Az ablaktörlő kar végén van egy gomb, azzal lehet ki/be kapcsolni és a sebesség értékét beállítani. Valszeg véletlenül kapcsoltad be. Én is jártam már így! :-)
Sziasztok nekem van egy Peugeot 206 om ami 1.4 16 V benzines, ahogy jöttem hazafele a munkából ugy 110 km/h val és elkezdet sipolni addig mig nem mentem le 90km/h ra utánna semmi nem sipól, ez mitől lehett ilyett még nemcsinált.
Van egy 1.4 dízel 206 presence-m. Tegnap indulás után kigyulladt a STOP felirat, a motorhiba ikon és a hűtővíz mutatója 100 foknál kiakadt.
Természetesen azonnal megálltam. Szétnéztem a motortérben, persze a vizem hideg volt. Újraindítottam és hazavittem az autót. Néhány kilométerre kellett csak mennem, a víz még meg sem langyosodott.
A hibajelzések viszont megmaradtak.
Ma gondoltam egyet, levettem az akkusarut pár percre. Helyreállt a vízhőfok mutató, kialudt a stop felirat, viszont a motorhiba ikon ott maradt. Ez normális?
Mielőtt le adom bontóba, érdekel-e valakit egy Peugeot 206 1.4HDI VAN?
2003-as gyártás, érdemtelen állapotban, minden elemén van legalább egy sérülés, jelenleg lejárt műszakival, ideiglenesen kivonva a forgalomból és indítási gondokkal.
VF32S8HXF42825937 alvázszám
255.000Km van benne.
Ingyen elvihető, feltétele, az adásvételi aláírása, a jármű saját megoldású elszállítása.
Leírtam, mi kell ahhoz, hogy AutoData-ban tudjak kapcsolási rajzot keresni. Évjárat, motor kód (TU1JP, HFZ, HFX, ilyesmik), pontos teljesítmény (40 vagy 44 kw)
Olyan +12V, ami csak járó motornál van. Hmm...
Talán a generátoros rajzokon még lehet is. Inkább azt írd, mit szeretnél csinálni, rákötni.
Házilag, szerszámok nélkül nem sok mindent tudsz sajnos csinálni. Szerelőből meg érdemes hozzáértő(bbe)t keresni.
A diaggal látható lenne, hogy indítózás közben van-e szinkron (gondolom van, mert különben nem pöccenne a nyáltól, bármire is gondoltál itt), nincs-e reteszelve a motorvezérlő (gondolom nincsen, szintén az előbbi ok miatt), mekkora az üzemanyagnyomás indítózás közben, stb. ? Én ez utóbbira tippelnék, hogy kevés, ami lehet bármelyik porlasztócsúcstól, levegősödéstől, a nagynyomású pumpától, a szabályzó szelepektől és lehet még a nyomásérzékelő hibájából is, de kábelhiba miatt is. (ami hirtelen eszembe jutott)
Az ok kiderítéséhez minimum szükséges lenne egy diag és esetleg egy résolaj veszteségmérő.
Még az jutott az eszembe, hogy nagy ritkán előfordul olyan főtengely jeladó hiba, hogy indítózásra nem indul a motor, de ha kap egy kis féktisztítót, akkor beröffen. Ha akarsz Lottózni, akkor azt kicserélheted próbából.
külföldi aukciós oldalakról régebben lehetett venni lexiát, nem is volt egy vad összeg, talán 20 000 pénz körül volt annak idején, mikor nézegettem. 29-30 000 alatt találsz jófogáson is.
Az országon belül van, nem rizikós a vám, meg egyéb kellemetlen intézkedések, hamar meg is oldható. Én halkan azt mondanám, vegyél egyet, ha később nincs rá szükséged, szinte ugyanannyiért tovább is lehet adni.
Szia. Köszi a hozzászólást erre sajnos nem tudok válaszolni hogy megnézte-e a szerelő diagn.műszerrel, mert kb. 1 hónapig volt nála s utána meguntam hogy semit nem tesz és elhúztam haza.Jelenleg nem tudom semmilyen szerelő környékére sem eljuttatni.
Jelenleg annyit tudok hogy ha nyálat kapnak a hengerek akkor bepöccen.
Állítólag megnézte és állítólag a nagynyomású hiba jött elő, de itt megállt a történet amikor kiköhögte hogy fingja nincs miért nem indul, de kb 150-200e ft. amiért szétszedi és összerakja + az anyagköltség. No ekkor küldtem el a p...... !
Megvettem hozzá egy nagynyomású szivattyút-ami köszöni szépen bent pihizik a kocsiban.A szerelő ( én totál laikus vagyok) a magasnyomású 2 szelepét lecserélte gyári újra de ekkor sem történt semmi változás.
Jelenleg szeptember közepe óta szívok vele és nagyon kéne a kis autó, de ár-érték arányban sajnos nekem rentábilis az ilyen összeg egy 18 éves kis oroszlán javításához.
Ami kicsit furcs hogy 2 hónappal előtte volt olajcsere+összes szűrő csere benne. Ebből kiindulva talán totál dugulás nem hinném hogy előfordulhat.
Mindenesetre köszönöm a hozzászólásodat, ha van még valami építő ötlet szívesen olvasnám.
SOS segítségre lenne szükségem, van egy 2001.évjáratú peugeot 206. 2.0 diesel kis ördögöm.
Szeptemberben megadta magát a kuplung szerkezetem és 2 fokozatban próbáltam hazaérni amikor is a motor fogta magát és előjel nélkül lefulladt. Azóta sem tudtam sem én sem 2 autószerelő beindítani és ez elég komoly probléma.
Üzemanyagszivattyú jó és működik, 3 éve volt komputer cserélve benne ( igaz nem a drága eredeti, csak egy utángyártott ).
A nyál állítólag nem jut tovább a mag.nyomásútól holott az állítólag jó !
Előtte semmi nem utalt arra hogy megálljon s ne induljon ! :( Mág csak meg sem röffen, csak teker !
Kérdés vajon mi okozhat ilyen hibát s hol keressem annak megoldását.
Létezhet-e hogy a lambda szonda okoz ilyen problémát ?
Segítségeteket előre is köszönöm és B.U.É.K. Lezli
Köszi a képeket és a választ!!A pollenszűrőt kivettem és csontszáraz és az a jobb oldalon van bár mintha a vízfoltot látnék a középső kardánboxnál ahol a meleg levegőt fújja ki de amikor eső van és odanyúlok meg még egy nedvszívó törlőkendőt is tettem oda nem érzek annyi nedvességet mintha csak páralecsapódás lenne aztán lehet hogy mégiscsak ott jut be a víz!!Olvastam valahol hogy a tűzfal szivacsa is megszívhatja magát vízzel és az folyamatosan szivároghat befelé itt is van olyan szivacs?!
Vízelvezető, amire te gondolsz, nincs ezekben. A víz a szélvédőről lefolyik a tűzfal és a kerékdob lemezének találkozásánál.. Sőt, víz még jut a kocsi alatt lévő merevítésbe is. Alul meg kicsöpög.
Még csak kábel átvezetésre sem emlékszem azon a környéken, hogy ott jutna be a víz. (de ez nem zárja ki, hogy nincs :))
Sziasztok!Van egy Peugeot 206-osom 2004-es 1.1 Riviera model és van egy olyan problémám vele hogy a vezetőoldali kárpitom nagyobb esőzések után vizes!!Gondoltam először a fűtéscsövekre is de a fagyállóm nem fogyott és nem is kellett utántöltenem aztán felszedtem az ablaktörlőkar alatti műanyag burkolatot hogy kitakarítsam a vízelvezető lyukakat de nem találtam semmit a sáros koszon kívül lehetséges hogy nincsen vízelvezető ezekben a 206-osokban??!Az első sárvédők mögött is nagyon sok volt a falevél és a sáros lerakódás ezt is kitakarítottam és reménykedtem hogy megoldottam a problémát mivel ki is szárítottam a szőnyeget hősugárzóval de sajnos az utóbbi napok esőzései után megint el kezdett vizesedni a kárpitom!!Valami ötlet hogy hol kéne kitakarítanom még mert az utóbbi időben sokat álltam fa alatt és ezért gondoltam hogy eltömődtek a vízelvezetők?!Még a kaszniban lévő alsó gumidugókra is gyanakszom de még nem volt lehetőségem aknára állni azóta és megnézni milyen állapotban vannak nincsen kedvem kárpitot felszedni úgyhogy minden ötletet szívesen fogadok!!Előre is köszi!