Voltam vele itt szervízben (Németország) azt mondták a blokkolásgátló okozhatja. Garanciás emberrel kell majd megbeszélni, megrendelni és majd telefonálnak mikor cserélik. Lehet hogy csak kitalálták, nem vagyok meggyőződve arról hogy tényleg ez okozza.
Nekem is 1.4-es 2008-as cee'd-em van. Találkoztam én is a problémával és a márkaszervízhez fordultam.
Akkor úgy tűnt meg is csinálták, de közel alig több mint egy hónap elteltével a probléma ismét jelentkezett. Sajnos kielégítő választ a probléma forrására még mindig nem kaptam. Ha estetleg bármilyen infót tudsz ez ügyben, vagy bárki más, és is örülnék ha megosztanád velem. Köszi.
Kérdésem lenne:-valaki cserélt már első lökhárítót? 2011 végén elütöttünk egy kutyát, a lefényezett, után gyártott lökhárítót nem szervizben szeretném felrakni. Ha valaki ki tudna segíteni szerelési leírással erről a munkáról, igen megköszönném. Van esetleg valahol letölthető szervizkönyv? A kocsi a C'EED első változata, modell frissítés előtti változat.
Nagyon nincs itt mozgás, én is csak azért nézek be ide, mert az index fórum kedvencei között van. A http://ceedclub.hu/ oldalon biztos tudnak választ adni a kérdésre.
Figyeld meg eszi e az olajat, ha igen, akkor valóban rossz lehet a turbo, de érdemesebb egy turbo felújítással foglalkozó szakemberrel megnézetni.Esetleg mérni kell egy turbonyomást ment közben dignosztikai műszerrel az is sok mindnet elárulhat...
Engedjétek meg,hogy én is csatlakozzam,néhány hete egy 3,5 éves KIA Cee'd EX CRDI boldog tulajdonosa vagyok. Az autó felszereltségével,kényelmével,dinamizmusával nagyon megvagyok elégedve de van egy kis probléma, azért informálódom mert lehet,hogy ennél a típusnál ez a normális.
Azt tapasztalom,hogy elindulást követően és kigyorsításkor kb. 80-100 km/h-s tempóig nagyon fütyül a turbo. A használtautó kereskedőnek visszavittem ő készséges volt, elvitte saját költségén turbó felújításra, állítása szerint különösebb problémát nem találtak. Azt mondta ez ilyen. Korábban Toyota Corolla 1.4 D4D-m volt -annál (5 évig volt meg) semmilyen sipoló hang nem jelentkezett.
Korábban voltam vele a Gödöllői KIA márkaszervízben - ott azt mondták teljes turbofelújítás kell 180-200 eFt-ért megcsinálják.
Most kinek higgyek ?
A gari ugrott, mert a korábbi tulaj nem szervízeltette márkaszervízben (Lehet,hogy ez a gond a cserélt szűrők állapotából ítélve.)
Ugyan a kereskedővel úgy írtuk meg a szerződést,hogy 1 év szavatosságot vállal,de nincs kedvem pereskedni csak ha muszáj.
Kia ceed 1,6 crdi 115 röl van szo. Az utobbi evben kb 5 ször kigyulladt a motorkontroll lämpa, mentem is mindig a szervizbe, de mire odaerek kialszik. Mindig ugyan azt tudtäk kiolvasni a memoriäbol hogy "töltönyomäs tul alacsony". Ez kb 5 ször, es nem jöttek rä mi lehet az oka, mert csak reggeli inditäskor veszem eszre, hogy az elsö kb 500 meteren nem fütyül a turbo. Utäna minden normälis. Vagy ha mindjärt hidegen nagyobb gäzt adok, akkor szep lassan elkezd fütyülni, es persze huzni az auto. Ezt megcsinälja 2-3 reggel, majd utäna ki is gyulladt a särga lämpäcska. Azt az erzest kelti mintha valami leragadna. Ja es ältaläban akkor jön elö, ha egy pär napot äll az auto.
Nem tudja valaki mi lehet? Szervizben azt mondtäk gyanubol nem cserelhetnek turbot!
Egy 2008-as Kia Ceed 1.6 (Crdi)- em van 120 ezer km-et futott, 80%-ban autópályán.80 ezer körül a váltó, vagy a kuplung felől kotyogó hang jelentkezett. Mind e mellett egyre hangosabb a motor. Ha kinyomom a kuplung pedált elhallgat,felengedett állapotban kotyorog.Cseréltek azóta kuplung tárcsát,de a jelenség mit sem változott.Gondolom igy a kuplung kilőve. Marad a váltó.Valaki tud-e a Kia-nál jellegzetes váltó hibáról?Vagy olyan meghibásodásról ami ilyen hanggal járhat.Köszi.
Tuti, hogy nem a PSA-Ford-Mazda féle TDCI motorok vannak a KIA-HYUNDAI autókban. Attól, hogy a teljesítményük részben megegyezik, attól még nem ugyanazok a motorok. A gyengébbik mindkét autóban 90 lóerős, de az erősebbik a PSA-Fordnál 109 lóerő, a KIA-nál pedig 115 lóerő. A PSA-Ford motor 1560 köbcentis, KIA-HYUNDAI pedig 1582 köbcentis.
Nekem ilyen dízel motoros Ford Focusom van (109 lóerős), nagyon meg vagyok elégedve vele. Városban (Budapesten) 6,2 litert fogyaszt. A másik véglet az országút, egy görög utat 5,0 literes fogyasztással tudtunk abszolválni. Az alacsony fogyasztás ellenére megy mint a távirat, jól gyorsul. Ami nem tetszik, az a hangja és a szaga :-((
Viszont egy dízel autó csak akkor éri meg, ha sokat mégy vele. Nézd meg a KIA karbantartási árait, azt látod, hogy egy szerviz lényegesen többe kerül a dízelnél, mint a benzinesnél. Tehát ha évente kell szervizre vinned (mert nem mégy egy év alatt 20 ezer km-t), akkor többe kerül a szervizelése.
Nekem most úgy alakult az életem, hogy nemhogy 20 ezer, de 8-10 ezer km-t se megyek egy évben, ezért most tervezem lecserélni a dízelt egy 1,6-os benzinesre.
Szóval továbbra is kérdem, hogy minden új 1,6-os benzines Ceed-ben 6 fokozatú váltó van?
Mivel itt gyártják Szlovákiában, volt egy olyan érzésem, hogy a diesel motor is európai, nem koreából hozzák.
Ma összenézztem a Ford-PSA (TDCI-HDI) motorokkal. Ugyan úgy létezik 90 és 116 Le kivitelben, sőt a Co2 kibocsáltásuk, nyomatékuk is teljesen megegyezik. Szerintem ezek a HDI motorok vannak a KIÁkban és a Hundai-okban.