Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

draft755 Creative Commons License 2006.08.09 0 0 1820

> Ez a hozzáállás azért tipikusan magyar dolog ...

 

Az a gond ezekkel a megadott intervallumokkal, hogy sokszor nem lehet hinni bennük. A hütö- es fekfolyadekra megadott gyari adatokat sem szokta altalaban senki betartani mert nem igazan indokolt. Mondjuk azokra, ha igaz 2 evente irjak a cseret. Kicsit el van tulozva sztem.

Mindenesetre kivancsi lennek, hogy ha egy valto elfossa magat, akkor hany %-ban törtent azert mert nem cserelt az ember pontosan olajat benne. A valtocserek 90%-aban vagy a hasznalattol vagy az olaj nem elegendö mennyisegetöl (pl. nulla szint) törtent problema (amiröl en tudok, föleg ujabb tipusoknal - 10 ev alatt). Az ujabb opeleknel (98 utan) van egy konstrukcios hiba, ami v.melyik fogaskerek alulmeretezettsegeböl adodik.

De evvel nem vitaba akartam TrafoMesterrel szallni ! :-)
En sem fogom azt a par ezer HUF-t ra sajnalni !

Előzmény: trafo2000 (1816)
draft755 Creative Commons License 2006.08.09 0 0 1819

:-))))) Szegeny Trafo !! :-)))

Különben en is 2x vegigolvastam anno a forumot es lehetetlenseg megjegyezni mindent. Söt a fontos dolgok is sokszor feledesbe merülnek. :-( (meg  ugy is, ha jegyzetel az ember - en mar felirtam a hozzaszolasok szamat is)


A difi es valtoolajcseret nalam kihagytuk, ugye ? Mar irom is fel mint aktualis szervizakciot.

Ezeket hol szerzed be () ?? :-))


Ilyen nekem is kell !!!

Előzmény: trafo2000 (1816)
trafo2000 Creative Commons License 2006.08.09 0 0 1818
A váltóba vegyél két liter mt75 olajat és abból megmarad vagy 8 deci mert csak ennyi megy bele.80000km -nél jó a csere,célszerű a vezérszíjjal együtt.
Előzmény: Transit'92 (1817)
Transit'92 Creative Commons License 2006.08.09 0 0 1817

Jól van, na, bocsásd meg tudatlanságomat...

De talán nem csak nekem mondtál újat most.

Azt még megkérdezhetném, hogy még okosabb legyek, hogy melyikbe milyen intervallummal kell cserélni és hány liter megy bele?

14 év után csak megérett a cserére...

Előzmény: trafo2000 (1816)
trafo2000 Creative Commons License 2006.08.08 0 0 1816
Bazz ezt már párszor kiveséztük itt de azért mégegyszer:rendszeresen KELL olajat cserélni a váltóban,difiben.És igen gyári olajat kell bele tenni amit megkapsz a márkaszervízben vagy a szakosodott boltokban.Ez a hozzáállás azért tipikusan magyar dolog,már halottam autószerelő szájából! is olyat hogy az automatában nem kell olajat cserélni hiszen nincs leengedőcsavar.Az mt75 aztán meg pont az a váltó ami különösen érzékeny erre.
Előzmény: Transit'92 (1815)
Transit'92 Creative Commons License 2006.08.07 0 0 1815

Olajat cserélni váltóban?

 

Én úgy tudtam, hogy ezekben a váltókban és a difikben soha nem kell az olajat lecserélni.

Ha mégis leengedésre kerül a sor, akkor pedig csak a gyári Ford váltó- és difi-olajjal lehet feltölteni. Mert az valami spéci grafitos anyag.

 

Nekem eddig egyik Transitban sem volt cserélve a sebváltóolaj..?

Előzmény: trafo2000 (1814)
trafo2000 Creative Commons License 2006.08.06 0 0 1814
mt75 ös váltó már 91 óta van.Az ötödik seb áttételét változtatták a szívó és turbós közt,a km kihajtást ,van elektromos és bovdenes.Nem egyszerű javítani de megoldható.Ha tudsz venni tarcsiba az jó,bár ha rendszeresen van benne olaj cserélve akkor nagyon sokat elmegy.
Előzmény: draft755 (1804)
Transit'92 Creative Commons License 2006.08.05 0 0 1813

Akkor azt hiszem jobban körül kell még néznem. Én kapásból Bosal-t akartam venni.

De ezekután már...

 

Köszi

Előzmény: draft755 (1810)
Transit'92 Creative Commons License 2006.08.05 0 0 1812

Üdvözöllek köreinkben!

 

A sárga lámpa (vízleválasztó figyelmeztető) azt jelenti, hogy víz van a gázolajszűrőben. Nagyobb fordulatnál letilt a motorvezérlő elektronika (piros lámpa), azért áll meg.

Teendő: A gázolajszűrő alján van egy érzékelő. Húzd le róla a kábelt. Nyomj egy csövet a leeresztőre és vezesd egy edénybe.

Aztán kb. 2 fordulattal lazítsd meg az érzékelőt és engedd le az anyagot a szűrőből addig, amíg víz folyik.

Ezután vissza minden és próbáld meg indítani.

Előzmény: frenkee (1811)
frenkee Creative Commons License 2006.08.05 0 0 1811
Sziasztok!

Kezdő Transitosként a segítségetekre lenne szükségem...van egy '92es 2.5td sárkányom....gondban vagyok az ellenörző lámpák pontos jelentésével....folyamatosan ég egy sárga színű "benzinkanna" szerű lámpa....és magas fordulat számnál befagy a gázpedál és leáll a gép egy piros színű "motor" szerű lámpa kigyulladásával egyetemben. Majd csak a gyujtás teljes levételével indul újra.

Előre is köszönöm!

Üdvözlet!
draft755 Creative Commons License 2006.08.05 0 0 1810

Milyet vegyek akkor?!

 

Leginkabb ar es tapasztalati tenyezö (elettartam) utan tudod eldönteni, hogy melyiket erdemes a sok szar közül ... :-) A bosal-t nem ajanlom !!

Előzmény: Transit'92 (1808)
draft755 Creative Commons License 2006.08.05 0 0 1809
A BOSAL-al mi a baj ?? Csak annyi jelen esetben, hogy a közep es hatso dob arara ramondtak rabat nelkül 96.- es 136.- EUR-t !! Ugyan mas tipusnal, de Bosal dobot felrakva a ket ev utani szetrohadast sajnos eleg realisnak tartom. Ha 50.- EUR lenne db-ja, akkor is elgondolkodnak azon, hogy van e ertelme felrakni.

A gyari nalam 9 eve van rajta. Most is csak a külsö hej az, ami levalt. Ami fontos !!! Nezd meg, hogy a mostani dobot ki szallitotta (tehat ki volt anno a beszallito): mert, ha most pl. bemesz a fordhoz es megrendesz egy gyari dobot (ami ugye nem ford), akkor lehetseges, hogy a mostani beszallito mar nem ua. => az elettartama sem 14 ev lesz az uj es "gyari" dobnak. :-(
Előzmény: Transit'92 (1808)
Transit'92 Creative Commons License 2006.08.05 0 0 1808

"Bosal-t nem akarok venni mert 2 ev elettartam keves lenne annyi penzert ... "

 

Mi a baj a Bosal-lal? Nekem is szükségem lenne komlette kipufogóra, mert már egy ideje lyukasan járok vele. Nemsokára tervezem a cserét..

Nekem még gyári van, 14 éves. Valami olyat akarok helyette, amivel legalább 10 évig nem lesz gondom.

Milyet vegyek akkor?!

Előzmény: draft755 (1802)
draft755 Creative Commons License 2006.08.04 0 0 1806

Na itt van az uj közepdobom. Kivancsi vagyok, hogy milyen minöseg lesz mert az elado minösegi cuccot irt a szövegben. Allitolag az uj ara 240.- EUR lenne. Hat nem tudom mert az eddigi 2-szeri utannakerdezesnel ket egesz mas arat kaptam a gyari dobokra (140,164,226.- EUR). Mondjuk ez 1,51.- EUR-ert nem volt draga. :-)

 

 

draft755 Creative Commons License 2006.08.04 0 0 1805

Itt a kep hozza ...

 

 

draft755 Creative Commons License 2006.08.04 0 0 1804

Trafo !!

Valto-ügyben egy kerdes hozzad : az en 97-esembe, ha keresgelek valtot tartalekba, akkor hanyas evjarattol nezegessem, hogy utanna passzoljon is ?

Itt van pl. egy kep. Erröl meg lehet allapitani, hogy passzol-e ? Csak annyit tudok rola, hogy 2,5D-es motorral szereltböl van.
Hja es mx. mennyit adjak erte szted ? Ugy, hogy nem kell azonnal, meg lehet, hogy soha.(?)

Valtot szedtel mar szet es csereltel külön fogaskerekeket ? Vagy csak egybe komplettan ? Lehet, hogy nincs is sok ertelme, mert tul draga lenne. Egy 99-es bmw-nel most ez volt a szitu 2 honapja.

Előzmény: trafo2000 (1798)
draft755 Creative Commons License 2006.08.04 0 0 1803

Hat engem aaztan kerdezhetsz ilyenekröl. :-) Elkepzelhetö, de igazsag szerint fogalmam nincs rola. 2000-töl gondolom mar mind az.

10500.- EUR lett volna "hibatlanul".

Előzmény: trafo2000 (1797)
draft755 Creative Commons License 2006.08.04 0 0 1802

A herr inzsenyer el volt ajulva a kocsi allagatol. Meg is jegyezte, hogy a legtöbb ilyenkor rozsdal igencsak + motor fossa az olajat stb.

 

Most vadaszok meg kipufogora. Bosal-t nem akarok venni mert 2 ev elettartam keves lenne annyi penzert ... Ha szerencsem lesz meg ma sikerül is egyet vennem igen ocson. :-)

draft755 Creative Commons License 2006.08.04 0 0 1801

Csütörtökön vizsgazott a tranyoka. Hibapont nelkül atment a dekra-s vizsgan. Ez neked is köszönhetö Trafoooo ...!! :-)) Köszi meg1x ! Ujra 2 ev nyugodtsag van ...

TAUNUS 73 SW Creative Commons License 2006.07.31 0 0 1800
Szép gyüjtemény.
Előzmény: trafo2000 (1794)
Transit91 Creative Commons License 2006.07.28 0 0 1799

Ahham. na ezt nem tudtam. :-)

 

egy képet tud valaki csinálni egy ilyen foglaltról?

 

Köszi Trafff

Előzmény: trafo2000 (1795)
trafo2000 Creative Commons License 2006.07.28 0 0 1798
Ezek itthoni szerzemények.Az még vissza van.
Előzmény: draft755 (1792)
trafo2000 Creative Commons License 2006.07.28 0 0 1797
Alumotoros?Engem biztos nem
Előzmény: draft755 (1791)
trafo2000 Creative Commons License 2006.07.28 0 0 1796
Transitnál igen ritka a hűtésprobléma.Hacsak nem folyt el a víz valahol.De van itt egy gép amin nincs venti és úgy sem melegszik.Igaz nem jár pesten
Előzmény: draft755 (1790)
trafo2000 Creative Commons License 2006.07.28 0 0 1795
Hát a tartó füleket lefűrészeltem és rugóval rögzítettem a kasztnihoz.91 után gyárilag rugó tartja az indexet
Előzmény: Transit91 (1784)
trafo2000 Creative Commons License 2006.07.28 0 0 1794
Én gyűjtöm a ford modelleket,van vagy 30db,és van pár tranyó is.Ime
Előzmény: trafo2000 (1793)
trafo2000 Creative Commons License 2006.07.28 0 0 1793
ehhe
Előzmény: TAUNUS 73 SW (1781)
draft755 Creative Commons License 2006.07.27 0 0 1792
A nemet eBay-röl ? :-)
Előzmény: trafo2000 (1780)
draft755 Creative Commons License 2006.07.27 0 0 1791
Hetfön neztem meg egy ceges, 3 eves leasingböl visszaadott körbeüveges Transitot. Jobb + bal oldal kicsit meg volt huzva (nem kellett volna elemet cserelni) + flexeltek a kocsi körül szorgalmasan es a rahullo szikratol mar kiütött rajta a rozsda. Igy akartak 3e EUR-val olcsobban adni mint a maradekerteke lett volna. Tehat kb. 7,5e EUR-ert. Hja es 77e km volt rajta, nem teher, 2000ccm 86 LE stb.
Azota 2x annyira becsülöm az en 97-esemet, mint azelött. Annyival biztos nem ert volna (nekem) többet !! Erdekel v.kit ? :-) Mondjuk lehet, hogy mar kesö.
draft755 Creative Commons License 2006.07.27 0 0 1790
Aktualis tema : az elmult 6-8 hetben nem fözte meg senki a hengerfejet ?? :-) Arra lennek kivancsi, hogy küzd-e v.ki hütesproblemaval. Ha igen mik voltak az elözmenyek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!