Na nekem meg üveget kell cserelnem mert az oldalablak betetelnel (oldallemez kiflexelesenel) az üveg kapott par szikrat es most tele van rozsdapöttyökkel. :-(( Azt tudom, hogy a 95-00-eskhez passzolo (osztott) tükör kompletten eleg horror, föleg az elektromos müködtetesüek.
Egyböl kerdes a szakertökhöz tükör-ügyben: tudja v.ki, hogy ha pl. komplett tükröt akarok cserelni es az eredeti elektromos, akkor megvehetem e a manualisan allithatot es utanna at tudom e pakolni az eletromotort az ujba ?
Na szuper, azt hittem mar nekem kell megalmodnom .... :-) Ha jol latom, akkor ez talan egy hajszallal nagyobb mint egy berlingo. Igazam van ? En mondjuk evvel a kategoriaval nem vagyok annyira kibekülve, de mindenkinek masra kell a kocsi. En jövö ev elejen probalok egy maxi sprintert venni olcson (a transit melle), mert az en transitom neha mar eleg kicsinek bizonyul. Leginkabb butorszallitasnal ... Olyankor jo lenne, ha magasabb + hosszabb lenne. De ezek a dobozosok nem is ua.-t az osztaly kepviselik mint ez a tourneo. Eladni a transitot mondjuk nem fogom mert nincs ertelme. Amit kapnak erte, azt nekem böven megeri meg, ha rohasztom is csak egy udvarban leteve es csak neha veszem elö.
Cromaxnál 3151 ft.1087 Budapest, Asztalos Sándor u. 5-7.1238 Budapest, Grassalkovich út 56.1154 Budapest, Szentmihályi út 106.1173 Budapest, Pesti út 41/c
Üdv az Uraknak, kérdésem:95ös Transitra hol lehetne szerezni a vezetőoldali visszapillantótükör müanyag hátulját(vagyis elejét)?Tegnap egy napot utcán parkoltam Pesten,és valami büdös gyökér lenyúlta..
Sajnos még nem voltam lent Trafónál, csak segített, hogy legyen egy jó kis vezérműtengely az autómban. Illetve csak majdnem, mert a bontott helyett választottam egy angol gyártmányú újat...így nem vettem igénybe Trafó bácsi telefonos segítségét. Egy budapesti szervizben csinálták a gépet...és majd' másfél hétig nélkülöztem. Szerintem majd a kasztni helyrepofozásánál fogom a fizikai segítségét igénybevenni, meg jól megveszem a felújított karburátorát. Ha ideadja...:)
Na akkor, ha jol ertettem lent voltal Te is Trafo kartasnal. Kesz lett a kocsi egy nap alatt vagy otthagytad nala ? Ezeket a dolgokat altalaban egy het alatt intezik el (föleg a gepmunkat).
Egy kepet esetleg dobhatnal mert esküszöm nem tudom hany fajta kivitel van ezekböl az uj tourneo-kbol ... Ha jol tudom akkor tourneo-s forumozo csak a "connect_tdci" volt itt köztünk, de ö mar jo ideje nem irogat ide. Azert megkerdezheted esetleg privatban, hogy mit tud mondani a sajatjarol.
En (föleg ilyen kategoriaban) benzinest biztos nem vennek ! Es nem csak fogyasztasi különbseg miatt.
No, Drágáim, akkor ezzel is megvolnánk, még a jövő héten egy kicsit hosszabb út után meglátom a fogyasztást, és az is rendben, akkor a motor részével meg is lennék. Nagyon szépen megy a gépem, iszonyú csendes, és egyenletesen jár. Állítólag nem ártana egy új (vagy felújított) karburátor, de ezt mejd megbeszélem Trafóval, és akkor lesz az is. Annyi rengeteg mindent csináltak rajta, hogy két A4-es lapra tudták csak kinyomtatni a cserélt alkatrészek, tömítések meg a beleöntött folyadékok listáját.
Ahhoz képest ahogy odavittem, erős és egyenletes lett a motor, a hűtés teljesen helyreállt (folyamatosan az "O" betűnél van a mutató, a NORMAL feliratból).
Sajna így viszont előjött egy csomó új hang, most már hallani, hogy kicsit zúg a kinyomócsapágy, és az első rugók alatti gumilemez is hiányzik, mert most viszont a nagy csendben zavaró a rugók nyöszörgése...
Gyorsulási versenyre nem fogok járni vele, de jobban is gyorsul (vagy csak én érzem), és amikor elveszem a gázt, elég jól esik vissza a fordulat (ez eddig nem így volt).
A vezérműtengely valami angol gyártmány, a szerelők szerint jobb, mint a Cromax-os...úgy legyen. Azért köszönöm a segítséget.
Este biztos hülyének néztek, mert egy kis ideig álltam a gép előtt és felnyitott motorháztetőnél hallgattam a csendes motor járását. Tetszett....:)
A levegőrontással igazad van, de én meg inkább török fel mint a talajvíz, ahelyett, hogy tünnék el az öreg Transitommal. :) Trafó jóvoltából (vagy nem, de ez holnap kiderül) lett egy új (vagy bontott, de jobb mint ami benne volt) vezérműtengely a kicsi autómban, a hozzá való himbákkal, csapágyakkal, olajzócsővel. Meg ha már arra jártak, akkor gyorsan becsiszolták a szelepeket, felsíkolták a hengerfejet, szelepszárszimmeringeket, vezérműszíjat, feszítőgörgőket, az összes tömítést, olajat és hűtővizet cseréltek. Két új főtengely szimeringet is kapott, tehát ott sem szivárog mostantól az olaj. A szétszedésnél kiderült, hogy a termosztátházból kiszakadt az a réz kallantyú ami magát a termosztátot tartja, így azt is cserélni kellett. A karburátor beállítása elsőre nem sikerült, de a második nekifutást holnap letesztelem. (szegény paripa annyira megilletődött a sok új alkatrésztől, hogy iszonyú gyenge lett, alig akart menni. Állítólag kevés volt neki az előgyújtás, de holnap megnézem, hogy okés lett-e). Aztán extraként kapott egy új hűtővíztartály sapkát, és az olajcserénél is először mosóolajat kapott, csak utána locsolták bele a Mobil1 olajat... Még a kasztni helyrepofozása van hátra, egy kis fényezés, és akkor a nyagyjával megvolnék...
Aztán a 18"-os alu kerekek, 5.2-es motor chip tuninggal-turbóval , nitró, összkerékhajtás, stb....:)
A levegőrontással igazad van, de én meg inkább török fel mint a talajvíz, ahelyett, hogy tünnék el az öreg Transitommal. :) Trafó jóvoltából (vagy nem, de ez holnap kiderül) lett egy új (vagy bontott, de jobb mint ami benne volt) vezérműtengely a kicsi autómban, a hozzá való himbákkal, csapágyakkal, olajzócsővel. Meg ha már arra jártak, akkor gyorsan becsiszolták a szelepeket, felsíkolták a hengerfejet, szelepszárszimmeringeket, vezérműszíjat, feszítőgörgőket, az összes tömítést, olajat és hűtővizet cseréltek. Két új főtengely szimeringet is kapott, tehát ott sem szivárog mostantól az olaj. A szétszedésnél kiderült, hogy a termosztátházból kiszakadt az a réz kallantyú ami magát a termosztátot tartja, így azt is cserélni kellett. A karburátor beállítása elsőre nem sikerült, de a második nekifutást holnap letesztelem. (szegény paripa annyira megilletődött a sok új alkatrésztől, hogy iszonyú gyenge lett, alig akart menni. Állítólag kevés volt neki az előgyújtás, de holnap megnézem, hogy okés lett-e). Aztán extraként kapott egy új hűtővíztartály sapkát, és az olajcserénél is először mosóolajat kapott, csak utána locsolták bele a Mobil1 olajat... Még a kasztni helyrepofozása van hátra, egy kis fényezés, és akkor a nyagyjával megvolnék...
Aztán a 18"-os alu kerekek, 5.2-es motor chip tuninggal-turbóval , nitró, összkerékhajtás, stb....:)
Üdv ! Nyugodtan rontsd a levegöt mert az utobbi idöben ugyis csak a nyari lassulas erzekelhetö erre ... :-) A connect/turneo tema meg esetleg nem is lenne rossz mert a regebbi tranistok sajnos egyre jobban tünnek el es az ujak valtjak fel öket. :-(
Ma beszeltem meg, hogy megyek aknazni. :-) Kell az a min. 1m, hogy ki tudd billenteni a hatso csövet a hidrol. A rampa nem volt eleg ... :-) (naiv en) A benzines kipuffot visszavettek. En voltam a hunyo valamelyest a rendelesnel, mert egy kodszamot a forgalmibol rosszul irtam be es maris ez benzineset küldtek (megneztem, hogy mi az a masik szam, ill. mit takar - a 2.0i helyes volt). Mondjuk nem banom mert ugyanannyiert most kaptam talan meg jobb minösegben is passzolo szettet. Csodalkoztam, hogy hogyan tudod egyedül lekötni stb., de hetvegen en is megtapasztaltam, hogy nem nagy ördöngösseg. :-) Azt mondjuk nagyon ertekeltem, hogy berkatal 2db uj M10-es csavart ami meg meg is tudta, nyitni flex vagy langvago nelkül. :-)
Ha ki van cserelve a ket dob, akkor mar tenyleg nem sok jut eszembe, hogy mit kene meg cserelni. A ket fel olajat (valto+difi) majd azert meg v.mikor megejtjük.
Na en ma akartam kompletten az egesz kipufogorendszert kicserelni. Vegre meg van mind a ket dob ami passzol is ... Hat Trafo ..., akna nelkül tenyleg nem tudod kibuktatni a hatuljat, hacsak szet nem flexeled. Jövö heten megyek aknas helyre. :-) De könnyen hozza lehet ferni mindenhez. Tetszik a megoldas.
Van egy Tranzit intercoolerbe való 2vezetékes valamim eladó.Vettem egy coolert de nem tranzitba raktam be és ez megmaradt.Sztem vmi levegőnyomásmérő vagy hőfokmérő lehet...de itt biztos vannak nálamnál okosabbak.Az árát sem tudom mondjuk a bontós azt mondta 5öt megér.Vmi komment?Esetleg kell vkinek?
Kicsit off: van egy eladó aggregátorom 220/380-as Aggregátor(áramfejlesztő)
Azért ez sem mindig igaz,a lucas iszonyat trágya volt elektromosságban mindig is,ezért haragszom is a fordra hogy használta azt az ótvar epic rendszert,de a régi adagolói ami cav néven futottak bizony többet mentek mint a bosch és kevesebbet fogyasztott az autó velük.
Tragya ..? Mondd csak ki hagosan! :-) Bosch a nyerö, nem kerdeses. Denso-val se probalkozzon az, aki jot akar maganak. Mondjuk az ujak mar mind tul erzekenyek. Föleg az üzemanyagminösegre es a koszra. :-(
Az indítózás után még pár másodpercig világító check kontrol lámpa az hibára utal.Hibakód kiolvasó kell hozzá ami márkaszervízben van.Az autódnak az a baja hogy turbós és elektromos az adagolója és nem bosch hanem lucas.Az meg egy t.....a.Az enyém akkor is csinált ilyet ha belementem egy pocsojába.
Más: minap olyant csinált a jószágom, hogy menet közben leált a motor, kigyulladtak a visszajelzők! Pont sebességben gurultam, így 4-5 másodperc után újra beindult, de a motorkontrol lámpa nem aludt ki és érezhetően gyengébben ment, mintha nem ment volna a turbo! Levettem a gyújtást inditóztam, elindult, de mintha a motorkontrol lámpa tovább égett volna mint szokott ( 5-6 mp )! Kb. 5 perc múlva megismétlődött az egész ( be is sz..tam Románia közepén ) azután jó lett és még hazáig jöttem vagy 500 km-t. Kinek van ötlete, mi lehet a baj?
Talaltal mar a hatso ajton gittelesi nyomokat. Mert az szallt el nalam is leginkabb ... Az ilyen mar okot adhat ilyen es hasonlo bakikra. Az hatso (szarnyas)ajto teteje es alja nalam mar teliba van gittelve. :-(