Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kolosz Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3997
Nagyon jó képeket láttam eddig az Szk-6-ról,remélem én is ráakadok a neten valahol pár jó képre,és megoszthatom veletek.
dutrancs Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3996
Ekkor még más szelek fújtak,másmilyen ceruzával írtunk.
rali Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3995
Ez a lánctalp csak a súlyát vitte vagy hajtott is?
Előzmény: dutrancs (3993)
rali Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3994
Érdekes adatok.
Előzmény: dutrancs (3990)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3993
A TSz-es albumot fellapozva találtam mégegy SZk-ás képet.
dutrancs Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3992
Saját készítésű,korabeli fénykép egyik gépről a három közül ,aminek javításában én is kivettem a részem.A képen egy munkatársam látható.
Előzmény: rali (3984)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3991
Egy asztal rajz.
dutrancs Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3990

Hosszúsága,üzem közben normál rendválasztóval .8690mm szállítás közben.9120mm.

torpedó rendválasztóval üzem közben:9710mm szállítás közben:10140mm.

Asztallal felszerelt szélesség volt többféle:6,0m,4,1m,5,0m,6,0m,7,0m.

Magassága:4280mm.

Tengelytáv:3540mm

Hasmagasság:360mm.

Nyomtáv ,elől:2644mm hátul:1560(Rendfelszedő nélküli súly):4,1m-nél 8135 kg.5,0m-nél:8245 kg.6,0m-nél:8367kg.

Minimális fordulási sugár:7,5m.

 

Hát ekkora volt.!!

Előzmény: rali (3984)
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3989
Ez sem rossz kép!
Előzmény: Kolosz (3985)
rali Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3988
Látom, ,köszi.
Előzmény: dutráslaci (3986)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3987
"Elméletileg" 51,5-52 mm.Aztán pedig majd a hangja-füstje -kopogása-indulása-ereje mondja meg.Meg persze az adagoló alá tett tömítés vastagsága.
Előzmény: Bubu1985 (3981)
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3986

Nem voltak olyan nagyok,arányítsd az emberhez.

Előzmény: rali (3984)
Kolosz Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3985
Sajnálom hogy nemtaláltam ide hamarabb,Szk-6-ról több képet láttam a két nap alatt,mint eddig összesen
rali Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3984
Mekkora volt ez a gép?

Nem emlékszem, hogy láttam volna élőben.
Előzmény: dutráslaci (3982)
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3983
Hát Dutrancs mester!
Előzmény: Bubu1985 (3981)
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3982
jobb-és bal oldali hajtás élőben.
Előzmény: dutrancs (3975)
Bubu1985 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3981
Valaki tudja esetleg, hogy "pal" adagolónál hivatalosan  mennyinek kellene lenni az emelőtőkék hosszának?
szobi79 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3980
Kombájnos téma, de nem szk-s

Régebbi hozzászólásokban volt arról szó, hogy a csepel motorokat mikben használták.
Olvastam, hogy az ac-400 kombájnban is 4 hengeres csepel motor működött, méghozzá a benzines verzió. Nem lehetett vele semmi aratni, mert egyből a vezetőülés mögött volt a motor, füldugó nélkül rémálom, egy szezon s a hallásromlás garantált...

Egy fotó volt már fenn itt a fórumon egy négyhengerese benzines csepel motorról. A benzines változatot miben használhatták még? Esetleg van valakinek alkatrészkatalógusa róla?
Kolosz Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3979
Egykis csemege nektek,nemtudom hogy láttátok-e már ezt a videót,én sokadszorra nézem meg. :D http://www.youtube.com/watch?v=mX_743MEFoE
Kolosz Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3978
Egyébként,saját balgaságomnak köszönhetem hogy lemaradtam pár SzK-5-ről.Kettőt kínáltak 200ezer/darab áron,müködnek,dolgozik is mindkettő,egyet meg 300ezerért hirdettek,beszéltem a tulajdonossal,de mint jó szokáshoz híven,már elkelt a gép,3 évig hirdette,senki nemjelentkezett rá,de amikor én hívtam,közölte velem,hogy már nincs meg a gép.Tudok több eladót is,de azokról nincsenek információim,hogy milyen állapotban vannak.
Előzmény: dutráslaci (3970)
Kolosz Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3977
Nemtudom pontosan hogy mikor volt.Az Alsómonostori TSZ elnökével beszélgettem telefonon,ő mesélte hogy a melósok szétvagdalták szegény gépet az ócskába.Az ő tudta és belegyezése nélkül.Szabadszálláson is volt egy,de annak sorsa ismeretlen.Ugyanott,az egyik tanyán,állítólag van egy Szk-4-es,évek óta áll,de ismerősöm elmondása szerint,nagyon rossz állapotban van a gép.
Előzmény: dutráslaci (3970)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.15 0 0 3976
Kuplung és a fékek működtetése.
dutrancs Creative Commons License 2008.10.15 0 0 3975
Jobb és baloldali hajtásvázlat.
dutrancs Creative Commons License 2008.10.15 0 0 3974
Gratulálok és köszi.
Előzmény: dutráslaci (3973)
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.15 0 0 3973
Élőben:Szibirják SZK-5
Előzmény: dutrancs (3968)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.15 0 0 3972
Nagyon ügyes vagy!!
Előzmény: dutráslaci (3964)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.15 0 0 3971
Hidraulikus rendszer rajza.
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.15 0 0 3970
Mostanában volt a szétvágás?Hol,ha nem titok?
Előzmény: Kolosz (3967)
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.15 0 0 3969
Nálunk már nagyon kicsi az esélye,de keletre járó kamionosoktól mindíg +kérdezem(már aki tudja hogy milyen az Szk-6),és ők azt mondják hogy arra felé még látni működőt.
Előzmény: Kolosz (3967)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.15 0 0 3968
Újabb csemegék
Előzmény: Kolosz (3958)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!