Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2011.06.19 0 0 4611

No meg kérdés ,hogy mikor volt pollenszűrő cserélve mert ha az el van dugulva akkor kevés a beáramló levegő és képtelen lehűteni a gépszörnyet , a 9fok elfogadható de lehetne kevesebb is nekem 5-6C között van a leghidegebb levegő .

V.6. Creative Commons License 2011.06.19 0 0 4610

Nálad ez nem klíma probléma, hanem terelő zsalu gond.

Előzmény: foldijo (4608)
V.6. Creative Commons License 2011.06.19 0 0 4609

9 fokos levegőnél hidegebbet nem tud. Azt pedig nyomja a rostélynál. Így szerintem az tökéletes. Még azt elfelejtettem, hogy a belső levegő keringetést ha bekapcsolod, akkor a tuti!

Előzmény: xmbela (4607)
foldijo Creative Commons License 2011.06.19 0 0 4608

Sziasztok !

 

Hát a klima probléma nállam is létezik, sikerült a baloldalt hidegre állitani így most talán jó lesz, a hiba javításához meg kell keresnem  betq-t.

A hátsó ablaktörlö indul amikor gondol egyet ezt megoldottam kivettem a biztositékot.

 

üdv. Szepi

 

xmbela Creative Commons License 2011.06.19 0 0 4607

Nézesd meg a klímát, mert valami nem tökéletes, vagy kevés a hűtőközeg, vagy nem zár a zsalu és meleg levegő kerül a légcsatornában.

Előzmény: csipesz1960 (4605)
V.6. Creative Commons License 2011.06.19 0 0 4606

Szerintem ne vigyed. A 9 fok tökéletes. A 40 fokba a 25 teljesen jó. A tiéddel is lehet fagyasztani, ha csak magadra állítod. De annak hapci lesz a vége. : ) Nem hiszem hogy másnak 40 fokba sokkal többet tud a klímája. Ha csak nem valami hiper szuper modern gépezetről beszélünk. : ) Szerintem!

Előzmény: csipesz1960 (4605)
csipesz1960 Creative Commons License 2011.06.19 0 0 4605

sziasztok!

egy olyan problémám lenne, hogy mostanában jöttem haza kb 150km utrol. nagyon

melegvólt.a napon vagy 40 fok.a klimát 16 fokra állitottam, és mire hazaértem 25 fok alá

nem mentle a belsö hőmérséklet. akár , hogy is állitottam a ventillátor erösségét.

most nem tudom, hogy a klimám rossz e? mert mások azt mondják, ha leveszik 16 fokra a klimályukat akkor annyira lehüti a kocsi belselyét, hogy meglehet fagyni benne. vagy a nagy melegben csak ennyire képes az autó.í Telefonon felhivtam a klimásokat azt mondták,

holy a légterelönél ha leveszem a fokot akkor a levegö höfokának10foknak kell lennie.

Ma m,egmértem igaz kint csak 23 fok volt a fuvokánál9 fokot mértem. digitális hömérövel

A kocsi 3 éve van nállam és eddig a klimához nem nyultam.hát tömören ennyi! most nem tudom  vigyem szervizbe vagy ne? ELÖRE IS KÖSZI A SEGITSÉGETEKET

betg Creative Commons License 2011.06.18 0 0 4604

Szia semmi köze a klimagáznak a bal oldal problémájához, ez csak szerencse ,hogy éppen átált hideg állásba , egy elpárologtató van az autóban mindkét oldalra innen megy a hideg levegő ha azt a terelő lapátok is úgy akarják.

Előzmény: gabi1955 (4603)
gabi1955 Creative Commons License 2011.06.18 0 0 4603

Azért annyit szeretnék hozzászólni ahhoz, hogy egyik oldalt hideget a másik oldalt meleget fúj a klíma, hogy nekem is így működött. Az ok annyi volt, hogy kevés volt benne a hűtőgáz, feltőltés után rajta hagytuk a nyomásmérő műszert egy órahoszra és némi nyomás csökkenést tapasztaltunk. Kicseréltük a tömítéseket újra töltöttük, ujabb egy órahossza nyomás ellenőrzés. A nyomás stagnált és azóta egyforma a hőmérséklet mind a két oldalon.

Lord Vader Creative Commons License 2011.06.18 0 0 4602

Köszi, így lesz!

Előzmény: bordóc5 (4601)
bordóc5 Creative Commons License 2011.06.17 0 0 4601

Nézd meg a résolaj visszavezető csöveket valszeg eltört vagy elaszakadt

 

Előzmény: Lord Vader (4592)
meszbala Creative Commons License 2011.06.17 0 0 4600

Köszönöm Kolléga! Megtettem 2 értekezlet között :D

Előzmény: METYA (4595)
Lord Vader Creative Commons License 2011.06.17 0 0 4599

Köszi, tehát akkor nincs konkrét dolog, ami általánosságban lenni szokott.

Majd akkor kiderül a csáposon.

 

Tényleg, csápossal felemelve, futómű elemeinek (gömbfejek, szilentek) ellenőrzéséhez milyen állásba kell emelni a hidraulikát?

Előzmény: betg (4596)
betg Creative Commons License 2011.06.17 0 0 4598

Szia

A turbó nem kapcsol!

Elsősorban légmennyiségmérő gyanús, de diag nélkül nem lehet megmondani ,hogy mi a baja max csak találgatni

Előzmény: meszbala (4593)
betg Creative Commons License 2011.06.17 0 0 4597

Szia ez meg  minek?

 

Előzmény: METYA (4595)
betg Creative Commons License 2011.06.17 0 0 4596

Szia lehet résolajcső, ha hidraktív+-os akkor lehet hogy a  nagynyomású cső nedvedzik  stb stb,látni kéne.

Előzmény: Lord Vader (4592)
METYA Creative Commons License 2011.06.16 0 0 4595

Keress egy Citroen buzit a kollégáid között, és tanácskozd meg vele a dolgot...

Előzmény: meszbala (4593)
po405 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 4594

Szia. Biztos lehetsz benne, hogy Nálad kezdtem volna, ha nem laknál olyan messze!

Egyébkénzt sikerült megtalálni a hibát. Végignéztem a vákuumcsöveket és szelepeket a tűzfalon és kiderült, hogy el volt dugulva az egyik "vákuumelosztó" (a vákuumszivattyú után a fékrásegítőn lévő kétirányú elosztó... az egyik ág a turbó a másik pedig az egr vákuumellátásáért felel. A turbó felé menő ága el volt dugulva. Kitakarítottam és egyből megjavult minden!!).

Azért szeretnélek egyszer felkeresni a bal oldali fűtés reparálása miatt :) De előtte még vezérműszíjat kell cserélni :S

 

 

Előzmény: betg (4590)
meszbala Creative Commons License 2011.06.16 0 0 4593

Sziasztok!

 

Kb 4 hónapja vagyok C5 tulajdonos. Egy 2003-mas 2.0 HDi C5-öm van. Az autó teljesen rendben van, reális kilométerrel, magyarországi. Kb 1 hete mégis jelentkezett egy probléma. Szeretném a tapasztaltabb "kollégák" segítségét kérni, hogy mitől lehet az, hogy néha csak kb 3000-3500-as fordulatnál kapcsol a turbó, akkor kezd el húzni a kocsi, addig meg csak araszol felfelé. Amúgy az esetek többségében 1700 körül leadja a nyomatékot, de mondjuk visszakapcsolásnál, vagy intenzív indulásnál néha 2-esben, de inkább 3-masban csinálja ezt.

 

Vélemény?

 

Előre is köszönöm a segítségeket, okosságokat!

 

meszbala

Lord Vader Creative Commons License 2011.06.16 0 0 4592

Sziasztok,

Kérdezném elsősorban a tapasztaltabb kollégákat: mi okozhatja általában az első kerékjáratok falán megjelenő hidraulikaolaj foltot? Az LDS nem fogy vészesen, szóval nem spriccel az olaj, vagy ilyesmi, inkább csak szivárog valahonan talán. 2002-es modellről van szó, ha ez fontos... Nem sokára olajat cserélünk, akkor majd a csáposon jobban meg tudjuk vizslatni talán, de jó lenne előre tudni, hogy mégis mire készüljünk fel... Köszi a tippeket előre is!

Fogash Creative Commons License 2011.06.16 0 0 4591

örülök, hogy sikerült összehozni. 

Előzmény: mihalusz (4587)
betg Creative Commons License 2011.06.15 0 0 4590

Szia ha nem boldogulsz vele ránézhetek igaz nincs 2milláért bosch csoda műszerem csak egy ócska gyári citroen műszerem meg némi tapasztalatom hátha az is jó valamire.

Előzmény: po405 (4586)
mihalusz Creative Commons License 2011.06.15 0 0 4589

Köszi a kommentet!

Előzmény: N_Joco (4580)
mihalusz Creative Commons License 2011.06.15 0 0 4588

Kössz a megértést!!

Előzmény: Tibcsi37 (4576)
mihalusz Creative Commons License 2011.06.15 0 0 4587

Köszi a konstruktív hozzászólást de a probléma már megoldva!ÉS ÉN OLDOTTAM MEG!!!!!!!!!!!Légteleníteni nem kell a fék pedig fog mint a satú és ha egyszer találkozunk ne félj megállok mint a jancsiszög!Tudod a gyakorlatias emberek mindenre találnak megoldást.Nekem is van családom úgyhogy én sem ész nélkül állok neki a dolgoknak és képzeld még célszerszámot is csináltam amivel legközelebb fele annyi idő alatt megcsinálom mint most!De hangsúlyozom a fék RENDBEN VAN !!!!!!!!!!!!

Előzmény: Fogash (4575)
po405 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 4586

Sziasztok!

 

Ma voltam a kocsival egy villamosságisnál diagon... hát, kb mintha a szomszéd Józsi bácsihoz vittem volna :D

 

Bemegyek, elpanaszolom, hogy nem húz az autó, mintha nem lenne elég a turbónyomás. Miközben a koma kötözgeti rá a kábeleket, büszkén meséli, hogy most szereztek be valami istenkirály Bosch diagnosztikát 2milláért és ez már szinte azt is tudja, hogy mik lesznek a heti lottószámok... Kíváncsian vártam az eredményt!

Kb 10 percig állítgatták és okosan néztek a notebookra, majd egyszercsak nagybüszkén megszólal a szerelő, hogy Megvan a hiba!! Nincs töltőnyomás!!

Előszőr azt hittem, hogy csak viccel, de kiderülét, hogy nem... Akkor már félve, de azért megkérdeztem; És vajon miért nincs töltőnyomás? de erre már nem tudták a választ..

Azt azért meg tudta mondani, hogy a légtömegmérő jó és a map szenzor is rendben (bár amennyire értenek hozzá ebben sem vagyok biztos..)

Egyébként nem egy kis zugműhelyről van szó, a környéken egy elég elismert szakember.

Ja, ez persze 3ezerbe került...

 

Most megvárom amíg egy kicsit lehül a motor és akkor végignézem a vákuumcsöveket, szelepeket, turbó körüli dolgokat, hátha találok valamit..

Előzmény: po405 (4554)
bordóc5 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 4585

Megjött az új nivó pálcám 3850 Hu pénz volt teljesen másképpen gyártva remélem ez is bír 10 évet

 

 

N_Joco Creative Commons License 2011.06.15 0 0 4584

Kedves Fogash!

 

Nekem szakszerelő csinálta még elősször az első fékktárcsák cseréjét. Amikor visszakaptam, valamilyen késztetésnek engedve leszedtem a kereket. Mit láttam? A bal első féktárcsát egyetlen csavar tartotta. Szerinted ez nem életveszélyes, ha nem nézem meg? A szerelő nagyon régen citroenekkel foglalkozik (kíváló munkát végez), csupán pont akkor azt a csavart kihagyta! 

 

Nekem nem azzal van gondom, hogy saját véleményed van (mert úgy az egészséges ha mindenkinek van saját), hanem a hangnemmel (szerintem senki sem beszélt így Veled sem)! 

 

Ha jól sejtem ez a fórum pont azért van, hogy segítsük egymást, nehogy elrontsunk valamit. Mihalusz kolléga is azért írt, mert nem akarta elrontani.

 

Szerintem azok a Suzuki-sok veszélyesebbek, akkik fenekedbe jönnek és előtted tíz centiméterrel vágnak be! Ma is találkoztam ilyennel. Csuklott is az összes ronokja. :D

 

Üdv.: N_Joco

Előzmény: Fogash (4582)
John Zero Creative Commons License 2011.06.15 0 0 4583

- kormány szervó csövei olaj szivárgás (2 cső - csere) 140-180 ezer km körül (nekem még nem volt)

- kézifék bowden berohadhat

- kombi hátsó ablak nem nyitható (ablaküveg vezeték szakadás miatt)

 

Előzmény: bordóc5 (4563)
Fogash Creative Commons License 2011.06.15 0 0 4582

persze, feltételezzük, hogy mindenki a max. gondossággal jár el, és nem AKARJA kinyírni sem magát, sem családját, sem közlekedő társait. De ahogy a székely mondja: "a sör nem ital, a medve nem játék" A fék sem. Ha valaki annyira vérprofi, hogy szétugraszt egy fékmunkahengert, akkor jó eséllyel NEM tudja rendesen összerakni. Minimum becsípi a gumikarmantyút, ekkor szivárogni fog a fékolaj, vagy nem tudja kilégteleníteni az ABS-es fékrendszert, és van az úton egy időzített bombánk. 

 

Lehet engem nyugtatgatni, de tudomásul kellene venni, hogy az autózásnak vannak bizonyos minimális MUSZÁJ költségei. Nem az adókra gondolok, hanem arra, hogy van, amit szerelővel/szakemberrel KELL megcsináltatni, van, amikor ki KELL cserélni az alkatrészt, stb. Akinek ez nem megy, az NE ÜLJÖN AUTÓBA. Sorry.

Előzmény: N_Joco (4580)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!