A veztengelyt oda teszi ahová "akarja", nincs ékelve a kereke. (magát a tengelyt kell beállítani egy sablonnal, miközben a kerék szabadon elforog rajta)
Üdv!! Érdeklődnék tudja e valaki! VW polo 1999 AEX motor hátul öninditós váltón van és Golf 3 1996 AEX elöl öninditós váltóra be lehet e szerelni a Polo motorját?
Addig eljutottam, hogy a váltónál a kémlelő ablakon megkerestem a V alakú jelölést, és pont felfele állítottam. Ekkor a szelepfedél alatt a vezérműtengelyen a csík nem pont vizszintes irányba állít hanem kicsit az autó eleje felé állva. Az adagolónál a bevágás is egy teljes fokkal előrébb volt, mint a hengeren lévő jelölés.
A csörömpölő hangokat okozhatnak, vezérlés probléma,porlasztó gond és hengerfej probléma. Ezek az előforduló elsődleges problémái a kamrás dieseleknek. Nézesd meg hozzáértő szerelővel. Ezekből van a leg kevesebb.
Sziasztok. Most először írok ide,remélem tudtok segíteni. Jetta 1.6D Coupe 1985. Mentem fel hídra olyan 40km/h-val, majd hirtelen csörömpölő hang jött a motortérből. Nagyon hangosan. Félreálltam, és csak nagyon nehezen akart beindulni, és utána is folyamatos csörömpölő hang hallatszott. A fordulatszámmal arányosan változott a hang is. Olaj van benne, max 2.000Km-t ha ment vele. Vezérműszíj rendben. Kipufogó mögött minimális olaj fröccsenés indítás után. Előre is köszönöm a válaszokat.
Kedésem lenne a szakikhoz v5 golf 2003 városba haladva néha elöfordul hogy megtorpan a kocsi ugyan azon a gáznál 1-2 másodperc múlva vissza áll hiba kod nincs valamikor egy hétig nincs semmi máskor 3 percen beül is kétszer utána egyhonapig semmi.Követkető a hátsó futomübe a szientet kicserélésére kellene tanács aknába elvégezhető vagy kell csápos ,valaki az audi tt szinentjét ajálja,az jó-e?Válaszokat előre is köszönöm.
Mentem a kocsival minden oké volt, megálltam a közértnél vásárolni beültem vissza beindítottam a kocsit, és nem ment se az index se a fűtés nem indul, és nem megy az ablaktörlőm se....
Gondolom ez egy áramkörön lehet emiatt nem mennek ezek. Az elakadásjelző megy. A biztosítékokat mind átnéztük mind jó, az akkumulátor feletti biztosítékot is megnéztük az is jó...
Tehát, index-ablaktörlő-fűtés/ventillátor ezek egységesen nem mennek
VW Golf 1.6 8v -m van. Ha elindulok érdekes morgó hangot hallok, 2-már kevésbé, 3-ban is kicsit. A hang kicsit olyan mint mikor hátramenetbe kapcsolok és elindulok. Szerintetek mennyire nagy a baj? 152000-et futott a kocsi. Minden olaj és vezérlés most lett cserélve. A hang szerintem terhelés függő illetve ha kinyomom a kuplungot és gázt adok akkor nincs hangja. Lehet ez váltóhiba esetleg váltócsapágy. Köszi a válaszokat!
Pár napja próbáltam törölni a hátsó ablakot, de a kapcsoló megnyomására nem történt semmi. A motor jó, nem azzal lehet a gond. Amikor direktben kapta az áramot, a leállítás után nem az alsó végállásában állt le.
PufiFuxi Lehet, hogy kábelmegtörés az ok, de ezt hogy lenne célszerű megállapítani?
Golf 3 Variant hátsó ablaktörlő nem működik. Az ablaktörlő kapcsoló kar megnyomására csak spricceli a mosófolyadékot, de a törlőmotor nem működik. Lámpával megnéztem a törlő három pólusú csatlakozóját. (1.kapcsolótól, 2. test 3. gyújtás)
A lámpával néztem a 2. és 3. -hoz csatlakoztatva világít, ha a gyújtást ráadom, A 1. és 2. esetén gyújtás ráadva +ablaktörlő kapcs megnyomva , de semmi reakció. Összekötöttem az és 3.-as pólust és ráadtam a gyújtást, akkor elindult az ablaktörlő lapát. Tehát az ablaktörlő motor jó, csak nem jut el hozzá az áram. Megnéztem a biztosíték táblát, a bizosíték is jó. Az ablaktörlő kormánykapcsoló kb fél éve lett lecserélve.
Amúgy az ablaktörlő kapcsoló összes többi funkciója működik.
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy hol lehet a gond és milyen megoldással lehetne kiszűrni a hibaforrást?
Vw Golf variant mk5 tolatóradar(PDC) elektronika cseréjét szeretném. Hol van helyileg az autóban ez a modul? Nem találjuk sehol. Bal hátul, jobb hátul(gyári program szerint) nem találjuk sehol.
Sziasztok! Régóta olvasgatlak Titeket. Megfogalmazódott bennem egy kérdés. G3 TDI, a végéről az nagyon hangos? Volt New Beetle-m, ezért adtam el és pár ismerős is ezért fontolgatja az eladását.
Ha leveszed a sapkát a tartályról, az természetes,hogy kinyomja a fagyállót vagy fel forr. A tartály sapkát csak hideg motornál szabad levenni,melegen tiltva van és az is,hogy sapka nélkül járatva van egy autó,ez benne van a kezelési könyvében is. 100C-on egy Golf sem dolgozik,ott valamilyen probléma van pl.nem megfelelő a hőérzékelő fars jelet ad a műszerednek. Mikor bekapcsol a hűtő ventilátor 88-94C között attól függ milyen gomba van benne,ettől nem magasabb a víz hőfoka,tehát 100C felett nem lehet.
Nekem 1.4 ABD de Golfom. Ugyan ez volt a problémám,na nem fort fel csak nem melegedett és nem volt fűtés elég benne. Termosztát csere 87C-ra (1.9TDI) , komplett termosztát ház (sokcsöves fedéllel) és főfok érzékelő a műszeré nem a motoré. Azóta 90C a mutató és szauna. Amúgy a felforrás és a rossz fűtés közrejátszik a rossz tartálysapkával,igaz nekem csak szimplán elfáradtak a cuccok 24-év alatt,km az nem sok.
Ahhoz nem kell látni konkrét szivárgást mikor rossz a radiátor,ugyanis a radiátornak van egy mélyedése amibe beleül és abban gyűlik össze majd lesz a fagyállóból egy ragacsos massza. Télen a radiátoron keresztül irányítod a levegőt és megy a szélvédőre oszt zsírosodik,nyáron meg szellőztetsz. Tavasszal cserélj radiátort.
Sziasztok! Adott egy ABD 1.4-es Vento! A termosztát megadta magát, felforrt! Autó megállít, másnap termosztát kicserél! A víz hőfoka nem megy feljebb 70-80 C foknál! Szar a termosztát (az új is) csere! MEYLE lett belerakva (a második is az volt), azt mondták ez biztos jó lesz! Az ok, hogy nincs fűtésem (a szivacsok lejöttek), de miért nem megy fel a víz 90 C-ra? Köszönöm!
Golf V utasoldali Ülés légzsák hiba van ha rá ülök az ülésre akkor a lámpa azonnal jelzi a hibát ha megmozgatom az ülést előre hátra akkor engedi törölni.De a következő ráülésnél ismét jön a hiba.
A csatlakozókat levágtam fixre forrasztottam de a jelenség ugyan az.
Vcds -el ki is kapcsoltam azt az ülést de hibában marad a műszerfalon.
Mekkora ellenállást kell berakni hogy ideiglenesen ezt az egy üléslégzsákot figyelmen kívül hadja?
A fűtőradiátor önlégtelenítős. Ha nem párásodik az ablakod belülről és nem zsíros akkor jó a radiátor. A kiegyenlítőn a sapkának kell nyomás alatt tartania a hűtőrendszert 0.7-1.2bar között,ha ezt nemprodukálja akkor rosz a sapka és a fagyálló is tünhet el.
Sziaszto.Bocs,hogy csak így berontok de egy kis segítség kellene. Golf3 1.4i 1994-es kilóméter óra elektromos csatlakozóhoz keresek bekötési rajzot. Ki szeretném majd nemsokára cserélni ford.sz.mérősre de MFA-ra. Esetleg még abban is,hogy melyikét lehet beletenni vagy melyiket keressem 1.4-1.6-1.8-2.0 ? a gyárim vekker órás és 200-ig van skálázva. Előre is köszönöm.
Üdv,Le tudnád irni pontosan hogy hova és milyen közdarabot kell bekötni?Vagy esetleg egy fényképet kaphatnék?Nekem sem akar füteni a golf,pedig uj a radiátor vizpumpa,meg minden,a két cső szintén meleg,de egyszerüen nem fűt rendesen. Elöre is köszönöm,
Most sikerült egy GOLF VI. 2011-es, 1,6 Dieselhez hozzájutnom. Külföldről lett behozva így nincs magyar nyelvű könyvem hozzá. Valakinek van esetleg PDF-ben vagy beszkennelve?.