Keresés

Részletes keresés

Zsivany Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12388
Ja el is felejtettem:

Új magyar gőzmozdony-sebességrekord!

303-002 + 4 gyorsvonati kocsi a KMJ vonalon elérte a 206 km/ó sebességet! :)

CK:

A vonat elég rosszul fékezett. 120-ról 3 km alatt sikerült megállnom teljes féken (de nem EMERGENCY-vel)
Nem tudom, ez mennyire múlik a mozdonyon és mennyire a kocsikon.

Jó hír:

Az új jelzőcsomag tesztelése folyamatban van a Bakonyban.
(Valószínű ezáltal lesz Bakony V1.2 is, amely csak a jelzőkben fog eltérni a V1.0-tól.)

baloghgabika66 Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12387
Zsiványnak tökéletesen igaza van. Sokszor jobban néz ki egy lowpoli ojjekt fotótextúrával, mint egy hi-poli gagyi textúrákkal. Sőt!

Vegyünk például egy bármilyen mozdony géptérzsaluzatát. Ha megcsináljuk 3d ben, akkor azon az oldalon, ahol megvilágítja a fény, marhára szépen fog kinézni, viszont a másik oldalon igen hülyén világítani fog. Ennek az az oka, hogy a TS nem támogatja a dinamikus fény-árnyékkezelést. Mondjuk 2001 ben még nem létezett ilyen. Csak a régi "jól" bevált. Az FPS tényleg nagyon fontos. Ha lassú a játék, akkor élvezhetetlen lesz. Ezért is próbálunk minden járműből Low-Polisat csinálni, illetve LODolunk, mint atom:))).

Előzmény: Zsivany (12386)
Zsivany Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12386
Ahogy egyre többet gyártogatok dolgokat a TS-hez, kezdek rájönni, hogy nem is olyan beteg ez a játék. Csak veszettül érzékeny. Ha nem finoman, óvatosan nyúl hozzá az ember, akkor akkora pofont kap tőle, hogy ... :)

A sebességgond nem is mindig a TS engine miatt van. Hanem inkább a túlzott poligon használat miatt. Jó persze mindenki szeretné, ha minél tökéletesebb lenne a környezet, de szerintem halálosan felesleges egy távírószlopra 2000, egy felővezetéktartó oszlopra 1000, egy kukára 300 poligont elvesztegetni. Úgysem fog látszani. Inkább le kell fényképezni. Százszor szebben néz ki például egy kockaház fotótexttúrával, mint egy 5000 polis kicicomázott épület rajzolt textúrával. És ez a járművekre is vonatkozik.

És az FPS terén nagyon nem mindegy melyik van egy pályán!

Előzmény: Jadro (12382)
Zsivany Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12385
Először is kell hozzá a belső shape, illetve a wag-ot kell javítani.

Egy példa:

Inside (
PassengerCabinFile ( bmeeint.s )
PassengerCabinHeadPos ( 1.066 2.5 -0.777)
RotationLimit ( 40 360 0 )
StartDirection ( 0 0 0 )
Sound ( "Personenwagen1.sms" )
)

Előzmény: VBL (12383)
VBL Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12384
WolfY, helytelen Zsivány lapjának linkje az MVV MSTS rovatban. Csak 404. error jön be.
Helyesen: http://msts.uw.hu
VBL Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12383
Ha csak a belső tetszik, illetve azt akarom, hogy más gyártású IC kicsiknak legyen egyáltalán belső nézete, hogy lehet azt "átemelni" ? Mit kell bemásolni a .wag fájlba ?
Előzmény: Zsivany (12381)
Jadro Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12382
Á kizárt! Én pl nagyon örülök ennek a low-poli vonalnak meg a LOD-nak. Ezek legalább kis gyógyírt jelentenek a játék nem kevés betegségére. :)
Előzmény: Zsivany (12381)
Zsivany Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12381
Kár, hogy a feliratozása nagy nulla. Közelről nem látott MÁV IC kocsit a készítője.

A shape szép, bár a 9000 poligon sok egy kocsinak. Ennyi poligonból ki lehet hozni 3 VMW-s gyorsvonati kocsit 100 méteren belül, és 9-et (kilencet!) 400 méter felett!!!

Szerintetek megéri? :S

Előzmény: VBL (12380)
VBL Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12380
"A belső nézet is eléggé megasütemény."

Hasznos számomra ez a fórum abból a szempontból is hogy új kifejezéseket tanulok itt, gyarapodik a szókincsem. :-)))

EGYÉBKÉNT TÉNYLEG AZ.

Előzmény: Törölt nick (12376)
Jadro Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12379
ÓÓ! Ez az! Köszi!
Előzmény: baloghgabika66 (12354)
Zsivany Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12378
A Track Monitor nem Restricting-et mutatott véletlenül? Mert akkor szabad lett volna tolatásként.

Ha letöltötted a "Mozdonyvezetõ Nézet Módosító Csomag 1."-et (http://msts.uw.hu), akkor a sátorjeltőn fehér alapon egy kék T betüt mutatott.

Előzmény: gmarc (12373)
Zsivany Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12377
"1. 100kmh-s eng.seb-nél már 98-nál automatán vészfékez. "

Ez járműfüggő dolog.

Előzmény: V63-017 (12346)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12376
Egyet mondok, állat. A belső nézet is eléggé megasütemény.
Előzmény: GaGe (12375)
GaGe Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12375
Ezt láttátok már?
http://rado.msts.cz/Dwl/mavpack.exe
Sztem elég komolyan néz ki!
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12374
"Egyébként a mozdonyokon is hasnálják a gyorsfelengedést, mert ütközésig szokták tolni a fékkart oldáskor."

Szokták, de nem bevett szokás. Inkább fékpróbánál szokták ütközésig húzni a fékkart (gyorsfék), utána meg szépen langsam oldják, de gyorsoldást (vagy töltő-oldást) nem igazán szoktak használni (egy időben sokat utaztam mozdonyon és csak akkor láttam, hogy használja ezt az állást a vezér, amikor levágott az éberségi, és különben is késésben voltunk - mondjuk akkor sem kapkodott a koma, csak úgy lazán vezette a gépet...).

Előzmény: GaGe (12267)
gmarc Creative Commons License 2004.04.26 0 0 12373
Sziasztok!

Lehet hogy volt már a kérdés: letöltöttem és telepítettem is a Bakony act. javításokat, de a Szénvonat1-ben a Bakonyi Erőmű végponti jelzője (miutn leakadtam a vonatról) nem moccan a vörösről. Valamit nem jól telepítettem?

tom0477 Creative Commons License 2004.04.25 0 0 12372
Hali!

Van valakinek valami leirása hogy miként kell átfestést csinálni? Szivesen próbálkoznék, de foglalmam sincs hogy lássak hozzá, és hogy milyen progikat szerezzek be.
Köszi, ha valaki esetleg válaszol, akkor a tom0477@freemail.hu cimre tegye.

kezdo-vezer Creative Commons License 2004.04.25 0 0 12371
Több M62-es gépem van installálva, de csak a 001-es pályaszámúnak működik a sebességmérője, a többién nincs mutató. Nem tudom, hogy melyik fájlt kéne átmásolni a 001-es könyvtárából a többi szergej könyvtárába, hogy ott is működjön a mutató. Tudtok segíteni? vagy van egyszerűbb mód is?
Hernyofan Creative Commons License 2004.04.25 0 0 12370
Régebben sokat már probálkoztam azzal, hogy el tudjam tüntetni a belogo csikokat, foltokat, stb.
Aztán feladtam. Ma meg nem tom hogy, de sikerült.
Igyekszem beszerezni néhány jo fotot egy komolyabb munka érdekében. Most igy néz ki:

Vélemény? Megérne egy komolyabb munkát?

Raki Creative Commons License 2004.04.25 0 0 12369
Köszi! Már töltöm :)
Előzmény: oldmumus (11292)
oldmumus Creative Commons License 2004.04.25 0 0 12368
Nezz vissza par 4-5 het archivumat es betettem ket linket
Előzmény: Raki (12367)
Raki Creative Commons License 2004.04.25 0 0 12367
Sziasztok!

Segítsetek légyszi, honnan tudnék Máv jellegű felsővezeték-oszlopokat letőlteni?
Előre is köszi!

Üdv.

Hernyofan Creative Commons License 2004.04.25 0 0 12366
Két kérdésem lenne hozzátok:
1, Meg lehet e csinálni azt, hogy egy eredetileg kész modelre animált ajtók kerüljenek?
2, Azt hogy tudom megcsinálni, hogy ha activityt játszok, akkor egy megállónál miután beszálltak az utasok, elhangzik egy sípszó. Hogyan tudnám vagy ezt a hangot kicserélni, vagy az animált áramszed? hangját?
Dudi1984 Creative Commons License 2004.04.25 0 0 12365
Javítva lett az activity, de viszont nem apk-ban hanem winrarral van betömörítve. Használati utasítás az olcass.el fájlban. Mert tényleg nem műxik a TSunpack. Köszönöm, hogy jeleztétek.
Dudi1984 Creative Commons License 2004.04.25 0 0 12364
Sziasztok!
Az oldal javítva lett, és még 1x a cím: dudi1984.atw.hu
És mindenkitől elnézést kérek, csak egy kicsit sietve csináltam, és nem figyeltem rá. De jogos.
Frissítés a Bakonyhozha minden igaz ma lesz.
simico Creative Commons License 2004.04.25 0 0 12363
Ezek szerint nem vagytok régi motorosok activity letöltésben :), korábban apk-ban volt minden, újabban van csak ez a telepítös móka.

A vindózban a fájltípusoknál az apk (packaged activity) típust kell módosítani, ugyanis a telepít? az open müveletnél elszúrja a paraméterátadást. A "...\tsunpack.exe" "hülyeség" -et "...\tsunpack.exe" "%1" -re kell javítani (hülyeség = vmi idétlen karakter vagy semmi; helyette %1 -nek kell szerepelnie).
A fájltípusokat control panel -> folder options -> file types alatt tudod módosítani, itt megkeresed a packeged activity-t (azt hiszem így hívják, most fejböl írom), edit/modify, dupla klikk open-re és fentiek szerint kicseréled a hülyeséget. Ezek után dupla klikk egy apk fájlon már menni fog.
Vagy intézöben rádobott az apk fájlt a tsunpack.exe-re vagy parancssorba beírod tsunpack apk_könyvtára\apk_neve. Ezek persze nem javítjátk a hibát.

Csináltam a Bp-Nyíregy pályához is egyet, erre (szó szerint) ráment az egész tegnapi napom. Egy idöre tele is lett a hócipöm a ts baromságaival, hihetetlen dolgokat müvel és valamit mindig sikerül elb.sznia. Valamint apk fájlt sem volt hajlandó csinálni, így két zip-be raktam; egyik tartalmát a pálya könyvtárába kell értelemszerüen másolni, másik tartalmát a consist-okhoz.
A Bakonyhoz szükséges jármüveken kívül szükség van még a VMV V43, V63 pack-ra, és a V43-2300-as mozdonyra (öszintén szólva fogalmam sincs, hogy ez része-e valamelyik csomagnak, honnan van meg).
Ez se nagy durranás, mivel este már majdnem kihajítottam a gépet az erkélyröl.

Ui: a BDbt vezérlökocsi készítöjétöl szeretném megkérdezni: muszáj volt középre rakni az ablaktörlöt? Baromira zavaró és pont kitakarja a jelzöket a pályán... Esetleg a következö kiadásban/verzióban nem lehetne máshova tenni, + néhány alapmüszert (sebességmérö, fékek mutatói) berakni?

Előzmény: GaGe (12361)
GaGe Creative Commons License 2004.04.25 0 0 12362
Ez mind amiatt van, hogy az Xtracks Tsection.dat file-ja van a Global könyvtárban, illetve nincsenek fent a TS patchek.
Előzmény: Hornyi88 (12355)
GaGe Creative Commons License 2004.04.24 0 0 12361
Aha.
És mit kell mire javítani?
Előzmény: simico (12358)
Ptrmarci Creative Commons License 2004.04.24 0 0 12360
Sziasztok !

No, megjöttem. Hoztam ajándokot is nektek. :)))
Folkstone
A képen a Folkstone-ból induló EuroTunnel vonat mozdonyát láthatjátok. 160 km/h-val közlekedik az alagútban. Bocsi a kép minőségéért, de sajnos a buszból titokban kellett fotózni, mert igencsak komolyan veszik a tilalmat...

A rám vonatkozó kérdésekre a válaszok :

Htomi : Ha a jelzőt nem mozgattad el, csak a linkeket módosítottad, akkor a játékhoz elég a .tdb állományt közreadni. Ha mozgattad őket, akkor a .w file-ok is kellenek.

Loveag : Az összefűzés csak abban az esetben üzemel, ahogy leírtad, ha :
1 : Nincsenek dyn. track-ek, mert ha vannak, akkor a program fejreáll, mert a lokális Tsection.dat file-t össze kell fűzni.
2 : Ha nincsenek jelzők.
3 : Nincsenek vasúti átjárók.
4 : Nincsenek sín kereszteződések.
5 : stb., stb. :)))

Az utolsó négy pontban a .tdb file-t is össze kell fűzni, vagy ha azt törlöd (amit valószínűsítek), akkor a .tit és a .rit file-okat.

Ha csak sínek (dyn. track nélkül !) és statikus elemek szerepelnek az összefűzendő állományokban, akkor csak össze kell másolni a .w file-okat, a TILES könyvtárat, törölni kell a .tdb-t, és az RTD az első indításkor helyesen összefűzi a pályákat. De csak ebben az esetben !

Ha valakinek elfelejtettem válaszolni - termékenyek voltatok az elmúlt héten :))) - kérem, hogy tegye fel, és akkor válaszolok !

A VMW-nek gratulálok a gőzmozdonyhoz !

Hornyi88 Creative Commons License 2004.04.24 0 0 12359
Tudtommal, még nem!Nekem a Global könyvtárról van másolatom.Megint ugyanott siklott ki, már az első vágányon is (eddig csak a 2.-4.-ig vagányig volt)
30km/h-val 5 Bhv kitérőt kővetően leakasztodott magától és Szöcskével egyedül tudtam túljutni itt!
Hirtelen felgyorsul és kétszer, háromszor ismétli a TS kitérőn átmenő részt:
Ez van!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!