Tegnap a 44-úton a kecskeméti autópálya feljáró előtt "zsákmányoltam" egy 8 cm hosszú torx fejű facsavart a bal hátsó gumiba . Természetesen eldobós lett a gumi . 1 hónapja ugyanebbe a kerékbe egy 1 cm-es lemezcsavart fogtam , akkor még javítható volt a gumi . Az útfentartó nem felelős az ilyen szennyeződésekért , csak a kátyúkért / vagy azért sem ? ?
Opel Zafira 1,6 az csinálja,h nem veszi fel a fordulatot alapjáratról, beremeg a motor, olyan mintha túl sok üzemanyagot kapna. Ha már felpörgött akkor megy rendesen, de ahogyan leveszem a gázról a lábamat, és visszaesek alapjáratra kezdődik elölről. Segítsetek mi lehet ez?
Gyertyák lettek cserélve, és szelepfedél tömítés is, az egyes henger gyertyájánál olaj volt, azt hittük attól maradhat ki esetleg a gyújtás. Sajnos nem oldódott meg a tömítés cseréje után sem. 3 éve gyújtótrafó cserélve lett, persze attól még lehet megint. 250ezerkm van a kocsiban.
Opel Zafira 1,6 az csinálja,h nem veszi fel a fordulatot alapjáratról, beremeg a motor, de ha már felpörgött akkor megy rendesen. Segítsetek mi lehet ez?
Gyertyák lettek cserélve, és szelepfedél tömítés is, az egyes henger gyertyájánál olaj volt, azt hittük attól maradhat ki esetleg a gyújtás. Sajnos nem oldódott meg a tömítés cseréje után sem. 3 éve gyújtótrafó cserélve lett, persze attól még lehet megint. 250ezerkm van a kocsiban. köszi!
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy a középső sor középső biztonsági övfeszítőjéhez hogyan lehet hozzáférni? Ugyanis csak kattan egyet, mikor ki szeretném húzni. És nem engedi ki. Mi lehet a probléma és hogyan lehet orvosolni? Köszönöm a válaszokat? Ha van kép a szétszedés menetéről, azt is megköszönném! :)
Kérlek szépen nézd meg nekem, hogy pl alapjáraton az élő adatokban a Calculated Air flow, és a Mass air flow sensor értéke nagyjából egyezik? Nekem valamiért pont a fele a mért érték a kalkuláltnak (emelt fordulatszámon is a fele)
Segítséget szeretnék kérni!Van egy Zafira A -m szeretnék rá felnit venni találtam egyet, de 49 az et száma a gyári 43. Az lenne a kérdésem ezt fel tudom-e tenni?
Van egy szelepfedelem, melyben a kartergáz szellőztető szelep membránja átszakadt. Ezt szeretném megcsinálni. Tudom, hogy XEP/XEL motorkódú motorok szelepfedelében szellőztetőszelepet, vagy a szelepben magában membránt lehet cserélni.
Ugyan ezt szeretném, ezzel az XHT (1.6 SIDI) motorkódú szelepfedéllel tenni. Még nem szedtem szét, de úgy tűnik, hogy a szellőztetőszelep leszerelhető, 5 trox és két lemezrugós rögzítés fogja a szelefedél belső feléhez. Eddigi érdeklődésemre autóalkatrész boltokban se membránt se szelepet nem lehet külön rendelni, de találtam néhány külföldi oldalt, ahol árulnak ehhez a motorhoz membránt.
Van valakinek az ilyen szelepfedelek javításával tapasztalata, illetve melyik hazai kereskedés árul ehhez alkatrészt?
Nekem a csomagtér elején levő kis tárolóban van egy bőrvalamiben. :) Benne van az emelő, kerékkulcs és a vonószem! Egy kis fordító füllel tudod kinyitni, a tálca, vagy szőnyeg alatt van! Ott tudod leengedni a pótkereket is!
Benzin, benzin-gáz üzemű 1.6; 1.8 zafira vásárlás elött állok 2012-2014 közöttiek jönnének szóba. Nem ismerem a típushibákat ha vannak ilyenek ezeknél az évjáratoknál. Tudnátok e ebben segíteni mikre kell figyelni vagy valami címet ahol olvashatok ezekről.
Üdv az Uraknak ! Régóta nem volt szervízlámpám , most előbújt . 242F75 OP_COMmal , és pedálteszttel kiolvasva . Az OP_COM ismeretlen hibát ír . Átment az autó tetűbe , lusta mint a dög , nincs turbó , de megy a szekér , nem tilt le . Z19DTmotor , 2006 Zafi .
A tegnapi laza 950 km-es körutam során Székesfehérvárt is érintettem, és így végre sikerült OPC-007-tel egy találkozót létrehozni.
Gyors konzultáció és mérések után kiderült, egyértelműen a vezérlőegység hibás.
Emiatt generálódtak különféle hibajelenségek és hibakódok.
Látszólag feleslegesen cseréltem egy csomó alkatrészt.
Csak egy érdekes jelenség: amint a külső hőmérséklet elérte a 16 C fokot, megtáltosodot az autó, de persze azért itt ott kihagyott. Pest felé az érdi nagy emelkedőre régebben teljesen megpakolva is simán felment 130-140-nel. Most alig mászott 80-90-nel. Na ilyet is tud csinál egy rossz vezérőegység.
Volt egy koccanása a fiamnak egy 1.2-es Astra G Kombival. Karosszéria javítás után és lambda szonda csere után (megsérült a koccanásnál) hasonló hibakódok voltak a motorvezérlőben (P0141,P0135, P100, és P443) probáltam cserélni másik lambda szondát, nem változott a helyzet... Szombaton volt egy kis időm és nézegettem a motortéri dobozokat. Az egyik dobozban, a szélvédő alatt középtájon volt egy 15A-es bizosíték, ami rossz volt. Kicseréltem és megszünt a sárga lámpa azonnal, tudtam törölni a hibakódokat, azóta se jött vissza, megy szépen.
Csak azért írtam, hogy valószínüleg a szondáknak, légtömeg mérőnek van közös fűtőáramköre, valószínüleg ez a biztosíték volt az...
Az lenne a kérdésem, (azon túl, "hogy halott állatokkal is tudok beszélni?")
hogy az előzetes műszaki vizsgálat szerint a bal hátsó kézifék gyenge. Valóban, behúzva kézzel is meg tudom forgatni. Szóval ha a kézifékkarnál feszítek a csavarral a bowdwenen akkor a jobb oldalit is feleslegesen húzza.
A keréknél romlott el a dugattyú vagy valami? Úgy néztem, hogy a keréknél nincs külön a kézifék az olajos féknél.
Valaki adna javaslatot hol tudok állítani rajta vagy mit cseréljek ki?