No meg kérdés ,hogy mikor volt pollenszűrő cserélve mert ha az el van dugulva akkor kevés a beáramló levegő és képtelen lehűteni a gépszörnyet , a 9fok elfogadható de lehetne kevesebb is nekem 5-6C között van a leghidegebb levegő .
9 fokos levegőnél hidegebbet nem tud. Azt pedig nyomja a rostélynál. Így szerintem az tökéletes. Még azt elfelejtettem, hogy a belső levegő keringetést ha bekapcsolod, akkor a tuti!
Szerintem ne vigyed. A 9 fok tökéletes. A 40 fokba a 25 teljesen jó. A tiéddel is lehet fagyasztani, ha csak magadra állítod. De annak hapci lesz a vége. : ) Nem hiszem hogy másnak 40 fokba sokkal többet tud a klímája. Ha csak nem valami hiper szuper modern gépezetről beszélünk. : ) Szerintem!
egy olyan problémám lenne, hogy mostanában jöttem haza kb 150km utrol. nagyon
melegvólt.a napon vagy 40 fok.a klimát 16 fokra állitottam, és mire hazaértem 25 fok alá
nem mentle a belsö hőmérséklet. akár , hogy is állitottam a ventillátor erösségét.
most nem tudom, hogy a klimám rossz e? mert mások azt mondják, ha leveszik 16 fokra a klimályukat akkor annyira lehüti a kocsi belselyét, hogy meglehet fagyni benne. vagy a nagy melegben csak ennyire képes az autó.í Telefonon felhivtam a klimásokat azt mondták,
holy a légterelönél ha leveszem a fokot akkor a levegö höfokának10foknak kell lennie.
Ma m,egmértem igaz kint csak 23 fok volt a fuvokánál9 fokot mértem. digitális hömérövel
A kocsi 3 éve van nállam és eddig a klimához nem nyultam.hát tömören ennyi! most nem tudom vigyem szervizbe vagy ne? ELÖRE IS KÖSZI A SEGITSÉGETEKET
Szia semmi köze a klimagáznak a bal oldal problémájához, ez csak szerencse ,hogy éppen átált hideg állásba , egy elpárologtató van az autóban mindkét oldalra innen megy a hideg levegő ha azt a terelő lapátok is úgy akarják.
Azért annyit szeretnék hozzászólni ahhoz, hogy egyik oldalt hideget a másik oldalt meleget fúj a klíma, hogy nekem is így működött. Az ok annyi volt, hogy kevés volt benne a hűtőgáz, feltőltés után rajta hagytuk a nyomásmérő műszert egy órahoszra és némi nyomás csökkenést tapasztaltunk. Kicseréltük a tömítéseket újra töltöttük, ujabb egy órahossza nyomás ellenőrzés. A nyomás stagnált és azóta egyforma a hőmérséklet mind a két oldalon.
Szia. Biztos lehetsz benne, hogy Nálad kezdtem volna, ha nem laknál olyan messze!
Egyébkénzt sikerült megtalálni a hibát. Végignéztem a vákuumcsöveket és szelepeket a tűzfalon és kiderült, hogy el volt dugulva az egyik "vákuumelosztó" (a vákuumszivattyú után a fékrásegítőn lévő kétirányú elosztó... az egyik ág a turbó a másik pedig az egr vákuumellátásáért felel. A turbó felé menő ága el volt dugulva. Kitakarítottam és egyből megjavult minden!!).
Azért szeretnélek egyszer felkeresni a bal oldali fűtés reparálása miatt :) De előtte még vezérműszíjat kell cserélni :S
Kb 4 hónapja vagyok C5 tulajdonos. Egy 2003-mas 2.0 HDi C5-öm van. Az autó teljesen rendben van, reális kilométerrel, magyarországi. Kb 1 hete mégis jelentkezett egy probléma. Szeretném a tapasztaltabb "kollégák" segítségét kérni, hogy mitől lehet az, hogy néha csak kb 3000-3500-as fordulatnál kapcsol a turbó, akkor kezd el húzni a kocsi, addig meg csak araszol felfelé. Amúgy az esetek többségében 1700 körül leadja a nyomatékot, de mondjuk visszakapcsolásnál, vagy intenzív indulásnál néha 2-esben, de inkább 3-masban csinálja ezt.
Kérdezném elsősorban a tapasztaltabb kollégákat: mi okozhatja általában az első kerékjáratok falán megjelenő hidraulikaolaj foltot? Az LDS nem fogy vészesen, szóval nem spriccel az olaj, vagy ilyesmi, inkább csak szivárog valahonan talán. 2002-es modellről van szó, ha ez fontos... Nem sokára olajat cserélünk, akkor majd a csáposon jobban meg tudjuk vizslatni talán, de jó lenne előre tudni, hogy mégis mire készüljünk fel... Köszi a tippeket előre is!
Szia ha nem boldogulsz vele ránézhetek igaz nincs 2milláért bosch csoda műszerem csak egy ócska gyári citroen műszerem meg némi tapasztalatom hátha az is jó valamire.
Köszi a konstruktív hozzászólást de a probléma már megoldva!ÉS ÉN OLDOTTAM MEG!!!!!!!!!!!Légteleníteni nem kell a fék pedig fog mint a satú és ha egyszer találkozunk ne félj megállok mint a jancsiszög!Tudod a gyakorlatias emberek mindenre találnak megoldást.Nekem is van családom úgyhogy én sem ész nélkül állok neki a dolgoknak és képzeld még célszerszámot is csináltam amivel legközelebb fele annyi idő alatt megcsinálom mint most!De hangsúlyozom a fék RENDBEN VAN !!!!!!!!!!!!
Ma voltam a kocsival egy villamosságisnál diagon... hát, kb mintha a szomszéd Józsi bácsihoz vittem volna :D
Bemegyek, elpanaszolom, hogy nem húz az autó, mintha nem lenne elég a turbónyomás. Miközben a koma kötözgeti rá a kábeleket, büszkén meséli, hogy most szereztek be valami istenkirály Bosch diagnosztikát 2milláért és ez már szinte azt is tudja, hogy mik lesznek a heti lottószámok... Kíváncsian vártam az eredményt!
Kb 10 percig állítgatták és okosan néztek a notebookra, majd egyszercsak nagybüszkén megszólal a szerelő, hogy Megvan a hiba!! Nincs töltőnyomás!!
Előszőr azt hittem, hogy csak viccel, de kiderülét, hogy nem... Akkor már félve, de azért megkérdeztem; És vajon miért nincs töltőnyomás? de erre már nem tudták a választ..
Azt azért meg tudta mondani, hogy a légtömegmérő jó és a map szenzor is rendben (bár amennyire értenek hozzá ebben sem vagyok biztos..)
Egyébként nem egy kis zugműhelyről van szó, a környéken egy elég elismert szakember.
Ja, ez persze 3ezerbe került...
Most megvárom amíg egy kicsit lehül a motor és akkor végignézem a vákuumcsöveket, szelepeket, turbó körüli dolgokat, hátha találok valamit..
Nekem szakszerelő csinálta még elősször az első fékktárcsák cseréjét. Amikor visszakaptam, valamilyen késztetésnek engedve leszedtem a kereket. Mit láttam? A bal első féktárcsát egyetlen csavar tartotta. Szerinted ez nem életveszélyes, ha nem nézem meg? A szerelő nagyon régen citroenekkel foglalkozik (kíváló munkát végez), csupán pont akkor azt a csavart kihagyta!
Nekem nem azzal van gondom, hogy saját véleményed van (mert úgy az egészséges ha mindenkinek van saját), hanem a hangnemmel (szerintem senki sem beszélt így Veled sem)!
Ha jól sejtem ez a fórum pont azért van, hogy segítsük egymást, nehogy elrontsunk valamit. Mihalusz kolléga is azért írt, mert nem akarta elrontani.
Szerintem azok a Suzuki-sok veszélyesebbek, akkik fenekedbe jönnek és előtted tíz centiméterrel vágnak be! Ma is találkoztam ilyennel. Csuklott is az összes ronokja. :D
persze, feltételezzük, hogy mindenki a max. gondossággal jár el, és nem AKARJA kinyírni sem magát, sem családját, sem közlekedő társait. De ahogy a székely mondja: "a sör nem ital, a medve nem játék" A fék sem. Ha valaki annyira vérprofi, hogy szétugraszt egy fékmunkahengert, akkor jó eséllyel NEM tudja rendesen összerakni. Minimum becsípi a gumikarmantyút, ekkor szivárogni fog a fékolaj, vagy nem tudja kilégteleníteni az ABS-es fékrendszert, és van az úton egy időzített bombánk.
Lehet engem nyugtatgatni, de tudomásul kellene venni, hogy az autózásnak vannak bizonyos minimális MUSZÁJ költségei. Nem az adókra gondolok, hanem arra, hogy van, amit szerelővel/szakemberrel KELL megcsináltatni, van, amikor ki KELL cserélni az alkatrészt, stb. Akinek ez nem megy, az NE ÜLJÖN AUTÓBA. Sorry.