Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

akos7999 Creative Commons License 2020.02.01 0 0 32667

Üdvözlet

206-ra való 14 colos gyári acélfelnim van eladó. 5 db, 15000ft az ára. 
ha valakit érdekel itt írjon, vagy szaboakos79@gmail.com. 

boyka79 Creative Commons License 2020.01.31 0 0 32666

Ami a karon van a tetejèn a gomb az nem mozog hanem lejjebb az kapcsol.

boyka79 Creative Commons License 2020.01.30 0 0 32665

Köszi!!! :) 

Előzmény: GT60 (32664)
GT60 Creative Commons License 2020.01.30 0 0 32664

Az ablaktörlő kar végén van egy gomb, azzal lehet ki/be kapcsolni és a sebesség értékét beállítani. Valszeg véletlenül kapcsoltad be. Én is jártam már így! :-) 

Előzmény: boyka79 (32663)
boyka79 Creative Commons License 2020.01.30 0 0 32663

De már mentem vele többel is mint 110 akkor nemsipolt.

boyka79 Creative Commons License 2020.01.30 0 0 32662

GT 60 Sebesség tulépès, már megvan a kocsi 15 éve és még ilyen baja sose volt! De most komolyan mi lehet a baja? 

GT60 Creative Commons License 2020.01.29 0 0 32661

Be van kapcsolva a sebesség túllépés figyelmeztető... :-) 

Előzmény: boyka79 (32660)
boyka79 Creative Commons License 2020.01.29 0 0 32660

Sziasztok nekem van egy Peugeot 206 om ami 1.4 16 V benzines, ahogy jöttem hazafele a munkából ugy 110 km/h val és elkezdet sipolni addig mig nem mentem le 90km/h ra utánna semmi nem sipól, ez mitől lehett ilyett még nemcsinált.

Robibébi Creative Commons License 2020.01.24 0 0 32659

Sziasztok! 

Van egy 1.4 dízel 206 presence-m. Tegnap indulás után kigyulladt a STOP felirat, a motorhiba ikon és a hűtővíz mutatója 100 foknál kiakadt.

Természetesen azonnal megálltam. Szétnéztem a motortérben,  persze a vizem hideg volt. Újraindítottam és hazavittem az autót. Néhány kilométerre kellett csak mennem, a víz még meg sem langyosodott.

A hibajelzések viszont megmaradtak.

Ma gondoltam egyet, levettem az akkusarut pár percre.  Helyreállt a vízhőfok mutató, kialudt a stop felirat, viszont a motorhiba ikon ott maradt.  Ez normális?

Mi lehetett a hiba oka?

Az ikon meddig marad ott?

Kérlek, segítsetek!

prokszat Creative Commons License 2020.01.20 0 0 32658

Az autó csak egyben vihető el, én nem bontom meg.

 

Más is kérdezte, Kóka településen található.

Előzmény: Rózsaromantika (32657)
Rózsaromantika Creative Commons License 2020.01.20 0 0 32657

Szia ! Engem érdekelne belőle a BSI kompletten .

Előzmény: prokszat (32656)
prokszat Creative Commons License 2020.01.20 0 0 32656

Üdv,

 

Mielőtt le adom bontóba, érdekel-e valakit egy Peugeot 206 1.4HDI VAN?

 

2003-as gyártás, érdemtelen állapotban, minden elemén van legalább egy sérülés,
jelenleg lejárt műszakival, ideiglenesen kivonva a forgalomból és indítási gondokkal.

 

 

VF32S8HXF42825937 alvázszám

255.000Km van benne.

 

Ingyen elvihető, feltétele, az adásvételi aláírása, a jármű saját megoldású elszállítása.

 

Telefon: 06harminc86négy002hat

Tamás

 

fireolto1 Creative Commons License 2020.01.19 0 1 32655

Basszus... de figyelmetlen vagyok :)

2002.10 havi   VF32AHFXF42762376   tip: HFX , 44 kw  DAM szám:09451

ez elég?

Előzmény: attila0325 (32654)
attila0325 Creative Commons License 2020.01.19 0 0 32654

De azt csak nem írtad le, mihez kéne rajzot keresnem :-)

Előzmény: fireolto1 (32653)
fireolto1 Creative Commons License 2020.01.19 0 0 32653

Szia!

Nappali menetfényt szeretnék bekötni. Én nem gyújtásra, hanem "motor jár" vezetékre kötném, mint a másik autómnál..

Előzmény: attila0325 (32652)
attila0325 Creative Commons License 2020.01.19 0 0 32652

Leírtam, mi kell ahhoz, hogy AutoData-ban tudjak kapcsolási rajzot keresni. Évjárat, motor kód (TU1JP, HFZ, HFX, ilyesmik), pontos teljesítmény (40 vagy 44 kw)

 

Olyan +12V, ami csak járó motornál van. Hmm...

Talán a generátoros rajzokon még lehet is. Inkább azt írd, mit szeretnél csinálni, rákötni.

 

 

 

 

Előzmény: fireolto1 (32651)
fireolto1 Creative Commons License 2020.01.19 0 0 32651

Megint én..

1.1-esben keresek a motortérben +12V-ot, mikor a motor jár..

No, melyik az a vezeték?

Esetleg valakinek kapcsolási rajza ehhez a motorhoz?

fireolto1 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 32650

Pl. egy ilyen? Itt látszik is, hogyan kell felrakni.. https://www.royaltuning.hu/Capa-antenna-fekete-d1307.htm

Előzmény: s4nyib4 (32649)
s4nyib4 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 32649

Sziasztok!

Peugeot 206 1.1 44kw 2004 évjárathoz keresek cápauszony antennát, lehet sima takaró elem is, nem használom a rádiót. Valaki használ ilyen megoldást?

Köszönöm!

FeZ_ Creative Commons License 2019.12.31 0 0 32648

Házilag, szerszámok nélkül nem sok mindent tudsz sajnos csinálni. Szerelőből meg érdemes hozzáértő(bbe)t keresni.

A diaggal látható lenne, hogy indítózás közben van-e szinkron (gondolom van, mert különben nem pöccenne a nyáltól, bármire is gondoltál itt), nincs-e reteszelve a motorvezérlő (gondolom nincsen, szintén az előbbi ok miatt), mekkora az üzemanyagnyomás indítózás közben, stb. ? Én ez utóbbira tippelnék, hogy kevés, ami lehet bármelyik porlasztócsúcstól, levegősödéstől, a nagynyomású pumpától, a szabályzó szelepektől és lehet még a nyomásérzékelő hibájából is, de kábelhiba miatt is. (ami hirtelen eszembe jutott)

Az ok kiderítéséhez minimum szükséges lenne egy diag és esetleg egy résolaj veszteségmérő.

 

Még az jutott az eszembe, hogy nagy ritkán előfordul olyan főtengely jeladó hiba, hogy indítózásra nem indul a motor, de ha kap egy kis féktisztítót, akkor beröffen. Ha akarsz Lottózni, akkor azt kicserélheted próbából.

 

Előzmény: Lezli63 (32646)
attila0325 Creative Commons License 2019.12.31 0 0 32647

külföldi aukciós oldalakról régebben lehetett venni lexiát, nem is volt egy vad összeg, talán 20 000 pénz körül volt annak idején, mikor nézegettem. 29-30 000 alatt találsz jófogáson is.

Az országon belül van, nem rizikós a vám, meg egyéb kellemetlen intézkedések, hamar meg is oldható. Én halkan azt mondanám, vegyél egyet, ha később nincs rá szükséged, szinte ugyanannyiért tovább is lehet adni.

 

Előzmény: Lezli63 (32646)
Lezli63 Creative Commons License 2019.12.31 0 0 32646

Szia. Köszi a hozzászólást erre sajnos nem tudok válaszolni hogy megnézte-e a szerelő diagn.műszerrel, mert kb. 1 hónapig volt nála s utána meguntam hogy semit nem tesz és elhúztam haza.Jelenleg nem tudom semmilyen szerelő környékére sem eljuttatni.

Jelenleg annyit tudok hogy ha nyálat kapnak a hengerek akkor bepöccen. 

Állítólag megnézte és állítólag a nagynyomású hiba jött elő, de itt megállt a történet amikor kiköhögte hogy fingja nincs miért nem indul, de kb 150-200e ft. amiért szétszedi és összerakja + az anyagköltség. No ekkor küldtem el a p...... !

Megvettem hozzá egy nagynyomású szivattyút-ami köszöni szépen bent pihizik a kocsiban.A szerelő ( én totál laikus vagyok) a magasnyomású 2 szelepét lecserélte gyári újra de ekkor sem történt semmi változás.

Jelenleg szeptember közepe óta szívok vele és nagyon kéne a kis autó, de ár-érték arányban sajnos nekem rentábilis az ilyen összeg egy 18 éves kis oroszlán javításához. 

Ami kicsit furcs hogy 2 hónappal előtte volt olajcsere+összes szűrő csere benne. Ebből kiindulva talán totál dugulás nem hinném hogy előfordulhat.

Mindenesetre köszönöm a hozzászólásodat, ha van még valami építő ötlet szívesen olvasnám.

 

Előzmény: FeZ_ (32644)
attila0325 Creative Commons License 2019.12.30 0 0 32645

AutoData elvileg segít. Ha megyek a műhelybe, meg tudom nézni. Modell, évjárat, motorkód, teljesítmény, ha jól emlékszem ezek biztosan kellenek.

Előzmény: fireolto1 (32642)
FeZ_ Creative Commons License 2019.12.30 0 0 32644

2,0 Diesel ? Abban nincsen lambda-szonda.

Egy értelmes (No.1 =Lexia) diagnosztikai műszerre már rá lett dugva ? Meg kellene vele nézni, hogy mi hiányzik neki indítózásnál. 

 

Előzmény: Lezli63 (32643)
Lezli63 Creative Commons License 2019.12.30 0 0 32643

Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem, van egy 2001.évjáratú peugeot 206. 2.0 diesel kis ördögöm.

Szeptemberben megadta magát a kuplung szerkezetem és 2 fokozatban próbáltam hazaérni amikor is a motor fogta magát és előjel nélkül lefulladt. Azóta sem tudtam sem én sem 2 autószerelő beindítani és ez elég komoly probléma.

Üzemanyagszivattyú jó és működik, 3 éve volt komputer cserélve benne ( igaz nem a drága eredeti, csak egy utángyártott ). 

A nyál állítólag nem jut tovább a mag.nyomásútól holott az állítólag jó !

Előtte semmi nem utalt arra hogy megálljon s ne induljon ! :( Mág csak meg sem röffen, csak teker !

Kérdés vajon mi okozhat ilyen hibát s hol keressem annak megoldását. 

Létezhet-e hogy a lambda szonda okoz ilyen problémát ? 

 

Segítségeteket előre is köszönöm és B.U.É.K. Lezli

fireolto1 Creative Commons License 2019.12.29 0 0 32642

Szia!

 Én is agyalok ködlámpa beépítésén. Ezt a kapcsolási rajzot hol lehetne megszerezni? Esetleg tőled? :)

Előzmény: attila0325 (32553)
fireolto1 Creative Commons License 2019.12.24 0 0 32641

"Olvastam valahol hogy a tűzfal szivacsa is megszívhatja  magát vízzel és az folyamatosan szivároghat befelé itt is van olyan szivacs?!"

 

Nem tudom ez mi lehet..

Előzmény: monyekin34 (32640)
monyekin34 Creative Commons License 2019.12.24 0 0 32640

Köszi a képeket és a választ!!A pollenszűrőt kivettem és csontszáraz és az a jobb oldalon van bár mintha a vízfoltot látnék a középső kardánboxnál ahol a meleg levegőt fújja ki de amikor eső van és odanyúlok meg még egy nedvszívó törlőkendőt is tettem oda nem érzek annyi nedvességet mintha csak páralecsapódás lenne aztán lehet hogy mégiscsak ott jut be a víz!!Olvastam valahol hogy a tűzfal szivacsa is megszívhatja  magát vízzel és az folyamatosan szivároghat befelé itt is van olyan szivacs?!

Előzmény: fireolto1 (32639)
fireolto1 Creative Commons License 2019.12.23 0 0 32639

Vízelvezető, amire te gondolsz, nincs ezekben. A víz a szélvédőről lefolyik a tűzfal és a kerékdob lemezének találkozásánál.. Sőt, víz még jut a kocsi alatt lévő merevítésbe is. Alul meg kicsöpög.

Még csak kábel átvezetésre sem emlékszem azon a környéken, hogy ott jutna be a víz. (de ez nem zárja ki, hogy nincs :))

Előzmény: monyekin34 (32638)
monyekin34 Creative Commons License 2019.12.23 0 0 32638

Sziasztok!Van egy Peugeot 206-osom 2004-es 1.1 Riviera model és van egy olyan problémám vele hogy a vezetőoldali kárpitom nagyobb esőzések után vizes!!Gondoltam először a fűtéscsövekre is de a fagyállóm nem fogyott és nem is kellett utántöltenem aztán felszedtem az ablaktörlőkar alatti műanyag burkolatot hogy kitakarítsam a vízelvezető lyukakat de nem találtam semmit a sáros koszon kívül lehetséges hogy nincsen vízelvezető ezekben a 206-osokban??!Az első sárvédők mögött is nagyon sok volt a falevél és a sáros lerakódás ezt is kitakarítottam és reménykedtem hogy megoldottam a problémát mivel ki is szárítottam a szőnyeget hősugárzóval de sajnos az utóbbi napok esőzései után megint el kezdett vizesedni a kárpitom!!Valami ötlet hogy hol kéne kitakarítanom még mert az utóbbi időben sokat álltam fa alatt és ezért gondoltam hogy eltömődtek a vízelvezetők?!Még a kaszniban lévő alsó gumidugókra is gyanakszom de még nem volt lehetőségem aknára állni azóta és megnézni milyen állapotban vannak nincsen kedvem kárpitot felszedni úgyhogy minden ötletet szívesen fogadok!!Előre is köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!