Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

B-csabi Creative Commons License 2009.12.03 0 0 665
Ha már utólag felhasználták máshoz,akkor természetesen kiherélték,és akkor üres ,megnézem az enyém van e benne valami:-)
Előzmény: sínbohóc (664)
sínbohóc Creative Commons License 2009.12.02 0 0 664
Nyitott hajtórudas motoroknál?
Az enyémnek a csövében nincs semmi.
Előzmény: B-csabi (663)
B-csabi Creative Commons License 2009.12.02 0 0 663
Most megfogtál bár én szedtem már ki amerikai Waterloo motorból is,de az amerikai motoroknál inkább zsírzókat használtak,vagy gömb alakú olajozót ezek az olajozók inkább Német motorokra volt jellemző,minden löket végénél engedett egy csepp olajat az oldalsó furatnál a csőben egy csuszka van ami a centrifugális erő hatására feljebb csúszik így alatta egy csepp olaj kerül amit aztán a csuszka súlya lenyom a furatba
Előzmény: sínbohóc (662)
sínbohóc Creative Commons License 2009.12.02 0 0 662
Milyen motornál használtak ilyet? Van képed róla?
Előzmény: B-csabi (659)
B-csabi Creative Commons License 2009.12.02 0 0 661
Hát ha igényes vevőnek. akkor szép ára is lehet:-) alapjáraton se volt olcsó
Előzmény: dutrancs (658)
B-csabi Creative Commons License 2009.12.02 0 0 660
Ez a mebbre nem jó és kicsi is.
Előzmény: N.Tibcsi (648)
B-csabi Creative Commons License 2009.12.02 0 0 659
Ez egy hajtókar olajozó jellemzője hogy nem lötyög ki belőle az olaj és a kis méret nekem is van egy pár darab.
Előzmény: sínbohóc (641)
dutrancs Creative Commons License 2009.12.01 0 0 658
Ilyen " VÁLSÁGOS" -időben!!!
Előzmény: Börcsök Lajos (657)
Börcsök Lajos Creative Commons License 2009.12.01 0 0 657

Lajosnak a gépe igényes vevőnek eladó!

Ha megfizeted elviheted!
Börcsök Lajos Creative Commons License 2009.12.01 0 0 656


Lajosnak eladó a gépe igényes vevőnek!
dutrancs Creative Commons License 2009.11.29 0 0 655

Köszi a hozzászólásodat.

Kár,hogy Nullás cimbora kicsit eltűnt.Csak nem futott zátonyra??

Előzmény: pancsimánia (654)
pancsimánia Creative Commons License 2009.11.29 0 0 654
Sziasztok!

Ritkán irok ide jobban inkább olvasója vagyok a fórumnak!
Nagyon szép látvány ezeket a hajó motorokat látni ilyen részleteséggel.
Nem is gondlná sokszor az ember mi teljesítmény kell egy ekkora test mozgatásához a Dunán mondjuk.
Amúgy ilyen vagy valami ehhez hasonló gyári új dugattyúm nekem is van itthon most már csak disznek. :)
Sikeres munkát kívánok! :)
Előzmény: Nullás (578)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.24 0 0 653

....szó szerint!

Legyetek üdvözölve.!

Előzmény: endrebá (652)
endrebá Creative Commons License 2009.11.24 0 0 652
...áááá... rajta van azért egypár szem a topikon...
Csak alapjáraton.

:-)))
Előzmény: Nullás (651)
Nullás Creative Commons License 2009.11.24 0 0 651

Navégre...Már azt hittem elveszett innen mindenki....

 

sínbohóc Creative Commons License 2009.11.23 0 0 650
Kösz!
Előzmény: Oldengine (649)
Oldengine Creative Commons License 2009.11.23 0 0 649
Megnéztem a készletemet, nekem is van ugyanilyen olajzóm, alul a csőben nincs kúpszerű kiképzés, ahová a szeg vége beleilleszkedne. Valóban végig hengeres, ez jóval nagyobb kb 150-es, míg az általam jelzettek kicsik max.50esek. Ebben is két lyuk van /mármint a csövön/, gondolom a levegő áramlása miatt. Nem valószínű hogy stabilmotoré, inkább gőzgépé, a végén lévő menet is erre utal. Lehet hogy alul a csőben filcszerű anyag volt, ami a kenést végezte!? Ez igazán csak hipotézis, de vannak itt igazi szakemberek ez ügyben is.!
Előzmény: sínbohóc (647)
N.Tibcsi Creative Commons License 2009.11.22 0 0 648

 

 Valami ilyesmit keresek a Mebre.

Előzmény: sínbohóc (641)
sínbohóc Creative Commons License 2009.11.22 0 0 647
Hol volt az a "szögszerű test" ? Maga a cső sima hengeres, csak néhány furat van benne.
Előzmény: Oldengine (646)
Oldengine Creative Commons License 2009.11.22 0 0 646
Ebben volt egy szögszeű test, melynek a felső része ellapított volt, ez egy peremb e akadt fenn, így a "szög" hegye elzárta a nyílást alul de nem teljesen, mellette beszivárgott a kenőolaj. Főleg hajtókarcsap olajzására használták, ha a szög jól volt méretezve, a főtengely egy adott helyzetében felfelé elmozdult ekkor került be az olaj. A kupak lecsavarása után a csőbe lehetett az olajat tölteni, innen került az üvegbe, ekkor a szög zárt helyzetben volt.
Előzmény: sínbohóc (643)
bhz564 Creative Commons License 2009.11.20 0 0 645

Talán majd Csabi kománk meg tudná mondani.

 

Kérdés hogy milyen menet van alul ,colos, metrikus, talán abból kicsit lehet következtetni az alkatrész korára.

Előzmény: dutrancs (644)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.19 0 0 644
Juuuj! Ha ennyire kacifántos akkor várjunk egy tapasztalt "igazi" stabilost.
Előzmény: sínbohóc (643)
sínbohóc Creative Commons License 2009.11.19 0 0 643
Vannak kétségeim, azért kérdeztem.
A felső fém kupak lecsavarható, ekkor a fém csőbe lehetne tölteni az olajat, de mivel két sugárirányú furat van a csövön (az egyik majdnem az alján, a másik fél magasság alatt) így onnan nem lehet az üveget tele tölteni.
Nincs benne állítási lehetőség(pld tűszelep)
Az üveg hengert fedő rész lecsavarásakor nem rögzíti semmi a hengert, így ott nem tölthető fel.
Előzmény: dutrancs (642)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.19 0 0 642
Elképzelhető. Arra is jó.Szerintem mindenhova való ahol kenni kell működés közben és nincs óriási fordulat.
Előzmény: sínbohóc (641)
sínbohóc Creative Commons License 2009.11.19 0 0 641
Ez vajon stabil motor olajzó?
Nullás Creative Commons License 2009.11.05 0 0 640
Hmm....Biztos menni fog.Ha találok kedvedre valót s nekünk az üzemesem szerint nem kell akkor lessz adok-viszed biznisz...De sajnos az Üzemes Úr a nagy Úr.Félix Üzemes Úrnak rettegett híre van a hajózásban.De ha valamire azt mondja,hogy nem kell...S nem ő viszi el.../DD!/ az szabad préda.Pénzt sosem kérnék számomra értéktelen dolgokért.
Előzmény: N.Tibcsi (637)
Nullás Creative Commons License 2009.11.05 0 0 639

Hát ennek örülök is...E nélkül biza nincs élet a Lángokban.S ha az nincs az INOTA csak egy álóhajó...

 

 

Előzmény: N.Tibcsi (638)
N.Tibcsi Creative Commons License 2009.11.05 0 0 638

 

 Ez is egy szép motor. Örülhetsz neki !

Előzmény: Nullás (627)
N.Tibcsi Creative Commons License 2009.11.05 0 0 637

 

 Csak kellene nekünk valami agregátor adok-veszeket nyélbe ütni.

Előzmény: Nullás (634)
endrebá Creative Commons License 2009.11.01 0 0 636
Kedves Nullás, ez egy lassúfordulatú topik...
A nagystabilos felveszi a hozzászólók többségét, de ha jön egy-egy újonc, akinek van mondanivalója, ez is mozgásba lendül. Én is itt kezdtem, és ezért nézegetek be sűrűbben, most te élesztetted normálfordulatúvá.... remélem, béházé barátom ha számítógéptulaj lesz (de a könyvtárosnénit el ne hanyagold ám...), akkor ő lesz a következő újjáélesztő...
Azért örülök, hogy jársz ide is...
Előzmény: Nullás (635)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!