Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vwopel Creative Commons License 2011.08.21 0 0 7599

Vannak jó kis horpadásjavító szerszámok de régi hagyományos módszerrel is javítható. Beszélj az ,,öreggel,, ;)

Előzmény: Gaben. (7598)
Gaben. Creative Commons License 2011.08.21 0 0 7598

Rendben, akkor küldöm a fotókat.

Előzmény: vwopel (7596)
cobra5 Creative Commons License 2011.08.20 0 0 7597

régi opel első sárvédőjét Belül drótkorongal lecsiszoltam--segitséget kérnék mivel kezdjem elsőnek a tartósítást-festést?????

1.body alapozom--2.utána cink spray(az is van)  3.végül alvázvédő? ez így jó?

 

másik pedig a felnije le lett homokszorva---arra milyen alap+festék jó? gondolok itt dobozos sprére???

előre is köszike

vwopel Creative Commons License 2011.08.20 0 0 7596

""Segítene valaki hol az igazság?""

Az igazság odaát van:P

Fénykép többet mond száz szónál.

Az öreg nem most kezdte a szakmát, alkudj 1 kicsit és gondolj arra, hogy másnap már megint meghúzhatod.

 

Előzmény: Gaben. (7591)
Surci126 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7595

Nincs mit.

Előzmény: Gaben. (7593)
Gaben. Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7594

Budapesten tudtok valakit aki korrektül dolgozik és nem csillag árban?

 

Előzmény: Surci126 (7592)
Gaben. Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7593

Igen én is erre voksolnék vaktában, mert kókáőnyt nem szeretnék. :o(

Köszönöm szépen.

Előzmény: Surci126 (7592)
Surci126 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7592

Kamra nélkül a metálfény soha nem lesz szép. Aki valóban ért hozzá az egyből azt mondja hogy az egész ajtót fújni kell,mert tudja hogy külömben nem lesz szép. Szerintem egy 100-as minimum lesz ez a mutatvány.

Előzmény: Gaben. (7591)
Gaben. Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7591

Üdv az Uraknak,

 

egy kis segítségre lenne szükségem, csak szomszédolok egy másik topicból.

Hálás lennénk ha valaki végre rendet tenne a fejemben lakatolással és fényezéssel kapcsolatban.

Van egy Ford Galaxy-nk ami igen szép állapotnak örvend és nem is olyan régi ( 2005-ös).

Történt vele hogy egy nem teljesen átgondolt parkolás után le lett húzva a jobb oldala szépen, körültekintően.

A jobb hátsó sárvédőtől, egészen a jobb első ajtó aljáig. Sehol nem jött le a festék, de az ajtókon horpadásnyomok vannak, a sárvédőről pedig leugrott a gyári lakkréteg. 1 éve húzom már a javítattást, mert nem találok 2 olyan mestert sem akik ugyanazt mondanák. Ez normális szeritetek? A Fornál kaptam rá egy 150ezres ajánlatot, majd meglátogattam több szakit is, itt volt aki az ajtónál cseréről beszélt mert nem lehet javítani, volt aki ezen csak nevetett hogy baromság. Volt aki kevés gitel oldaná meg volt aki többel. Volt aki mindent fújt volna, mert látott egy karcot a lökhárítón is, és volt aki csak a díszlécek alatt. 40- 150 ezer forint között mindenféle árakat hallottam. Szeretném ha szépen meg lenne csinálva, de korántsem vagyok megbizonyosodva arról hogy a legdrágább a legjobb és a legolcsóbb a legrosszabb megoldás. Van tőlünk pár utcára egy bácsika aki 30 éve a szakmában van, otthon mókol, nincs kamrája és éppen ezért óvatosan fényez ( csak ahol nagyon kell) de ő azt mondta pl hogy szépen meg lehet csinálni csak kell neki 3-4 nap kis gitt és vigyem neki a kikevert színt + a lakkot és akkor 40-ből megvan.

Ő pl díszléc felett nem szívesen fújná a kamra hiánya miatt. Én azt sem tudom hogyan lehet kamra nélkül fújni. Ja a szín az metál.

Segítene valaki hol az igazság?

 

Előre is nagyon köszönöm,

 

Gaben.

mykeman72 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7590

Ha tényleg minőségi fényezést szeretnél elérni, semmiképp ne használd a spay festékeket,mert ezek 1 komponensűek, ezért sérülékenyebbek ,oldószerérzékenyek és nem tartósak.

Előzmény: Kecskeee2 (7588)
HaZsolti Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7589

Én autófestékkel fújtam le a kárpit elemeket belül kb 7 éve.

Előzmény: Kecskeee2 (7588)
Kecskeee2 Creative Commons License 2011.08.17 0 0 7588

Üdv!

 

Remélem jó topicot találtam a kérdésemnek..

Aziránt szeretnék érdeklődni, hogy autó belső teret szeretnék festeni.. nem a teljeset, hanem csak elemeket.. középső konzol, kardánbox rész, ajtó műanyagok stb.. kinéztem neten egy nagyon jó kis festéket.. a neve Duplicolor Vinyl and Fabric spray.. de az istenért nem lehet elérni, hogy magyarországra szállítsanak amcsiból.. itt az EUban meg nem forgalmazzák ezeket a festékeket..

Ez egy olyan spray festék ami tágul a hőre stb.. ezért nem törik és repedezik meg.. plus nem lesz tőle büdös az egész autó hetekig.. nem olvad a napon a melegben.. nagyon jó fajta.. de sajnos nálunk elérhetetlen..

 

A kérdésem az lenne, hogy tudnátok ajánlani valami hasonló belsőtér festéshez ilyen spray féle festéket? Motiposat néztem neten, de nem vagyok benne túl biztos, hogy jó választás.. műszerfal és egyébb belső elemek fesésére kéne..

 

Előre is köszi az építő tanácsokat!

 

Üdv,

Kardiii

vwopel Creative Commons License 2011.08.16 0 0 7587

hemörájt:-D

Előzmény: cobra5 (7586)
cobra5 Creative Commons License 2011.08.16 0 0 7586

mivel érdemes egy 60-as évekbeli,lecsiszolt futóművet lefesteni hogy tartós legyen?

1k-2k festékek vagy vmi?....

Viktorboy Creative Commons License 2011.08.15 0 0 7585

Sziasztok!

 

Adott egy szaladgálós autó, sima nem metál színű. A sárvédőívről lepattogzott a festés a fémig. Fényezőhöz nem vinném mert a sok egyéb hibája van körbe, akár az egészet lehetne fújni.

 

A sárvédőt én lefújnám töltött autófesték spray-vel, alá valami alapozó hogy ne rohadjon túl hamar.

 

Ha jól tudom ezek az egykomponensű festékek, kevésbé ellenállóak. Ha ráfolyik benzin akkor valószínűleg az oldja, ha jól gondolom. Esetleg érdemes volna lelakkozni is? Egyáltalán spray-ben van színtelen lakk?

 

Üdv Viktor

Surci126 Creative Commons License 2011.08.13 0 0 7584

Kipufogót kittelni?:OOO

Előzmény: nimrod79 (7583)
nimrod79 Creative Commons License 2011.08.13 0 0 7583

Sziasztok!

 

Egy motorkerékpárnak szeretném a kipufogóját lefesteni, de nem tudom hogyan kezdjek hozzá.

A kipufogó nem olyan rég lett meghegesztve, ezért is sakarom szépre lefesteni.

Azt tudom, hogy léteznek ilyen hőálló fekete és ezüst festékek, de  jó lenne valamivel allágittelni, mert elég rossz állapotú kipufogó. (össze vissza van már hegesztve és minimálisan horpadva, elég öreg már)

Létezik olyan gitt ami hőálló? A kipufogógittet már próbáltam de az kipolyaogott a lukakból és csiszolni sem igazán jó. Olyan gittre gondolok mint amit az autóknál a karosszériára használnak, csak hőállóban.

Szerintetek létezhet ilyen?

 

Köszönöm!

Robivti Creative Commons License 2011.08.09 0 0 7582

Egy ismerősöm kérdezte tőlem,ezt mondtam neki én is

csak nem voltam benne teljesen biztos.

Köszi a segítséget.

Előzmény: mykeman72 (7581)
mykeman72 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 7581

Persze lehet! Csak azt fogod tapasztalni,hogy öreganyám nem volt ilyan ráncos,mint amilyen felületet tud produkálni a két anyag. Fordított esetben minden további nélkül működik a dolog.Bár arra nem tértél ki,hogy milyen állapotban akarsz a vizesre dolgozni. bejavítani,teljes elem fújás ?

Elméletben ha szigetelő anyagot/sealer transparent/-et alkalmazol lehet,hogy sikerrel jársz ,egyéb esetben a fentiek az irányadóak.

Előzmény: Robivti (7579)
Surci126 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 7580

Ezt a munkát nem kommentálom.

Előzmény: ubladen (7571)
Robivti Creative Commons License 2011.08.09 0 0 7579

Sziasztok!Az érdekelne,hogy vízbázisú festékre lehet fújni oldószerest?

vwopel Creative Commons License 2011.08.07 0 0 7578

szép:-(                    ha nem lenne a végén a 0 ..........

Előzmény: ubladen (7577)
ubladen Creative Commons License 2011.08.07 0 0 7577

Szia!

Eddig kb. 350e-be, ebben (elvileg) volt lakatolás, fényezés, alvázdédelem még pár egyéb munka.

Előzmény: vwopel (7576)
vwopel Creative Commons License 2011.08.07 0 0 7576

Elárulnád mennyibe van ez neked?

Előzmény: ubladen (7575)
ubladen Creative Commons License 2011.08.06 0 0 7575

Szia!

Köszönöm a gyors választ.

Előzmény: vwopel (7574)
vwopel Creative Commons License 2011.08.06 0 0 7574

Nemkevés pénzért illik kifogástalan munkát végezni.

Elbaszott munkát illik kijavítani.

Adva van 1 új küszöb, levágni a régit és addig vágni a többi lemezt amíg egészséges rész lesz mindenhol.

Ezután a ,,hiányt, alakra hajtott lemezekkel pótolni. A sárvédőből is lehet vágni és vagy javítóív vagy flekk.

Ekkor mehet fel az új küszöb, majd alváz-üregvédelem-fényezés és min. 5 év garancia.

Ettől alku kérdése a lefelé való elmozdulás. De ahoz gyomor is kell ki meddig hajlandó lemenni.

Sajnos ettől kókányabb munkákkal is találkozom nemritkán. Amit olcsón csináltak, mert nemvolt rá zsé az 1 dolog, de amit megfizetnek az legyen tuti!

 

lehet, hogy naiv vagyok?:-O

Előzmény: ubladen (7573)
ubladen Creative Commons License 2011.08.06 0 0 7573

Szia!

Nem jogi tanácsra van szükségem, hanem hogy hogyan kellett volna (kellene) kijavítani a küszöböt, illetve valóban csak a sárvédő cseréjével lehetett volna a kevesebb mint fél év alatti rozsdásodást megszüntetni? Röviden, lehet-e és mi a folyamata (hogyan kellene) a küszöböt kijavítani a sárvédő cseréje nélkül.

Előzmény: vwopel (7572)
vwopel Creative Commons License 2011.08.06 0 0 7572

Ez 1 sz@r

vidd vissza kár, ez csak barmolni tud, jogi tanácsot meg az ügyvéd ad

Előzmény: ubladen (7571)
ubladen Creative Commons License 2011.08.06 0 0 7571

Sziasztok!

A tanácsotokat szeretném kérni.

Adott egy 91-es Peugeot 205 küszöbje mely 2009-ben a javítás előtt így nézett ki:

http://kepfeltoltes.hu/110806/Jobb_oldal_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110806/Jobb_oldal_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110806/Jobb_oldal_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A javításokat 2009 júliusában elvégezték.

2010-ben ugyanott megint elkezdett kicsit rozsdásodni, ezért úgy döntöttem, hogy lefényeztetem az egész kocsit (természetesen kértem, hogy előtte a szükséges lakatosmunkákat végezzék el rajta).

A lakatos munkákat és a fényezést 2010. szeptemberében végezték el és 2011. februárjában a küszöb kívülről már így nézett ki:

http://kepfeltoltes.hu/110806/HPIM0024_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110806/HPIM0025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Megnéztem a belső részét is és ezt találtam:

http://kepfeltoltes.hu/110806/IMAG0419_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Mivel a munkáért, amelyekért nem kevés pénzt fizettem (a küszöbért 2x) garanciát vállaltak,  érvényesíteni szerettem volna azt.

Megnézte a kocsit és azt mondta, hogy nem tud nagyon mit csinálni vele, ha kijavítja úgyis megint rozsdásodni fog. Azt mondta, hogy ki kell cserélni a sárvédőt.

Ezzel kapcsolatban vannak kétségeim. Már 2x csinálta meg, fizettem érte és kevesebb mint fél év alatt rozsdásodik. Normális ez? Ha rendesen megcsinálja (az állítólagos sárvédő csere nélkül is) ennyi idő alatt nem kellene rozsdásodnia, vagy tévedek?

Hogyan kellene, hogyan kellett volna eljárnia a képek és a gyakorlat szerint?

 

Köszönöm a segítségeteket.

vwopel Creative Commons License 2011.07.31 0 0 7570

alul a magyar, töltsd le ,kiváló cuccok

 

http://www.hbbody.com/

 

http://www.totallux.hu/index.php?tovabb=31&url=/index.php

 

 

Előzmény: cobra5 (7569)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!