Kormánybőrözéssel foglalkozó céget keresnék, tudnátok ajánlani hozzáértő céget?
Miskolc mellett lakunk, nekünk a Kecskeméti túra több, mint 3 órába telne, kb fele, ha egy pesti céghez mennénk.
Sajnos Miskolcon nem találtam, de ha van szóljatok! Nyíregyen olyat találtam, aki bútorkárpitos, a ő kormány le-fel szerelést nem vállal.
Ezért szívesen veszem az ajánlatokat, ha esetleg közelebb is lenne, aki kormánybőrözést vállal. ( Eger, Nyíregyháza, Debrecen, Pest )
Szerintetek érdemes használt bőrkormány vásárolni, vagy inkább bőröztessem be a mostanit? A közepét is lehet kérni hogy bőrözzék be?
Ha használt kormányt vásárolok, hogyan lehet letesztelni hogy működik-e, stb. ilyen aggályaim vannak.
Tetszik a privilege felszereltség bézs kormánya, lenne is, de honnan tudom a benne lévő légzsák működik e, vagy van e benne?
Bele lehet-e tenni az én kormányom lelkét egy másikba? ( Láttam a vaterán egy képet egy kormányközép hátsó oldaláról, nem tudom hogy ki lehet-e szedni. )
Végre meg van a Cee'd :D))) Kia Lurdy-ról jó a véleményem - eddig, remélem így is marad :)
Azért nem kitűnő,mert a kézifék magasan fog és nem nézték meg :(
A téli gumit rátettem a lemezfelnire, így most tavaszig a project:
lemez vagy könnyűfém felnit venni---- én az r15ös acélnál maradnék, de még nem találtam meg a legjobb vételt... :( Gumiszőnyeget (lábtálca), csomagtértálcát és egy nyári szőnyeg garnitúrára is szüksélgem lesz, valamint ajtóvédő díszlécet is vásárolnék,mert sajnos nics rajta egy centi sem.....
Tippet kérnék, hogy a belső visszapillantó tükör zörgését mivel szüntessem meg. Ha a tükröt megfogom,nem zörög, szvsz a tükör mérete kisebb,mint kellene lennie. Nem a tükör felfogatásánál van gond,azt már kiszűrtem ( láttam a pdf-et,amit a ceedclub-on találtam.
Tuti kulcstartóra is vevő lennék- tippekre és közvetlen ajánlatra is....
Még szoknom kell a gépsárkányt, mert a 16 éves Peugeot 106 után teljesen más minden érzékszervre....
könyökömre, mikor letámasztanám vezetés közben az ablakhoz.... a jobb lábam elfárad a vezetés közben,mert nem abban a helyzetben van,mint az előző 10 évben.... tolatásnál még nem érzem a határokat....hiszen nagyobb,szélesebb,hosszabb....
Kicsit belemerültem. Kimértem a jeladó értékét különböző hőmérségleten (szereztem autodatából értékeket hőfokhoz) És gyönyörűen változik. Magyarul jeladó kizárva. Computert rátettem és mikor a kijelzőn 90 C mutatott az elektornika 50 C os jelet olvasott. (ami reális is lehet 2 km után) Úgyhogy gyanítom, hogy műszeregység hiba lesz.
Viszont abban nem vagyok bisztos, hogy egy jeladó van a motoron?
Mert lehet, hogy az elektronikának és a műszernek is külön jeladója van...
Sajnos ezt nem tudom és ezért is írok ide a fórumba, hogy valaki nem tudna e ebbben segíteni?
Nekm ilyet még soha nem csinált (5 éve van meg), szerintem irány a szerviz, mert ha a vezérlő elektronika is azt hiszi majd 0 fokban hogy a motor 80 fokos, akkor nem fog beindulni reggel!
Én egy sima 1,4-es 2012-es modellt vettem augusztusban, amellyel egyébként - figyelembe véve annak műszaki paramétereit, ill. egy-két apróságot leszámítva - teljes mértékben meg vagyok elégedve. Akkor még nem volt elérhető az Eco-dynamics csomag, amelyet most +100 ezer forintért árulnak. (Megjegyzés: Ez az összeg minden valószínűség szerint le is alkudható a kereskedőnél.)
A régebbi Ceed-ek tesztjeinél a gyári -15%-os fogyasztás-csökkentés ígérettel szemben 0,5-0,8 l minuszt tudtak elérni 100 km-en. Ebből már nagyjából kalkulálható, hogy mennyire éri meg. Ez természetesen csak gazdaságossági szempontú megközelítés volt.
Abban kérném segítségeteket, hogy ennél a típusnál normális dolog az, hogy a vízhőfok mutató állandóan 80 ill. 90 fokon van. És hideg motornál is 80 C mutat. Illettve az üzemanyag szintjelző kb 20 perc menetidő múlva mutat valós értéket.(Nem tudom, hogy ez normális e?)
Kiváncsiságból lehúztam a vízpumpáról a hőfokjeladónak a csatiját és meglepődve tapasztaltam,hogy mind a hőfok ill a tank mutató nullán áll..
Voltam vele itt szervízben (Németország) azt mondták a blokkolásgátló okozhatja. Garanciás emberrel kell majd megbeszélni, megrendelni és majd telefonálnak mikor cserélik. Lehet hogy csak kitalálták, nem vagyok meggyőződve arról hogy tényleg ez okozza.
Nekem is 1.4-es 2008-as cee'd-em van. Találkoztam én is a problémával és a márkaszervízhez fordultam.
Akkor úgy tűnt meg is csinálták, de közel alig több mint egy hónap elteltével a probléma ismét jelentkezett. Sajnos kielégítő választ a probléma forrására még mindig nem kaptam. Ha estetleg bármilyen infót tudsz ez ügyben, vagy bárki más, és is örülnék ha megosztanád velem. Köszi.
Kérdésem lenne:-valaki cserélt már első lökhárítót? 2011 végén elütöttünk egy kutyát, a lefényezett, után gyártott lökhárítót nem szervizben szeretném felrakni. Ha valaki ki tudna segíteni szerelési leírással erről a munkáról, igen megköszönném. Van esetleg valahol letölthető szervizkönyv? A kocsi a C'EED első változata, modell frissítés előtti változat.
Nagyon nincs itt mozgás, én is csak azért nézek be ide, mert az index fórum kedvencei között van. A http://ceedclub.hu/ oldalon biztos tudnak választ adni a kérdésre.
Figyeld meg eszi e az olajat, ha igen, akkor valóban rossz lehet a turbo, de érdemesebb egy turbo felújítással foglalkozó szakemberrel megnézetni.Esetleg mérni kell egy turbonyomást ment közben dignosztikai műszerrel az is sok mindnet elárulhat...
Engedjétek meg,hogy én is csatlakozzam,néhány hete egy 3,5 éves KIA Cee'd EX CRDI boldog tulajdonosa vagyok. Az autó felszereltségével,kényelmével,dinamizmusával nagyon megvagyok elégedve de van egy kis probléma, azért informálódom mert lehet,hogy ennél a típusnál ez a normális.
Azt tapasztalom,hogy elindulást követően és kigyorsításkor kb. 80-100 km/h-s tempóig nagyon fütyül a turbo. A használtautó kereskedőnek visszavittem ő készséges volt, elvitte saját költségén turbó felújításra, állítása szerint különösebb problémát nem találtak. Azt mondta ez ilyen. Korábban Toyota Corolla 1.4 D4D-m volt -annál (5 évig volt meg) semmilyen sipoló hang nem jelentkezett.
Korábban voltam vele a Gödöllői KIA márkaszervízben - ott azt mondták teljes turbofelújítás kell 180-200 eFt-ért megcsinálják.
Most kinek higgyek ?
A gari ugrott, mert a korábbi tulaj nem szervízeltette márkaszervízben (Lehet,hogy ez a gond a cserélt szűrők állapotából ítélve.)
Ugyan a kereskedővel úgy írtuk meg a szerződést,hogy 1 év szavatosságot vállal,de nincs kedvem pereskedni csak ha muszáj.
Kia ceed 1,6 crdi 115 röl van szo. Az utobbi evben kb 5 ször kigyulladt a motorkontroll lämpa, mentem is mindig a szervizbe, de mire odaerek kialszik. Mindig ugyan azt tudtäk kiolvasni a memoriäbol hogy "töltönyomäs tul alacsony". Ez kb 5 ször, es nem jöttek rä mi lehet az oka, mert csak reggeli inditäskor veszem eszre, hogy az elsö kb 500 meteren nem fütyül a turbo. Utäna minden normälis. Vagy ha mindjärt hidegen nagyobb gäzt adok, akkor szep lassan elkezd fütyülni, es persze huzni az auto. Ezt megcsinälja 2-3 reggel, majd utäna ki is gyulladt a särga lämpäcska. Azt az erzest kelti mintha valami leragadna. Ja es ältaläban akkor jön elö, ha egy pär napot äll az auto.
Nem tudja valaki mi lehet? Szervizben azt mondtäk gyanubol nem cserelhetnek turbot!