Megvan! Két dolog még hátravan, ki kell engedni a rögzítőféket, aztán bele kell taposni a gázba, meglátod, úgy rongyolsz vele a diófa körül, hogy szétdül a fészer is! :)))
Csatlakozom,az előttem szólóhoz.Én is a kárászinál vettem állítható gázos konikat,szerintem olcsó pénzért.Mindenki többet mondott akit megkérdeztem,(start,bárdy,amero,stb)még a rosszabb minőségű telókra is.Ha személyesen megy be valaki egy kicsit alkudozni is lehet,ésszerű határokon belűl.Hibátlanul teszik a dolgukat a lengéscsillapítók azóta is.Régebben vittem felújítani is hozzájuk,még a régi helyükre,de soha nem volt velük gondom.
Látod, nekem meg 10-böl 10-szer bejött, ha visszaolvasol, éppen így van ez a szerelőkkel is, olyat nem találsz akit mindenki dícsérne.
Ebből viszont csak az derült ki, hogy a Patroléval esetleg probléma lehet, attól még az Exploreré a sikeresen felújíthatók táborához tartozhat, ráadásul marha egyszerü az első is, meg a hátsó is.
Én csak arra utaltam, hogy drágán is lehet venni újat, ami szar, és olcsóbban fel is lehet újítani, aminek még a keménységét is megválaszthatod, és gari is van rá. Mindenki saját sikerének a pogácsa...
Lengéscsillapító felújítását nem javaslom, a Patrolon talán pont a Kárászinál újítattam fel, 3x vittem vissza mert mindíg átszakadt benne valami és dőlt az olaj. A végén azt mondta, hogy ő is dolgozott vele sokat ezért nem adja vissza a teljes összeget amibe került !!!
Nekem az a tapasztalatom, hogy a Monroe a marketing ellenére semmit nem ér. Többször jártam már úgy velük, hogy berakva a vadonatújakat az autó limbohintó volt. Rendre cserélték gariba, na de han az embernek más hobbija is mint a lengéscsillapítók cseréje.
Ha Sport feliratot látsz, akkor nézd meg jobban pontosan melyik típus, nekem elöl Koni Sport van, teljesen jók, ha kiszereled, akkor visszanyomott állapotban 3fokozatban állítható a keménysége. Ha véletlen neked is ilyen van, akkor lehet hogy csak a legkeményebbre van állítva.
Egyébként a Kárászinál vettem jó áron, és ha nem lett volna ez, akkor a régieket újíttattam volna fel, kicserélnek benne mindent, és olyanra szelepezik amilyenre akarod, azután tuti hogy rendbe van. Korábban küldtünk fel nekik postán többször is, sosem volt velük gond.
Köszi, így már kirajzolódott, beütöm ezt a számot én is, meg rajzolok egy papírt, vagy kérek a Karkustól, ha lehet olyat, és le vannak szarvazva a vizsgán.
Amerre járok, több vad van mint az állatkertben, nekem nem dísznek van fent, hanem casco helyett. :)
Nem tudom cserélt e közületek valaki már lengéscsillapítókat és mi volt a véleménye. Ami most a gépben van, az Sport feliratú valami, kőkemény, azaz nulla komfortfokozattal.
Itthon a Monroe 37122 és 37035 jelűeket találtam, akciósan 50eFt/pár áron :(, miközben a neten a rockauto oldalon ugyanezeknek 31 USD darabja (kb6eFt) :). De mivel vannak más típusok is pl a JCWhitney oldalon is (KYB,Adelco,Motorcraft, Rancho, ProComp, stb), ezért kiváncsi vagyok véleményetekre, ki mit használ, mik a tapasztalataitok, mert újévi fogadalmamba vettem mind a négy cseréjét.
Sziasztok. BUEK mindenkinek. Amitoa nem voltam itt lett 3 oldal bejegyzes...
Nah Brown/40V6, nekem ugyanaz a tabla van fent ugyanezekkel a szamokkal a csovon, mint a markatarsnak is a 4533 hsz-ben. Papirom viszont nincsen, vagy meg nem talaltam meg... De ahogy vegigolvastam itt mindent, nem is tudnek a papirral sokat kezdeni.
Nem tudom mièrt mondod ezt
Ezek èrtenek hozzà
Annyira mint èn a vershez
Leveszi,szètszedi-te meg fizethetsz
Hogy dràga lesz ès szar?
Nem szàmít-itt Kabulban
Igy van..
Megbecsüljük a kevès vevöt
S ha màr itt van-jòl àtverjük!
A rögzítőfék mechanikánál van a féklámpa kapcsoló, mint más típusoknál is, azt kell kivenni, és megáztatni egy kis kontakt-tisztítóban, ez sokkal egyszerűbb mint a műszerfalat szétdurrantani, és általában ez a ludas.