Régebbi hozzászólásokban volt arról szó, hogy a csepel motorokat mikben használták. Olvastam, hogy az ac-400 kombájnban is 4 hengeres csepel motor működött, méghozzá a benzines verzió. Nem lehetett vele semmi aratni, mert egyből a vezetőülés mögött volt a motor, füldugó nélkül rémálom, egy szezon s a hallásromlás garantált...
Egy fotó volt már fenn itt a fórumon egy négyhengerese benzines csepel motorról. A benzines változatot miben használhatták még? Esetleg van valakinek alkatrészkatalógusa róla?
Egyébként,saját balgaságomnak köszönhetem hogy lemaradtam pár SzK-5-ről.Kettőt kínáltak 200ezer/darab áron,müködnek,dolgozik is mindkettő,egyet meg 300ezerért hirdettek,beszéltem a tulajdonossal,de mint jó szokáshoz híven,már elkelt a gép,3 évig hirdette,senki nemjelentkezett rá,de amikor én hívtam,közölte velem,hogy már nincs meg a gép.Tudok több eladót is,de azokról nincsenek információim,hogy milyen állapotban vannak.
Nemtudom pontosan hogy mikor volt.Az Alsómonostori TSZ elnökével beszélgettem telefonon,ő mesélte hogy a melósok szétvagdalták szegény gépet az ócskába.Az ő tudta és belegyezése nélkül.Szabadszálláson is volt egy,de annak sorsa ismeretlen.Ugyanott,az egyik tanyán,állítólag van egy Szk-4-es,évek óta áll,de ismerősöm elmondása szerint,nagyon rossz állapotban van a gép.
Nálunk már nagyon kicsi az esélye,de keletre járó kamionosoktól mindíg +kérdezem(már aki tudja hogy milyen az Szk-6),és ők azt mondják hogy arra felé még látni működőt.