Izzítógyertyát miért nem tudtad letesztelni, valami táppal megtáplálod hogy izzít-e, bár hogy őszinte legyek nemtom hogy a direkt 12V-al bölcs dolog lenne-e. Egy áramkorlátozott táppal nyugodtan nekieshetsz (beállítasz neki 2-3 A-t), ha nem az izzító a rossz, akkor elég utána elkezdeni aggódni :-)
Nem lehet felülírni, mert "hardverileg" sem alkalmas rá. Kell hozzá csinálni egy egyszerű keringető meghajtót (mondjuk relével vagy egy egyszerű elektronikával, ami a lekapcs után még egy percig még működteti a keringtetőt).
Sziasztok, egy ideje már olvasgatom a fórumot, mert én is épp beszerelni készülök egy Webasto Thermo Top Z/C-t a dízel Multiplámba. A kályha már meg is van egy ilyennel gyárilag szerelt hasonló típusú donorból, és az is kiderült, hogy működik.
A nehézség annyi, hogy ez eredetileg csak kiegészítő fűtésként ment és a diag szerint nem tudja vezérelni a szivattyút, mert valami butított szoftvere van csak (ha jól tudom, a szivattyúnál az a lényeges, hogy késleltetve kapcsoljon ki, ne a kályhával egyszerre). A kérdésem az, hogy felül lehet-e írni esetleg a gyári vezérlőszoftvert, vagy van-e erre valamilyen más áthidaló megoldás?
én is pont ezzel a problémával kűzdök, hogy nem akar működni a kályha. Külön-külön én is letesztelgettem a részegységeket, minden jól működött, bár az izzítót nem tudtam letesztelni, úgy tudom ott 0,3 körül kell lenni az ellenállásnak.
Rárakattam webasto teszterre, ott kiírta, hogy GLOW PIN FAULT, tehát reménykedem benne, hogy nem a vezérlőegysége a rossz. Nálam is indítja a szellőztetést, vízpumpát, de sajna már az üzemanyagpumpa nem üzemel. Bízom benne, hogy mivel nem érzékeli, vagy hibásnak érzékeli az izzítót, ezért már letiltja a pumpát.
Balu.maci szted valós lehet ez a feltételezésem! Ha a vezérlője a hibás, azt lehet javítani?
-15-nél már eléggé igényli az állófűtést szegény autó, hátmég a tulaja :-)
Egy új szett 200-tól indul, használtan lehet hogy már 60-70 ért is kapsz.
Az új a legjobb nyilván, a használtnak lehetnek buktatói de egy jó vétellel sokat lehet spórolni.. Távirányításról volt szó mostanában, bár arról nem annyira hogyha az új állófűtésedhez szeretnél gyári távirányítást az horror pénz.
Az utólagos GSM alapú indítás többünknél bevált, olcsó megoldás..
Megteszi a használt is. Viszont az tudni kell hogy ahol használnám -15/25 fok szinte mindennapos novembertől február végéig. És távirányitos változat érdekel csak.
Szia! Sz.tem "agyhalott" lesz a portéka....!? Amiket csináltam,ugyan ilyen hiba-tünetekkel 10-ből 7-8 sosem javult meg,még a reset-elés után sem! De NE legyen igazam! De a diagal elindítva 1ből kiderül az igazság... Pont most izzadtam egy Thermo Top TT-V-vel,ami egy hálál..!
Csak grandegabo mondatait tudom megerősíteni!!! A gsm modul jó, és olcsó a gyári távirányítókkal szemben! Ne félj tőle, nem fogod megbánni. Én elkötelezett híve vagyok a modulos megoldásnak! Ahogy grandegabo is írta évente egyszer feltöltöd a sim kártyát és kész. Tavasszal ki szoktam venni a modulból a kártyát és a rajta lévő pénzt letelefonálom. Én éppen ma raktam vissza a modulba!
Segítséget kérnék!
Van a kocsiban egy Webasto Thermo Top C (diesel) készülék, amiben az alkatrészek külön-külön működnek. Tűztér is tiszta. De nem fűt összeszerelve, nem indítja el az üzemanyag pumpát. Illetve izzítót nem látom, a vízpumpa felnyomja a vízcsövet, és a levegő pumpa is felpörög rendesen. Valaki azt írta lehet „reset-elni” (ha jól emlékszem Renaultban volt gyári) de hogyan is kell ezt az utólag beépítettel csinálni? Ebben kérem segítségeteket!
Előre is köszönöm!
Nekem egy dízel vectrában van gyárilag eberspacher Hydronic 5 állófűtés. Nemrég vettem a kocsit, de távirányítót nem kaptam hozzá. Elvileg elveszett. Csak távirányító külön nagyon drága 60-80e felett. Gondolkozom telefonos modulban is, de mivel pageres Magicar riasztóm van, és van két aux csatornája, az jutott eszembe, hogy össze lehet-e kötni az állőfűtés be-kikapcsolását a riasztó aux csatornájával. Azt meg tudnám irányjtani a risztóhoz kapott távirányjtóval Nagyon elszállt ötlet?