Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bádi000 Creative Commons License 2018.12.10 0 0 16143

Üdvözöllek!

Én a következő miatt járok ilyen fórumokra és csinálom magam

Nálunk távolbaszerelők vannak.

Felhívtam egy magát nagy szakértelemmel rendelkező webasto szakszervízként hírdető fa..kalapot.

Szerettem volna autóstól odavinni hozzá de ő nem nyúl autóhoz szóvál szereljem ki én (mi vaaan???) 

-Első kérdése hány éves az autó?

-Mondom tizenkettő

-Akkor panelhibás!

???Vattafakk??? Ez ám a szakértő!!!

Mert ezek jó ha 3-4évet elmennek -mondja ezt egy webasto szervíz egy világmárkát gyártó vállalat termékéről....

-No mesterúr mennyi a matek? 

Aszongyahogy sokszor nyóc negyvennyóc , hümm 280.000Ft

Panelcsere!

Akkor veszek egy újat 350-ért!

Az nekem nem jó, jobb ha megcsináltatom vele!!! ...szerinte!

- Az autó kezdődő hengerfejes volt, kipufogógáz került a hűtővízbe így a kályhaába és a fűtőradiátorba így hamar túlmelegedett ezért állt le hibaüzenetekkel.

Szóval inkább itt kérdezek mert ismét van egy kályhával gondom 

 

Előzmény: Ricsi89 (16141)
László Tury Creative Commons License 2018.12.10 0 0 16142

A webasto oldalán található ajánlásokat hívtam fel... Volt aki nem vette fel aki meg felvette nem volt időpont csak Január végére stb... addig meg nem fogok várni!  Nemrég hívott vissza az egyik szervíz akinek vázoltam,hogy levegős a rendszerem, erre ő azt válaszolta,hogy valószínűleg a vezérlés vagy a kosár ment tönkre... mondom neki levegős a rendszer... szerinte vagy vezérlés vagy kosár akkor is... Kikell vennni a kályhát :D 
Mint a taxisok.... ugyanaz 

Előzmény: Ricsi89 (16141)
Ricsi89 Creative Commons License 2018.12.10 0 2 16141

Fel kell venni a telefont plusz neten keresőben keresni egy céget aki javít ilyet és felhívni. Itthon is javítanak, de nincs mindenki itt a fórumon.

A fórumon itt max 1-2 olyan szerel van, aki nap mint nap ezzel foglalkozik.

De ugye, hogy meg tudod te oldani. Felvetted a telefont és lett időpont. Jó cég lehet, aki látatlanba meg tudja mondani, hogy mennyi idő a javítás. Látom nyugaton már működik a távolbalátás.

Szerintem ha vetted volna a fáradtságot és mondjuk megnézed a magyar cégeket hogy ki foglalkozik ilyennel, akkor őket is felhívhattad volna. Kiváncsi lennék hány itthoni műhelyt hívtál fel, mielőtt elkezdted leköpdösni az itthoni szakembereket.

Előzmény: László Tury (16139)
Steven57 Creative Commons License 2018.12.10 0 0 16140

Igen, nálunk nem javítanak, cserélnek. Pl panelt azt szívesen 50-60 ezerért, a tiédet 5 ből kijavítják és jöhet a következő áldozat...

Előzmény: László Tury (16139)
László Tury Creative Commons License 2018.12.10 -1 0 16139

Realizalodott bennem, hogy a kalyham igy ebben a hasznalhatatlan allapotban fog ramrohadni... elkepeszto a helyzet es felhaborito...

Nem vagyok kepes felfogni, hogy ebben az orszagban senki nem tudja vallani az allofutesem javitasat.... lehet az a baj, hogy nem 6nullás a problema... gondolom ha uj beepitesrol lenne szo mindenki egybol valaszolna es o akarna megcsinalni... 

 

Felvettem a kapcsolatot az osztrak partnerrel akik anno beszereltek es csodak csodajara 40percen belul valaszoltak... es kaptam idopontot, igen ilyenkor telen... a javitasra 2-3orat mondtak... az egesz orszag "szakemberei" szegyeljek magukat... 

 

Előzmény: László Tury (16138)
László Tury Creative Commons License 2018.12.10 0 0 16138

Diagot mennyiert vallalsz? Illetve hova menjek? Ma delelott raerek. A sarga diag kabel elo van keszitve.

Előzmény: gibbonpitti (16137)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.10 0 0 16137

a hibafeltárás idő és sajnos egyikunknek sincs ebből most túl sok...egy levegősödési hibát azért otthon is fel lehet tárni.ha diag kell abban tudok segíteni az 5 perc....

Előzmény: László Tury (16134)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.10 0 0 16136

napi rutin csak a v6 diesel ami szopóroller,de az is megoldható.

Előzmény: szvictor (16135)
szvictor Creative Commons License 2018.12.10 0 0 16135

Sziasztok!

Egy 2006-os Skoda superb-be szeretnék állófűtést rakni, sokat nem tudok még a témáról, így minden infót szívesen fogadok(ha valaki a konkrétan ebbe a tipusba rakott már, kérem ossza meg meg velem), köszönöm!! :) 

László Tury Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16134

Rátudnal nezni nekem valamikor a kozeljovoben ? 

Elkepesztoen idegesit es zavar, hogy ott van a kocsiban es nem mukodik... amikor az a dolga, hogy mukodjon.  

Ha neked nem fer bele kerlek titeket, hogy ajanljatok olyan szerelot aki megtudja csinalni  rovid idon belul es nem atveros hanem korrekt. 

Előzmény: gibbonpitti (16133)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16133

alapvetően búvárcsövezünk,de vannak,jellemzően telekjárók,ahol fém a tank és nincs rajta szerelőnyílás.olyankor muszány t-zni sajnos

Előzmény: mica-r (16131)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16132

át persze,csak ahogyan a sintérek csinálják úgy az user csak azt veszi észre a kiegből lett állónál pl h neki nem elég a 30 perc hanem 40 kell h a kocsiszekrény meleg legyen....

 

egyrészt a keringetőnek kell utánfutás leállításkor,másrészt a belső ventit nem véletlen 41 fokos víuznél kapcsoljuk és nem mindjárt egyből a kályhával....

Előzmény: Stetten (16129)
mica-r Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16131

Akkor annyira nem szakszerű ez az osztrák beépítés. 

Legalábbis én úgy tudom önálló üzemanyag vezeték ajánlott.

Előzmény: László Tury (16130)
László Tury Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16130

Alaposabban megneztem a rendszert. A motor uzemanyagrendszere van y ozva. Csak mennek es mennek a buborekok elore.... nem ertem.

Illetve mintha azt vettem volna eszre hogy kikapcsolas elott mintha visszafele mennenek a buborekok. Ez mitol lehet? 

Elvinnem holnap hozzad diagra ha meg all az ajanlat. A kalyha felol nem szivhat vissza levegot? 

 

Előzmény: gibbonpitti (16121)
Stetten Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16129

Ennek egyébként mi a jelentösége, hogy Zuheizer vagy Standheizung? Gond nélkül át lehet alakítani mindefajta kályha változtatás nélkül a kiegfütést állófütésre.

Előzmény: gibbonpitti (16127)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16128

normálisan a tank alsó negyedéig ér a búvárcső....a eredeti webasto üzemanyag csövezés a a műanyag csőnél 5/3 a guminál pedig 9/4.5 mm.....de ettől ildomosabb kicsit kisebb belső keresztmetszet.

Előzmény: László Tury (16126)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.09 0 1 16127

a c azt jelenti h 5 kw-os a kályha a z pedig zuhaiser-kiegészítő fűtés,nem álló

Előzmény: DrBrown (16125)
László Tury Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16126

Milyen mélyről szív a rendszer? Lehetseges, hogy amilor keves uzemanyag volt beszivott egy kis levegot ami mostanra ert oda? 

Előzmény: mica-r (16123)
DrBrown Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16125

És egyébként azt lehet tudni, hogy a C és a Z/C között valójában mi a különbség? 

Előzmény: gibbonpitti (16103)
László Tury Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16124

Jelenleg haromnegyen van a tank. Kb 1 hete tankoltam tele utana egeszen pentek delutanig tokeletesen mukodott a kalyha. 

Előzmény: mica-r (16123)
mica-r Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16123

Nem lehet hogy a tankból szív levegőt?

Előzmény: László Tury (16122)
László Tury Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16122

Nekem ezt a rendszert egy ausztriai webasto muhely szerelte be 2005ben. Tehat szakszeru a beszereles csak azota eltelt 13ev. 

Az atlatszo muanyagcsore nem.gyanakszom, inkabb a gumicsovekre, azokat szeretnem kicserelni elso korben. Viszont sajnos sehol nem talalok pontos cso mereteket.. esetleg ha valaki tudna nekem mondani azt mekoszonnem kulso belso atmerot. Dp30 as pumparil van szo.

Előzmény: gibbonpitti (16121)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.09 0 0 16121

a pumpától sosem lesz levegős.ott a csőrendszerben kell keresni a hibát,bár már annyiféle "okosságot" láttam h nem csodálkozok semmin sem.

Előzmény: László Tury (16120)
László Tury Creative Commons License 2018.12.08 0 0 16120

Ez lehet pumpa hiba? Vagy van valami gyakran elofordulo pont a rendeszerben ahol levegosodhet? 

Előzmény: gibbonpitti (16119)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.08 0 0 16119

igen

Előzmény: László Tury (16118)
László Tury Creative Commons License 2018.12.08 0 0 16118

Okozhatja a par perc utani leallast es fustolest az, hogy az uzemanyag pumpabol a kalyha fele tarto uzemanyagcsőben buborekok vannak? Eleg sok es nagymeretu. 

Előzmény: gibbonpitti (16115)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.08 0 0 16117

a wudu40 semmit nem ér ilyenkor...max ideig óráig....minden csatlakozási pontot le kell forrasztani és minden sarus kapcsolódás oxidációmantesíteni kell.

Előzmény: SzeZo3 (16116)
SzeZo3 Creative Commons License 2018.12.08 0 0 16116

Szia!Köszönöm...megnézem a csatlakozásokat...még 1 wd40-et elhasználok....

Előzmény: gibbonpitti (16106)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.08 0 0 16115

minden akkor romlik el amikor használják....diag nélkül felelőtlenség erről bármit is mondani.keress meg amikor gondolod.....hétvégén nem dolgozom...

Előzmény: László Tury (16114)
László Tury Creative Commons License 2018.12.07 0 0 16114

Nagyon koszonom a segitsegedet, de sajnos leghamarabb 13.án csütörtökön tudnam elvinni, es a kocsibol nemtudom kiszerelni :(

Merre vagy helyileg?

 

Illetve mi okozhatja ezt, hogy egyik naprol a masikra beszarik? 

 

 

Előzmény: gibbonpitti (16113)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!