Szeptember óta a 133-as 415-ös helyett 260-assal van kiadva, csak egy átszerelő 415-ös van a 22-esről, az viszont csak addig van a vonalon, amíg a másik 3 kint lévő kocsi járművezetőinek műszaki pihenője van.
szerintem csak eljött a szokásos téli roncsderbi ideje. (mail)
amúgy már jó ideje (nagyjából két hónapja) eléggé össze-vissza van itt minden. most már meg két volvo is elvileg kiesett, a 732 és a 749. ezek helyett gyakran van itt a 717 és a 718, de sokszor a 733 is, a repteresek is, meg úgy egyáltalán bármi....
Tudom, hétvégén láttam. Azért kérdeztem, mert a 18-48 tuti 160/260 volt (utaztam is vele), míg 08-48-at nem láttam(persze nem láttam az összeset), és anélkül is meg van a 12 kocsi.
Amúgy ma Újpest-Központban vártam a 196-osra (kinéztem magamnak 17-67-et), de előtte még jött FLR-723 is. Mondanom sem kell, hogy olyan sokan szálltak fel rá, hogy ha akartam volna, akkor sem tudtam volna vele hazajönni. Mondom a fene akar Volvo-val menni, elengedtem. 1,5 perc múlva jött 17-67, alig voltak rajta. Ráadásul a felüljárón ki is előztük vele FLR-723-at (biztos örülhettek azon az utasok abban a tömegben). :-))
Kössz az 5-öket. Ezek szerint BPO-664 egész nap 147...aszittem tartalék. 604 meg 672 nem tudom hol van. Kinn voltam 14:00 körül Szilágyin de csak 1 121-es állt ott.
18-34 reggel robbant le a 85-ön,a lehető "legjobb" helyen,ugyanis úgy sikerült neki,hogy az eleje a Sibriken volt,de a csukló utáni része még a Harmat utcában állt,tehát kanyarodás közben robbanhatott le és onnan se előre se hátra.Volt fennakadás a környéken bőven...
Haver pont arról írt sms-t, nagyon örült, h ő is ott van, mivel 08-42-höz eddig nem sokszor volt szerencséje, mint 233E. 2 hibát írt: - a lépcsővilágítás csukott ajtónál is ég - B tengely zörög. De el volt ájulva tőle :D:D
26: 10-55 + pótolt a 04-35... nagyon jól ment és állt neki a Sziget:P 34/106: 08-32; 08-47; 17-42; FKU-923; FKU-927; FKU-928 134/134A: 03-60; 08-53; 12-71; JUX-019; KHZ-884 143/186: 06-37; 07-98; 13-86; 14-11 + pótolt a 03-01.
Azért majdnem a szemétben végezte még hónapokkal ezelőtt mindkettő :S Meglettek csinálva, de nem az igaziak. Szóval a 30-as kocsijai közt inkább a hátsó mezőnyben vannak, sajna :( 1702 meg néha hol megy hol nem :S Amúgy meg szeritnem gusztustalanul néz ki belülről, bár a 742-őt semmi se übereli...
+ a 04-70 és a 04-77 nem is annyira moslék kocsik!
Na jó, esztétikailag, de 30- as törzsek, naponta többször használtam (és remélem még fogom is őket) őket és még mindig jól futnak:P Vissza velük.... cserébe vihetnétek ezt a 17-02- es izét is.... ma reggel volt hozzá szerencsém:S
Más:Reggel 6:48-kor a 18-24 eléggé sietősen érkezett az örs-kőbányára táblák nélkül majd leparkolt.És 12:30-kor is még ugyanott állt,de akkor már voltak benne táblák is.
Általam látottak: KTK-400 reggel 7.49-kor volt Keletinél befele. Utána ment egyből a JúLiA158 majd rá 1-2 busszal a 12-35 befele. 12-65 reggel 7.46 Keleti kifele.
18-12 egyben van még? Merre felé járkál? Hónapok óta nem láttam sehol :( Rohad a garázs egyik eldugott zugában vagy mi van vele? :S Elég gyors gép, kár lenne veszni hagyni :(
126/126A: F4: 03-41 csak lerobbant reggel azt nemtom utána mia lett kihozva 30/30A: 08-02 lerobbant a Retz Bútor előtt majdnem Káposztásmegyer felé (10:45kor láttam)
Kösz! 08-69 meg nekem reggel egyszer jött F26 idejében, majd amikor mentem vele, már F6 idejében jött (ez tuti). De reggel nekem F6-nak meg a 18-15 volt felírva...
Én is 6 óbudásat láttam, mintha 08-69 egész reggel cinkotás számot járt volna. 17-12-t a Rákos út-Szentmihályi sarkon láttam 12:45 körül, ment Újpalota felé, talán F6.
Jó, nekem hogy most megnéztem csak az F5, F7 és F13 hiányzik. :-) Óbudásból meg 6-ot láttam: 08-45, 08-48, 08-53, 08-65, 08-69, 18-52. XD
17-12-nek meg nagyon örülök! Tudnál nekem segíteni abban, hogy ő hanyas forgalmin lehet (most délután ki akarok menni hozzá)? Mert nekem F2, de láttam 13 órakor, és akkor elvileg garázsban kellett volna lennie. :-S
Szerintem úgyis neked kell majd beírni, mivel tényleg elég érdekesen jöttek a 196-osok reggel, az meg teljesen felesleges, hogy daveszka beírja kb. mindet rosszul.
Csak azért kérdeztem, mert délben láttam a Blahánál, jött a körúton Nyugati felől, rákanyarodott a Rákóczira, elment a Keletiig, majd onnan be jobbra a Fiumei útra.
Tegnap 23/F8DU-t járta, vele mentem be dél körül a városba, akkor jött garból, és este vele mentem haza garázsmenetbe :D De hogy ma hol van, az passz, 23-ason nem láttam..
A régi, kevésbé szép idő... :D Azt viszont kötve hiszem. U-936-tal több a probléma, többször láttam lerobbanva, jobban zörögnek a tengelyek, motor se volt mindig a topon... 937 a király :D Neki egy lerobbanása volt (amiről én tudok), akkor elengedte elöl a levegőt, és kész volt a totál alacsonypadlós busz :D De másról nem tudok. Nem is hiszem hogy nagyon lenne, nagyon egyben van a kocsi. Még viszonylag esztétikailag is oké, de ezt majd megpróbálom korrigálni. Olyan ő nekem, mint BPI-553-nak BPI-553 :D:D:D:D:D
Bár tény a legviccesebb az volt, amikor össz-vissz 2 FKU volt Kelenföldön (936+938) és a teljes 139-es FJX-ekkel volt adva az egyik FKU asszem akkor 103-as a másik meg 173-as volt :D
Ami FKU, az 139 :D:D Szerencsére, ott még viszonylag jó dolguk van. A top FKU pedig 937 :D:D (bár sajnos alapjáraton picit nyikorog a moci, bal hátsó izzó kiégve, de pl. alig van tengelyzörgése! Imádom! :D)
Ami FKU, az 139 :D:D Szerencsére, ott még viszonylag jó dolguk van. A top FKU pedig 937 :D:D (bár sajnos alapjáraton picit nyikorog a moci, bal hátsó izzó kiégve, de pl. alig van tengelyzörgése! Imádom! :D)
?? Előfordul, de bármiben le merem fogadni, mentem mindkettővel képem is van róla. Mint írtam, U-939 most jött vissza, talán tegnap, szinte tuti h állandó 139 lesz ő is. U-937 szerencsére csak pár napra ment át Óbudára, de ő nagyon hamar visszatért, s maradt 139 törzs :D
Persze. U-937 (hála istennek!) csak pár napra ment át Óbudára, U-939 pedig asszem tegnap jött vissza. Egyébként 05-20 hol töltötte első kelenföldi munkanapját?
F1: 02-49 F2: 13-43 F3: 13-10 F4: 13-73 F5: 13-31 F6: 13-30 (neki volt egy kisebb kiesése, ha jól láttam a víz felforrt, de végül vonalműszak megjavította) F7: 12-66 F8: 10-63 F9: 12-67 F10: 02-35 F11: 13-34 F12: 12-69 F13: 13-33 F14: 13-53
05-38 17 óra körül lerobbanva ácsorgott Szentmihályin, pont a Sárfű előtt 100 méterrel mondta be az unalmast. Valszeg vontató lett belőle. 05-65 meg végre nem 7-173! :D Ja, és még 11-68 is 130 volt.
05-38 17 óra körül lerobbanva ácsorgott Szentmihályin, pont a Sárfű előtt 100 méterrel mondta be az unalmast. Valszeg vontató lett belőle. 05-65 meg végre nem 7-173! :D Ja, és még 11-68 is 130 volt.
Felújított kocsik, kisebb hibáktól eltekintve jó állapotúak, eddig is ki voltak adva, ezentúl is ki lehet őket. Sokkal inkább ők, mint pl. 11-40, 11-49 meg ilyenek.
Hidd el, hogy 0552 volt az. "BPI-184" topictárssal együtt láttuk a 950-esen! :) Ezért furcsálltam én is, csak akkor éjjel fél3-kor már nem volt annyi erőm beírni a kérdést :D Amúgy meg cinkotai is lehet, mert 950-esbe Cinkota is ad :)
Én 272-en vártam 0551 nem találtam akkor elmentem Móricz Zsigmondra!Én futottam 11-49 buszon ültem később pár perc múlva jön 0551 azaz akkorleszálltam másik 0551 ültem!Ezen héten kedd-től csütörtökig 272-es 11-49 és 05-51 mindig együtt vannak:D
7: R-727, X-199 7E: 04-66, 04-38, 04-22 8: 10-63, 13-31, 02-49, 12-67 53: 02-23 112: 07-75, 15-01 139: U-936 173: X-221, U-943 173E: 04-66, 11-79 178: 10-10 240: 02-31, 15-15 272: X-226, 11-49 (tegnap pl. 11-15 és 05-51 is bennmaradt a garázsban, mért nem azok jönnek ki, és mért nem ezek a fosok maradnak benn, ha már van miből választani?) 288: 12-10
Bocsi skacok elnéztem :S inkább maradjunk annál a verziónál szerintem, hogy "U908" vagy "R708" vagy X208 "vagy" hasonló csak betű is legyen benne :D sorry még egyszer :S
igazságszerint én sem láttam sehol máshol ezt a fajta azonosítót:D csak HB-nál meg itt. De még a buszok könyvén is képesek leírni hogy nemtudom X-210 meg R-740 stb csak itt olyan nehéz kiírni hogy R-xxx stb
Régebben mondott valamit név szerint BPI-553, hogy igenis létezik a BKV-nál a Volvo-knak azonosító, csak nem használják... aztán döntöttem erre úgy, hogy mégis így írom a Volvo-kat.
(A papíromra egyébként a kezdetek óta így írom fel a Volvo-kat, fölöslegesen nem írom ki, hogy FKU, meg FJX, egy csomó helyet foglalnának.)
Rendszámosok jegyezzétek nagyon jól meg. 29-08 meg 97-23 mint azonosító nincs.
Csak akkor használjátok, ha tud valamelyikőtök egy olyan oldalt vagy papírt mutatni ahol ez azonosítóként szolgál mert itt nem az is biztos meg a bkv-nál sehol. Valami barom agyszüleménye ez. Kár, hogy felvettétek ti is.
(remélem, 08-72 topiktársat nem zavarja, hogy beírtam a 160/260 egy jó részét, de gondolom ő se tudja összeszedni mindet, az szinte lehetetlen. Ezt a "párat" 40 perc alatt láttam a temetőnél :D)
112: 13-82, 15-02, a többit már beírtad. 07-72 nagyon meglepett. Amúgy annak örülök, h 3 jó FOK-GYEM-es kocsiból egyet sem voltak képesek működtetni a kollégák... (13-42-ben és 82-ben meg ugye nem jó) 102:13-63, 07-44 105: 07-74, KXM-008, 028, 037 Tegnap: 53:13-51, 13-77 58:12-89, 02-37 90:13-69, 07-82 102: 07-39, 07-45 105: 05-04, 05-16, 05-20, 07-70 114: KXM-022 150:12-82 212: 13-27, KXM-034 240E: 00-41, 03-33 250A: 12-11 272: 11-40
Lehetséges. Déltől 4-ig Újpesten voltam a 147-esen (na melyik buszon?:D), aztán többször láttam ugyanott állni, meg egyszer visszaékezni Különjáratból. :-) Localot is láttam (JUX-016), ő egész délután ott szobrozott Újpest kp-ban.
Lehel út - Bécsi út között volt pótlás. Honvéd Kórház magasságában összement két személygépkocsi, az egyik rendőr autó volt és a síneken landoltak. Hamar szabaddá vált a pálya, megindult a villamosforgalom. Közben odaérkező villamospótlókra meg akik felszálltak azokat végig vitték a Bécsi útig, nem ültették vissza az utasokat a villamosra. 18-32 és 06-04 (?) is ott volt.
Biztos? Nálam a 050-es az tarjáni. 046-050, 053->Nógrád És akkor kizárásos alapon 051, 052->Alba (plusz ha van még 052 után is, de arrafelé nem vagyok képben)
Délután 1 körül Róbert Károly körúton 1-es villamospótlás, miközben járt a villamos mind két pályán :D A pótlók meg csak a Hungária felől jöttek. Pótlók: 04-49 05-79 19-39 04-50 (?) és még egy 435-öst láttam.
A nemtúlsok 21VP közül az egyik kicsit hosszabbat pótolt a meghirdetettnél (rendszám passz), mert Földváry és Koppány között két autó összecuppant. Kb. 30-35 percet állhatott a forgalom.
Igen, de ez is baj, a másik, h a végén sokszor a sofőr van leb@szva ha kinntartja őket. mert ugyebár ezek többségének ott van a gazdag apuci-anyuci, aki pillanatok alatt elsikálja az egészet. A harmadik, h a kollégák egy része iszonyatosan leszarja, h mi folyik a háta mögött A negyedik, h sokszor a kolléga nem is mer szólni, pedig látja...
Szájba kéne taposni ezt a sok férget... Nem értem ilyenkor a sofőr hogy nem veszi észre, hogy összebarmolják az autót, ilyenkor csuknám az ajtót és lépnék a gázra... vagy ha nincsenek sokan utánuk futni azt jól fenéken rúgni őket ha szerencsém van talán még a golyóik is vissza szállnak, akarom mondani fel...
OFF Ezt úgy kell elképzelned, hogy otthon ülünk, csendben, becsukott szemmel a sarokban és meditálunk. Közben megálmodjuk mindezt majd úgy beszélünk róla, mintha a valóságban történe volna. Röviden; egy szavát se hidd, nem beszámítható állapotú! ON
Láttam 05-51-t. Nem tudom, te mit mostál rajta, de az összes firka rajta van, sőt, sajnos még újakat is találtam. Remélem, én több sikerrel járok, mint te.
Nem, nincs a 196-oson beugró szám (max. olyanok vannak, amik délelőtt FVA-znak, a reggeli csúcs után). A 96-os F21B pedig reggel a 92/F1-en kezd, majd a 15:15-ös 296-os indulásra szerel át, majd megy 96-oson is, és este a 296-oson megy egy utolsó kört, utána garázsba megy.
Ne felejtsd el, hogy a 92-esen rendkívüli menetrend van, úgyhogy az átszerelés is változhat. 176E: F3: 12-53 276E: 00-46, 03-04 2v: 12-44, 15-24, 06-53 GC (utasok nélkül természetesen, olyan sürgős volt, hogy még a 244-es táblákat se sikerült leszedni): 19-98 (asszem ó-1 vezérével)
96/296: F21B: 03-52 (?, az tuti, hogy nem 412-es. Nem láttam jól most a sötétben már az azonosítót (több hete nem képesek megcsinálni az egyik utcavilágító lámpát...))