betg (4561)
betg Creative Commons License 2011.06.11 0 0 4561

Szia hiába van másik autó abban is a régi szervomotor lesz nem mész vele semmire ,nem kell fűtésboxot cserélni, a fűtésbox cseréjéhez ki kell venni a műszerfalat.

Előzmény: csaszy10 (4560)
csaszy10 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 4560

Köszönöm!

 

Megtaláltam a képeket, hétfőn vettem az autót , és akitől vettem neki van még egy autója alkatrésznek és ha nem muszáj nem adnék érte pénzt, de ha más nincs igénybe venném a felajánlott szolgáltatást, előre is köszönöm. Ha ki akarom cserélni a másik autóéra a boxot  röviden tudnál tájékoztatni miket kel kibontani, hogy kijöjjön?

Előzmény: betg (4559)
betg Creative Commons License 2011.06.11 0 0 4559

Szia

 

van még egy módósitott szervomotorom az első generációs c5 nél ez típushíba.

A gyári motor 27eft + munkadíj

Az én általam gyártatott beszerelve 16eft, de csak beépítve adom, ha visszanézel kb egy évet a fórumon ott raktam fel képet a híba okáról.

Előzmény: csaszy10 (4556)
csaszy10 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 4558

Köszi, megkérdezem.

Előzmény: Törölt nick (4557)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 4557

Szia!

Nem füttéscsap hiba, nincs is benne.

A levegö terelő, szabályzó lap törött el, vagy darálódott le a fogaskereke.

Szét kell borítani a fűtésboxot hozzá.

Betg kolléga tud segíteni neked..

Előzmény: csaszy10 (4556)
csaszy10 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 4556

Sziasztok!

 

A következő jelenség ütötte fel ma a fejét, akár milyen hidegre állítom a bal oldali hőfokszabályzót bekapcsolt klímánál csak meleget fúj, én a fűtéscsapra gondolok. Ha tudja valaki hol helyezkedik el a fűtéscsap és miként tudom azt kirobbantani a helyéről és kicserélni azt nagyon megköszönöm.

bordóc5 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 4555

Sziasztok!

 

Olajszint ellenőrző pálcát keresk 2001-es 2.0 SX benzineshez

meggette a tövénél a sárga gumit  az olaj vagy valami remek megoldást

 

üdv bordó

 

po405 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 4554

Jövő hét elején tudom legközelebb megnézetni valakivel. Addig meg úgy sem járok vele..

Egyszer már volt hasonló gond, de akkor egy kis vákuumcső volt kirepedve és ezért nem indult a turbó. Persze akkor még ettől is gyengébb volt!

A szekszárdi citroen szervízben meg egyből turbót akartak cserélni valami 300e forintért :))

Előzmény: betg (4553)
betg Creative Commons License 2011.06.11 0 0 4553

Szia majd el fog aludni , diagnosztika nélkül nem lehet megmondani ,hogy mi a baja.

Előzmény: po405 (4552)
po405 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 4552

Lehúztam a csatlakozót és mentem egy kört. Érezhetően gyengébb lett a motor és közben megjelent egy "antipollution fault" üzenet is..

Viszzadugtam a csatit, de az üzenet megmaradt (gondolom, hogy kell egy kis idő, hogy eltünjön)..

Előzmény: betg (4550)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!