Mi a Tiszán nyomulunk ezerrel. :-))
A moci soros 4 hengeres. Olyan 80-90 kiló körül lehet, pontosan nem tudom. A 7 végén csinálunk róla képeket, és elküldöm.
Merre szoktatok síelni, mert én is szoktam, mellesleg imádok is csak korábbi gerinctörésem miatt nem engedtek idén vízre, mert állítólag őrült vagyok!!!:)
Szal merre síeltek!A hét végén akkor megemlítem apumnak oké!Neki kell én csak síelek!Ja meg én szerelem mindíg azt a rohadt csónakot!:)Persze örömmel!!!!!
Johnson 75 Le-s moci, 4 hengeres, 2 ütemű. A fogyasztásáról fogalmam sincs, mert 1 hajóval vettük, de rögtön levettük róla, mert vettünk helyette 1 115 Le-s Mercruisert. Ez 6 hengeres 1600 köbcentis, ennek a fogyasztása óránként olyan 12-15 liter között mozgott. Mondjuk mi síelni használjuk, meg a hajótest sem kicsi.
Bocs, hogy csak most írok, de eddig beteg voltam, és nem voltam netközelben. Szal a moci asszem 84-87 körüli kiadás. Az irányváltója mechanikus (bowdenes). Az ára 300000.-
Üdv: Miko
Tamadt egy orult otletem, amit itt kozzeteszek, mert olyan ember vagyok aki szeret utanajarni a dolgoknak.
Szentendrei vagyok es Budapesten dolgozom, aki mar tapasztalta, hogy milyen minden nap Hevvel zotyogni, vagy araszolgatott mar dugoban az tudja, hogy egyik sem kellemes dolog, foleg minden nap ujra, meg ujra.
Szoget utott az a gondolat a fejemben, hogy elvegre itt van ez a majd 1 kilometer szeles sztrada, gyakorlatilag kaputol kapuig, amit Dunanak hivnak.
Tudom, hogy a motorcsonak nem olcso mulatsag, engedelyek, fogyasztas stb, de meg van egy nyitott kerdes, amire nem tudom hol kapom meg a valaszt. Nevezetesen: Hogyan es hol lehet kikotni a belvarosban, illetve ha lehet mennyibe kerul egy effele luxus?
Lenne egy eladó Mercuiser belmotor Alpha 1 hajtőművel alklatrésznek!!!
A motor: 3000 ccm, 140le, 4henger
A hajtás: valami gixer van vele de már nem emlékszem pontosan, hogy mi is az!!!
Azért alkatrész, mert télen szétfagyott!
Állítólag még javítható!
A motor még üzemképes volt amikor kiszedtük!!!
Árat majd vizit után!
Ha valakit érdekel írjon mailt vagy hívjon 06204192004.
Köszi
Szevasztok! A Pecalistán olvastam a Tisza-tó területén bevezetett új korlátozásokról, de az info tartalma és eredete bizonytalan. Ha tudjátok a tutit, lécci írjátok meg!
üdv!
érdeklődnék, tud e nekem segíteni valaki. kérdésem az lenne, hogy Stasbourgbol (F) lehet e lábon hajót vinni az Adriára? ez egy nagyobb motorcsónak, 1,20 a merülése.
ha bárki tud valamivel segíteni, lécci írjon egy mélt ide:
laczko@freemail.hu
köszi!
Én nem vagyok ennyire nagyravágyó, beérném egy 5m-es testel meg egy 70LE-s motorral.Node addig is be kell érnem a trabant motoros légpárnásommal.o)))))))
Sziasztok!
Ha még nem tudjátok: Nagyon pipec vízisportbolt nyílt a Csepel sziget csücskén, a Kvassay híd tövében.Rengeteg motor, új és használt, sík, wakeboard-ok, hajók, stb. Ja, és szervizük is van, meg hajókereskedés. A cég neve Trinexus Aqua, a csepeli gyorsforgalmiról, az Agip kútnál kell lefordulni. Próbáljátok ki!
Hali!
Bár a kérdésem LUCzI FERencz-hez írodna, de hátha tudja valaki hogy egy saját építésű hajó hivatalossá tétele (Hajólevél,rendszám,tervdokumentáció,stb) hogyan zajlik.Egyébként egy légpárnás hajóról volna szó, melybe trabant motor kerül,aminek nincs motorszáma így papírja sem. Merész vállalkozás,mi?
Azt a Vihart meg tessék szakember kezére adni. Ismerek olyan Vihart, ami 6-7 liter/órával eljár, ami attól a motortól nem rossz. A ruszki motorok egyébként imádják, ha orrukon-szájukon folyik a benzin.
(3 Vetyerokom volt, és több Vihart, meg kis Moszkvát láttam már.)
Jelenleg egy 5 LE Mercuryt koptatok, egy tiszai faladikon (horgászni). Ez egy maximálisan megbízható, nagyon preciz, amolyan "svájci óra" kategóriájú motor. Mentem már vele télen, -15 fokban is, amikor bőrözött befele a Tisza, és akkor is ment, mint a távirat.
Ellenkezőleg: a Neptun az egyetlen ruszki motor, amiért pénzt lehet adni. Ez egy 22 LE gép, és nem Mercuryról, hanem egy, a svéd Északi-tengeri flottánál rendszeresített Crescent gy. _hadi_ motorról koppintották Ivánék. A legmegbízhatóbbnak, legjobb konstrukciójúnak tartott ruszki motor, persze, csak, ha nincs agyonvágva. Ha nagyon frankó, kevés üzemórát ment, jó állapotú, és 60 ezer alatt odaadják, meg kell venni.
Egy dologról viszont ne feledkezzetek el:
4kW (5,5 LE) fölött vizsga és regisztrációköteles a motor, ezért mindenképpen rendezett papírokkal szabad megvenni. Mindenképpen kell hozzá vagy vámpapír, vagy eredeti bolti számla, vagy, ha már nyilvántartásban volt, akkor az előző hajólevél másolata. Ha ezek a papírok megvannak, akkor sem elég egy egyszerű adásvételi szerződés, hanem ügyvéd, vagy közjegyző által ellenjegyzett, szárazbélyegzővel ellátott szerződés kell!!!
Vagy tudja itt mindenki, vagy sem, de inkább leírom: a 4kW (5,5 LE) fölötti motorral szerelt csónak kisgéphajónak minősül, össze kell vizsgáztatni a hajótesttel, műszaki vizsga, átiratás, vezetői engedély köteles. Mindegy, hogy milyen hajóról van szó, még a jetski is.
A ruszki motorokról csak annyit, hogy szerintem nagyon megbízhatatlanok, általában a porlasztójuk beállíthatatlan.Az ismerősöm 30lovas viharja is ruszki:vagy folyik a benzin orrán száján, vagy lehörög mert leesik a benzinszint(vagy a fene tudja hogy mi),apám szaljut motorja dettó-egy egész napot tornáztam a karbicsek beállítáaával, de még mindig nem tökéletes(ja és hozzátenném hogy zsír új a csónakmotor).
Ennyit a ruszki csodákról, de ha szeretsz vízen csónakmotort szerelni akkor ne hagyd ki!
egyébként 20LE-vel már lehet traktorbelsőt vonszolni,vízisíelni aligha.
----
Egyébként a csónaktest megvan már, amire a motort szerelnéd?
Köszi a válaszokat, valszeg akkor egy 40 lovas lesz, az még árban sem olyan vészes.
És ha már így belelendültünk. Tudtok valamit Neptun szovjet motorról? Ismerős meg akar szabadulni egytől. 20 ló környékén van, állítólag valami Mercury koppintás, kompatibilis alkatrészekkel.
Jó lenne a Tiszatóra, ha tényleg így van a helyzet, de ha nálam is csak porosodni fog, nem hozom el.
Mi a haverommal mind2N kp 80-80 kilósak vagyunk, és több jetsky is kihúzott elég szépen. Tavon.
Folyó vizen nemtom, de nem éreztem erőltetettneka tavi alapján.
A Dunán meg a tengeren olyan állattal mentünk, hogy többszörösen túlmotorizált volt, az nem mérvadó.
Mi a haverommal mind2N kb: 80-80 kilósak vagyunk, és több jetsky is kihúzott elég szépen. Még a régi Yam. Waverunner III.-is. Tavon.
Folyó vizen nemtom, de nem éreztem erőltetettneka tavi alapján.
A Dunán meg a tengeren olyan állattal mentünk, hogy többszörösen túlmotorizált volt, az nem mérvadó.
Szerintem ha egy átlagos (4m-es)testre felraksz egy 40 lovas motort, az egy 80kilós embert kihúz a vízből.
Hallotam már olyanról hgy 25lovas motorral vizisíeltek (elég nehezen tudom elképzelni).
Ha az ismerősöm 30lovas csónakját még az idén sikerül életre kelteni kipróbáljuk a vízisíelést vele ,ha véletlen sikerül majd megírom.