Van egy eladó 400-asom. 95-ös , 14E(?) km-rel. Feket-ezüst színű, fejidomos (gyári,limited E.).
Nagyon jó állapotban van. 620 az irányár. A korl. jogsira vizsgáztatva. Kezdő motornak azért nem ajánlanám - 60LE ;).
Ha érdekel valakit, csörgessen meg: (20)541-1471.
Én inkább a magamét venném, mint kereskedőtől. Én tényleg törődök vele.
Az-az igazság,hogy az új Bandit 1.990 e ft-ba kerül,ezért a te árad nem éppen sporttársi.
az extrákat meg nem nagyon fizeti meg senki!
Na meg itt a szezonvége is!
Sajna.
2001 májusi forgalomba helyezés, 2000- es modell, bordó színű. 19 ekm, végig szervizelt a Motorradban, új hátsó gumi, Finster alu ovál dob (+ a gyári dob), komplett Nonfango csomagtartó készlet (váz és dobozok, 1 top case, 2 side case), Miles&Miles tanktáska.
Fájó szívvel, de megválnék tőle. Ára 1.6 MFt.
Érdekl?dni:
Tarbaj Péter
tarby@mailbox.hu
+36 30 992 3760
2001 májusi forgalomba helyezés, 2000- es modell, bordó színű. 19 ekm, végig szervizelt a Motorradban, új hátsó gumi, Finster alu ovál dob (+ a gyári dob), komplett Nonfango csomagtartó készlet (váz és dobozok, 1 top case, 2 side case), Miles&Miles tanktáska.
Fájó szívvel, de megválnék tőle. Ára 1. 6 MFt.
Érdekl?dni:
Tarbaj Péter
tarby@mailbox.hu
+36 30 992 3760
A mostani motorok már 2-3 hét múlva sem lesznek meg, de havonta hoznak be új motort. Rendelésre is hoznak, megadod az évjáratot, tipust, de akkor sokáigh is tarthat.. az enyém piros, de már kb. egy hónapja vettem, így nincs ott a honlapon. A topikba talán vholmegadtam képazonosítót, mingyá megnézem.
Néztem a lilát és a narancsosat is (mindkettő állat! (melyik a tiéd? :)), de venni csak tavasszal, vagy inkább elötte fogok (99%, hogy innen).
Mire elolvad a hó, gurulni akarok vele...
én a 2. motorom veszem onnan, ha hiba merült fel (ami előfordul használt motornál), korrektul javítják, és nem próbálják rád kenni. A redbaronnal kb. 100e-rel olcsóbb a 400-as bandit. Ha megvetted a motort érdemes kicsit járatni, hogy a garancián belül kijöjjenek a hibák. Egyébként elég korrekt, lelkiismeretes a kereskedő, a szerelő mondjuk 80%-os. a héten szabin vannak, ha nem kapnál választ ezért van.. melyik motort nézted ki, a lilát?
Akinek van tapasztalata (főleg rnie), kérem ossza meg velem a Bajnok-motorral kapcsolatban. (Innen gondolok 400-as Banditot venni...) Fő kérdés: vehet-e innen motort az, aki nem ért hozzá?
Szia
A 8 liter az egy kicsit soknak tűnik, az enyém 6 és 6,5 között eszik. A rézcsőről nem tudok nyilatkozni és sajnos megnézni sem tudom mert nem vagyok gép közelbe.
Éljen, ma meglett a 400-asom, remekeül megy a 250-eshez képest és stabilabbnak is tünik, biztos a plusz súly miatt... A hátsófék sokkal gyengébb viszont, és afogyasztás egyelőre a kiondhatatlan 8 litert közelíti, vegyes tempóval, amiben volt 80-as araszolgatás(meg alatta), és néha 180-as döngetés (8-as, 7-as főúton:)
Ja, és a karbiról lejött egy kb 5 centis, 1mm-es rézcsó, jobboldalt a Mikuni felirat mellett volt.. tudtok erről vmit?
rnie
A 250-es kb 170-175-ig gyorsul, de a 160 amit el tud érni biztosan, afelé már tér és idő kell. mondjuk én 80 kg vagyok:)
fm, a motor a balcsinal van, Kéthelyen, jövő héten vmelyik hétköznap megyek le érte, te merre vagy? ha hétköznap a 7-es út mentén jó, akkor találkozhatunk akkor..
MA kötöm a biztosítást az e-s rendszámhoz (csak aug-ban lesz normális sajnos,így a külföldi motorozás az idén ugrott), és jövő hét elején megyek érte.. már viszket a fenekem:) ma vettem csizmát, nadrágot a shox-ban, teljes a szerkó:)
gyászolok, ma mentem utoljára a 250-es bandittal, szervíz után, belőáve, sajnálom eladni:=((
megnéztem viszont az új mocim, 400-as, állítólag 2ekm-rel, ami valós is lehet, mert a lánc, féktárcsák, gumik, fékpofák és minden kopó alkatrész újnak néz ki, a karcokat és sónyomokat leszámítva nem lehet megkülönböztetni egy új motortól:)))
Mert már megvan a gép, és az enyémet csütörtökön tudom eladni, akkor van vevő, és ergo pénz. Pénteken megyek két hétre horvátországba, és mire visszajövök, ott lesz a friss vizsgás bandit:))
De amúgy tényleg van választék, remélem el tudom majd adni ősszel:))
rnie